Dat ligt er maar aan wie er over blijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef APK het volgende:
20 augustus begint het dus.
Ik hoop dat het deze keer iets korter duurt, 4 maanden vind ik veel te lang.
is dat de bank van scanmanquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn eigen bank
En daar schaam ik me niet voor![]()
Ik geloof niet dat ze daar blij mee zijn hier in SHO.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Is dit nou alvast de slowchat voordat het nieuwe forum opent?![]()
bronquote:Er gaan steeds meer geruchten dat het duo Gordon en Joling nog steeds in de race zijn om Big Brother 6 te gaan presenteren.
Het zou kunnen zijn dat de de ene week Gordon en de andere week Joling de presentatie zal doen.
Maar het zou ook weer een duo presentatie kunnen worden.
Natuurlijk is er nog geen reactie van Talpa die dit bevestigd.
Bron:Endemol
bron: http://www.talpafan.nlquote:Presenteert Viola Holt Big Brother 6?
Bron:mediadagblad
De grand dame van de middagtelevisie Viola Holt zou in de running zijn voor de presentatie van Big Brother 6. De redactie van het programma wil niets loslaten wat betreft de presentatie. Eerder deze week ging het gerucht dat Wendy van Dijk Big Brother 6 zou presenteren, maar na alle waarschijnlijkheid stapt van Dijk over naar RTL 4.
Holt heeft laten weten dat ze in de komende zes weken 15 kilo wil afvallen. Dit gaat ze doen door veel te sporten en weinig te eten. Begin september moeten de kilo’s er af zijn, want rond die tijd komt Viola weer op de buis. Wat ze precies gaat doen, wil ze echter nog niet verklappen. Toevallig dat Big Brother rond die tijd ook weer van start gaat…
dat ga ik echt geen 3 maanden volhouden hoorquote:
Ben het ff kwijt... had je die mening ook al ten tijde van HBBquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Viool lijkt mij wel een acceptabele keuze
Alles beter dan Gordon en Joling hoor, en ze heeft toch een stukje emotionele diepgang, en ze durft zich kwetsbaar op te stellen.
quote:Persoonlijk zou ik het liefst Ruud en Bridget weer hebben
Vooral Ruud, zijjn humor en quasi cq echt slecht voorbereid zijn en onverschilligheid uitstralen beviel me we).
Ook Beau vind ik een acceptabele keuze.
Ook zou ik het erg leuk vinden als er (weer) een psycholoog in de studio komt, om het gedrag van de bewoners te analyseren, is in een eerdere editie ook gedaan.
Herinner me vaag dat dat redelijk hilarisch was.
Staat me wel iets van bij idd..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben het ff kwijt... had je die mening ook al ten tijde van HBB
[
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij idd..
[HBB SC 194] Peter zegt: Viola is best oke (deel 1)
Volgens mij alleen maar: Viola is best oke (deel 1), als tegengas tegen alle napraterige fantasieloze topictitels met negatieve dingen over Viool.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
weet je nog wat je origineel als TT had ingevoerd daar?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb achter de schermen tien euro op jou gezet voor het openen van het eerste FB topic in BB6. Stel me niet teleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |