Dat ligt er maar aan wie er over blijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef APK het volgende:
20 augustus begint het dus.
Ik hoop dat het deze keer iets korter duurt, 4 maanden vind ik veel te lang.
is dat de bank van scanmanquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn eigen bank
En daar schaam ik me niet voor![]()
Ik geloof niet dat ze daar blij mee zijn hier in SHO.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Is dit nou alvast de slowchat voordat het nieuwe forum opent?![]()
bronquote:Er gaan steeds meer geruchten dat het duo Gordon en Joling nog steeds in de race zijn om Big Brother 6 te gaan presenteren.
Het zou kunnen zijn dat de de ene week Gordon en de andere week Joling de presentatie zal doen.
Maar het zou ook weer een duo presentatie kunnen worden.
Natuurlijk is er nog geen reactie van Talpa die dit bevestigd.
Bron:Endemol
bron: http://www.talpafan.nlquote:Presenteert Viola Holt Big Brother 6?
Bron:mediadagblad
De grand dame van de middagtelevisie Viola Holt zou in de running zijn voor de presentatie van Big Brother 6. De redactie van het programma wil niets loslaten wat betreft de presentatie. Eerder deze week ging het gerucht dat Wendy van Dijk Big Brother 6 zou presenteren, maar na alle waarschijnlijkheid stapt van Dijk over naar RTL 4.
Holt heeft laten weten dat ze in de komende zes weken 15 kilo wil afvallen. Dit gaat ze doen door veel te sporten en weinig te eten. Begin september moeten de kilo’s er af zijn, want rond die tijd komt Viola weer op de buis. Wat ze precies gaat doen, wil ze echter nog niet verklappen. Toevallig dat Big Brother rond die tijd ook weer van start gaat…
dat ga ik echt geen 3 maanden volhouden hoorquote:
Ben het ff kwijt... had je die mening ook al ten tijde van HBBquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Viool lijkt mij wel een acceptabele keuze
Alles beter dan Gordon en Joling hoor, en ze heeft toch een stukje emotionele diepgang, en ze durft zich kwetsbaar op te stellen.
quote:Persoonlijk zou ik het liefst Ruud en Bridget weer hebben
Vooral Ruud, zijjn humor en quasi cq echt slecht voorbereid zijn en onverschilligheid uitstralen beviel me we).
Ook Beau vind ik een acceptabele keuze.
Ook zou ik het erg leuk vinden als er (weer) een psycholoog in de studio komt, om het gedrag van de bewoners te analyseren, is in een eerdere editie ook gedaan.
Herinner me vaag dat dat redelijk hilarisch was.
Staat me wel iets van bij idd..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben het ff kwijt... had je die mening ook al ten tijde van HBB
[
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij idd..
[HBB SC 194] Peter zegt: Viola is best oke (deel 1)
Volgens mij alleen maar: Viola is best oke (deel 1), als tegengas tegen alle napraterige fantasieloze topictitels met negatieve dingen over Viool.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
weet je nog wat je origineel als TT had ingevoerd daar?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb achter de schermen tien euro op jou gezet voor het openen van het eerste FB topic in BB6. Stel me niet teleur
Ik sta nog steeds achter m'n keuze. Jappie zal de eerste zijnquote:
Notes doormailen kan wel, moet je 5 euro overmaken aan Danny, staat ergens in FB wel uitgelegd hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar: Viola is best oke (deel 1), als tegengas tegen alle napraterige fantasieloze topictitels met negatieve dingen over Viool.
@ Flugel, kan je me ff mijn notes doormailen
Heb het al via Fok geprobeerd, en die hebben wel mijn ban opgeheven, maar verder geen notes, en ik wil graag weten wat ze over me schrijven.
Gezellig topic wel, trouwens
Was dat serieus van die 5 euroquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Notes doormailen kan wel, moet je 5 euro overmaken aan Danny, staat ergens in FB wel uitgelegd hoe dat werkt.
ik verwacht APKquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter m'n keuze. Jappie zal de eerste zijn
is dat niet iets dat standaard geldt en daardoor niet nog eens apart vermeld hoeft te worden dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is er achter de schermen al besloten welke moderator (s) er voor de avonduren zijn, en zoeken ze alleen nog iemand voor overdag
Wel een eigenaardig eisenpakket hoor, iets als neutraliteit en binding hebben met de users, en subtiele pesterijtjes kunnen ontdekken en in zwaarte beoordelen staat er niet eens bij
Maar wel dus "een warme band met de weblog", maar de weblog is toch dat ding van die banner
Is idd ook een zeer onduidelijk medje, degene die dat geschreven heeft snapt er niets vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is er achter de schermen al besloten welke moderator (s) er voor de avonduren zijn, en zoeken ze alleen nog iemand voor overdag
Wel een eigenaardig eisenpakket hoor, iets als neutraliteit en binding hebben met de users, en subtiele pesterijtjes kunnen ontdekken en in zwaarte beoordelen staat er niet eens bij
Maar wel dus "een warme band met de weblog", maar de weblog is toch dat ding van die banner
Doe mailen danquote:
Inderdaad, hij of zij is CartWOman vergeten. De hints naar Cynix en Sanne zijn duidelijk zat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
Is idd ook een zeer onduidelijk medje, degene die dat geschreven heeft snapt er niets van
Oh nee !!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ook zou ik het erg leuk vinden als er (weer) een psycholoog in de studio komt, om het gedrag van de bewoners te analyseren, is in een eerdere editie ook gedaan.
Herinner me vaag dat dat redelijk hilarisch was.
Ach joh, je leest er weer veel te veel in. Band met de weblog is omdat er nauwer samengewerkt gaat worden en RSI heeft niets met Sanne te maken, maar meer met het feit dat het nogal een intensief forum is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, hij of zij is CartWOman vergeten. De hints naar Cynix en Sanne zijn duidelijk zat.
Als er zóveel tussen de regels staat móet ik het wel lezen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Ach joh, je leest er weer veel te veel in.
Laat ik er dan heel duidelijk in zijn dat ik zéker weet dat er geen dubbele bodem zit in de med. Een goed verstaander weet dan voldoendequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als er zóveel tussen de regels staat móet ik het wel lezen.
Maar hij was wel lekker!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee !!
Dat was die Yup-psyg met zijn Leco Zadelhoff kapsel die open deuren vertelde, de niets nieuws vertellende gladde jongen
Steven Pontquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee !!
Dat was die Yup-psyg met zijn Leco Zadelhoff kapsel die open deuren vertelde, de niets nieuws vertellende gladde jongen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd wie de mods worden
Teamlead niets voor jou???
Heb jij een MED voor KLB gezien?quote:
Ach kijk, aventura komt je al helpenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef flugeltje het volgende:
Heb jij een MED voor KLB gezien?
Twee fora is toch veel te druk voor de kleine meid...
Ga je ook meedoenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef Aventura het volgende:Ik volg het topique voor andere doeleinden
Wat was het verschil ook alweerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
Maar komende BB fungeer ik alleen in "Commentaren op de Streams" en niet meer in de SC hoor
Gorden en Joling vind ik goed te pruimen. Dan wordt het lekker venijnig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:28 schreef Silmarwen het volgende:
Volgens mij waren de geruchten de laatste keer ook pas eind juli, tenminste de geruchten over de bewoners.
En alseblieft geen Gordon, Joling of Holt.En kan maar niet beslissen welke ik erger zou vinden. *ril*
Als dat een hard punt is, kunnen we al een hoop potentiële mods wegstrepen voor het komende BB-seizoen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Band met de weblog
Dat gaat gewoon vanzelf, bij die, die, dat gore... shit het lukt niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:31 schreef flugeltje het volgende:
De grens "crackhoer" kan in dat geval wel eens verschoven gaan worden
Dudette, dan stop je toch tijdelijk met KLB? Jij HOORT bij BB!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb jij een MED voor KLB gezien?
Twee fora is toch veel te druk voor de kleine meid...
ik ben bang dat Gordon en Joling er teveel hun eigen feestje van gaan maken ipv aandacht te hebben voor de bewoners en het huis... maar idd stukken beter dan die klikoquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gorden en Joling vind ik goed te pruimen. Dan wordt het lekker venijnig.
Van Viola krijg ik écht de kriebels. Buiten dat vermoed ik dat ze direct in de Vijf Uur Show modus schiet zodra ze iets mag presenteren...
Ik denk overigens dat het Viola wordt, de tekenen wijzen wel heel duidelijk haar kant uit. Heb ik tenminste al één ding waar ik mezelf aan kan ergeren. De grens "crackhoer" kan in dat geval wel eens verschoven gaan worden
Flugel is allang aangenomen, ze speelt gewoon hard to getquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dudette, dan stop je toch tijdelijk met KLB? Jij HOORT bij BB!
Die zwelgt er in.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flugel is allang aangenomen, ze speelt gewoon hard to get
Of anders naar de Mediawatchersquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:44 schreef Sanne het volgende:
Als Holt het gaat presenteren sla ik een jaartje over denk ik.
Daar zit ik al jaren.quote:
Nou ja, helemáál overslaan is ook weer zo drastisch... slechts de live-uitzendingen worden dan vergald door die walgingwekkende zeug.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:44 schreef Sanne het volgende:
Als Holt het gaat presenteren sla ik een jaartje over denk ik.
Ja de streams kun je ook wel zonder dat varken bekijken, maar echt echt de live uitzending wil ik dan niet zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, helemáál overslaan is ook weer zo drastisch... slechts de live-uitzendingen worden dan vergald door die walgingwekkende zeug.
als ze met fok meelezen dan hebben ze het wel door denk ik....quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben bij Endemol/Talpa toch wel door dat Viola spontaan kotsneigingen opwekt bij het overgrote deel van de BB volgers?
Zet in je agenda => 20 augustusquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat ik niet wéér vergeet dat het begonnen is, zodat ik niet zoals vorig jaar de helft mis![]()
Doe gewoon maar weer Bridget dan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef Sanne het volgende:
Ze wordt het ook vast niet. Daar kunnen ze geen leuke promofilmpjes van maken.
Katja Schuurman ofzo. Iets wat een beetje lekker is om naar te kijken.
Zouden de ouders van Roel het misschien willen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe gewoon maar weer Bridget dan.
Of Sophie Hilbrand.
Maar ja, de vraag is ook een beetje wie je kan kríjgen, als presentator/trice. Ik denk niet dat de hotshots in de rij staan.
Genoteerd.quote:
Vond de presentatie vorig jaar nog niet eens zo slecht, beetje rommelig, maar dat hoort erbij tijdens de live uitzending en ook gewoon lompe opmerkingen. In England viel het me op dat ze nog veel erger waren en echt elke avond zo'n live programma is waar kijkers en de presentator zijn mening geeft. Is toch ook wel leuk......quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe gewoon maar weer Bridget dan.
Of Sophie Hilbrand.
Maar ja, de vraag is ook een beetje wie je kan kríjgen, als presentator/trice. Ik denk niet dat de hotshots in de rij staan.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde zelfs dat Viool het huis in gaat.
Kijkcijfers gegarandeerd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
Over Holt gesproken:
Het viel me op tijdens HBB dat de regie toen bijzonder geïnteresseerd was in vrouwe Holt en ze vaak full in beeld was op de streamsDus misschien zou dat er mogelijk op kunnen duiden dat ze al iemand zochten voor het presenteren van BB6 en ik denk dus echt dat de kans groot is dat het Holt gaat worden
![]()
Stylingggggggggggggggquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef teamlead het volgende:
Grote god... dat zou nog erger zijn dan presenteren.... kan ze weer gaan decoreren in het huis zeker
Doen Golfer en jij nog mee?quote:
dat ze maar lekker bij haar Peter gaat stylenquote:
is Golfer blind danquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doen Golfer en jij nog mee?
Als Golfer maar niet vreemd gaat met Viool. Handje helpen....
Geen commentaarquote:
*afbijtmiddel op boodschappenlijstje zet*quote:Als Golfer maar niet vreemd gaat met Viool. Handje helpen....
Ah, de eerste complottheorie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
Over Holt gesproken:
Het viel me op tijdens HBB dat de regie toen bijzonder geïnteresseerd was in vrouwe Holt en ze vaak full in beeld was op de streamsDus misschien zou dat er mogelijk op kunnen duiden dat ze al iemand zochten voor het presenteren van BB6 en ik denk dus echt dat de kans groot is dat het Holt gaat worden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |