Nou ja, helemáál overslaan is ook weer zo drastisch... slechts de live-uitzendingen worden dan vergald door die walgingwekkende zeug.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:44 schreef Sanne het volgende:
Als Holt het gaat presenteren sla ik een jaartje over denk ik.
Ja de streams kun je ook wel zonder dat varken bekijken, maar echt echt de live uitzending wil ik dan niet zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, helemáál overslaan is ook weer zo drastisch... slechts de live-uitzendingen worden dan vergald door die walgingwekkende zeug.
als ze met fok meelezen dan hebben ze het wel door denk ik....quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben bij Endemol/Talpa toch wel door dat Viola spontaan kotsneigingen opwekt bij het overgrote deel van de BB volgers?
Zet in je agenda => 20 augustusquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat ik niet wéér vergeet dat het begonnen is, zodat ik niet zoals vorig jaar de helft mis![]()
Doe gewoon maar weer Bridget dan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef Sanne het volgende:
Ze wordt het ook vast niet. Daar kunnen ze geen leuke promofilmpjes van maken.
Katja Schuurman ofzo. Iets wat een beetje lekker is om naar te kijken.
Zouden de ouders van Roel het misschien willen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe gewoon maar weer Bridget dan.
Of Sophie Hilbrand.
Maar ja, de vraag is ook een beetje wie je kan kríjgen, als presentator/trice. Ik denk niet dat de hotshots in de rij staan.
Genoteerd.quote:
Vond de presentatie vorig jaar nog niet eens zo slecht, beetje rommelig, maar dat hoort erbij tijdens de live uitzending en ook gewoon lompe opmerkingen. In England viel het me op dat ze nog veel erger waren en echt elke avond zo'n live programma is waar kijkers en de presentator zijn mening geeft. Is toch ook wel leuk......quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe gewoon maar weer Bridget dan.
Of Sophie Hilbrand.
Maar ja, de vraag is ook een beetje wie je kan kríjgen, als presentator/trice. Ik denk niet dat de hotshots in de rij staan.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde zelfs dat Viool het huis in gaat.
Kijkcijfers gegarandeerd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
Over Holt gesproken:
Het viel me op tijdens HBB dat de regie toen bijzonder geďnteresseerd was in vrouwe Holt en ze vaak full in beeld was op de streamsDus misschien zou dat er mogelijk op kunnen duiden dat ze al iemand zochten voor het presenteren van BB6 en ik denk dus echt dat de kans groot is dat het Holt gaat worden
![]()
Stylingggggggggggggggquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef teamlead het volgende:
Grote god... dat zou nog erger zijn dan presenteren.... kan ze weer gaan decoreren in het huis zeker
Doen Golfer en jij nog mee?quote:
dat ze maar lekker bij haar Peter gaat stylenquote:
is Golfer blind danquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doen Golfer en jij nog mee?
Als Golfer maar niet vreemd gaat met Viool. Handje helpen....
Geen commentaarquote:
*afbijtmiddel op boodschappenlijstje zet*quote:Als Golfer maar niet vreemd gaat met Viool. Handje helpen....
Ah, de eerste complottheorie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
Over Holt gesproken:
Het viel me op tijdens HBB dat de regie toen bijzonder geďnteresseerd was in vrouwe Holt en ze vaak full in beeld was op de streamsDus misschien zou dat er mogelijk op kunnen duiden dat ze al iemand zochten voor het presenteren van BB6 en ik denk dus echt dat de kans groot is dat het Holt gaat worden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |