Judith was idd erg mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hoop op een Judith-achtige bewoonster.
He chillen jij. De weblog van vorig jaar was okequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Euh, Bong.....
Weet je zeker dat je alleen maar voor dat weblog -dat echt helemaal niemand boeit- gaat werken
De manier waarop je reageert op berichten lijkt te suggereren dat je een moderator-functie niet uitsluit.
Verklaar U nader? Ben wel benieuwd waar je dat op stoelt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Euh, Bong.....
Weet je zeker dat je alleen maar voor dat weblog -dat echt helemaal niemand boeit- gaat werken
De manier waarop je reageert op berichten lijkt te suggereren dat je een moderator-functie niet uitsluit.
Inderdaad, daar keek ik zo waar nog wel 'es op.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef Falco het volgende:
He chillen jij. De weblog van vorig jaar was oke!
Ja, naar de naad van Naat, want die mocht niet op het forum.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:51 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, daar keek ik zo waar nog wel 'es op.
Graag!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:51 schreef svann het volgende:
Wij gaan Birgit toch watchen?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef Falco het volgende:
He chillen jij. De weblog van vorig jaar was oke!
Dat hele gedoe was vrij hilarisch jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, naar de naad van Naat, want die mocht niet op het forum.
Birgit Schuurman?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:51 schreef svann het volgende:
Viola?
Hoe gaat die mij watchen? *huiver*
Wij gaan Birgit toch watchen?
De roze bril.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
Verklaar U nader? Ben wel benieuwd waar je dat op stoelt?
Niet elke BB-volger is een uitkeringstrekker die 24h per dag apathisch op de F5-toets ramt om te kijken of er een nieuw topic verschijnt in de forumindexquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was daar voor nieuws te lezen dat niet allang op het forum bekend was
Ik heb er weer zin in.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:52 schreef Pinball het volgende:
de naad van Naat
Heb je het vla-gevecht tussen Naat en Died nog gezien op die lovefactory site? Behoorlijk triestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb er weer zin in.
[afbeelding]
Naat heeft nog haar bedenkingen.
Enquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
Niet elke BB-volger is een uitkeringstrekker die 24h per dag apathisch op de F5-toets ramt om te kijken of er een nieuw topic verschijnt in de forumindex![]()
20 augustusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat het begint eigenlijk?
Ik heb m'n bankstel de deur uit gezet, dus ga het ditkeer vanuit een tweedehands tuinstoel volgen.
Dat familieleden idee kan me nog niet echt boeien trouwens. Maar met HvdT weet je nooit.
pics?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
ga het ditkeer vanuit een tweedehands tuinstoel volgen.
Heb ik gezien, ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Heb je het vla-gevecht tussen Naat en Died nog gezien op die lovefactory site? Behoorlijk triest
100%quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:56 schreef Arcee het volgende:
Ik heb er weer zin in.
Naat heeft nog haar bedenkingen.
Dat mens duikt overal op, zelfs in mijn TT.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef svann het volgende:
Maar vanwaar die Viola in de TT?
Dat viel toch wel meequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
En
Of ben je die achterlijk grote banners -met nieuws van een dag of 5 oud- vergeten
He! Je bent gewoon keihard terug, wat gezellig allemaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het vla-gevecht tussen Naat en Died nog gezien op die lovefactory site? Behoorlijk triest
Ik ben ook zo ingesteld om dingen positief te zienquote:
WB Scanmanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat het begint eigenlijk?
Ik heb m'n bankstel de deur uit gezet, dus ga het ditkeer vanuit een tweedehands tuinstoel volgen.
Dat familieleden idee kan me nog niet echt boeien trouwens. Maar met HvdT weet je nooit.
quote:
Haha, Natte Ali met r pillenbek!quote:
Zelfs op 1280 x 1024 is oud nieuws uiterst irritant.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:58 schreef Falco het volgende:
Dat viel toch wel meeOf draai je 800x600 ofzo
quote:
Waarom heb je je bankstel in hemelsnaam weggedaan als je daarop moet zitten?quote:
Reken maar totaan November ongeveerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
He! Je bent gewoon keihard terug, wat gezellig allemaal.
Op een paar uitzonderingen na, was de blog behoorlijk up to date andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs op 1280 x 1024 is oud nieuws uiterst irritant.
dat 'In principe niet' vind ik al heel eng.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben ook zo ingesteld om dingen positief te zienEn nee, dat heeft niets te maken met het feit dat ik eventueel moderator wil worden, ik werd benaderd voor de blog en het leek me leuk om te doen
Is iig ZEKER geen manier om me in te likken naar moderator, ik zou dat (in principe) niet eens willen, tenzij de nood aan de man is, maar dan alleen om standaard dingen te doen zoals TT's wijzigen en alleen óverduidelijke baggertopics of dubbel topics te sluiten
Maaarrrr, laten we afspreken dat je niemand tot op t bot gaat adoreren?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar totaan November ongeveer
Zal ik me dan maar aanmelden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
dat 'In principe niet' vind ik al heel eng.![]()
Falco, ik heb je normaal hoog zitten maar, dit is zwaar gelul.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:02 schreef Falco het volgende:
Op een paar uitzonderingen na, was de blog behoorlijk up to date anders.
Dan is er toch niets aan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maaarrrr, laten we afspreken dat je niemand tot op t bot gaat adoreren?
Je gaat me toch niet vertellen dat je me hebt gemist?quote:
Ik weet al waar je dat misschien aan doet denken maar dat is absoluut niet hetgeen ik ooit zal wordenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
dat 'In principe niet' vind ik al heel eng.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
De blog werd idd niet snel geupdate maar was altijd wel goed geupdate!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Falco, ik heb je normaal hoog zitten maar, dit is zwaar gelul.
Niet de hele rit t/m december?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar totaan November ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |