Ergens in het najaar... maar er is ook nog de gouden kooi.... Schijnt 1 jaar te duren...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef fleur22 het volgende:
Wanneer begint het?
En..dit jaar nog special effects?
Ben nog aan het bijkomen van het verschrikkelijk presentatie duo Birdget en Ruud... Wat konden die een live-uitzending verknallen zeg!![]()
Afzonderlijk gezien mag ik ze wel, en is Ruud ook top..maar op de radio dan.![]()
Krijgen we nu in het bb-huis: De stervende mensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Blackadder2 het volgende:
Talpa maak er nou 's een instituut van! Zonder rare fratsen als de geboorte van 'n baby (), maar mèt interessante mensen. Zo moeiljik moet dat toch niet zijn!!!
![]()
Ja, denk ook wel dat of het één of het andere komt... lijkt mij sterk dat ze beide gelijk gaan uitzenden...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:13 schreef Gert het volgende:
Wel gedurfd, om tegelijkertijd met De Gouden Kooi te beginnen. Kan me voorstellen dat potientieel geïnteresseerde kijkers het te veel van het goede vinden om elke dag twee van dergelijke shows te volgen.
Het lijkt mij persoonlijk oliedom om die twee programma's tegelijk te starten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:13 schreef Gert het volgende:
Wel gedurfd, om tegelijkertijd met De Gouden Kooi te beginnen. Kan me voorstellen dat potientieel geïnteresseerde kijkers het te veel van het goede vinden om elke dag twee van dergelijke shows te volgen.
Ze mag volgende keer wel haar ondergoed wat eerder uittrekken. Je ziet de lijnen er gewoon nog zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Oja, Dido van BB5 heeft zich weer eens naakt laten fotograferen...
http://www.radio538.nl/538/programmas/ruud/dido.html![]()
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze mag volgende keer wel haar ondergoed wat eerder uittrekken. Je ziet de lijnen er gewoon nog zitten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |