Ze mag volgende keer wel haar ondergoed wat eerder uittrekken. Je ziet de lijnen er gewoon nog zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Oja, Dido van BB5 heeft zich weer eens naakt laten fotograferen...
http://www.radio538.nl/538/programmas/ruud/dido.html![]()
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze mag volgende keer wel haar ondergoed wat eerder uittrekken. Je ziet de lijnen er gewoon nog zitten.
![]()
Nu maar hopen dat die streams geen geld gaan kostenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef Remzz het volgende:
BB is alleen leuk door Fok, daardoor was BB5 ook leukOkee en door de enorm goede streams
!
Maar van mij mag het hoor
Precies, daar gaat één van de twee onder lijden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het lijkt mij persoonlijk oliedom om die twee programma's tegelijk te starten.
Graagquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef BVO het volgende:
Minder gekheid en interessantere mensen dan vorige keer graag.
Hell yeah! Die hard aanhanger hier.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef Bocaj het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=967
Big Brother 6![]()
![]()
Zijn hier nog aanhangers?
Heb heel erg genoten van BB5...
Het schijnt dat Scanman zich aangemeld heeft!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef Canisfire het volgende:
Doen er nog wat fokkers mee ?
Met of zonder z'n bank?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het schijnt dat Scanman zich aangemeld heeft!![]()
Serieus? Dé topposter van vorig seizoenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het schijnt dat Scanman zich aangemeld heeft!![]()
Whahaha dat gezeik over die bank zal hij zijn leven niet meer vergeten!quote:
Dat is al lang een keer gebeurd, stomme kut newbie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou ik wel tof vinden, een Fok!ker in BB
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is al lang een keer gebeurd, stomme kut newbie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |