opbokken dat heb jij helemaal niet nodig.quote:
beetje respect dudequote:op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef highlander het volgende:
[..]
opbokken dat heb jij helemaal niet nodig.
dit stukje stond al ergens op je schijf!quote:op woensdag 12 juli 2006 01:24 schreef kastanova het volgende:
uitgebreide tvp:
[onnodig quoten en onzinnig verlengen van me scroll-inspanningen]
respect... na vooruit.quote:
en hoe weet jij dat zo precies?quote:op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef highlander het volgende:
[..]
opbokken dat heb jij helemaal niet nodig.
hoezo onnodig quoten zodat het lijkt of er nog wat uit te toetsenbord komt maar eigenlijk je post aantal aan het opkrikken bentquote:op woensdag 12 juli 2006 01:27 schreef blueeyed het volgende:
[..]
dit stukje stond al ergens op je schijf!![]()
nee, het was o.a. de aanleiding voor dit topicquote:op woensdag 12 juli 2006 01:27 schreef blueeyed het volgende:
dit stukje stond al ergens op je schijf!![]()
bomen over bier?quote:op woensdag 12 juli 2006 01:27 schreef xennia het volgende:
en hoe weet jij dat zo precies?
mijn bier is op, de pijp is leeg, naar bed naar bed en dan weet ik morgen wel in welke categorie mijn vrouw valtquote:
trusten gastquote:op woensdag 12 juli 2006 01:34 schreef harrie het volgende:
mijn bier is op, de pijp is leeg, naar bed naar bed en dan weet ik morgen wel in welke categorie mijn vrouw valt
welterusten
heb uiteraard ook wel vrouwen gehad die er in eerste instantie behoorlijk door verrast waren.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef highlander het volgende:
kasta pleur die andere mega lap tekst ook es hier
ah kijk, ik hier kan ik wat meequote:op woensdag 12 juli 2006 01:30 schreef pune het volgende:
zeg kasta, ook potentieel mooie lijstjes:
- to do's voor hem en haar in de voorbereiding naar een enerverend etmaal van zinderende sex;
- hoe verleid ik een begeerlijke fuckpotential: tips & tricks;
- de absolute no go- top 10!
nah nee, jou kennende ben je er morgennacht pas weer en kan ik m'n nieuwe hoofdstukken overdag niet posten...quote:op woensdag 12 juli 2006 01:54 schreef highlander het volgende:
ouch.... sterkte
zal ik hem ter behouding en voorkoming van vervuiling in de tussenliggende periode dichtmikken?
klinkt als een doorsnee zondagmiddag.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef kasta-sutra het volgende:
en dat dan vrijwel iedere keer in een andere @random volgorde.
ik heb vooralsnog niet zoveel morgen, plus dat er vast wel een ander modje is wat je bij wil springen.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:57 schreef kastanova het volgende:
nah nee, jou kennende ben je er morgennacht pas weer en kan ik m'n nieuwe hoofdstukken overdag niet posten...
anders maken we er gewoon een vaste rubriek (lees: reeks) van en jaag ik tussendoor de kutusers wel weg.
quote:op woensdag 12 juli 2006 02:01 schreef heiden6 het volgende:
@highlander: leer eens nederlands.
geef me dat geld wat je terug hebt gekregen van je ex maar, dan ga ik wel even rondkijken op de wallen ofzo.quote:op woensdag 12 juli 2006 02:02 schreef kastanova het volgende:
@heiden6: neuk eens een fatsoenlijk wijf.
welk een voorspellende gave.quote:op woensdag 12 juli 2006 02:00 schreef highlander het volgende:
kan ik misschien tussendoor beter rigoreus gaan wissen
dat wil ik meemakenquote:op woensdag 12 juli 2006 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik heb genoeg materiaal voor 25 jaar joh!
hij's vroeg begonnen, doh.quote:
een bedankje zou wel op zijn plaats zijnquote:op woensdag 12 juli 2006 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik heb genoeg materiaal voor 25 jaar joh!
quote:op woensdag 12 juli 2006 02:07 schreef xennia het volgende:
een bedankje zou wel op zijn plaats zijn
bedankt mama! bedankt jenny! bedankt andere exen! bedankt kleuterschool! bedankt collega's! bedankt euuuh highlander! bedankt penis! etc. etc.quote:op woensdag 12 juli 2006 02:07 schreef xennia het volgende:
[..]
een bedankje zou wel op zijn plaats zijn
opkrikken heb ik niet nodig, postcount laat me koud, maar excuses voor de quote ja, was ff vergeten de tekst door wat puntjes te vervangenquote:op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef harrie het volgende:
[..]
hoezo onnodig quoten zodat het lijkt of er nog wat uit te toetsenbord komt maar eigenlijk je post aantal aan het opkrikken bent
ik heb zojuist heel wat hersencellen verwoest, hetgeen de informatieverwerking aanzienlijk vertraagtquote:op woensdag 12 juli 2006 02:09 schreef highlander het volgende:
[..]ik zat dus al 10 minuten op die opmerking te wachten.
je snapt hem nietquote:op woensdag 12 juli 2006 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
bedankt mama! bedankt jenny! bedankt andere exen! bedankt kleuterschool! bedankt collega's! bedankt euuuh highlander! bedankt penis! etc. etc.
ik mis in die speurtocht een beetje de kinky ontdekkingen. kan je daar ook nog wat aandacht aan besteden? wat mij betreft wat do's en dont's. in willekeurige volgorde is het waarschijnlijk een don't om tot bijvoorbeeld wat anale experimentele essentie door te dringen. hoewel het in een later stadium weer een zekere 'do'kan zijn. dus ook graag wat aandacht daarvoor, met name voor de timing.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef kasta-sutra het volgende:
[..]
bij mij is het dan ook eerder een soort van puzzeltocht
dat was de eerste kut die ik zag!quote:op woensdag 12 juli 2006 02:11 schreef xennia het volgende:
trouwens wat heeft je moeder ermee te maken[/sub]
quote:op woensdag 12 juli 2006 01:30 schreef pune het volgende:
- de absolute no go- top 10!
en zo hoort het!quote:op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef kasta-sutra het volgende:
....
eensch.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:24 schreef kastanova het volgende:
uitgebreide tvp:
eenschquote:op woensdag 12 juli 2006 16:14 schreef stormqueen het volgende:
fijn al die lappen quote
zal ze leuk vinden om te horenquote:op woensdag 12 juli 2006 02:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
dat was de eerste kut die ik zag!
oh mên, for fucks sake, ik wéét notabene dat ze meeleest.
uitscheuren doet pijnquote:op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef stormqueen het volgende:
[..]
uitscheuren?wat steek jij d'r in godsnaam in?
officieel 16:30 vrij en nu pas thuis, rara, hoe kan dat?quote:op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef highlander het volgende:
maar goed het is wel lang wachten op de nummers 7 tot 1 en jouw antwoord zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
die heeft hem dat goddelijke lichaam gegeven..quote:op woensdag 12 juli 2006 02:11 schreef xennia het volgende:
[..]
je snapt hem niet
trouwens wat heeft je moeder ermee te maken![]()
man, jij verdwaalt zelf overal. je bent nog nooit in 1 keer goedgeredenquote:op woensdag 12 juli 2006 10:28 schreef kasta-sutra het volgende:
of, ook frustrerend, aangezien vrouwen nu eenmaal veel minder richtingsgevoel hebben (iedereen die ooit bij een vrouw in de auto gezeten heeft weet wat ik bedoel.)
niet zo piepenquote:8. te ruw
nah, ik houd wel van hardhandige, ruwe hardcore seks, maar op een gegeven moment zou je eigenlijk wel af en toe geremd moeten worden.
maar door wie/wat?
ikzelf houd van harde seks, dus uit mezelf stop ik niet.
zeg jij dan wat vrouwmens!
shit man, volgens mij heb je echt een hersentumorquote:op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef kasta-sutra het volgende:
alhoewel ik van natte seks houdt
whehehequote:op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef kasta-sutra het volgende:
beetje heen en weer wiegen, op en neer hoppen zoals die vrouwen op de stiekem gevonden rukband van papa ook deden en dan ook nog uitkijken met zo'n "whehehe, zie mij hier een geile slet zijn" blik...
eerste hulp, nu!quote:op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef kasta-sutra het volgende:
wordt ik
ik citeerde háár slechts en je wéét hoe godsgruwelijk dom de vriendin in kwestie was...quote:
ze heeft je verneukt, in meerdere opzichtenquote:op donderdag 13 juli 2006 01:27 schreef kastanova het volgende:
ik citeerde háár slechts en je wéét hoe godsgruwelijk dom de vriendin in kwestie was...
ah, muus is gearriveerdquote:op donderdag 13 juli 2006 01:25 schreef muus het volgende:
[afbeelding]
'welkom in de wondere wereld van kastanova.'
whehehe, ik zak zowat door m'n stoel van het lachen hieroquote:stevig neuken... tv programma opmerken... even kijken wat het is... de vaart minderen... ej, tof programma! ongemerkt steeds langzamer neuken tot aan het absolute nulpunt... op een gegeven moment iets onder je voelen woelen en wakker schrikken met "hé verrek, da's waar ook, ik was ergens mee bezig ." en op dat moment al tegen een behoorlijk pissige kop aankijken .
het is een lange mail vol sappige details. be prepared.quote:
quote:..scheurdertje..
ik ben altijd klaar voor sappigquote:op donderdag 13 juli 2006 02:05 schreef muus het volgende:
[..]
het is een lange mail vol sappige details. be prepared.
hij heeft echt zo'n kleintje?quote:op donderdag 13 juli 2006 02:05 schreef muus het volgende:
het is een lange mail vol sappige details. be prepared.
quote:op woensdag 12 juli 2006 02:02 schreef kastanova het volgende:
@heiden6: neuk eens een fatsoenlijk wijf.
quote:op donderdag 13 juli 2006 08:39 schreef mars7427 het volgende:
ik wacht op de vrouwelijk variatie post in deze thread.
hoewel vermakelijk en bij vlagen nuttig (voor sommige andere lezers he, niet voor mij natuurlijk), is een nuancering van de andere sexe wellicht op zijn plaats?
nee man, ik heb ze destijds ruim de tijd gegeven om het geheel even te beargumenteren of te nuanceren, maar die kans hebben ze niet gegrepen of er was simpelweg geen nuance mogelijk of argument.quote:
1. labiele wijven
2. preutse wijven
9. dikke wijven
eens, maar ik denk dat er van de dames uit vergelijkbare no-go's zijn.....ben wel eens benieuwd...quote:op donderdag 13 juli 2006 08:47 schreef kastanova het volgende:
wil sowieso geen dik, preut, labiel krassetje in dit topic... tenzij ze wat met de info doen uiteraard, maar de gemiddelde vrouw kennende zal ze er zelfs met behulp van een roze plattegrond nog geet reet van snappen... of hé, ze snapt het wel, maar doet er niets mee aangezien "het niet goed voelt."
oftewel, opbokken vette, frigide krassertjes, alleen maar lekkere geile sloeries gewenst hier.
wel een beetje een net dankwoord toevoegen he.quote:op woensdag 12 juli 2006 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
bedankt mama! bedankt jenny! bedankt andere exen! bedankt kleuterschool! bedankt collega's! bedankt euuuh highlander! bedankt penis! etc. etc.
mars, ik ben het volkomen met je eens, het zal alleen wachten zijn op het vrouwelijke equivalent dat zich geroepen voeltquote:op donderdag 13 juli 2006 08:39 schreef mars7427 het volgende:
ik wacht op de vrouwelijk variatie post in deze thread.
hoewel vermakelijk en bij vlagen nuttig (voor sommige andere lezers he, niet voor mij natuurlijk), is een nuancering van de andere sexe wellicht op zijn plaats?
kom er zal toch wel een vrouw zijn hier die ons wil vermaken en onderwjizen met zo'n lijst. pune, jijzelf? aventura? sanne? erodome? iemand?quote:op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef pune het volgende:
mars, ik ben het volkomen met je eens, het zal alleen wachten zijn op het vrouwelijke equivalent dat zich geroepen voelt
tsja, toch weer een kleine klik. en er was twee dagen geleden een mogelijkheid zelf een consumentenonderzoek te doen...quote:
zeg, ik heb nooit beweerd dat er niet al een kleine klik was, ik ben alleen een vreselijk verwend kutkindquote:op donderdag 13 juli 2006 12:57 schreef mars7427 het volgende:
[..]
tsja, toch weer een kleine klik. en er was twee dagen geleden een mogelijkheid zelf een consumentenonderzoek te doen...![]()
o ja, zo was hetquote:op donderdag 13 juli 2006 13:06 schreef pune het volgende:
[..]
zeg, ik heb nooit beweerd dat er niet al een kleine klik was
dat zijn jouw woordenquote:[..]
vreselijk verwend kutkind![]()
dat ben je zeker !quote:op donderdag 13 juli 2006 13:06 schreef pune het volgende:
[..]
zeg, ik heb nooit beweerd dat er niet al een kleine klik was, ik ben alleen een vreselijk verwend kutkind![]()
quote:op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef musketeer het volgende:
en zoals gewoonlijk wordt er weer tegen kasta opgereden en zit hij als een bukkake slet in het midden en geniet van de aandacht.
jij bent lekker...quote:op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef kasta-sutra het volgende:
bladibla
bij mij is het dan ook eerder een soort van puzzeltocht
1. naspel
2. pompen!
3. roken en gepijpt worden
4. vrouw die geneukt wordt terwijl ze een peuk opsteekt
5. af te wisselen met een beetje beffen en vingeren en eventueel tegelijkertijd trekken en pijpen
6. beetje lullen (eventueel over seks; "hé, wat lijkt jou nog lekker om te doen?." )
7. voorspel
8. pompen! hardhandig, vrouw op haar buik, handen op haar rug gevouwen, arm om haar nek.
9. hé fuck, ik heb het echt teringwarm... mên, ik ben ook uitgeput, peukie doen? goed plan.
10. tegen elkaar aanrijden
11. beetje pijpen/beffen/trekken/vingeren, maar dan op een relaxte spelerige manier
12. lullen
13. voorspel
14. pompen!
15. passioneel zoenen
16. hardcore pijp/bef/vinger actie
17. (eventueel) klaarkomen
18. afkoelen (dus ook absolúút niet tegen elkaar aankruipen)
19. dom lullen / peukie doen
20. zoenen
21. afgekoeld zijn
22. tegen elkaar aankruipen, haar hoofd op mn borst, m'n hand die haar lijfje kriebelt en dan lekker in slaap vallen.
*schuift stoeltje aan*quote:
whoehahahahahahahaha jaloers??quote:op donderdag 13 juli 2006 15:28 schreef roellio het volgende:
kasta, jouw grootste skill is de 'mythe' in stand houden, niet het daadwerkelijk de casanova uithangen. door het creëren van een bepaald image raken vrouwen geïnteresseerd: "goh... zou hij echt dit, of durft hij echt dat". vervolgens willen ze dit uitvinden en zijn gewillig.
overigens wel grappig dat vrouwen daar zo overduidelijk blind intrappen.
dat weet ik, maar kasta doet net alsof hij god's gift to women is. en tussen al die internet-warriors hier komt 'ie er nog aardig mee weg.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
whoehahahahahahahaha jaloers??
kijk nou ken ik kasta volgens mij niet persoonlijk, maar zulke mannen bestaan in het wild hoor en doen wat ze prediken![]()
meestal niet al te lang, want het gaat snel vervelen. als je er na jaren nog mee bezig bent zit er iets psychisch fout bij je en ben je net zo'n aandachtshoer als de wijven die je neukt en probeert te minachten.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
kijk nou ken ik kasta volgens mij niet persoonlijk, maar zulke mannen bestaan in het wild hoor en doen wat ze prediken![]()
aha, een foute-mannen-jaagster.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als hij er mee weg komt, more power to him.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef roellio het volgende:
dat weet ik, maar kasta doet net alsof hij god's gift to women is. en tussen al die internet-warriors hier komt 'ie er nog aardig mee weg.
ik vind het ook wel grappig.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef averon het volgende:
[..]
als hij er mee weg komt, more power to him.![]()
stoeltje en koffie? straks nog een koekje d'r bij en dan ben je klaar?quote:op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef muus het volgende:
[..]
aha, een foute-mannen-jaagster.
*koffie erbij pakt*.
nou, als ie in bed echt zo is als ie doet voorkomen, is ie wat dat betreft imho idd gods gift to woman... hoe die verder met vrouwen omgaat heb ik geen mening over, maar ik word wel nat als ik hem een sexpartij zie beschrijven, zó hoort het!!quote:op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef roellio het volgende:
[..]
dat weet ik, maar kasta doet net alsof hij god's gift to women is. en tussen al die internet-warriors hier komt 'ie er nog aardig mee weg.
geen beter vermaak, dan leedvermaak?quote:op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef muus het volgende:
aha, een foute-mannen-jaagster.
*koffie erbij pakt*.
wel snel tevreden he?? lolquote:op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef roellio het volgende:
[..]
stoeltje en koffie? straks nog een koekje d'r bij en dan ben je klaar?
zoals hij het heeft over vrouwen uitscheuren (quote:op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou, als ie in bed echt zo is als ie doet voorkomen, is ie wat dat betreft imho idd gods gift to woman... hoe die verder met vrouwen omgaat heb ik geen mening over, maar ik word wel nat als ik hem een sexpartij zie beschrijven, zó hoort het!!
nou, trek een nummertje en wacht tot het uit is met logician.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou, als ie in bed echt zo is als ie doet voorkomen, is ie wat dat betreft imho idd gods gift to woman... hoe die verder met vrouwen omgaat heb ik geen mening over, maar ik word wel nat als ik hem een sexpartij zie beschrijven, zó hoort het!!
tsja... sommige mensen leiden een iets gevarieerder leven en vinden dingen als koffie en koekjes óók belangrijk!quote:
ja he, dat is weer wat anders!! maar die quote die ik maakte ging over het neuken dat hij beschreef, de volgorde door elkaar gooien zeg maar... dat is helemaal mijn manier van sex hebben, heerlijk, daar ga ik voorquote:op donderdag 13 juli 2006 15:48 schreef stormqueen het volgende:
[..]
zoals hij het heeft over vrouwen uitscheuren () krijg ik eerder een lachstuip
ik vind het wel lekker, maar belangrijk?? mwah...quote:op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef roellio het volgende:
[..]
tsja... sommige mensen leiden een iets gevarieerder leven en vinden dingen als koffie en koekjes óók belangrijk!
geen denken aan, ik heb er al twee die zo zijnquote:op donderdag 13 juli 2006 15:49 schreef roellio het volgende:
[..]
nou, trek een nummertje en wacht tot het uit is met logician.
so what. ik ga naast muus zitten en geniet.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef averon het volgende:
[..]
geen beter vermaak, dan leedvermaak?![]()
dude, met het risico te serieus over te komen: casanova was een mythe..... zo komen we aan de uitdrukking. de rest is jaloezie. heb ik ook last van, maar that's life.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:28 schreef roellio het volgende:
kasta, jouw grootste skill is de 'mythe' in stand houden, niet het daadwerkelijk de casanova uithangen.
ben je nou al eens klaar met werken of hoe zit dat?? ik wil het volgende deel lezen!!quote:op donderdag 13 juli 2006 08:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
nee man, ik heb ze destijds ruim de tijd gegeven om het geheel even te beargumenteren of te nuanceren, maar die kans hebben ze niet gegrepen of er was simpelweg geen nuance mogelijk of argument.
wil sowieso geen dik, preut, labiel krassetje in dit topic... tenzij ze wat met de info doen uiteraard, maar de gemiddelde vrouw kennende zal ze er zelfs met behulp van een roze plattegrond nog geet reet van snappen... of hé, ze snapt het wel, maar doet er niets mee aangezien "het niet goed voelt."
oftewel, opbokken vette, frigide krassertjes, alleen maar lekkere geile sloeries gewenst hier.
dat is wel erg plastisch.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
- foto'squote:
er zal vast wel iemand zo gek zijnquote:op donderdag 13 juli 2006 17:52 schreef blackletter het volgende:
ik wacht ook op de vrouw die van deze top 10 over vrouwen een top 10 over mannen maakt![]()
nah nee, god's gift to women ben ik zeker niet, daar ben ik een te egoistische lul voorquote:op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef roellio het volgende:
[..]
quote:op donderdag 13 juli 2006 15:49 schreef roellio het volgende:
[..]
nou, trek een nummertje en wacht tot het uit is met logician.
deze is wel heel zwaar over the topquote:op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef kastanova het volgende:
maar inderdaad, zoals ik al zei, er zijn ook regelmatig vrouwen die het puur doen om deel uit te maken van de "mythe" zoals jij het noemt en dus eigenlijk gewoon misbruik (.
. )van mij, dan wel mijn persoonlijkheid maken.
het is me letterlijk zo gezegd...quote:
wieeeeeeeee?quote:op donderdag 13 juli 2006 20:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
het is me letterlijk zo gezegd....
nah, écht letterlijk was het: "ik vond je wel al leuk, maar dé foute man kastanova naast me in bed leek me toch wel héél spannend...."
tja, gotta love 'm.
quote:op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
maar ik word wel nat als ik hem een sexpartij zie beschrijven, zó hoort het!!
*zakdoekje aangeeft*quote:op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef tally het volgende:
[..]
![]()
enige wat hier nat van word bij mij zijn mn ogen![]()
ja hoe die het doet doettie het..quote:op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef muus het volgende:
[..]
*zakdoekje aangeeft*
*stoeltje erbij trekt*
*biertje aangeeft*
wanhopig is ook wel iets wat kasta aantrekt, hm?.
als jij dit nou even test en inclusief foto-verslag komt meldenquote:op donderdag 13 juli 2006 22:19 schreef moche het volgende:
wat nou als geen breezahhoer wil versieren? kun je dan nog steeds de kasta-sutra gebruiken?
in jouw geval is gewoon even langs de pinautomaat gaan inderdaad ook wel meer dan voldoende.quote:op donderdag 13 juli 2006 22:19 schreef moche het volgende:
wat nou als geen breezahhoer wil versieren? kun je dan nog steeds de kasta-sutra gebruiken?
autobiografisch muus ?quote:op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef muus het volgende:
wanhopig is ook wel iets wat kasta aantrekt, hm?.
dat zegt dan wel genoeg over het niveau hierquote:op donderdag 13 juli 2006 23:44 schreef highlander het volgende:
[..]
toch zonde van zo'n topic van hoog niveau
waar blijf jij nou? de nat-maker is in tha housequote:op donderdag 13 juli 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ben je nou al eens klaar met werken of hoe zit dat?? ik wil het volgende deel lezen!!![]()
lieverd, onze relatie was een grapje wat we verzonnen hadden voor het forum. niet te ver er in doorgaan, hoor, want da's eng.quote:
dat is niet zo slim van je prutser, want om het tegendeel te bewijzen rest haar niets anders dan haar beentjes fijn bij elkaar te houdenquote:op vrijdag 14 juli 2006 00:53 schreef roellio het volgende:
ik had het nr. van die griet die we meegesleept hadden al wel gekregen, die nacht, dus ik 's ochtends om half 6 lam vanuit m'n bedje sms'en dat alle vrouwen kuthoeren zijn en of ze kwam eten zaterdag, en daarna evt. naar de bios of stappen zodat ze het tegendeel kon bewijzen.
krijg je 's ochtends een sms'je: "jaaah m'n relatie is net over, wil het rustig aan doen, blabla". beetje arrogant terug sms'en en vervolgens 2 dagen helemaal niets meer laten horen. vanavond een sms'je: " ik heb me toch bedacht, tot zaterdag".
ze heeft hiermee al te kennen gegeven dat ze gevoelig is voor mannen die een beetje arrogant en hard-to-get spelen, daar kan ik mijn voordeel mee doen!quote:op vrijdag 14 juli 2006 00:55 schreef xennia het volgende:
[..]
dat is niet zo slim van je prutser, want om het tegendeel te bewijzen rest haar niets anders dan haar beentjes fijn bij elkaar te houden
tsssk, ik laat me echt niet neuken in een flatjequote:op vrijdag 14 juli 2006 00:58 schreef roellio het volgende:
plus dat ze 21 is en ik net een enorm toffe nieuwe flat heb. daar hebben vrouwen een zwak voor, materialistisch als ze zijn.
zit je daar in je supertoffe nieuwe flat de hele avond jankverhalen aan te horen over de ex.quote:op vrijdag 14 juli 2006 00:58 schreef roellio het volgende:
[..]
ze heeft hiermee al te kennen gegeven dat ze gevoelig is voor mannen die een beetje arrogant en hard-to-get spelen, daar kan ik mijn voordeel mee doen!
plus dat ze 21 is en ik net een enorm toffe nieuwe flat heb. daar hebben vrouwen een zwak voor, materialistisch als ze zijn.
dan trap ik 'r de straat op.quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef muus het volgende:
[..]
zit je daar in je supertoffe nieuwe flat de hele avond jankverhalen aan te horen over de ex..
ligt eraan wat je precies wilt:quote:op woensdag 12 juli 2006 01:30 schreef pune het volgende:
- hoe verleid ik een begeerlijke fuckpotential: tips & tricks
die openingszin vind ik dus een dooddoener. mannen vragen dat namelijk om te checken of je niet hier bent met je vriendjequote:scan de dansvloer en zoek naar alleen dansende vrouwen...
maarrrrrr... en da's belangrijk, vraag bij het eerste contact wel even of ze alleen is.
en wat als ze dat wel zijn?quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:10 schreef xennia het volgende:
[..]
die openingszin vind ik dus een dooddoener. mannen vragen dat namelijk om te checken of je niet hier bent met je vriendje
nare ervaringen mee...?quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:28 schreef xennia het volgende:
[..]
dan staken ze hun versierpogingen of sleuren je snel mee de wc in
dat is toch goed?quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:28 schreef xennia het volgende:
[..]
dan staken ze hun versierpogingen of sleuren je snel mee de wc in
dat lijkt op lloret de marquote:
ik vind het niet interessant meer als ze zo snel, in de eerste zin, hun doel onthullen.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:34 schreef bofneger het volgende:
[..]
dat is toch goed?
en bovendien, vraag jij wel eens aan een jongen of hij alleen is?
nah, een keer vroeg iemand me mee de wc in waarop ik ''wtf, nee!'' antwoordde. hij herstelde zichzelf met de volgende memorabele woorden: ''jezus, wat ben jij arrogant zeg'' en liep door. tegen een muur op, dat dan weer wel. hij was ladderzat.quote:
quote:op donderdag 13 juli 2006 23:44 schreef highlander het volgende:
toch zonde van zo'n topic van hoog niveau
wil je neuken?quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:38 schreef xennia het volgende:
[..]
ik vind het niet interessant meer als ze zo snel, in de eerste zin, hun doel onthullen.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:41 schreef xennia het volgende:
[..]
nah, een keer vroeg iemand me mee de wc in waarop ik ''wtf, nee!'' antwoordde. hij herstelde zichzelf met de volgende memorabele woorden: ''jezus, wat ben jij arrogant zeg'' en liep door. tegen een muur op, dat dan weer wel. hij was ladderzat.
![]()
je overschat de dames van deze tijd, golfer.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
echt 1 van de leukste topics van de laatste tijd. iemand die zichzelf nog zo serieus neemt en denkt dat ie daarmee kan scoren bij de dames.![]()
of vol in je reet/tiet/kruis gegrepen worden, daarop reageren met: "rot op, imbeciel" en dan ook het legendarische "arrogante kuthoer" naar je hoofd krijgen.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:41 schreef xennia het volgende:
[..]
nah, een keer vroeg iemand me mee de wc in waarop ik ''wtf, nee!'' antwoordde. hij herstelde zichzelf met de volgende memorabele woorden: ''jezus, wat ben jij arrogant zeg'' en liep door. tegen een muur op, dat dan weer wel. hij was ladderzat.
![]()
nee, ik bedoel ''ben je hier alleen of met je vriend?'' als openingszin. natuurlijk weet ik wel dat de meeste mannen door hun pik geregeerd worden, maar ik vind het spel, de spanning van het flirten gewoon ook leuk en dat mag best iets subtieler.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:47 schreef bofneger het volgende:
[..]
wil je neuken?
die vraag, bedoel je dan, neem ik aan? maar dat is volgens mij bij kersverse ontmoetingen toch altijd de achterliggende gedachte. sommige jongens/mannen bouwen er nog een mooi verzonnen verhaal omheen. en anderen leggen het er, tot hun grote spijt achteraf, maar al te dik bovenop dat ze dát echt niet willen de eerste avond, en een enkeling (de uiteenlopende mens) praat vrijelijk over zijn hobby.
ik denk dat de meeste mannen in principe toch wel door hun pik geregeerd worden, eigenlijk
nee, klinkt vooral erg logisch.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:49 schreef muus het volgende:
wacht even hoor....
dus als je met vriendinnen op stap bent en je bent met z'n allen aan het dansen, ben je meteen onzeker?.
oh, nou voortaan die vriendinnen maar wegsturen dan. "nee, zout op, anders lijk ik onzeker! niks mee te maken dat je ook wilt dansen, gaat heen en blijf vooral niet in de buurt staan.."
misschien is die 'vrouw' die alleen danst wel een onuitstaanbaar pokkewijf en wíl niemand met haar uit.
misschien is die 'vrouw' die alleen danst wel zo'n zogenaamd botergeil sletje die er geen reet van kan in bed.
misschien zijn die 'vrouwen' die samen dansen wel gezellig een avondje samen uit en hebben ze geen behoefte aan kerels.
of zeg ik nu hele gekke dingen?.
en als je reageert met ''bij jou of bij mij?'', ben je ook een hoer. het is ook nooit goedquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:51 schreef muus het volgende:
[..]
of vol in je reet/tiet/kruis gegrepen worden, daarop reageren met: "rot op, imbeciel" en dan ook het legendarische "arrogante kuthoer" naar je hoofd krijgen..
quote:
denk t dus wel, zit even dus alles door te lezen en dat niemand hier concreet op ingegaan is:quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
[..] en dat geeft ze al het idee dat er aan de andere kant van de virtuele wereld een ideale loverboy als kasta zit?![]()
vooral de laatste quote; ik vind het geniaal bedacht!!quote:op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
nah nee, god's gift to women ben ik zeker niet, daar ben ik een te egoistische lul voor.
maar ik sta wél achter alles wat ik doe, lul er niet omheen en kan met betrekking tot alles wat de gemiddelde vrouw zoekt toch aardig meekomen... en dat schijnt me behoorlijk uniek te maken.
maar inderdaad, zoals ik al zei, er zijn ook regelmatig vrouwen die het puur doen om deel uit te maken van de "mythe" zoals jij het noemt en dus eigenlijk gewoon misbruik (.
waarschijnlijk uit anarchistsche overwegingen ofzo, op een vrij radicale manier laten zien dat ze toch echt niet dat brave, onschuldige meisje zijn en wat dat betreft ben ik daarbij een uitstekend uithangbord om het muurbloempjes imago van zich af te schudden.
zo kreeg ik vroeger ook regelmatig te horen dat ik m'n vriendinnen zo "verhoerd" had...
nadat ze een tijdje met mij hadden gelopen waren ze namelijk een stuk zelfverzekerder, brutaler en op seks belust.
naja, op die manier creëer ik alleen maar meer volgelingen en ook medestanders voor de kasta-filosofie, dus ach, ik vind het allemaal mooi meegenomen....
vroegâh, toen romantiek nog bestond en je tijdenlang om iemand heendraaide. maandenlang blikken over en weer en de spanning laten oplopen. live flirten.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
misschien wel.
in mijn tijd moest je het gewoon echt allemaal bewijzen met versiertrucs en kon je die vrouwen niet alleen virtueel in bed praten.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 03:06 schreef muus het volgende:
vroegâh, toen romantiek nog bestond en je tijdenlang om iemand heendraaide. maandenlang blikken over en weer en de spanning laten oplopen. live flirten..
het flirten is toch meestal het leukste gedeelte.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:53 schreef xennia het volgende:
[..]
nee, ik bedoel ''ben je hier alleen of met je vriend?'' als openingszin. natuurlijk weet ik wel dat de meeste mannen door hun pik geregeerd worden, maar ik vind het spel, de spanning van het flirten gewoon ook leuk en dat mag best iets subtieler.
sowieso het feit dat je direct een kuthoer bent zodra je een persoon afwijst. het kan immers niet liggen aan het feit dat hij met extreem veel consumptie praat, uit zn bek stinkt, een halve meter kleiner is of net zo breed als de man van roseanne en dat type jou net niet zo aantrekt.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:51 schreef muus het volgende:
[..]
of vol in je reet/tiet/kruis gegrepen worden, daarop reageren met: "rot op, imbeciel" en dan ook het legendarische "arrogante kuthoer" naar je hoofd krijgen..
waarom geloof ik dit nou directquote:op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
nah nee, god's gift to women ben ik zeker niet, daar ben ik een te egoistische lul voor.
maar ik sta wél achter alles wat ik doe, lul er niet omheen en kan met betrekking tot alles wat de gemiddelde vrouw zoekt toch aardig meekomen... en dat schijnt me behoorlijk uniek te maken.
waarschijnlijk uit anarchistsche overwegingen ofzo, op een vrij radicale manier laten zien dat ze toch echt niet dat brave, onschuldige meisje zijn en wat dat betreft ben ik daarbij een uitstekend uithangbord om het muurbloempjes imago van zich af te schudden.
zo kreeg ik vroeger ook regelmatig te horen dat ik m'n vriendinnen zo "verhoerd" had...
nadat ze een tijdje met mij hadden gelopen waren ze namelijk een stuk zelfverzekerder, brutaler en op seks belust.
naja, op die manier creëer ik alleen maar meer volgelingen en ook medestanders voor de kasta-filosofie, dus ach, ik vind het allemaal mooi meegenomen....
wat wil je horen lieve schat?quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef bubblegumbarbie het volgende:
kasta heeft het alleen over sex met breezersletjes onder de 16.
vertel eens kasta, hoe moet je omgaan met de echte vrouw, diegene met eigenwaarde, verstand, klasse, inteligentie, een mooi figuurtje, een mooi koppie en toekomstperspectief?
hoe sla je er zo een aan de haak?
als het slechts bij denken zou blijven, zou het inderdaad vrij sneu zijn, maar op mijn leeftijd heb ik al meer geneukt dan jij en jij zit nu notabene al in je tropenjaren, dus kennelijk doe ik toch íets goedquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
echt 1 van de leukste topics van de laatste tijd. iemand die zichzelf nog zo serieus neemt en denkt dat ie daarmee kan scoren bij de dames.![]()
hij zit nu snikkend achter de pcquote:op vrijdag 14 juli 2006 09:12 schreef kastanova het volgende:
[quote]op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[/quote
als het islechts bij denken zou blijven, zou het inderdaad vrij sneu zijn, maar op mijn leeftijd heb ik al meer geneukt dan jij en jij zit nu notabene al in je tropenjaren, dus kennelijk doe ik toch íets goed.
hé, dat zou alleen maar betekenen dat we dezelfde karaktereigenschappen hebben en het buiten het bed ook klikt... misschien word ik dan eindelijk eens gelukkig met een vrouwquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:49 schreef muus het volgende:
misschien is die 'vrouw' die alleen danst wel een onuitstaanbaar pokkewijf en wíl niemand met haar uit.
dan sleep je haar een steegje in, laat je haar deepthroaten onder dwang en neuk je haar vervolgens in alle gaten die je maar kunt vinden...quote:misschien is die 'vrouw' die alleen danst wel zo'n zogenaamd botergeil sletje die er geen reet van kan in bed.
doe niet zo naief muus.quote:misschien zijn die 'vrouwen' die samen dansen wel gezellig een avondje samen uit en hebben ze geen behoefte aan kerels.
niet van jouw schoonheid, maar van kasta. en ik wil graag weten hoe je er zo 1tje voor je kunt winnen.quote:
naja, ik dacht dus tot voor kort ook dat het slechts een kwestie van een tot mythe opgeblazen reputatie was die me vooral hielp om vrouwen het bed in te krijgen...quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
tegenwoordig zijn de fantasiën al genoeg om de dames in bed te krijgen?
ze worden al nat achter de pc? en dat geeft ze al het idee dat er aan de andere kant van de virtuele wereld een ideale loverboy als kasta zit?![]()
nah, even voorop gesteld:quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef bubblegumbarbie het volgende:
kasta heeft het alleen over sex met breezersletjes onder de 16.
vertel eens kasta, hoe moet je omgaan met de echte vrouw, diegene met eigenwaarde, verstand, klasse, inteligentie, een mooi figuurtje, een mooi koppie en toekomstperspectief?
hoe sla je er zo een aan de haak?
hehehequote:op vrijdag 14 juli 2006 09:42 schreef bubblegumbarbie het volgende:
[..]
hmm, jouw konijn is niet echt raszuiver ofzo.. hij produceerd konijnpruiken![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
en tja, de vaste lezers die weten waar ik het zoal mee doe en gedaan heb, die kunnen toch wel beamen dat mijn vrouwen toch in ieder geval behoorlijk verstandig en intelligent zijn en beschikken over een gezonde dosis eigenwaarde.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef tally het volgende:
[..]
![]()
o ja misscutiehuppelkutdinges was inderdaad van een universitair niveau..
wel lé-zen hè tallybabequote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
2 van die teringdomme wijven gehad, 1 in m'n puberale ontwetendheid en 1 als experimentje, maar mijn god, wat heb ik me dood geergerd...
hij zei beeb tegen mequote:
weet je zeker dat je lacht, golfer, ik vind je een beetje zuur reageren eigenlijkquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[..]
het hoge niveau wordt nog eens benadrukt door de hoofdrolspeler die denkt nog ooit serieus genomen te worden met zijn fantasiën.
ik heb tranen van het lachen op mijn wangen![]()
praten??quote:op donderdag 13 juli 2006 19:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
- foto's
- leeftijd
- opleiding
- seksuele voorkeuren
- nooit bij het riagg/psychiater/psycholoog/zelfhulpgroep gelopen
daarna praten we verder...
\quote:
ehm, omdat je met hén uit bent op die meidenavond? samen uit, samen thuis. gezelligheid etc. en nee, dat hoeft heus niet op één m2 te zijn, maar bij elkaar blijven is vrij normaal.quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
doe niet zo naief muus.
na geheel hypothetisch dan:
stél dat ze geen behoefte heeft aan kerels en dus wel aan dansen....
wáárom... ja echt, wáárom zou je jezelf dan in godsnaam beperken tot die ene m2 op de dansvloer bij je vriendinnen?
quote:nah, heel leuk dat ze een gezellig avondje uit zijn en geen behoefte hebben aan kerels... maar koop dan in het vervolg gewoon een flesje wijn en blijf lekker thuis...
kun je ook "gezellig" dansen met je vriendinnen, kun je zelf je muziek uitkiezen en val je er niemand mee lastig.
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.quote:
hej hij wil niet alleen neuken hoor..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef muus het volgende:
[..]
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.
nou hup, foto's en meer info.
ná het neuken?? ow...quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef muus het volgende:
[..]
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.
nou hup, foto's en meer info.
ik vind hypocriet best wel een moeilijk woord...quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:11 schreef tally het volgende:
[..]
hej hij wil niet alleen neuken hoor..
ze moeten ook enige intelligentie bevatten..
want stel je voor dat ze tegen je gaan praten..
tja.. ik denk dat je dan niet in zijn doelgroep valt hoor..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind hypocriet best wel een moeilijk woord...
*ogenblikkelijk woordenboek doorbladert en uit het hoofd leert*quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:21 schreef tally het volgende:
[..]
tja.. ik denk dat je dan niet in zijn doelgroep valt hoor..
maar misschien wil hij nog wel eens een oogje toeknijpen
je weet immers nooit.. misschien ben jij dan wel diegene die hij zoekt..
als hij al iets zoekt
but didn't we all have a good laugh about that onequote:op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef tally het volgende:
![]()
o ja misscutiehuppelkutdinges was inderdaad van een universitair niveau..
zeker..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef highlander het volgende:
[..]
but didn't we all have a good laugh about that one
was toch wel een erg mooi gevalletje leedvermaak. best knap op zich, op 2 forums tegelijk uitgemaakt worden voor een leugenachtige domme doos.
ow, en hoi muis![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef highlander het volgende:
[..]
but didn't we all have a good laugh about that one
was toch wel een erg mooi gevalletje leedvermaak. best knap op zich, op 2 forums tegelijk uitgemaakt worden voor een leugenachtige domme doos.
ow, en hoi muis![]()
je bedoelt natuurlijk 'jonger dan ik', man met ondraaglijk hoog iq?quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
ten eerste val ik niet op jongere, maar op oudere vrouwen... ik heb dan ook slechts 2 vrouwen gehad die jonger dan me waren.[afbeelding]
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:53 schreef manono het volgende:
[..]
je bedoelt natuurlijk 'jonger dan ik', man met ondraaglijk hoog iq?
het topic verder niet doorgelezen, warm enzo maar die illustratie is![]()
enneh zie wel dat je er eindeloos over kan lullen maar kun je een beetje neuken, dat willen de mensen weten
als al die vrouwen nl zeuren, preuts doen en weet ik veel waar je over klaagt als ze met de grote kasta in bed liggen, dan doe je iets niet goed hoor
valt me tegen dat een aantal dansende vrouwen je niet op het idee van een trio of orgie brengt kasta!quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:
danst ze samen met vriendinnen dan is het een onzeker dingetje dat niet in haar eentje de dansvloer op durft te gaan, maar alleen maar gesteund door haar vriendinnetje de vloer opgesleept kan worden.
wat een onzin, ik ga ook uit voor de sfeer, om er even tussenuit te zijn, voor de muziek en het betere geluid dan thuis. als ik dans (al dan niet met vriendinnen) wil dat nog niet zeggen dat ik wens gepenetreerd te worden. sterker nog, heb meestal geeneens behoefte aan kerels, maar gewoon aan lol met de meiden. verder vind ik het wel leuk om uiteenlopende mensen te ontmoeten en ermee te kletsen, maar dat betekent nog niet dat hij zijn tong in mijn keel mag steken.quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef kastanova het volgende:
nah, heel leuk dat ze een gezellig avondje uit zijn en geen behoefte hebben aan kerels... maar koop dan in het vervolg gewoon een flesje wijn en blijf lekker thuis...
kun je ook "gezellig" dansen met je vriendinnen, kun je zelf je muziek uitkiezen en val je er niemand mee lastig.
ik denk dat dit zich tegen je gaat keren, misschien is dit zelfs al het geval en zul je niet de vrouwen aantrekken die je denkt te willen aantrekken.quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:29 schreef kastanova het volgende:
naja, ik dacht dus tot voor kort ook dat het slechts een kwestie van een tot mythe opgeblazen reputatie was die me vooral hielp om vrouwen het bed in te krijgen...
maar ja, toen kreeg ik een nieuwe baan waar niemand me kende en inmiddels ben ik een paar geneukte collega's verder en heb ik hier alweer dezelfde loverboy reputatie...
deze titel ben je sinds het gedoe met breezer misskutti wel verlorenquote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb op m'n 18e reeds besloten dat ik nooit een vrouwtje onder 21 zou neuken en heb het (zoals het een consequente man betaamt)
volgens mij was ik de enigequote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
en tja, de vaste lezers die weten waar ik het zoal mee doe en gedaan heb, die kunnen toch wel beamen dat mijn vrouwen toch in ieder geval behoorlijk verstandig en intelligent zijn en beschikken over een gezonde dosis eigenwaarde.
hierin ookquote:tja, een drs. psychologie
ik vind de reacties van de gefrustreerde mannen hier bijna net zo leuk als kasta's postings zelf.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef musketeer het volgende:
[..]
meestal niet al te lang, want het gaat snel vervelen. als je er na jaren nog mee bezig bent zit er iets psychisch fout bij je en ben je net zo'n aandachtshoer als de wijven die je neukt en probeert te minachten.
je wordt ook nat van kasta?quote:op zaterdag 15 juli 2006 02:13 schreef henkbenzinetank het volgende:
ik voel ergens heel erg in de verte iets van een climax aankomen.
tvp
had het niet beter kunnen formuleren.quote:op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef gronk het volgende:
ik vind de reacties van de gefrustreerde mannen hier bijna net zo leuk als kasta's postings zelf.
ik heb de tel niet bijgehouden, maar er zitten zo'n 5 vrouwen tussen mij en het experimentquote:op zaterdag 15 juli 2006 02:21 schreef highlander het volgende:
zeg xen, even voor de zekerheid toch maar... jij was toch niet degene net voor dat experimentje he?
tsja had gekund [alhoewel het wel een hele rare overstap zou zijn]quote:op zaterdag 15 juli 2006 02:28 schreef xennia het volgende:
ik heb de tel niet bijgehouden, maar er zitten zo'n 5 vrouwen tussen mij en het experiment
mijn ego en ik vinden dit een prachtige theoriequote:op zaterdag 15 juli 2006 02:36 schreef highlander het volgende:
tsja had gekund [alhoewel het wel een hele rare overstap zou zijn]
had nog heel even een flimsy theorie dat ie wellicht wat balans of tegenwicht zocht voor een eventueel mogelijk intellectuele overweldiging zo na jou.
quote:maar toen dacht ik na, 'kom op het is kasta', dus die theorie kon ook alweer over boord.
als datzelfde meisje denkt dat hij haar borsten verafschuwt, omdat hij is gefascineerd door haar kont, vind ik deze theorie niet aannemelijkquote:denk dat experimentje ws ook de enige logische uitleg is die eraan gegeven kan worden, want een tje die te begrijpen is kan ik niet echt verzinnen.
al moet je toegeven dat iemand ondanks dat tientallen mensen d'r vertellen dat ze verkeerd zit kan volharden in d'r eigen overtuiging toch ook iets moet hebben wat in de verste verte lijkt op een behoorlijke portie eigenwaarde.
"ja, oogkleppen."
het is highlander maar die het zegt, heur.quote:
quote:op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef muus het volgende:
kunnen we het voortaan het experiment (met hoofdletters!) noemen trouwens? en dat hl dan iets freubelt in het forum zodat we het twilight zone muziekje horen iedere keer als iemand het experiment post?
lijkt me wel tof..
ach arm kindquote:op zaterdag 15 juli 2006 03:26 schreef insomaniac het volgende:
ik lees geboeid mee.
muusje toch, als je me enigszins zou kennen, zou je weten dat ik zowel met betrekkeing tot het versieren als met het neuken nóóit initiatief zal nemen..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef muus het volgende:
dan kan ik ook tegen jou zeggen dat jij niet naar die kroeg moet gaan als je wilt neuken. neem je dat geld mee naar de hoeren en dan hebben de vrouwen geen last van jóu in de kroeg.
nou het is wel erg zwart wit gestelt hoor en wel door iemand die misschien lekker kan neuken maar ook door iemand die nog niet zo heel veel verstand heeft van de vrouwelijke psyche... nouja misschien wel van de nitwitjes onder ons, maar toch juist niet van die zelfstandige intelligente vrouw die hij zo graag voorgeeft vooral te lokken...quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef milagro het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik denk toch ook dat dames die enkel met dames dansen, in het zicht van heren, maar niets van die heren willen weten, het er ook wel een beetje om doen,hoor.
het is toch leuk om bekeken te worden, te weten dat er verlekkerd naar je gekeken wordt , een beetje te teasen.
en ja ik denk ook dat de echte zelfverzekerde teaser net zo makkelijk in haar eentje danst en zich niet omringt met vriendinnen.
kan best de dames hier allemaal toevallig níet zo zijnmaar kasta heeft wel een punt
ik vond hem zelf ook wel aardig eigenlijk. beetje het opzoeken van uitersten enzo, bitter makes sweet tastes sweeter / geen zoet zonder zuur etc.quote:op zaterdag 15 juli 2006 02:45 schreef xennia het volgende:
mijn ego en ik vinden dit een prachtige theorie![]()
naja ik kan hem natuurlijk altijd nog uitwerken en als bestaand en bewezen feit presenteren, die methode lukt een paar miljoenen immers ook nog steeds elke dag met verschillende religies.quote:![]()
ey, er was al bewezen dat ze niet zo bijzonder intelligent was. ( al is het wel een typische vrouwen redenatie natuurlijkquote:als datzelfde meisje denkt dat hij haar borsten verafschuwt, omdat hij is gefascineerd door haar kont, vind ik deze theorie niet aannemelijk
fuquote:op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef muus het volgende:
het is highlander maar die het zegt, heur..
had het nog bijna voor je willen doen ook, maar nu dus echt niet meer -sniff-quote:kunnen we het voortaan het experiment (met hoofdletters!) noemen trouwens? en dat hl dan iets freubelt in het forum zodat we het twilight zone muziekje horen iedere keer als iemand het experiment post?
lijkt me wel tof..
nou, dan ben ik ws niet die zelfstandige intelligente vrouw, hè, of juist wel omdat ik me niet zo persoonlijk aangesproken voel, inzie dat er in dit soort topics altijd een zekere overdrijving plaats dient te vinden, om zo een punt te maken, en een punt heeft hij, en dat staat verder los van zijn kwaliteiten, vermeende kwaliteiten in bed, ik snap niet zo goed waarom je dat er bijsleept, ik lees en ik herken, soms bij mezelf soms bij anderen.quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou het is wel erg zwart wit gestelt hoor en wel door iemand die misschien lekker kan neuken maar ook door iemand die nog niet zo heel veel verstand heeft van de vrouwelijke psyche... nouja misschien wel van de nitwitjes onder ons, maar toch juist niet van die zelfstandige intelligente vrouw die hij zo graag voorgeeft vooral te lokken...
ik dans zo vaak in mn eentje, ook als er verder niemand anders danst... maar ik dans ook wel eens met een groepje vrienden of vriendinnen...
het interesseert me hoegenaamd n'iet hoe iemand anders daar over denkt, ik vind het veel te vermoeiend om mij daar mee bezig te houden. ik doe gewoon waar ik zin in heb op het moment dát ik er zin in heb
ben benieuwd onder welke typering je dan valt...
'meisjes die tot in den treure blijven bewijzen dat ze onafhankelijk zijn'quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef muizemeis het volgende:
ben benieuwd onder welke typering je dan valt...
proestquote:op zaterdag 15 juli 2006 11:23 schreef kastanova het volgende:
muusje toch, als je me enigszins zou kennen, zou je weten dat ik zowel met betrekkeing tot het versieren als met het neuken nóóit initiatief zal nemen..
gewoon de hort op met de meiden zonder geouwehoer? doe jij dat echt nooit dan?quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef milagro het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik denk toch ook dat dames die enkel met dames dansen, in het zicht van heren, maar niets van die heren willen weten, het er ook wel een beetje om doen,hoor.
het is toch leuk om bekeken te worden, te weten dat er verlekkerd naar je gekeken wordt , een beetje te teasen.
en ja ik denk ook dat de echte zelfverzekerde teaser net zo makkelijk in haar eentje danst en zich niet omringt met vriendinnen.
kan best de dames hier allemaal toevallig níet zo zijnmaar kasta heeft wel een punt
nou, scheidingvier feestjes vind ik engquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:52 schreef muus het volgende:
[..]
gewoon de hort op met de meiden zonder geouwehoer? doe jij dat echt nooit dan?.
we-vieren-dat-haar-tweede-scheiding-erdoor-is-feestjes? echt niet?.
ik voel me niet echt persoonlijk aangesproken, en natuurlijk moet er wat overdreven worden, daar is dit topic toch voor?? ik denk alleen dat het niet helemaal een 'punt' is wat hij maakt omdat het in mijn ogen ietwat te zwart wit gesteld wordt. en waarom ik het neuken erbij sleep, dat komt omdat ik denk dat hij dat erg goed kan, als ik zie hoe hij een partijtje beschrijftquote:op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan ben ik ws niet die zelfstandige intelligente vrouw, hè, of juist wel omdat ik me niet zo persoonlijk aangesproken voel, inzie dat er in dit soort topics altijd een zekere overdrijving plaats dient te vinden, om zo een punt te maken, en een punt heeft hij, en dat staat verder los van zijn kwaliteiten, vermeende kwaliteiten in bed, ik snap niet zo goed waarom je dat er bijsleept, ik lees en ik herken, soms bij mezelf soms bij anderen.
net zo goed als de wat zure reacties van sommige heren hier vermakelijk zijn, zijn de reacties van sommige dames dat ook "nou, maar ik bén niet zo , hoor, dat jij nu toevallig alleen maar domme wijven neukt... yada yada yada"
op de een of andere manier klinkt dat een stuk minder overtuigendquote:op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef roellio het volgende:
nou, ik ga met één of ander 21 jarig grietje naar de bios en daarna naar de kroeg. ik zal z.s.m. het resultaat posten.
ehm... volgens de roellio-sutra, uiteraard!
inderdaadquote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
[..]
op de een of andere manier klinkt dat een stuk minder overtuigend![]()
dat hangt er natuurlijk maar net vanaf wat daar dan wel in staat.quote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
weinig denk (en hoop ikquote:op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef marcito het volgende:
nou het is zaterdagavond, ben benieuwd wat kasta deze nacht gaat scoren....
misschien vergrijp je je nog wel aan sebrien als je dronken genoeg bentquote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
en zit nu lekker in onze ruime tuin met een laptopje, biertje en sigaretje ernaast te chillen totdat ik stomdronken ben.
er is slechts 1 bh in de sauna geweest en die begon direct te zeuren dat het te warm was en dat ik niet mocht roken, dus die heb ik er toch echt maar even binnen de minuut weer uit gejonastquote:op zondag 16 juli 2006 02:02 schreef muus het volgende:
ik dacht even dat je een beha aan had.
/windows/painterquote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
excuus voor het formaat, maar er zit nu eenmaal geen paint op m'n pda.
en zit nu lekker in onze ruime tuin met een laptopje, biertje en sigaretje ernaast te chillen totdat ik stomdronken ben.
dat was sebrien. gooi er nog maar wat meer drank tegenaan danquote:op zondag 16 juli 2006 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
er is slechts 1 bh in de sauna geweest en die begon direct te zeuren dat het te warm was en dat ik niet mocht roken, dus die heb ik er toch echt maar even binnen de minuut weer uit gejonast.
het moet wel leuk blijven natuurlijk.
...."omschrijving" verwijderd...quote:op zondag 16 juli 2006 02:15 schreef xennia het volgende:
dat was sebrien. gooi er nog maar wat meer drank tegenaan dan
het was ook een stuk minder overtuigend.quote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?quote:op zondag 16 juli 2006 03:15 schreef roellio het volgende:
plus een heel relaas over haar ex die een klootzak was blabla.![]()
ja, flikker op. daar zit ik toch niet op te wachten.quote:op zondag 16 juli 2006 03:18 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?
en "thuis gaan liggen rukken "quote:op zondag 16 juli 2006 03:15 schreef roellio het volgende:
in ieder geval de eer aan mezelf gehouden!![]()
ah, stond dat niet al ergens anders in het topic omschreven.quote:plus een heel relaas over haar ex die een klootzak was blabla.![]()
quote:op zondag 16 juli 2006 03:18 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?
quote:op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef highlander het volgende:
[..]
ah, stond dat niet al ergens anders in het topic omschreven.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef muus het volgende:
[..]
zit je daar in je supertoffe nieuwe flat de hele avond jankverhalen aan te horen over de ex..
schopje tru?quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef muus het volgende:
puik plan.quote:op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef xennia het volgende:
schopje tru?
ik hoop dat je in dit bedevaartsoord even tot rust kan komen en zo kan nadenken over je volgende visie over wat-wil-ik-ooit-nog-doen-lijst; het topic is namelijk al een tijdje stil met je buitengewone kijk op het vrouwelijke geslacht. maar misschien ben je al bezig met iets aan t schrijven.quote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
weinig denk (en hoop ik. ), zit namelijk midden in een klein boerenvilaatje in de ardennen
.
net ff een saunaatje gepakt; 70 (:9.. ) graden, andrea bocceli vol door de ingebouwde (:o. ) boxen, peukje erbij (yeah, i know
. ) en een heineken binnen handbereik
.
[afbeelding]
excuus voor het formaat, maar er zit nu eenmaal geen paint op m'n pda.
bladieblaquote:
kan ik jouw muzieksmaak derhalve indelen in de categorie "dont's"?quote:op zondag 16 juli 2006 05:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
ze is zojuist naar de bank verhuisd omdat ik muziek opzette.
neh, avond van boudewijn de groot zou ik om geen énkele reden afradenquote:op zondag 16 juli 2006 05:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
kan ik jouw muzieksmaak derhalve indelen in de categorie "dont's"?
zie boe's neuklijst, er zijn al een aantal mini-meets geweestquote:op zondag 16 juli 2006 05:53 schreef nog.een.keer het volgende:
wanner wordt de eerste kasta-meet gehouden om de geleerde kasta-kneepjes in real life uit proberen?![]()
grinn.quote:op zondag 16 juli 2006 05:59 schreef kastanova het volgende:
zie boe's neuklijst, er zijn al een aantal mini-meets geweest.
om 5:25?quote:op zondag 16 juli 2006 05:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
ze is zojuist naar de bank verhuisd omdat ik muziek opzette.
chersonissos staat volgende maand nog op te wachtenquote:op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef gstyles het volgende:
wat doe je trouwes in hemelsnaam in de ardennen kasta? hoor je niet met je ballen op een mooi braziliaans strandje te lopen en aldaar de dames op te zoeken voor wat plaatselijk vermaak?![]()
bladieblaquote:
kasta-sutra, ook wel ''man onder de plak''quote:
het was een reactie op een vraag van mij en derhalve was het antwoord aan mij gericht en nu is ie wegquote:op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef kastanova het volgende:
bladiebla
quote:op zondag 16 juli 2006 22:17 schreef xennia het volgende:
kasta-sutra, ook wel ''man onder de plak''
naja, we waren destijds gekscherend al overeengekomen dat het niet zou eindigen met een misscutiereeks. naja, dat ik in ieder geval geen namen zou noemenquote:op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef highlander het volgende:
[..]valt me wel een beetje tegen van hem -poef weg imago-
en weer een illussie minder-sniff-
tja, ik wil de zelfverklaarde viva psycholoog... wel gaan crossposten, maar heeft ook niet echt een meerwaarde hé?quote:maarreh, komt er nog een inhoudelijke aanvulling voor dit topic voor het vol is
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staatquote:op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef kastanova het volgende:
naja, we waren destijds gekscherend al overeengekomen dat het niet zou eindigen met een misscutiereeks. naja, dat ik in ieder geval geen namen zou noemen.
en de persoon in kwestie had vanwege prive-redenen geen zin om herkend te worden aan de hand van de omschrijving.
als de buurman zijn muziek te hard heeft staan krijg ik ook een trauma hoorquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef xennia het volgende:
[..]
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staatals je aan zoiets futiels gehoor geeft, zit je toch echt onder de plak (en is het hek van de dam)
naja, dat was in eerste instantie ook de afspraak, maar hé, waarom zou ik daar moeilijk over gaan doenquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef xennia het volgende:
[..]
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |