man, jij verdwaalt zelf overal. je bent nog nooit in 1 keer goedgeredenquote:op woensdag 12 juli 2006 10:28 schreef kasta-sutra het volgende:
of, ook frustrerend, aangezien vrouwen nu eenmaal veel minder richtingsgevoel hebben (iedereen die ooit bij een vrouw in de auto gezeten heeft weet wat ik bedoel.)
niet zo piepenquote:8. te ruw
nah, ik houd wel van hardhandige, ruwe hardcore seks, maar op een gegeven moment zou je eigenlijk wel af en toe geremd moeten worden.
maar door wie/wat?
ikzelf houd van harde seks, dus uit mezelf stop ik niet.
zeg jij dan wat vrouwmens!
shit man, volgens mij heb je echt een hersentumorquote:op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef kasta-sutra het volgende:
alhoewel ik van natte seks houdt
whehehequote:op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef kasta-sutra het volgende:
beetje heen en weer wiegen, op en neer hoppen zoals die vrouwen op de stiekem gevonden rukband van papa ook deden en dan ook nog uitkijken met zo'n "whehehe, zie mij hier een geile slet zijn" blik...
eerste hulp, nu!quote:op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef kasta-sutra het volgende:
wordt ik
ik citeerde háár slechts en je wéét hoe godsgruwelijk dom de vriendin in kwestie was...quote:
ze heeft je verneukt, in meerdere opzichtenquote:op donderdag 13 juli 2006 01:27 schreef kastanova het volgende:
ik citeerde háár slechts en je wéét hoe godsgruwelijk dom de vriendin in kwestie was...
ah, muus is gearriveerdquote:op donderdag 13 juli 2006 01:25 schreef muus het volgende:
[afbeelding]
'welkom in de wondere wereld van kastanova.'
whehehe, ik zak zowat door m'n stoel van het lachen hieroquote:stevig neuken... tv programma opmerken... even kijken wat het is... de vaart minderen... ej, tof programma! ongemerkt steeds langzamer neuken tot aan het absolute nulpunt... op een gegeven moment iets onder je voelen woelen en wakker schrikken met "hé verrek, da's waar ook, ik was ergens mee bezig ." en op dat moment al tegen een behoorlijk pissige kop aankijken .
het is een lange mail vol sappige details. be prepared.quote:
quote:..scheurdertje..
ik ben altijd klaar voor sappigquote:op donderdag 13 juli 2006 02:05 schreef muus het volgende:
[..]
het is een lange mail vol sappige details. be prepared.
hij heeft echt zo'n kleintje?quote:op donderdag 13 juli 2006 02:05 schreef muus het volgende:
het is een lange mail vol sappige details. be prepared.
quote:op woensdag 12 juli 2006 02:02 schreef kastanova het volgende:
@heiden6: neuk eens een fatsoenlijk wijf.
quote:op donderdag 13 juli 2006 08:39 schreef mars7427 het volgende:
ik wacht op de vrouwelijk variatie post in deze thread.
hoewel vermakelijk en bij vlagen nuttig (voor sommige andere lezers he, niet voor mij natuurlijk), is een nuancering van de andere sexe wellicht op zijn plaats?
nee man, ik heb ze destijds ruim de tijd gegeven om het geheel even te beargumenteren of te nuanceren, maar die kans hebben ze niet gegrepen of er was simpelweg geen nuance mogelijk of argument.quote:
1. labiele wijven
2. preutse wijven
9. dikke wijven
eens, maar ik denk dat er van de dames uit vergelijkbare no-go's zijn.....ben wel eens benieuwd...quote:op donderdag 13 juli 2006 08:47 schreef kastanova het volgende:
wil sowieso geen dik, preut, labiel krassetje in dit topic... tenzij ze wat met de info doen uiteraard, maar de gemiddelde vrouw kennende zal ze er zelfs met behulp van een roze plattegrond nog geet reet van snappen... of hé, ze snapt het wel, maar doet er niets mee aangezien "het niet goed voelt."
oftewel, opbokken vette, frigide krassertjes, alleen maar lekkere geile sloeries gewenst hier.
wel een beetje een net dankwoord toevoegen he.quote:op woensdag 12 juli 2006 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
bedankt mama! bedankt jenny! bedankt andere exen! bedankt kleuterschool! bedankt collega's! bedankt euuuh highlander! bedankt penis! etc. etc.
mars, ik ben het volkomen met je eens, het zal alleen wachten zijn op het vrouwelijke equivalent dat zich geroepen voeltquote:op donderdag 13 juli 2006 08:39 schreef mars7427 het volgende:
ik wacht op de vrouwelijk variatie post in deze thread.
hoewel vermakelijk en bij vlagen nuttig (voor sommige andere lezers he, niet voor mij natuurlijk), is een nuancering van de andere sexe wellicht op zijn plaats?
kom er zal toch wel een vrouw zijn hier die ons wil vermaken en onderwjizen met zo'n lijst. pune, jijzelf? aventura? sanne? erodome? iemand?quote:op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef pune het volgende:
mars, ik ben het volkomen met je eens, het zal alleen wachten zijn op het vrouwelijke equivalent dat zich geroepen voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |