nah, even voorop gesteld:quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef bubblegumbarbie het volgende:
kasta heeft het alleen over sex met breezersletjes onder de 16.
vertel eens kasta, hoe moet je omgaan met de echte vrouw, diegene met eigenwaarde, verstand, klasse, inteligentie, een mooi figuurtje, een mooi koppie en toekomstperspectief?
hoe sla je er zo een aan de haak?
hehehequote:op vrijdag 14 juli 2006 09:42 schreef bubblegumbarbie het volgende:
[..]
hmm, jouw konijn is niet echt raszuiver ofzo.. hij produceerd konijnpruiken![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
en tja, de vaste lezers die weten waar ik het zoal mee doe en gedaan heb, die kunnen toch wel beamen dat mijn vrouwen toch in ieder geval behoorlijk verstandig en intelligent zijn en beschikken over een gezonde dosis eigenwaarde.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef tally het volgende:
[..]
![]()
o ja misscutiehuppelkutdinges was inderdaad van een universitair niveau..
wel lé-zen hè tallybabequote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
2 van die teringdomme wijven gehad, 1 in m'n puberale ontwetendheid en 1 als experimentje, maar mijn god, wat heb ik me dood geergerd...
hij zei beeb tegen mequote:
weet je zeker dat je lacht, golfer, ik vind je een beetje zuur reageren eigenlijkquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[..]
het hoge niveau wordt nog eens benadrukt door de hoofdrolspeler die denkt nog ooit serieus genomen te worden met zijn fantasiën.
ik heb tranen van het lachen op mijn wangen![]()
echt 1 van de leukste topics van de laatste tijd. iemand die zichzelf nog zo serieus neemt en denkt dat ie daarmee kan scoren bij de dames.![]()
praten??quote:op donderdag 13 juli 2006 19:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
- foto's
- leeftijd
- opleiding
- seksuele voorkeuren
- nooit bij het riagg/psychiater/psycholoog/zelfhulpgroep gelopen
daarna praten we verder...
\quote:
ehm, omdat je met hén uit bent op die meidenavond? samen uit, samen thuis. gezelligheid etc. en nee, dat hoeft heus niet op één m2 te zijn, maar bij elkaar blijven is vrij normaal.quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
doe niet zo naief muus.
na geheel hypothetisch dan:
stél dat ze geen behoefte heeft aan kerels en dus wel aan dansen....
wáárom... ja echt, wáárom zou je jezelf dan in godsnaam beperken tot die ene m2 op de dansvloer bij je vriendinnen?
quote:nah, heel leuk dat ze een gezellig avondje uit zijn en geen behoefte hebben aan kerels... maar koop dan in het vervolg gewoon een flesje wijn en blijf lekker thuis...
kun je ook "gezellig" dansen met je vriendinnen, kun je zelf je muziek uitkiezen en val je er niemand mee lastig.
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.quote:
hej hij wil niet alleen neuken hoor..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef muus het volgende:
[..]
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.
nou hup, foto's en meer info.
ná het neuken?? ow...quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef muus het volgende:
[..]
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.
nou hup, foto's en meer info.
ik vind hypocriet best wel een moeilijk woord...quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:11 schreef tally het volgende:
[..]
hej hij wil niet alleen neuken hoor..
ze moeten ook enige intelligentie bevatten..
want stel je voor dat ze tegen je gaan praten..
tja.. ik denk dat je dan niet in zijn doelgroep valt hoor..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind hypocriet best wel een moeilijk woord...
*ogenblikkelijk woordenboek doorbladert en uit het hoofd leert*quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:21 schreef tally het volgende:
[..]
tja.. ik denk dat je dan niet in zijn doelgroep valt hoor..
maar misschien wil hij nog wel eens een oogje toeknijpen
je weet immers nooit.. misschien ben jij dan wel diegene die hij zoekt..
als hij al iets zoekt
but didn't we all have a good laugh about that onequote:op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef tally het volgende:
![]()
o ja misscutiehuppelkutdinges was inderdaad van een universitair niveau..
zeker..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef highlander het volgende:
[..]
but didn't we all have a good laugh about that one
was toch wel een erg mooi gevalletje leedvermaak. best knap op zich, op 2 forums tegelijk uitgemaakt worden voor een leugenachtige domme doos.
ow, en hoi muis![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef highlander het volgende:
[..]
but didn't we all have a good laugh about that one
was toch wel een erg mooi gevalletje leedvermaak. best knap op zich, op 2 forums tegelijk uitgemaakt worden voor een leugenachtige domme doos.
ow, en hoi muis![]()
je bedoelt natuurlijk 'jonger dan ik', man met ondraaglijk hoog iq?quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
ten eerste val ik niet op jongere, maar op oudere vrouwen... ik heb dan ook slechts 2 vrouwen gehad die jonger dan me waren.[afbeelding]
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:53 schreef manono het volgende:
[..]
je bedoelt natuurlijk 'jonger dan ik', man met ondraaglijk hoog iq?
het topic verder niet doorgelezen, warm enzo maar die illustratie is![]()
enneh zie wel dat je er eindeloos over kan lullen maar kun je een beetje neuken, dat willen de mensen weten
als al die vrouwen nl zeuren, preuts doen en weet ik veel waar je over klaagt als ze met de grote kasta in bed liggen, dan doe je iets niet goed hoor
valt me tegen dat een aantal dansende vrouwen je niet op het idee van een trio of orgie brengt kasta!quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:
danst ze samen met vriendinnen dan is het een onzeker dingetje dat niet in haar eentje de dansvloer op durft te gaan, maar alleen maar gesteund door haar vriendinnetje de vloer opgesleept kan worden.
wat een onzin, ik ga ook uit voor de sfeer, om er even tussenuit te zijn, voor de muziek en het betere geluid dan thuis. als ik dans (al dan niet met vriendinnen) wil dat nog niet zeggen dat ik wens gepenetreerd te worden. sterker nog, heb meestal geeneens behoefte aan kerels, maar gewoon aan lol met de meiden. verder vind ik het wel leuk om uiteenlopende mensen te ontmoeten en ermee te kletsen, maar dat betekent nog niet dat hij zijn tong in mijn keel mag steken.quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef kastanova het volgende:
nah, heel leuk dat ze een gezellig avondje uit zijn en geen behoefte hebben aan kerels... maar koop dan in het vervolg gewoon een flesje wijn en blijf lekker thuis...
kun je ook "gezellig" dansen met je vriendinnen, kun je zelf je muziek uitkiezen en val je er niemand mee lastig.
ik denk dat dit zich tegen je gaat keren, misschien is dit zelfs al het geval en zul je niet de vrouwen aantrekken die je denkt te willen aantrekken.quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:29 schreef kastanova het volgende:
naja, ik dacht dus tot voor kort ook dat het slechts een kwestie van een tot mythe opgeblazen reputatie was die me vooral hielp om vrouwen het bed in te krijgen...
maar ja, toen kreeg ik een nieuwe baan waar niemand me kende en inmiddels ben ik een paar geneukte collega's verder en heb ik hier alweer dezelfde loverboy reputatie...
deze titel ben je sinds het gedoe met breezer misskutti wel verlorenquote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb op m'n 18e reeds besloten dat ik nooit een vrouwtje onder 21 zou neuken en heb het (zoals het een consequente man betaamt)
volgens mij was ik de enigequote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
en tja, de vaste lezers die weten waar ik het zoal mee doe en gedaan heb, die kunnen toch wel beamen dat mijn vrouwen toch in ieder geval behoorlijk verstandig en intelligent zijn en beschikken over een gezonde dosis eigenwaarde.
hierin ookquote:tja, een drs. psychologie
ik vind de reacties van de gefrustreerde mannen hier bijna net zo leuk als kasta's postings zelf.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef musketeer het volgende:
[..]
meestal niet al te lang, want het gaat snel vervelen. als je er na jaren nog mee bezig bent zit er iets psychisch fout bij je en ben je net zo'n aandachtshoer als de wijven die je neukt en probeert te minachten.
je wordt ook nat van kasta?quote:op zaterdag 15 juli 2006 02:13 schreef henkbenzinetank het volgende:
ik voel ergens heel erg in de verte iets van een climax aankomen.
tvp
had het niet beter kunnen formuleren.quote:op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef gronk het volgende:
ik vind de reacties van de gefrustreerde mannen hier bijna net zo leuk als kasta's postings zelf.
ik heb de tel niet bijgehouden, maar er zitten zo'n 5 vrouwen tussen mij en het experimentquote:op zaterdag 15 juli 2006 02:21 schreef highlander het volgende:
zeg xen, even voor de zekerheid toch maar... jij was toch niet degene net voor dat experimentje he?
tsja had gekund [alhoewel het wel een hele rare overstap zou zijn]quote:op zaterdag 15 juli 2006 02:28 schreef xennia het volgende:
ik heb de tel niet bijgehouden, maar er zitten zo'n 5 vrouwen tussen mij en het experiment
mijn ego en ik vinden dit een prachtige theoriequote:op zaterdag 15 juli 2006 02:36 schreef highlander het volgende:
tsja had gekund [alhoewel het wel een hele rare overstap zou zijn]
had nog heel even een flimsy theorie dat ie wellicht wat balans of tegenwicht zocht voor een eventueel mogelijk intellectuele overweldiging zo na jou.
quote:maar toen dacht ik na, 'kom op het is kasta', dus die theorie kon ook alweer over boord.
als datzelfde meisje denkt dat hij haar borsten verafschuwt, omdat hij is gefascineerd door haar kont, vind ik deze theorie niet aannemelijkquote:denk dat experimentje ws ook de enige logische uitleg is die eraan gegeven kan worden, want een tje die te begrijpen is kan ik niet echt verzinnen.
al moet je toegeven dat iemand ondanks dat tientallen mensen d'r vertellen dat ze verkeerd zit kan volharden in d'r eigen overtuiging toch ook iets moet hebben wat in de verste verte lijkt op een behoorlijke portie eigenwaarde.
"ja, oogkleppen."
het is highlander maar die het zegt, heur.quote:
quote:op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef muus het volgende:
kunnen we het voortaan het experiment (met hoofdletters!) noemen trouwens? en dat hl dan iets freubelt in het forum zodat we het twilight zone muziekje horen iedere keer als iemand het experiment post?
lijkt me wel tof..
ach arm kindquote:op zaterdag 15 juli 2006 03:26 schreef insomaniac het volgende:
ik lees geboeid mee.
muusje toch, als je me enigszins zou kennen, zou je weten dat ik zowel met betrekkeing tot het versieren als met het neuken nóóit initiatief zal nemen..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef muus het volgende:
dan kan ik ook tegen jou zeggen dat jij niet naar die kroeg moet gaan als je wilt neuken. neem je dat geld mee naar de hoeren en dan hebben de vrouwen geen last van jóu in de kroeg.
nou het is wel erg zwart wit gestelt hoor en wel door iemand die misschien lekker kan neuken maar ook door iemand die nog niet zo heel veel verstand heeft van de vrouwelijke psyche... nouja misschien wel van de nitwitjes onder ons, maar toch juist niet van die zelfstandige intelligente vrouw die hij zo graag voorgeeft vooral te lokken...quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef milagro het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik denk toch ook dat dames die enkel met dames dansen, in het zicht van heren, maar niets van die heren willen weten, het er ook wel een beetje om doen,hoor.
het is toch leuk om bekeken te worden, te weten dat er verlekkerd naar je gekeken wordt , een beetje te teasen.
en ja ik denk ook dat de echte zelfverzekerde teaser net zo makkelijk in haar eentje danst en zich niet omringt met vriendinnen.
kan best de dames hier allemaal toevallig níet zo zijnmaar kasta heeft wel een punt
ik vond hem zelf ook wel aardig eigenlijk. beetje het opzoeken van uitersten enzo, bitter makes sweet tastes sweeter / geen zoet zonder zuur etc.quote:op zaterdag 15 juli 2006 02:45 schreef xennia het volgende:
mijn ego en ik vinden dit een prachtige theorie![]()
naja ik kan hem natuurlijk altijd nog uitwerken en als bestaand en bewezen feit presenteren, die methode lukt een paar miljoenen immers ook nog steeds elke dag met verschillende religies.quote:![]()
ey, er was al bewezen dat ze niet zo bijzonder intelligent was. ( al is het wel een typische vrouwen redenatie natuurlijkquote:als datzelfde meisje denkt dat hij haar borsten verafschuwt, omdat hij is gefascineerd door haar kont, vind ik deze theorie niet aannemelijk
fuquote:op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef muus het volgende:
het is highlander maar die het zegt, heur..
had het nog bijna voor je willen doen ook, maar nu dus echt niet meer -sniff-quote:kunnen we het voortaan het experiment (met hoofdletters!) noemen trouwens? en dat hl dan iets freubelt in het forum zodat we het twilight zone muziekje horen iedere keer als iemand het experiment post?
lijkt me wel tof..
nou, dan ben ik ws niet die zelfstandige intelligente vrouw, hè, of juist wel omdat ik me niet zo persoonlijk aangesproken voel, inzie dat er in dit soort topics altijd een zekere overdrijving plaats dient te vinden, om zo een punt te maken, en een punt heeft hij, en dat staat verder los van zijn kwaliteiten, vermeende kwaliteiten in bed, ik snap niet zo goed waarom je dat er bijsleept, ik lees en ik herken, soms bij mezelf soms bij anderen.quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou het is wel erg zwart wit gestelt hoor en wel door iemand die misschien lekker kan neuken maar ook door iemand die nog niet zo heel veel verstand heeft van de vrouwelijke psyche... nouja misschien wel van de nitwitjes onder ons, maar toch juist niet van die zelfstandige intelligente vrouw die hij zo graag voorgeeft vooral te lokken...
ik dans zo vaak in mn eentje, ook als er verder niemand anders danst... maar ik dans ook wel eens met een groepje vrienden of vriendinnen...
het interesseert me hoegenaamd n'iet hoe iemand anders daar over denkt, ik vind het veel te vermoeiend om mij daar mee bezig te houden. ik doe gewoon waar ik zin in heb op het moment dát ik er zin in heb
ben benieuwd onder welke typering je dan valt...
'meisjes die tot in den treure blijven bewijzen dat ze onafhankelijk zijn'quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef muizemeis het volgende:
ben benieuwd onder welke typering je dan valt...
proestquote:op zaterdag 15 juli 2006 11:23 schreef kastanova het volgende:
muusje toch, als je me enigszins zou kennen, zou je weten dat ik zowel met betrekkeing tot het versieren als met het neuken nóóit initiatief zal nemen..
gewoon de hort op met de meiden zonder geouwehoer? doe jij dat echt nooit dan?quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef milagro het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik denk toch ook dat dames die enkel met dames dansen, in het zicht van heren, maar niets van die heren willen weten, het er ook wel een beetje om doen,hoor.
het is toch leuk om bekeken te worden, te weten dat er verlekkerd naar je gekeken wordt , een beetje te teasen.
en ja ik denk ook dat de echte zelfverzekerde teaser net zo makkelijk in haar eentje danst en zich niet omringt met vriendinnen.
kan best de dames hier allemaal toevallig níet zo zijnmaar kasta heeft wel een punt
nou, scheidingvier feestjes vind ik engquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:52 schreef muus het volgende:
[..]
gewoon de hort op met de meiden zonder geouwehoer? doe jij dat echt nooit dan?.
we-vieren-dat-haar-tweede-scheiding-erdoor-is-feestjes? echt niet?.
ik voel me niet echt persoonlijk aangesproken, en natuurlijk moet er wat overdreven worden, daar is dit topic toch voor?? ik denk alleen dat het niet helemaal een 'punt' is wat hij maakt omdat het in mijn ogen ietwat te zwart wit gesteld wordt. en waarom ik het neuken erbij sleep, dat komt omdat ik denk dat hij dat erg goed kan, als ik zie hoe hij een partijtje beschrijftquote:op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan ben ik ws niet die zelfstandige intelligente vrouw, hè, of juist wel omdat ik me niet zo persoonlijk aangesproken voel, inzie dat er in dit soort topics altijd een zekere overdrijving plaats dient te vinden, om zo een punt te maken, en een punt heeft hij, en dat staat verder los van zijn kwaliteiten, vermeende kwaliteiten in bed, ik snap niet zo goed waarom je dat er bijsleept, ik lees en ik herken, soms bij mezelf soms bij anderen.
net zo goed als de wat zure reacties van sommige heren hier vermakelijk zijn, zijn de reacties van sommige dames dat ook "nou, maar ik bén niet zo , hoor, dat jij nu toevallig alleen maar domme wijven neukt... yada yada yada"
op de een of andere manier klinkt dat een stuk minder overtuigendquote:op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef roellio het volgende:
nou, ik ga met één of ander 21 jarig grietje naar de bios en daarna naar de kroeg. ik zal z.s.m. het resultaat posten.
ehm... volgens de roellio-sutra, uiteraard!
inderdaadquote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
[..]
op de een of andere manier klinkt dat een stuk minder overtuigend![]()
dat hangt er natuurlijk maar net vanaf wat daar dan wel in staat.quote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
weinig denk (en hoop ikquote:op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef marcito het volgende:
nou het is zaterdagavond, ben benieuwd wat kasta deze nacht gaat scoren....
misschien vergrijp je je nog wel aan sebrien als je dronken genoeg bentquote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
en zit nu lekker in onze ruime tuin met een laptopje, biertje en sigaretje ernaast te chillen totdat ik stomdronken ben.
er is slechts 1 bh in de sauna geweest en die begon direct te zeuren dat het te warm was en dat ik niet mocht roken, dus die heb ik er toch echt maar even binnen de minuut weer uit gejonastquote:op zondag 16 juli 2006 02:02 schreef muus het volgende:
ik dacht even dat je een beha aan had.
/windows/painterquote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
excuus voor het formaat, maar er zit nu eenmaal geen paint op m'n pda.
en zit nu lekker in onze ruime tuin met een laptopje, biertje en sigaretje ernaast te chillen totdat ik stomdronken ben.
dat was sebrien. gooi er nog maar wat meer drank tegenaan danquote:op zondag 16 juli 2006 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
er is slechts 1 bh in de sauna geweest en die begon direct te zeuren dat het te warm was en dat ik niet mocht roken, dus die heb ik er toch echt maar even binnen de minuut weer uit gejonast.
het moet wel leuk blijven natuurlijk.
...."omschrijving" verwijderd...quote:op zondag 16 juli 2006 02:15 schreef xennia het volgende:
dat was sebrien. gooi er nog maar wat meer drank tegenaan dan
het was ook een stuk minder overtuigend.quote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?quote:op zondag 16 juli 2006 03:15 schreef roellio het volgende:
plus een heel relaas over haar ex die een klootzak was blabla.![]()
ja, flikker op. daar zit ik toch niet op te wachten.quote:op zondag 16 juli 2006 03:18 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?
en "thuis gaan liggen rukken "quote:op zondag 16 juli 2006 03:15 schreef roellio het volgende:
in ieder geval de eer aan mezelf gehouden!![]()
ah, stond dat niet al ergens anders in het topic omschreven.quote:plus een heel relaas over haar ex die een klootzak was blabla.![]()
quote:op zondag 16 juli 2006 03:18 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?
quote:op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef highlander het volgende:
[..]
ah, stond dat niet al ergens anders in het topic omschreven.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef muus het volgende:
[..]
zit je daar in je supertoffe nieuwe flat de hele avond jankverhalen aan te horen over de ex..
schopje tru?quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef muus het volgende:
zit je daar in je supertoffe nieuwe flat de hele avond jankverhalen aan te horen over de ex..
puik plan.quote:op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef xennia het volgende:
schopje tru?
ik hoop dat je in dit bedevaartsoord even tot rust kan komen en zo kan nadenken over je volgende visie over wat-wil-ik-ooit-nog-doen-lijst; het topic is namelijk al een tijdje stil met je buitengewone kijk op het vrouwelijke geslacht. maar misschien ben je al bezig met iets aan t schrijven.quote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
weinig denk (en hoop ik. ), zit namelijk midden in een klein boerenvilaatje in de ardennen
.
net ff een saunaatje gepakt; 70 (:9.. ) graden, andrea bocceli vol door de ingebouwde (:o. ) boxen, peukje erbij (yeah, i know
. ) en een heineken binnen handbereik
.
[afbeelding]
excuus voor het formaat, maar er zit nu eenmaal geen paint op m'n pda.
bladieblaquote:
kan ik jouw muzieksmaak derhalve indelen in de categorie "dont's"?quote:op zondag 16 juli 2006 05:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
ze is zojuist naar de bank verhuisd omdat ik muziek opzette.
neh, avond van boudewijn de groot zou ik om geen énkele reden afradenquote:op zondag 16 juli 2006 05:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
kan ik jouw muzieksmaak derhalve indelen in de categorie "dont's"?
zie boe's neuklijst, er zijn al een aantal mini-meets geweestquote:op zondag 16 juli 2006 05:53 schreef nog.een.keer het volgende:
wanner wordt de eerste kasta-meet gehouden om de geleerde kasta-kneepjes in real life uit proberen?![]()
grinn.quote:op zondag 16 juli 2006 05:59 schreef kastanova het volgende:
zie boe's neuklijst, er zijn al een aantal mini-meets geweest.
om 5:25?quote:op zondag 16 juli 2006 05:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
ze is zojuist naar de bank verhuisd omdat ik muziek opzette.
chersonissos staat volgende maand nog op te wachtenquote:op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef gstyles het volgende:
wat doe je trouwes in hemelsnaam in de ardennen kasta? hoor je niet met je ballen op een mooi braziliaans strandje te lopen en aldaar de dames op te zoeken voor wat plaatselijk vermaak?![]()
bladieblaquote:
kasta-sutra, ook wel ''man onder de plak''quote:
het was een reactie op een vraag van mij en derhalve was het antwoord aan mij gericht en nu is ie wegquote:op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef kastanova het volgende:
bladiebla
quote:op zondag 16 juli 2006 22:17 schreef xennia het volgende:
kasta-sutra, ook wel ''man onder de plak''
naja, we waren destijds gekscherend al overeengekomen dat het niet zou eindigen met een misscutiereeks. naja, dat ik in ieder geval geen namen zou noemenquote:op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef highlander het volgende:
[..]valt me wel een beetje tegen van hem -poef weg imago-
en weer een illussie minder-sniff-
tja, ik wil de zelfverklaarde viva psycholoog... wel gaan crossposten, maar heeft ook niet echt een meerwaarde hé?quote:maarreh, komt er nog een inhoudelijke aanvulling voor dit topic voor het vol is
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staatquote:op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef kastanova het volgende:
naja, we waren destijds gekscherend al overeengekomen dat het niet zou eindigen met een misscutiereeks. naja, dat ik in ieder geval geen namen zou noemen.
en de persoon in kwestie had vanwege prive-redenen geen zin om herkend te worden aan de hand van de omschrijving.
als de buurman zijn muziek te hard heeft staan krijg ik ook een trauma hoorquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef xennia het volgende:
[..]
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staatals je aan zoiets futiels gehoor geeft, zit je toch echt onder de plak (en is het hek van de dam)
naja, dat was in eerste instantie ook de afspraak, maar hé, waarom zou ik daar moeilijk over gaan doenquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef xennia het volgende:
[..]
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |