ik hoop dat je in dit bedevaartsoord even tot rust kan komen en zo kan nadenken over je volgende visie over wat-wil-ik-ooit-nog-doen-lijst; het topic is namelijk al een tijdje stil met je buitengewone kijk op het vrouwelijke geslacht. maar misschien ben je al bezig met iets aan t schrijven.quote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
weinig denk (en hoop ik. ), zit namelijk midden in een klein boerenvilaatje in de ardennen
.
net ff een saunaatje gepakt; 70 (:9.. ) graden, andrea bocceli vol door de ingebouwde (:o. ) boxen, peukje erbij (yeah, i know
. ) en een heineken binnen handbereik
.
[afbeelding]
excuus voor het formaat, maar er zit nu eenmaal geen paint op m'n pda.
en zit nu lekker in onze ruime tuin met een laptopje, biertje en sigaretje ernaast te chillen totdat ik stomdronken ben.
bladieblaquote:
kan ik jouw muzieksmaak derhalve indelen in de categorie "dont's"?quote:op zondag 16 juli 2006 05:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
ze is zojuist naar de bank verhuisd omdat ik muziek opzette.
neh, avond van boudewijn de groot zou ik om geen énkele reden afradenquote:op zondag 16 juli 2006 05:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
kan ik jouw muzieksmaak derhalve indelen in de categorie "dont's"?
zie boe's neuklijst, er zijn al een aantal mini-meets geweestquote:op zondag 16 juli 2006 05:53 schreef nog.een.keer het volgende:
wanner wordt de eerste kasta-meet gehouden om de geleerde kasta-kneepjes in real life uit proberen?![]()
grinn.quote:op zondag 16 juli 2006 05:59 schreef kastanova het volgende:
zie boe's neuklijst, er zijn al een aantal mini-meets geweest.
om 5:25?quote:op zondag 16 juli 2006 05:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
ze is zojuist naar de bank verhuisd omdat ik muziek opzette.
chersonissos staat volgende maand nog op te wachtenquote:op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef gstyles het volgende:
wat doe je trouwes in hemelsnaam in de ardennen kasta? hoor je niet met je ballen op een mooi braziliaans strandje te lopen en aldaar de dames op te zoeken voor wat plaatselijk vermaak?![]()
bladieblaquote:
kasta-sutra, ook wel ''man onder de plak''quote:
het was een reactie op een vraag van mij en derhalve was het antwoord aan mij gericht en nu is ie wegquote:op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef kastanova het volgende:
bladiebla
quote:op zondag 16 juli 2006 22:17 schreef xennia het volgende:
kasta-sutra, ook wel ''man onder de plak''
naja, we waren destijds gekscherend al overeengekomen dat het niet zou eindigen met een misscutiereeks. naja, dat ik in ieder geval geen namen zou noemenquote:op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef highlander het volgende:
[..]valt me wel een beetje tegen van hem -poef weg imago-
en weer een illussie minder-sniff-
tja, ik wil de zelfverklaarde viva psycholoog... wel gaan crossposten, maar heeft ook niet echt een meerwaarde hé?quote:maarreh, komt er nog een inhoudelijke aanvulling voor dit topic voor het vol is
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staatquote:op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef kastanova het volgende:
naja, we waren destijds gekscherend al overeengekomen dat het niet zou eindigen met een misscutiereeks. naja, dat ik in ieder geval geen namen zou noemen.
en de persoon in kwestie had vanwege prive-redenen geen zin om herkend te worden aan de hand van de omschrijving.
als de buurman zijn muziek te hard heeft staan krijg ik ook een trauma hoorquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef xennia het volgende:
[..]
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staatals je aan zoiets futiels gehoor geeft, zit je toch echt onder de plak (en is het hek van de dam)
naja, dat was in eerste instantie ook de afspraak, maar hé, waarom zou ik daar moeilijk over gaan doenquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef xennia het volgende:
[..]
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |