gewoon de hort op met de meiden zonder geouwehoer? doe jij dat echt nooit dan?quote:op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef milagro het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik denk toch ook dat dames die enkel met dames dansen, in het zicht van heren, maar niets van die heren willen weten, het er ook wel een beetje om doen,hoor.
het is toch leuk om bekeken te worden, te weten dat er verlekkerd naar je gekeken wordt , een beetje te teasen.
en ja ik denk ook dat de echte zelfverzekerde teaser net zo makkelijk in haar eentje danst en zich niet omringt met vriendinnen.
kan best de dames hier allemaal toevallig níet zo zijnmaar kasta heeft wel een punt
nou, scheidingvier feestjes vind ik engquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:52 schreef muus het volgende:
[..]
gewoon de hort op met de meiden zonder geouwehoer? doe jij dat echt nooit dan?.
we-vieren-dat-haar-tweede-scheiding-erdoor-is-feestjes? echt niet?.
ik voel me niet echt persoonlijk aangesproken, en natuurlijk moet er wat overdreven worden, daar is dit topic toch voor?? ik denk alleen dat het niet helemaal een 'punt' is wat hij maakt omdat het in mijn ogen ietwat te zwart wit gesteld wordt. en waarom ik het neuken erbij sleep, dat komt omdat ik denk dat hij dat erg goed kan, als ik zie hoe hij een partijtje beschrijftquote:op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan ben ik ws niet die zelfstandige intelligente vrouw, hè, of juist wel omdat ik me niet zo persoonlijk aangesproken voel, inzie dat er in dit soort topics altijd een zekere overdrijving plaats dient te vinden, om zo een punt te maken, en een punt heeft hij, en dat staat verder los van zijn kwaliteiten, vermeende kwaliteiten in bed, ik snap niet zo goed waarom je dat er bijsleept, ik lees en ik herken, soms bij mezelf soms bij anderen.
net zo goed als de wat zure reacties van sommige heren hier vermakelijk zijn, zijn de reacties van sommige dames dat ook "nou, maar ik bén niet zo , hoor, dat jij nu toevallig alleen maar domme wijven neukt... yada yada yada"
op de een of andere manier klinkt dat een stuk minder overtuigendquote:op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef roellio het volgende:
nou, ik ga met één of ander 21 jarig grietje naar de bios en daarna naar de kroeg. ik zal z.s.m. het resultaat posten.
ehm... volgens de roellio-sutra, uiteraard!
inderdaadquote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
[..]
op de een of andere manier klinkt dat een stuk minder overtuigend![]()
dat hangt er natuurlijk maar net vanaf wat daar dan wel in staat.quote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
weinig denk (en hoop ikquote:op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef marcito het volgende:
nou het is zaterdagavond, ben benieuwd wat kasta deze nacht gaat scoren....
misschien vergrijp je je nog wel aan sebrien als je dronken genoeg bentquote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
en zit nu lekker in onze ruime tuin met een laptopje, biertje en sigaretje ernaast te chillen totdat ik stomdronken ben.
er is slechts 1 bh in de sauna geweest en die begon direct te zeuren dat het te warm was en dat ik niet mocht roken, dus die heb ik er toch echt maar even binnen de minuut weer uit gejonastquote:op zondag 16 juli 2006 02:02 schreef muus het volgende:
ik dacht even dat je een beha aan had.
/windows/painterquote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
excuus voor het formaat, maar er zit nu eenmaal geen paint op m'n pda.
en zit nu lekker in onze ruime tuin met een laptopje, biertje en sigaretje ernaast te chillen totdat ik stomdronken ben.
dat was sebrien. gooi er nog maar wat meer drank tegenaan danquote:op zondag 16 juli 2006 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
er is slechts 1 bh in de sauna geweest en die begon direct te zeuren dat het te warm was en dat ik niet mocht roken, dus die heb ik er toch echt maar even binnen de minuut weer uit gejonast.
het moet wel leuk blijven natuurlijk.
...."omschrijving" verwijderd...quote:op zondag 16 juli 2006 02:15 schreef xennia het volgende:
dat was sebrien. gooi er nog maar wat meer drank tegenaan dan
het was ook een stuk minder overtuigend.quote:op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?quote:op zondag 16 juli 2006 03:15 schreef roellio het volgende:
plus een heel relaas over haar ex die een klootzak was blabla.![]()
ja, flikker op. daar zit ik toch niet op te wachten.quote:op zondag 16 juli 2006 03:18 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?
en "thuis gaan liggen rukken "quote:op zondag 16 juli 2006 03:15 schreef roellio het volgende:
in ieder geval de eer aan mezelf gehouden!![]()
ah, stond dat niet al ergens anders in het topic omschreven.quote:plus een heel relaas over haar ex die een klootzak was blabla.![]()
quote:op zondag 16 juli 2006 03:18 schreef xennia het volgende:
[..]
whaha had niet iemand dat al ergens voorspeld?
quote:op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef highlander het volgende:
[..]
ah, stond dat niet al ergens anders in het topic omschreven.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef muus het volgende:
[..]
zit je daar in je supertoffe nieuwe flat de hele avond jankverhalen aan te horen over de ex..
schopje tru?quote:op vrijdag 14 juli 2006 01:01 schreef muus het volgende:
zit je daar in je supertoffe nieuwe flat de hele avond jankverhalen aan te horen over de ex..
puik plan.quote:op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef xennia het volgende:
schopje tru?
ik hoop dat je in dit bedevaartsoord even tot rust kan komen en zo kan nadenken over je volgende visie over wat-wil-ik-ooit-nog-doen-lijst; het topic is namelijk al een tijdje stil met je buitengewone kijk op het vrouwelijke geslacht. maar misschien ben je al bezig met iets aan t schrijven.quote:op zondag 16 juli 2006 01:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
weinig denk (en hoop ik. ), zit namelijk midden in een klein boerenvilaatje in de ardennen
.
net ff een saunaatje gepakt; 70 (:9.. ) graden, andrea bocceli vol door de ingebouwde (:o. ) boxen, peukje erbij (yeah, i know
. ) en een heineken binnen handbereik
.
[afbeelding]
excuus voor het formaat, maar er zit nu eenmaal geen paint op m'n pda.
bladieblaquote:
kan ik jouw muzieksmaak derhalve indelen in de categorie "dont's"?quote:op zondag 16 juli 2006 05:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
ze is zojuist naar de bank verhuisd omdat ik muziek opzette.
neh, avond van boudewijn de groot zou ik om geen énkele reden afradenquote:op zondag 16 juli 2006 05:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
kan ik jouw muzieksmaak derhalve indelen in de categorie "dont's"?
zie boe's neuklijst, er zijn al een aantal mini-meets geweestquote:op zondag 16 juli 2006 05:53 schreef nog.een.keer het volgende:
wanner wordt de eerste kasta-meet gehouden om de geleerde kasta-kneepjes in real life uit proberen?![]()
grinn.quote:op zondag 16 juli 2006 05:59 schreef kastanova het volgende:
zie boe's neuklijst, er zijn al een aantal mini-meets geweest.
om 5:25?quote:op zondag 16 juli 2006 05:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
ze is zojuist naar de bank verhuisd omdat ik muziek opzette.
chersonissos staat volgende maand nog op te wachtenquote:op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef gstyles het volgende:
wat doe je trouwes in hemelsnaam in de ardennen kasta? hoor je niet met je ballen op een mooi braziliaans strandje te lopen en aldaar de dames op te zoeken voor wat plaatselijk vermaak?![]()
bladieblaquote:
kasta-sutra, ook wel ''man onder de plak''quote:
het was een reactie op een vraag van mij en derhalve was het antwoord aan mij gericht en nu is ie wegquote:op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef kastanova het volgende:
bladiebla
quote:op zondag 16 juli 2006 22:17 schreef xennia het volgende:
kasta-sutra, ook wel ''man onder de plak''
naja, we waren destijds gekscherend al overeengekomen dat het niet zou eindigen met een misscutiereeks. naja, dat ik in ieder geval geen namen zou noemenquote:op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef highlander het volgende:
[..]valt me wel een beetje tegen van hem -poef weg imago-
en weer een illussie minder-sniff-
tja, ik wil de zelfverklaarde viva psycholoog... wel gaan crossposten, maar heeft ook niet echt een meerwaarde hé?quote:maarreh, komt er nog een inhoudelijke aanvulling voor dit topic voor het vol is
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staatquote:op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef kastanova het volgende:
naja, we waren destijds gekscherend al overeengekomen dat het niet zou eindigen met een misscutiereeks. naja, dat ik in ieder geval geen namen zou noemen.
en de persoon in kwestie had vanwege prive-redenen geen zin om herkend te worden aan de hand van de omschrijving.
als de buurman zijn muziek te hard heeft staan krijg ik ook een trauma hoorquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef xennia het volgende:
[..]
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staatals je aan zoiets futiels gehoor geeft, zit je toch echt onder de plak (en is het hek van de dam)
naja, dat was in eerste instantie ook de afspraak, maar hé, waarom zou ik daar moeilijk over gaan doenquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef xennia het volgende:
[..]
tsja als het over intieme dingen als persoonlijke trauma's of jullie seks-ervaringen gaat, kan ik daar nog wel inkomen, maar over muziek die te hard staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |