niet van jouw schoonheid, maar van kasta. en ik wil graag weten hoe je er zo 1tje voor je kunt winnen.quote:
naja, ik dacht dus tot voor kort ook dat het slechts een kwestie van een tot mythe opgeblazen reputatie was die me vooral hielp om vrouwen het bed in te krijgen...quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
tegenwoordig zijn de fantasiën al genoeg om de dames in bed te krijgen?
ze worden al nat achter de pc? en dat geeft ze al het idee dat er aan de andere kant van de virtuele wereld een ideale loverboy als kasta zit?![]()
nah, even voorop gesteld:quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef bubblegumbarbie het volgende:
kasta heeft het alleen over sex met breezersletjes onder de 16.
vertel eens kasta, hoe moet je omgaan met de echte vrouw, diegene met eigenwaarde, verstand, klasse, inteligentie, een mooi figuurtje, een mooi koppie en toekomstperspectief?
hoe sla je er zo een aan de haak?
hehehequote:op vrijdag 14 juli 2006 09:42 schreef bubblegumbarbie het volgende:
[..]
hmm, jouw konijn is niet echt raszuiver ofzo.. hij produceerd konijnpruiken![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
en tja, de vaste lezers die weten waar ik het zoal mee doe en gedaan heb, die kunnen toch wel beamen dat mijn vrouwen toch in ieder geval behoorlijk verstandig en intelligent zijn en beschikken over een gezonde dosis eigenwaarde.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef tally het volgende:
[..]
![]()
o ja misscutiehuppelkutdinges was inderdaad van een universitair niveau..
wel lé-zen hè tallybabequote:op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef kastanova het volgende:
2 van die teringdomme wijven gehad, 1 in m'n puberale ontwetendheid en 1 als experimentje, maar mijn god, wat heb ik me dood geergerd...
hij zei beeb tegen mequote:
weet je zeker dat je lacht, golfer, ik vind je een beetje zuur reageren eigenlijkquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[..]
het hoge niveau wordt nog eens benadrukt door de hoofdrolspeler die denkt nog ooit serieus genomen te worden met zijn fantasiën.
ik heb tranen van het lachen op mijn wangen![]()
echt 1 van de leukste topics van de laatste tijd. iemand die zichzelf nog zo serieus neemt en denkt dat ie daarmee kan scoren bij de dames.![]()
praten??quote:op donderdag 13 juli 2006 19:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
- foto's
- leeftijd
- opleiding
- seksuele voorkeuren
- nooit bij het riagg/psychiater/psycholoog/zelfhulpgroep gelopen
daarna praten we verder...
\quote:
ehm, omdat je met hén uit bent op die meidenavond? samen uit, samen thuis. gezelligheid etc. en nee, dat hoeft heus niet op één m2 te zijn, maar bij elkaar blijven is vrij normaal.quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
doe niet zo naief muus.
na geheel hypothetisch dan:
stél dat ze geen behoefte heeft aan kerels en dus wel aan dansen....
wáárom... ja echt, wáárom zou je jezelf dan in godsnaam beperken tot die ene m2 op de dansvloer bij je vriendinnen?
quote:nah, heel leuk dat ze een gezellig avondje uit zijn en geen behoefte hebben aan kerels... maar koop dan in het vervolg gewoon een flesje wijn en blijf lekker thuis...
kun je ook "gezellig" dansen met je vriendinnen, kun je zelf je muziek uitkiezen en val je er niemand mee lastig.
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.quote:
hej hij wil niet alleen neuken hoor..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef muus het volgende:
[..]
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.
nou hup, foto's en meer info.
ná het neuken?? ow...quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef muus het volgende:
[..]
onderhandelen. of hij je heel laat na het neuken of niet.
nou hup, foto's en meer info.
ik vind hypocriet best wel een moeilijk woord...quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:11 schreef tally het volgende:
[..]
hej hij wil niet alleen neuken hoor..
ze moeten ook enige intelligentie bevatten..
want stel je voor dat ze tegen je gaan praten..
tja.. ik denk dat je dan niet in zijn doelgroep valt hoor..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind hypocriet best wel een moeilijk woord...
*ogenblikkelijk woordenboek doorbladert en uit het hoofd leert*quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:21 schreef tally het volgende:
[..]
tja.. ik denk dat je dan niet in zijn doelgroep valt hoor..
maar misschien wil hij nog wel eens een oogje toeknijpen
je weet immers nooit.. misschien ben jij dan wel diegene die hij zoekt..
als hij al iets zoekt
but didn't we all have a good laugh about that onequote:op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef tally het volgende:
![]()
o ja misscutiehuppelkutdinges was inderdaad van een universitair niveau..
zeker..quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef highlander het volgende:
[..]
but didn't we all have a good laugh about that one
was toch wel een erg mooi gevalletje leedvermaak. best knap op zich, op 2 forums tegelijk uitgemaakt worden voor een leugenachtige domme doos.
ow, en hoi muis![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef highlander het volgende:
[..]
but didn't we all have a good laugh about that one
was toch wel een erg mooi gevalletje leedvermaak. best knap op zich, op 2 forums tegelijk uitgemaakt worden voor een leugenachtige domme doos.
ow, en hoi muis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |