4. seks in badalhoewel ik van natte seks houd vind ik dit toch echt een absolute afrader...
zie ook echt niet in wat sommige mensen er in godsnaam zo bijzonder of leuk aan vinden
![]()
.
slechts 2 keer geprobeerd en was daarna ook direct genezen...
probeer je haar op z'n hondjes te nemen, glijden haar knieen weg, tegen jouw enkels aan en hoppa, daar ga je, vol met je knieen in haar rug en je kop naar de badrand
![]()
.
wel ja joh, dan proberen we het toch liggend?
nou briljant, iedere keer dat 1 van beiden weggleed ging het met haar volle gewicht in de tegenovergestelde richting van mijn erectie
![]()
.
als ik m'n zwellichamen wil verneuken door er gewichten aan te hangen, stel ik hem wel beschikbaar als kapstok, maar nee, niet als onderdeel van de seks.
of oeh, ook "geil", heb je je er zo snel mogelijk van afgemaakt om een gang naar de eerste hulp te besparen en zit je net relaxed snikkend in bad bij te komen van al het geweld, zie je je kwakkie voorbij drijven.
voor de (waarschijnlijk) vrouwen die nog nooit het effect van warm water op zaad hebben gezien; het is als snot, maar dan nóg plakkeriger, veel steviger en ook echt veel hardnekkeriger als je het in je haar krijgt.
of hé, ook leuk, stel je voor dat je voor de eerste keer bij je schoonfamilie op bezoek bent, samen "romantisch" in bad besluit te gaan en ze je op een gegeven moment klaar wil pijpen...
daar lig je dan, dubbel gebogen in bad, je rug naar voren, je kruis omhoog vanwege de zithouding en je pik die als een zeilmast fier bovenuit het badwater komt.
en wat doet de pijpende vriendin in kwestie op het moment dat ik klaarkom?
haar bek er af trekken ("iiiiieeeeeuw, zaad! vies! eng!") waardoor het hele gebeuren
*plok*
... vol in m'n oog komt... (kuthoer
![]()
. )
en daar zit je dan, met je rode, tranende en half dicht zittende oog terwijl er (wel ja joh, vind ik echt beregezellig) toevallig ook nog visite aan de ontbijttafel zit, een reden te verzinnen over wat je toch in godsnaam met je oog hebt gedaan...
terwijl die terugtrekkende, frigide trut van een vriendin een chronische lachstuip heeft
![]()
.
oeh, nu we het toch over dat mens hebben, weet ook niet wat het was, waarschijnlijk had ze een waterfetisjisme, maar daar heb ik ook eens mee staan neuken in een natuurvijvertje...
gát-vér-dámme, wát goor...
je voelt vanalles langs je benen stromen (is het een vis?! is het een tak?!?! nééé, het is vast stront van die 5 meter verder zwemmende kleuter!!!!) en terwijl je je constant zit te bedenken dat dat gore baggerwatertoch ook echt bij je vriendin naar binnen stroomt zit je daar goddomme in te pompen met je - oh zo gewaardeerde 5 minuten daarvoor nog brandschone en infectievrije - pik.
sowieso iets dat me al langer dwars zit... hoewel je toch zou denken dat water goed is tegen de eventuele wrijving bij het neuken (duh, vocht is vocht, vocht maakt het soepel, water is vocht, 1+1=2) maakt water echt álles kapot
![]()
.
zit je daar in een stroeve, soppende grot te roeren terwijl je er zoveel van verwachtte...
en geloof me, ik heb ooit eens een wijf geneukt met een kut waarbij het leek alsof ik m'n pik in een emmer water hing, maar zelfs dát was beter dan daadwerkelijk onder of in het water te neuken...
oftewel, tenzij zeemeerminnen bestaan ga ik nooit meer onder water neuken
![]()
.
3. anaal naar vaginaal]tja, ik vind het persoonlijk retegeil, niet in de laatste plaats omdat het in combinatie met de nummer 10 (ezeltje prik) echt topamusement is, maar echt veilig qua bacteriele invloeden schijnt het niet te zijn.
of, in jip en janneke taal: poep in poes is bah.
naja, op zich heb je daar als man natuurlijk geen last van, maar als je zoals ik nog weleens de neiging hebt om collega's te neuken en de floormanager aan de hand van de ziekmeldingen (blaasontsteking, here we go) kan raden met wie je op dat moment neukt wordt het toch wel vervelend...
naja, lijkt me verder wel duidelijk dus op naar punt 2:
2. preutse wijventja, klinkt op zich logisch, wie wil er immers een preuts wijf...
tuurlijk, ze heeft een kut dus je de kans is groot dat je alsnog wel klaarkomt, maar mên, het levert altijd dusdanig veel frustraties op dat ik m'n lul nog liever in een blender steek.
pijpen? nah, ik vind piemels eng... doe niet zo raar joh, probeer het in ieder geval...
en daar zit ze dan op haar knieën met een bek alsof het een baby is die haar mond open doet voor een hapje geprakte kots
![]()
.
naja, beter dan helemaal geen orale verwenning, dus voorzichtig (ja, je moet wel, straks schrikt ze van plotselinge bewegingen ofzo
![]()
. ) breng je je penis richting haar lippen...
rustig leg je hem op haar onderkaak en wacht geduldig af op wat komen gaat...
en wacht....
en wacht....
en wacht nog even...
je krabbelt je nog eens aan je hoofd...
kijkt even langs haar hoofd naar de tv of er iets leuks op is...
en verrek! voorzichtig zie je haar tong richting de openbaarheid bewegen...
vol verwachting klopt je hart
![]()
.
en ja hoor, een voorzichtig likje, ze neemt je eikel nog nét in de mond en de rest van de fellatio lijkt nog meer op het voorzichtig likken van een toverbal... waarbij ze de "toverbal" dan ook nog regelmatig uit haar mond werkt om te kijken of hij van kleur verandert of weet ik veel wat...
nah, ga maar liggen dan, gaan we neuken...
en daar ligt het dan... als een lijk... een lijk dat notabene wel de oren van je kop zeikt als je voetbal wilt kijken... een verdomd irritant kutlijk dus...
maar kasta, praat dan met die meid!
been there, done that, got more frustrated...
heb je gepraat en besluit ze (je
ziet haar ook echt denken: "hihihihi, wat hebben we toch een goede relatie, we kunnen zelfs over seks praten
![]()
" toch, geheel spontaan maar eens "iniatief" te nemen en kruipt ze op je roede....
beetje heen en weer wiegen, op en neer hoppen zoals die vrouwen op de stiekem gevonden rukband van papa ook deden en dan ook nog uitkijken met zo'n "whehehe, zie mij hier een geile slet zijn" blik...
ja, je bent inderdaad een slet... een preutse slet die op moet bokken
![]()
.
en nu, het hoogtepunt van de top 10, maar het onbetwiste dieptepunt voor ondergetekende:
1. labiele wijvenfór fúcks sake, wat werkt dat deprimerend op je libido...
heb echt bloedserieus een maand geen fatsoenlijke erectie kunnen krijgen vanwege het eindeloze gezever, gejank en gezeik van dat wijf.
begrijp me niet verkeerd, ze was echt bótertjegeil, had een godsgruwelijk geil lichaampje en luste er wel pap van, maar wat een godsgruwelijk irritant excuus voor een mens.
ik wist niet eens dat het mogelijk was, maar heb echt een behoorlijke lange tijd totáál geen zin in seks gehad omdat ik seks op een gegeven moment ook echt ging associeren met oeverloos gezeik.
ben je aan het neuken en weet je gewoon dat zij constant zit te denken "vind hij me wel aantrekkelijk?
![]()
."
en op een gegeven moment gaat dat bij zo'n wijf malen hé...
"hmmmz, hij is wel heel erg gefocust op mijn kontje, zou hij mijn borsten en vagina lelijk vinden?
![]()
."
"oeh, zie je wel, hij legt me op m'n buik omdat hij walgt van m'n borsten
![]()
."
and that's the point of no return...
![]()
.
want dan zit het niet alleen meer tussen haar oren, maar wil ze er over práááááten....
nou ja, praten, ze wil alleen maar bevestigd krijgen dat je inderdaad onwijs walgt van haar borsten... en doe je dat niet, dan ben je niet eerlijk... en wordt ze kwaad of gaat ze janken...
"waarom speel je niet met m'n borsten? je vindt ze te klein hé?"
- euuuh nee, lekkere stevige meisjestieten, juist geil joh
"waarom speel je er dan niet mee?!?!!?"
- nah, was ff gefocused op je kontje, je hebt immers zo'n godsgruwelijk geil kontje
![]()
. maar okay, zal m'n aandacht zometeen even verleggen naar je borsten
![]()
.
"ja nee, je doet het nu alleen voor mij, nu hoeft het niet meer
![]()
." *trekt t-shirt aan*
- wtf doe jij dan?
"gewoon, ik voel me er niet lekker bij als je van m'n borsten walgt... word ik alleen maar onzeker van..."
- waar héb je het in godsnaam over? ik ben gék op die borsten van je!
"uhuh, yeah right... héjeuuh, ik doe ff het licht uit, vind ik veel euuuuh... ....intiemer! intiemer ja!"
-
![]()
.
en nee hoor, niet alleen met betrekking tot haar borsten...
wilde ooit eens naar beneden gaan bij een meid... trok ze me omhoog om weer te gaan zoenen... euuh, okay... even later nog een poging wagen, whoppa, trok me weer omhoog
![]()
.
naja, boeien, zal zich niet uitgebreid gewassen heb daar en schaamt zich misschien voor eventuele geurtje ofzo.... geen probleem, wijze les voor haar voor de volgende keer...
*volgende keer*
nah, weer eens overstappen op de schone kunst van cunnilingus
![]()
.
nee hoor, ze trok me weer omhoog
![]()
.
- euuh, hallo, is er iets?
"nah nee, ik houd er gewoon niet van..."
- que
![]()
. lijkt me sterk... wacht maar ff, zal ik er persoonlijk even voor gaan zorgen dat je er van gaat houden
![]()
.
"nah, liever niet, zou me er niet echt bij op m'n gemak voelen...
![]()
."
- euuuh, misschien een domme vraag, maar why. the. hell. not?
![]()
*relaas over te grote buitenste schaamlip daar, stuk rosbief hier, geurtje links om de hoek, etc. etc.*
tja, heel leuk allemaal, maar zover ik weet is het ook de bedoeling dat ik je daar in neuk en ik ben notabene iemand die graag kijkt naar wat ie doet, dus als je je nu al schaamt schiet het niet echt op...
naja, een week later werd ze pissig op me omdat ik helemaal opging in een motorprogramma op discovery channel terwijl ik haar op z'n hondjes nam, dus dat zegt al wel voldoende...
stevig neuken... tv programma opmerken... even kijken wat het is... de vaart minderen... ej, tof programma! ongemerkt steeds langzamer neuken tot aan het absolute nulpunt... op een gegeven moment iets onder je voelen woelen en wakker schrikken met "hé verrek, da's waar ook, ik was ergens mee bezig
![]()
." en op dat moment al tegen een behoorlijk pissige kop aankijken
![]()
.
nah kasta, onzekere vrouwen, dat zijn ze van nature toch al, da's toch nog niet labiel?
ach lieve computerbuiskinders, vrouwen zijn per definitie ook al wel labiel, maar da's een andere discussie... maar vooruit...
heb ook al eens meegemaakt dat een vrouw spontaan begon te janken na het orgasme...
in eerste instantie denk je dan nog "wow, freaky shit, zou het van blijdschap zijn?
![]()
." of in het meest negatieve geval "damn it, weer een scheurdertje en ik heb goddomme net nieuwe lakens liggen"
![]()
.
toch maar ff vragen welke van de twee het is... en dan komen ze hoor, de trauma's...
ex dit, mentaal kapot dat, het leven is zwaar hier, kraskras daar, baggage tralalalala...
en dan net zolang doorzaniken dat je op een gegeven moment echt het idee gaat krijgen dat jíj haar zojuist verkracht hebt ofzo...
en tja, gevoelige kneus die je dan bent ga je haar ten einde raad maar troosten hé.
hoppa! game, set, match!
tja, dan heeft ze je bij de ballen hé...
"oeh, oeh, ik krijg aandacht als ik zielig ga doen, dát moet ik onthouden!"
en ja hoor, iedere keer op de meest debiele momenten weer een huilbui inzetten in de hoop op aandacht...
[disclaimer: dankzij mijn wonderschone (
. ) hulpverlenerssyndroom (nog bedankt voor de diagnose xen
. ) heb ik redelijk wat zieke trauma's over me heen gestort gekregen.
ik durf dus wel te beweren dat ik met enige zekerheid kan inschatten of de vrouw in kwestie daadwerkelijk zieke shit heeft meegemaakt of dat het een valse aangifte doend aandachtstrekkertje is.]en op een gegeven moment ben je echt murw en word je er steeds ongevoeliger voor...
denk je dat dat het oplost? welnee joh, dan komen er plotseling veel ergere trauma's! er waren paarden bij betrokken! en ruud lubbers! hele vuisten gingen er in! onder bedreiging van een pistool! zei ik 1 ex? nee man! allemaal deden ze het!
en meer gejank! en moet er meer gepraat worden... en geknuffeld... en getroost...
totdat je op het punt belandt dat je meer tissues kwijt bent aan het deppen van haar tranen dan om het zaad tussen haar benen weg te vegen en het enige plakkerige vocht in de slaapkamer haar snotterende neus is.
en dát lieve mensen, dát is het punt om haar richting de psychiater of een zelfhulpgroepje te lullen, je verspilde energie voor lief te nemen en te rennen alsof je compleet naakt en ingesmeerd met honing achtervolgt wordt door een complete familie hitsige grizzlyberen...
![]()
.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kasta-Sutra op 13-07-2006 01:25:57 ]