quote:
10. ezeltje prikik wil zelf nog weleens de spelende hobbyist uithangen in bed waarbij ik het dus vooral leuk vindt om te "ezeltje prikken".
vrouwen in kwestie wijdbeens of knielend voor je en dan op gevoel binnendringen zonder daarbij je handen te gebruiken.
onwijs leuk, ook voor de vrouw aangezien daarmee de gehele lengte van haar vagina gestimuleerd wordt en je bij het misprikken ook nog af en toe de clitoris beroerd
![]()
.
maar zodra ze té geil wordt, is het feest vaak voorbij
![]()
.
ze wil op een gegeven moment gewoon geneukt worden, terwijl ik, meestal met m'n tongetje in m'n mondhoek vanwege de concentratie, nog zit te mikken.
wat doet ze dan?
nah, ze wil het initiatief overnemen (voonamelijk bij het knielen) en gaat als een dolle stier meebewegen richting je pik.
tja, op zich niets mis mee, tenzij je misprikt en je lul tegen een randje aankomt en daardoor dubbelknakt
![]()
.
of, ook frustrerend, aangezien vrouwen nu eenmaal veel minder richtingsgevoel hebben (iedereen die ooit bij een vrouw in de auto gezeten heeft weet wat ik bedoel.) en je dus het overgrote deel in het luchtledige zit te neuken.
9. dikke wijvenspreekt voor zich lijkt me.
op zich houd ik wel van een beetje getril als ik bezig ben (trillende billen
![]()
.) zodat ik naast de audio ook direct een visuele bevestiging krijg van wat ik allemaal aan het doen ben.
maar zodra je bij het hierboven genoemde "ezeltje prik" telkens zit te twijfelen of je nu in haar kut of in een vetplooi zit, dan wordt het toch wel wat minder geil.
8. te ruwnah, ik houd wel van hardhandige, ruwe hardcore seks, maar op een gegeven moment zou je eigenlijk wel af en toe geremd moeten worden.
maar door wie/wat?
ikzelf houd van harde seks, dus uit mezelf stop ik niet.
zeg jij dan wat vrouwmens!
maar nee, vraag elke willekeurige vrouw, die minieme scheidslijn tussen genot en pijn geeft nu net het ultieme genot en het nadeel van de grens in kwestie is dat hij telkens opschuift naarmate ze geiler wordt.
probleem?
als ze uitscheurt wel ja... ziet er ook totaal niet prettig uit en kom je meestal pas achter als je net uitgeput bij ligt te komen.
daarnaast is bloed op je matras ook niet echt een prettig gezicht.
moet nu weg, de top 1 t/m 7 volgt nog
![]()
.