ah kijk, ik hier kan ik wat meequote:op woensdag 12 juli 2006 01:30 schreef pune het volgende:
zeg kasta, ook potentieel mooie lijstjes:
- to do's voor hem en haar in de voorbereiding naar een enerverend etmaal van zinderende sex;
- hoe verleid ik een begeerlijke fuckpotential: tips & tricks;
- de absolute no go- top 10!
nah nee, jou kennende ben je er morgennacht pas weer en kan ik m'n nieuwe hoofdstukken overdag niet posten...quote:op woensdag 12 juli 2006 01:54 schreef highlander het volgende:
ouch.... sterkte
zal ik hem ter behouding en voorkoming van vervuiling in de tussenliggende periode dichtmikken?
klinkt als een doorsnee zondagmiddag.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef kasta-sutra het volgende:
[onnodig quoten en onzinnig verlengen van me scroll-inspanningen]
en dat dan vrijwel iedere keer in een andere @random volgorde.
ik heb vooralsnog niet zoveel morgen, plus dat er vast wel een ander modje is wat je bij wil springen.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:57 schreef kastanova het volgende:
nah nee, jou kennende ben je er morgennacht pas weer en kan ik m'n nieuwe hoofdstukken overdag niet posten...
anders maken we er gewoon een vaste rubriek (lees: reeks) van en jaag ik tussendoor de kutusers wel weg.
quote:op woensdag 12 juli 2006 02:01 schreef heiden6 het volgende:
@highlander: leer eens nederlands.
geef me dat geld wat je terug hebt gekregen van je ex maar, dan ga ik wel even rondkijken op de wallen ofzo.quote:op woensdag 12 juli 2006 02:02 schreef kastanova het volgende:
@heiden6: neuk eens een fatsoenlijk wijf.
welk een voorspellende gave.quote:op woensdag 12 juli 2006 02:00 schreef highlander het volgende:
kan ik misschien tussendoor beter rigoreus gaan wissen
dat wil ik meemakenquote:op woensdag 12 juli 2006 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik heb genoeg materiaal voor 25 jaar joh!
hij's vroeg begonnen, doh.quote:
een bedankje zou wel op zijn plaats zijnquote:op woensdag 12 juli 2006 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik heb genoeg materiaal voor 25 jaar joh!
quote:op woensdag 12 juli 2006 02:07 schreef xennia het volgende:
een bedankje zou wel op zijn plaats zijn
bedankt mama! bedankt jenny! bedankt andere exen! bedankt kleuterschool! bedankt collega's! bedankt euuuh highlander! bedankt penis! etc. etc.quote:op woensdag 12 juli 2006 02:07 schreef xennia het volgende:
[..]
een bedankje zou wel op zijn plaats zijn
opkrikken heb ik niet nodig, postcount laat me koud, maar excuses voor de quote ja, was ff vergeten de tekst door wat puntjes te vervangenquote:op woensdag 12 juli 2006 01:28 schreef harrie het volgende:
[..]
hoezo onnodig quoten zodat het lijkt of er nog wat uit te toetsenbord komt maar eigenlijk je post aantal aan het opkrikken bent
ik heb zojuist heel wat hersencellen verwoest, hetgeen de informatieverwerking aanzienlijk vertraagtquote:op woensdag 12 juli 2006 02:09 schreef highlander het volgende:
[..]ik zat dus al 10 minuten op die opmerking te wachten.
je snapt hem nietquote:op woensdag 12 juli 2006 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
bedankt mama! bedankt jenny! bedankt andere exen! bedankt kleuterschool! bedankt collega's! bedankt euuuh highlander! bedankt penis! etc. etc.
ik mis in die speurtocht een beetje de kinky ontdekkingen. kan je daar ook nog wat aandacht aan besteden? wat mij betreft wat do's en dont's. in willekeurige volgorde is het waarschijnlijk een don't om tot bijvoorbeeld wat anale experimentele essentie door te dringen. hoewel het in een later stadium weer een zekere 'do'kan zijn. dus ook graag wat aandacht daarvoor, met name voor de timing.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef kasta-sutra het volgende:
[..]
bij mij is het dan ook eerder een soort van puzzeltocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |