Zit je dan niet in een permanent stijgende kwaliteitseis? Straks is er niemand meer over die aan je eisen voldoet...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:22 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe de vriendin in kwestie in bed was en dan niet alleen de kwaliteit, maar ook de kwaliteit...
Was de seks goed, dan wil ik snel weer rebound seks... En dan moet het goddomme ook net zo goed zijn.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:24 schreef Northside het volgende:
Zit je dan niet in een permanent stijgende kwaliteitseis? Straks is er niemand meer over die aan je eisen voldoet...![]()
Ach, arm schaap.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Het is dan ook niet dat ik gewoon zoveel mogelijk wijven wil neuken, ik wil gewoon de perfecte bedpartner en moet dus volhouden en doorzetten! Tandjes op elkaar en gaan!.
Het is bijna onmenselijk.
Seksen om je ex te vergeten. Kan soms heel goed werken, maar soms ook helemaal niet. Zie het verhaal van Kastanova.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:
Excuse me, maar wat is precies reboundsex?![]()
Dat is codetaal voor beide: de betekenis is echter "plas- en poepsex".quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:
Neuken met een @random vrouw om je ex uit je systeem te krijgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:
nouw als je net een relatie achter de rug heb ... dan zit je spreekwoordelijk in de rebound-fasequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:
Nah, ik heb me slechts een paar keer echt kut gevoeld na reboundseks...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:34 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Seksen om je ex te vergeten. Kan soms heel goed werken, maar soms ook helemaal niet. Zie het verhaal van Kastanova.
ontspanning zeg je? ... is het niet juist de bedoeling van seks dat je er wel gespannen van wordt,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik heb me slechts een paar keer echt kut gevoeld na reboundseks...
Relatief gezien dusdanig weinig dat het niet opweegt tegen de voordelen...
Daar moet ik trouwens wel bij zeggen dat ik nauwelijks echt seks om de seks, maar meer vanwege de ontspanning en intimiteit.
Het gaat toch om de ontspanning na de inspanning? Lekker rielekst napruttelen enzo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:39 schreef Ramjet het volgende:
ontspanning zeg je? ... is het niet juist de bedoeling van seks dat je er wel gespannen van wordt,
hoe anders kan je je hoogtepunt bereiken ... zonder inspanning?
de ontspanning is dan toch geen onderdeel meer van de seks ... alleen op bed liggen zonder seks is ookal ontspannendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:40 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Het gaat toch om de ontspanning na de inspanning? Lekker rielekst napruttelen enzo.
het is ook seks voor alle verkeerde redenen ... geen aanrader dus ... maar nog erger zou zijn als je je mogelijke verdriet probeert kwijt te raken doormiddel van een relatie te beginnen met iemand waar je niet echt van houd ... op die manier kwets je meerdere mensenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:41 schreef vencodark het volgende:
Hm, reboundseks zou niks voor me zijn. Heb nog niet zoooveel ervaring om daaraan te beginnen.
Hoe dan ook, ik kan me wel indenken dat andere mensen dat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |