tsja, toch weer een kleine klik. en er was twee dagen geleden een mogelijkheid zelf een consumentenonderzoek te doen...quote:
zeg, ik heb nooit beweerd dat er niet al een kleine klik was, ik ben alleen een vreselijk verwend kutkindquote:op donderdag 13 juli 2006 12:57 schreef mars7427 het volgende:
[..]
tsja, toch weer een kleine klik. en er was twee dagen geleden een mogelijkheid zelf een consumentenonderzoek te doen...![]()
o ja, zo was hetquote:op donderdag 13 juli 2006 13:06 schreef pune het volgende:
[..]
zeg, ik heb nooit beweerd dat er niet al een kleine klik was
dat zijn jouw woordenquote:[..]
vreselijk verwend kutkind![]()
dat ben je zeker !quote:op donderdag 13 juli 2006 13:06 schreef pune het volgende:
[..]
zeg, ik heb nooit beweerd dat er niet al een kleine klik was, ik ben alleen een vreselijk verwend kutkind![]()
quote:op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef musketeer het volgende:
en zoals gewoonlijk wordt er weer tegen kasta opgereden en zit hij als een bukkake slet in het midden en geniet van de aandacht.
jij bent lekker...quote:op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef kasta-sutra het volgende:
bladibla
bij mij is het dan ook eerder een soort van puzzeltocht
1. naspel
2. pompen!
3. roken en gepijpt worden
4. vrouw die geneukt wordt terwijl ze een peuk opsteekt
5. af te wisselen met een beetje beffen en vingeren en eventueel tegelijkertijd trekken en pijpen
6. beetje lullen (eventueel over seks; "hé, wat lijkt jou nog lekker om te doen?." )
7. voorspel
8. pompen! hardhandig, vrouw op haar buik, handen op haar rug gevouwen, arm om haar nek.
9. hé fuck, ik heb het echt teringwarm... mên, ik ben ook uitgeput, peukie doen? goed plan.
10. tegen elkaar aanrijden
11. beetje pijpen/beffen/trekken/vingeren, maar dan op een relaxte spelerige manier
12. lullen
13. voorspel
14. pompen!
15. passioneel zoenen
16. hardcore pijp/bef/vinger actie
17. (eventueel) klaarkomen
18. afkoelen (dus ook absolúút niet tegen elkaar aankruipen)
19. dom lullen / peukie doen
20. zoenen
21. afgekoeld zijn
22. tegen elkaar aankruipen, haar hoofd op mn borst, m'n hand die haar lijfje kriebelt en dan lekker in slaap vallen.
en dat dan vrijwel iedere keer in een andere @random volgorde.
*schuift stoeltje aan*quote:
whoehahahahahahahaha jaloers??quote:op donderdag 13 juli 2006 15:28 schreef roellio het volgende:
kasta, jouw grootste skill is de 'mythe' in stand houden, niet het daadwerkelijk de casanova uithangen. door het creëren van een bepaald image raken vrouwen geïnteresseerd: "goh... zou hij echt dit, of durft hij echt dat". vervolgens willen ze dit uitvinden en zijn gewillig.
overigens wel grappig dat vrouwen daar zo overduidelijk blind intrappen.
dat weet ik, maar kasta doet net alsof hij god's gift to women is. en tussen al die internet-warriors hier komt 'ie er nog aardig mee weg.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
whoehahahahahahahaha jaloers??
kijk nou ken ik kasta volgens mij niet persoonlijk, maar zulke mannen bestaan in het wild hoor en doen wat ze prediken![]()
meestal niet al te lang, want het gaat snel vervelen. als je er na jaren nog mee bezig bent zit er iets psychisch fout bij je en ben je net zo'n aandachtshoer als de wijven die je neukt en probeert te minachten.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
kijk nou ken ik kasta volgens mij niet persoonlijk, maar zulke mannen bestaan in het wild hoor en doen wat ze prediken![]()
aha, een foute-mannen-jaagster.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als hij er mee weg komt, more power to him.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef roellio het volgende:
dat weet ik, maar kasta doet net alsof hij god's gift to women is. en tussen al die internet-warriors hier komt 'ie er nog aardig mee weg.
ik vind het ook wel grappig.quote:op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef averon het volgende:
[..]
als hij er mee weg komt, more power to him.![]()
stoeltje en koffie? straks nog een koekje d'r bij en dan ben je klaar?quote:op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef muus het volgende:
[..]
aha, een foute-mannen-jaagster.
*koffie erbij pakt*.
nou, als ie in bed echt zo is als ie doet voorkomen, is ie wat dat betreft imho idd gods gift to woman... hoe die verder met vrouwen omgaat heb ik geen mening over, maar ik word wel nat als ik hem een sexpartij zie beschrijven, zó hoort het!!quote:op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef roellio het volgende:
[..]
dat weet ik, maar kasta doet net alsof hij god's gift to women is. en tussen al die internet-warriors hier komt 'ie er nog aardig mee weg.
geen beter vermaak, dan leedvermaak?quote:op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef muus het volgende:
aha, een foute-mannen-jaagster.
*koffie erbij pakt*.
wel snel tevreden he?? lolquote:op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef roellio het volgende:
[..]
stoeltje en koffie? straks nog een koekje d'r bij en dan ben je klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |