nah, een keer vroeg iemand me mee de wc in waarop ik ''wtf, nee!'' antwoordde. hij herstelde zichzelf met de volgende memorabele woorden: ''jezus, wat ben jij arrogant zeg'' en liep door. tegen een muur op, dat dan weer wel. hij was ladderzat.quote:
quote:op donderdag 13 juli 2006 23:44 schreef highlander het volgende:
toch zonde van zo'n topic van hoog niveau
wil je neuken?quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:38 schreef xennia het volgende:
[..]
ik vind het niet interessant meer als ze zo snel, in de eerste zin, hun doel onthullen.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:41 schreef xennia het volgende:
[..]
nah, een keer vroeg iemand me mee de wc in waarop ik ''wtf, nee!'' antwoordde. hij herstelde zichzelf met de volgende memorabele woorden: ''jezus, wat ben jij arrogant zeg'' en liep door. tegen een muur op, dat dan weer wel. hij was ladderzat.
![]()
je overschat de dames van deze tijd, golfer.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
echt 1 van de leukste topics van de laatste tijd. iemand die zichzelf nog zo serieus neemt en denkt dat ie daarmee kan scoren bij de dames.![]()
of vol in je reet/tiet/kruis gegrepen worden, daarop reageren met: "rot op, imbeciel" en dan ook het legendarische "arrogante kuthoer" naar je hoofd krijgen.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:41 schreef xennia het volgende:
[..]
nah, een keer vroeg iemand me mee de wc in waarop ik ''wtf, nee!'' antwoordde. hij herstelde zichzelf met de volgende memorabele woorden: ''jezus, wat ben jij arrogant zeg'' en liep door. tegen een muur op, dat dan weer wel. hij was ladderzat.
![]()
nee, ik bedoel ''ben je hier alleen of met je vriend?'' als openingszin. natuurlijk weet ik wel dat de meeste mannen door hun pik geregeerd worden, maar ik vind het spel, de spanning van het flirten gewoon ook leuk en dat mag best iets subtieler.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:47 schreef bofneger het volgende:
[..]
wil je neuken?
die vraag, bedoel je dan, neem ik aan? maar dat is volgens mij bij kersverse ontmoetingen toch altijd de achterliggende gedachte. sommige jongens/mannen bouwen er nog een mooi verzonnen verhaal omheen. en anderen leggen het er, tot hun grote spijt achteraf, maar al te dik bovenop dat ze dát echt niet willen de eerste avond, en een enkeling (de uiteenlopende mens) praat vrijelijk over zijn hobby.
ik denk dat de meeste mannen in principe toch wel door hun pik geregeerd worden, eigenlijk
nee, klinkt vooral erg logisch.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:49 schreef muus het volgende:
wacht even hoor....
dus als je met vriendinnen op stap bent en je bent met z'n allen aan het dansen, ben je meteen onzeker?.
oh, nou voortaan die vriendinnen maar wegsturen dan. "nee, zout op, anders lijk ik onzeker! niks mee te maken dat je ook wilt dansen, gaat heen en blijf vooral niet in de buurt staan.."
misschien is die 'vrouw' die alleen danst wel een onuitstaanbaar pokkewijf en wíl niemand met haar uit.
misschien is die 'vrouw' die alleen danst wel zo'n zogenaamd botergeil sletje die er geen reet van kan in bed.
misschien zijn die 'vrouwen' die samen dansen wel gezellig een avondje samen uit en hebben ze geen behoefte aan kerels.
of zeg ik nu hele gekke dingen?.
en als je reageert met ''bij jou of bij mij?'', ben je ook een hoer. het is ook nooit goedquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:51 schreef muus het volgende:
[..]
of vol in je reet/tiet/kruis gegrepen worden, daarop reageren met: "rot op, imbeciel" en dan ook het legendarische "arrogante kuthoer" naar je hoofd krijgen..
quote:
denk t dus wel, zit even dus alles door te lezen en dat niemand hier concreet op ingegaan is:quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
[..] en dat geeft ze al het idee dat er aan de andere kant van de virtuele wereld een ideale loverboy als kasta zit?![]()
vooral de laatste quote; ik vind het geniaal bedacht!!quote:op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
nah nee, god's gift to women ben ik zeker niet, daar ben ik een te egoistische lul voor.
maar ik sta wél achter alles wat ik doe, lul er niet omheen en kan met betrekking tot alles wat de gemiddelde vrouw zoekt toch aardig meekomen... en dat schijnt me behoorlijk uniek te maken.
maar inderdaad, zoals ik al zei, er zijn ook regelmatig vrouwen die het puur doen om deel uit te maken van de "mythe" zoals jij het noemt en dus eigenlijk gewoon misbruik (.
. )van mij, dan wel mijn persoonlijkheid maken.
waarschijnlijk uit anarchistsche overwegingen ofzo, op een vrij radicale manier laten zien dat ze toch echt niet dat brave, onschuldige meisje zijn en wat dat betreft ben ik daarbij een uitstekend uithangbord om het muurbloempjes imago van zich af te schudden.
zo kreeg ik vroeger ook regelmatig te horen dat ik m'n vriendinnen zo "verhoerd" had...
nadat ze een tijdje met mij hadden gelopen waren ze namelijk een stuk zelfverzekerder, brutaler en op seks belust.
naja, op die manier creëer ik alleen maar meer volgelingen en ook medestanders voor de kasta-filosofie, dus ach, ik vind het allemaal mooi meegenomen....
vroegâh, toen romantiek nog bestond en je tijdenlang om iemand heendraaide. maandenlang blikken over en weer en de spanning laten oplopen. live flirten.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
misschien wel.
in mijn tijd moest je het gewoon echt allemaal bewijzen met versiertrucs en kon je die vrouwen niet alleen virtueel in bed praten.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 03:06 schreef muus het volgende:
vroegâh, toen romantiek nog bestond en je tijdenlang om iemand heendraaide. maandenlang blikken over en weer en de spanning laten oplopen. live flirten..
het flirten is toch meestal het leukste gedeelte.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:53 schreef xennia het volgende:
[..]
nee, ik bedoel ''ben je hier alleen of met je vriend?'' als openingszin. natuurlijk weet ik wel dat de meeste mannen door hun pik geregeerd worden, maar ik vind het spel, de spanning van het flirten gewoon ook leuk en dat mag best iets subtieler.
sowieso het feit dat je direct een kuthoer bent zodra je een persoon afwijst. het kan immers niet liggen aan het feit dat hij met extreem veel consumptie praat, uit zn bek stinkt, een halve meter kleiner is of net zo breed als de man van roseanne en dat type jou net niet zo aantrekt.quote:op vrijdag 14 juli 2006 02:51 schreef muus het volgende:
[..]
of vol in je reet/tiet/kruis gegrepen worden, daarop reageren met: "rot op, imbeciel" en dan ook het legendarische "arrogante kuthoer" naar je hoofd krijgen..
waarom geloof ik dit nou directquote:op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
nah nee, god's gift to women ben ik zeker niet, daar ben ik een te egoistische lul voor.
maar ik sta wél achter alles wat ik doe, lul er niet omheen en kan met betrekking tot alles wat de gemiddelde vrouw zoekt toch aardig meekomen... en dat schijnt me behoorlijk uniek te maken.
maar inderdaad, zoals ik al zei, er zijn ook regelmatig vrouwen die het puur doen om deel uit te maken van de "mythe" zoals jij het noemt en dus eigenlijk gewoon misbruik (.
. )van mij, dan wel mijn persoonlijkheid maken.
waarschijnlijk uit anarchistsche overwegingen ofzo, op een vrij radicale manier laten zien dat ze toch echt niet dat brave, onschuldige meisje zijn en wat dat betreft ben ik daarbij een uitstekend uithangbord om het muurbloempjes imago van zich af te schudden.
zo kreeg ik vroeger ook regelmatig te horen dat ik m'n vriendinnen zo "verhoerd" had...
nadat ze een tijdje met mij hadden gelopen waren ze namelijk een stuk zelfverzekerder, brutaler en op seks belust.
naja, op die manier creëer ik alleen maar meer volgelingen en ook medestanders voor de kasta-filosofie, dus ach, ik vind het allemaal mooi meegenomen....
wat wil je horen lieve schat?quote:op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef bubblegumbarbie het volgende:
kasta heeft het alleen over sex met breezersletjes onder de 16.
vertel eens kasta, hoe moet je omgaan met de echte vrouw, diegene met eigenwaarde, verstand, klasse, inteligentie, een mooi figuurtje, een mooi koppie en toekomstperspectief?
hoe sla je er zo een aan de haak?
als het slechts bij denken zou blijven, zou het inderdaad vrij sneu zijn, maar op mijn leeftijd heb ik al meer geneukt dan jij en jij zit nu notabene al in je tropenjaren, dus kennelijk doe ik toch íets goedquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
echt 1 van de leukste topics van de laatste tijd. iemand die zichzelf nog zo serieus neemt en denkt dat ie daarmee kan scoren bij de dames.![]()
hij zit nu snikkend achter de pcquote:op vrijdag 14 juli 2006 09:12 schreef kastanova het volgende:
[quote]op vrijdag 14 juli 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[/quote
als het islechts bij denken zou blijven, zou het inderdaad vrij sneu zijn, maar op mijn leeftijd heb ik al meer geneukt dan jij en jij zit nu notabene al in je tropenjaren, dus kennelijk doe ik toch íets goed.
hé, dat zou alleen maar betekenen dat we dezelfde karaktereigenschappen hebben en het buiten het bed ook klikt... misschien word ik dan eindelijk eens gelukkig met een vrouwquote:op vrijdag 14 juli 2006 02:49 schreef muus het volgende:
misschien is die 'vrouw' die alleen danst wel een onuitstaanbaar pokkewijf en wíl niemand met haar uit.
dan sleep je haar een steegje in, laat je haar deepthroaten onder dwang en neuk je haar vervolgens in alle gaten die je maar kunt vinden...quote:misschien is die 'vrouw' die alleen danst wel zo'n zogenaamd botergeil sletje die er geen reet van kan in bed.
doe niet zo naief muus.quote:misschien zijn die 'vrouwen' die samen dansen wel gezellig een avondje samen uit en hebben ze geen behoefte aan kerels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |