Helaas geen penalties, de Italiaanse corruptie machine gaat door.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:14 schreef pberends het volgende:
Tis wel het WK van doelpuntloze -finales... kwartfinales waren ook al niet veel soep en weinig doelpunten. Maar goed, penalty's is wel spannend.
Eh..omdat ze verloren hebben of zo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
wat zitten die Duitse vrouwen allemaal te janken?
Ja, okee. Maar die gasten hebben op dat moment zichtbaar geen behoefte aan een jankend wijf ...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh..omdat ze verloren hebben of zo?![]()
Hele volksstammen raken van streek als ze met voetjebal verliezen, ongelofelijk maar waar.
quote:Noord-Korea lanceert drie raketten
Uitgegeven: 4 juli 2006 23:16
PYONGYANG/TOKIO - De communistische Noord-Korea heeft woensdagochtend plaatselijke tijd binnen korte tijd drie raketten gelanceerd. In zeker een geval betrof het een langeafstandsraket van het type Taepodong-2. De vlucht van de raket zou echter zijn mislukt, aldus de Amerikaanse nieuwszender CNN.
Beide kleinere raketten kwamen ongeveer 600 kilometer van het Japanse eiland Hokkaido in de Japanse Zee terecht, meldden Japanse media woensdagochtend. Volgens een functionaris van het Amerikaanse ministerie van Defensie ging het mogelijk om raketten van het type Scud. Een Japanse functionaris sloot niet uit dat een Rodong-raket voor de middellange afstand werd gelanceerd.
De Verenigde Staten, Japan en Zuid-Korea gingen er de afgelopen weken al vanuit dat het regime in Pyongyang een raket zou gaan testen. De landen noemden een dergelijke proef onacceptabel.
Noord-Korea schokte de regio in 1998 door zonder waarschuwing een raket van het type Taepodong-1 over Japans grondgebied te schieten. De raket kwam in de Stille Oceaan terecht. De Teapodong-2, die een kernkop kan dragen, wordt in staat geacht Amerikaans grondgebied te kunnen treffen.
De Noord-Koreaanse raketproeven vonden plaats op de Amerikaanse nationale Onafhankelijkheidsdag. Waarnemers sluiten een provocatie dan ook niet uit.
Echt? Goh, wat een inzicht hebben die waarnemers, hoe heten ze? Simpson of zo? DOH!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De Noord-Koreaanse raketproeven vonden plaats op de Amerikaanse nationale Onafhankelijkheidsdag. Waarnemers sluiten een provocatie dan ook niet uit.
Met je Kia is het nog veel dichterbijquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:07 schreef Drugshond het volgende:
North Korea I am one my way.
With my Toyota is not so far away.
Roep mij als we bevrijd zijn? Ik ga even lekker slapenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Het bevrijdingsleger van J.M. komt ons bevrijden.
- Bombs over Heusden -
Paradigmaverschuiving van een paradigmaverschuiver???quote:Dat voorspelt racisme en haat, haat om te haten. Dan wordt er geredeneerd in een trant dat blanken in Amerika autochtoon zijn en zwarte en latino-mensen allochtoon . Het zijn allemaal import.. Ik heb jaren in zo'n buurt gewoond en er wordt uit de nek gekletst.
Janmaat was een buitenlanderhater tot in het racistische.
Helaas is dit tegenwoordig veel normaler, jawel 'de nieuwe correctheid' ook hier op dit forum.
Natuurlijk kent een buitenlanderhater racistische sentimenten, maar Janmaat was slim genoeg dat niet te laten zien dan alleen verscholen achter eufemismes...
Leve de vooruitgang..
Hele groepen mensen voor minderwaardig uitmaken Sad
Het stupide discriminerend kankeren wat er bij komt is 'normaler' geworden
Die discussietrein zal nooit stoppen. Er zullen altijd nieuwe mensen erbij komen (ook op Fok!) die zich afvragen wat er nu precies is gebeurd tijdens de holocaust. Ik kan geen draagvlak weggeven voor een holocaust [NWS]-sticky topic omdat ik hiervoor minstens een zeer hot actueel nieuwsfeit/waarschuwing moet hebben. [NWS-FB] is en blijft het enigste permanente sticky topic. Als het Iran holocaust conferentie tot conclusies of uitspraken komt die het nieuws zullen er zeker topics verschijnen in [NWS]. Verder lijkt me aan de basis dat de holocaust meer een [C&H] dan een [NWS]-discussie is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
@drugshond
Leuk, maar ik verdiep me inmiddels niet meer in die motieven, toch denk ik dat een sticky dus de enige manier is om deze pseudo-discussie voor eens en altijd te stoppen. Waarom maak jij je daar niet breed voor achter de schermen??? Jij bent daar geweest toch? Jij weet dat het historische feit prevaleert over al die zogenaamde meningen of het zogenaamde kritische denken?
En dan nog kun je los van het historische feit debatteren over de impact van dat historische feit. Ik beschouw dat laatste nl. als een andere discussie.
Ik stop. Mijn overgrootmoeder valt van de muur..
Goh. Wat deed jij daar?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
Raad het citaat..
[..]
Paradigmaverschuiving van een paradigmaverschuiver???
Hier niet hoor!quote:
Ik ben er wel heel erg blij mee. Al die pollen uit de lucht. Heerlijk!!!!!! En dat vieze klamme gedoe hoeft van mij ook niet zo. In ieder geval niet beide tegelijkertijd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier niet hoor!
Hier is het 'gewoon' 35 graden. Ofzo.
Hooikoorts? Vervelend voor je. De meeste hooikoortspatienten die ik ken groeiden er overheen, ergens tussen hun 25ste en 30ste. Maar jij dus niet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben er wel heel erg blij mee. Al die pollen uit de lucht. Heerlijk!!!!!! En dat vieze klamme gedoe hoeft van mij ook niet zo. In ieder geval niet beide tegelijkertijd.
In die periode heb ik het juist gekregenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Hooikoorts? Vervelend voor je. De meeste hooikoortspatienten die ik ken groeiden er overheen, ergens tussen hun 25ste en 30ste. Maar jij dus niet?
Hier (noorden des lands) is het niet klam geweest. Nou scheelt het natuurlijk dat ik op mijn buitenverblijf zit en niet in de stad. Maar ik heb zelfs geen problemen met slapen gehad (terwijl ik toch echt uiterlijk om 10uur naar bed ga).
Maar een bui is mij ook wel welkom hoor. En de schaapjes zouden het fijn vinden als het wat minder warm wordt.
Tsja. Die hooikoorts moet ergens naar toe, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In die periode heb ik het juist gekregen
Lichtjes, onweer is nu wel weg. Zou dalijk weer gaan opklaren volgens de locale meteomensjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Die hooikoorts moet ergens naar toe, natuurlijk.
Regent het nog?
Met onweer! Ik ben dol op onweer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Lichtjes, onweer is nu wel weg. Zou dalijk weer gaan opklaren volgens de locale meteomensjes.
Ik zit hier 11 hoog dus wel redelijk fris nu, plus dat ik vlak naast heul veul groen woon, dat scheelt nu ook wel. Ander ruik je echt het asfalt en olieën van de straat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Met onweer! Ik ben dol op onweer.
Regen na zo'n zonnige periode ruikt ook altijd zo lekker. Hoewel, in Rotterdam..
Is het ook koeler of is het nu nat en warm?
Ik herinner me zomer in Vlaardingen, onder de rook van Pernis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zit hier 11 hoog dus wel redelijk fris nu, plus dat ik vlak naast heul veul groen woon, dat scheelt nu ook wel. Ander ruik je echt het asfalt en olieën van de straat.
http://www.msnbc.msn.com/id/13702628/quote:160-pound wonder from Japan set a new record by devouring a sickening 53 3/4 frankfurters in 12 minutes to win the annual Independence Day hot dog eating competition on Coney Island.
The feat earned Takeru Kobayashi, 27, his sixth straight title in the event, held at the original Nathan’s Famous hot dog stand on Brooklyn’s seashore. His prize: the coveted Yellow Mustard Belt.
Kobayashi broke his own record of 53 1/2 hot dogs, set at the same competition two years ago.
http://news.yahoo.com/s/ap/20060705/ap_on_re_us/july4_rdpquote:"You are serving our country at a time when our country needs you. And because of your courage, every day is Independence Day in America," Bush told an estimated 3,500 service members at an outdoor speech.
http://www.refdag.nl/artikel/1266410/Parlement+Varia.htmlquote:Ronkende diesel
Als er één partij is die trein en bus een warm hart toedraagt, dan is het GroenLinks. Dat blijkt bij elk debat over het openbaar vervoer. Als er één partij is die luchtvervuiling door oude diesels verafschuwt, dan is dat diezelfde partij. Dat blijkt bij ieder debat over de hogere motorrijtuigenbelasting voor vervuilende auto’s.
Gezien de groene inbreng van de fractie in de Kamer ligt een voorbeeldfunctie erg voor de hand. Maar wie donderdagavond na de val van het kabinet-Balkenende bij de uitrit van de parkeergarage van de Tweede Kamer stond, had daar wel even met zijn ogen staan te knipperen.
Uit de parkeergarage kwam met moeite een oude Mercedes Benz stationcar uit 1984 naar boven klimmen. Gelet op het zwaar ronkende geluid was het een diesel. De geur die bleef hangen nadat de auto enkele tientallen meters de Korte Vijverberg was opgereden, maakte aan die twijfel een eind. Evenals de zwarte roetpluim die uit de uitlaat kwam toen de bestuurster flink gas gaf.
De bestuurster was wat moeilijk te herkennen. Ze was klein van stuk en zat diep weggedoken achter het grote stuur. Maar er was geen twijfel mogelijk: de automobiliste was fractievoorzitter Halsema van GroenLinks.
Maar het verhaal is nog niet uit. Rechts naast haar zat de grootste autohater uit het parlement, de verkeerswoordvoerder van GroenLinks, Duyvendak.
Blijkbaar is ook bij GroenLinks het leven soms sterker dan de leer.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/artikel/1266410/Parlement+Varia.html![]()
![]()
![]()
.
Ik dacht altijd dat GL mensen voor het milieu waren en voor het OV. Zeker Meneer Duyvendak. Beleid wat je predikt geldt blijkbaar niet voor iedereen. Hoe triest en tragisch.
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:
je bent pas de derde
coole bitchslap avatar, RQ
Sylvie Meis meer natuurlijke uitstraling dan Petra Nemcovaquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik vind sylvie mooier door haar natuurlijk uitstraling (afegzien van die zonnebankbruine tint). deze nemcova heeft zo'n gebleekte paardenbek
SM heeft een natuurlijke domme uitstraling iddquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Sylvie Meis meer natuurlijke uitstraling dan Petra Nemcova.
ÜberLOL!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/artikel/1266410/Parlement+Varia.html![]()
![]()
![]()
.
Ik dacht altijd dat GL mensen voor het milieu waren en voor het OV. Zeker Meneer Duyvendak. Beleid wat je predikt geldt blijkbaar niet voor iedereen. Hoe triest en tragisch.
Thanks.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je bent pas de derde
coole bitchslap avatar, RQ
Halsema rijdt een diesel!quote:
hij opent een website xraver.nl daarna :Squote:
O, dat is die, met dat vervelende repeterende zinnetje van "Easy Lover" - Phil Collins, dat als die aap een zonnebril opzet, dat iedereen er als een lekker wijf uitzietquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij opent een website xraver.nl daarna :S
hee, hoe maak je ook alweer die animated gifs?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Halsema rijdt een diesel!. De razende komkommerreporter is ter plekke.
Pff, downloaden dus. Converten (Total Video Converter), openen met Virtual Dub, segment pikken, opslaan, segment openen met Virtual dub, BMP's extraheren, BMP's veranderen (hoogte:breedte 1:1), naar GIF converteren en 60x60 maken (IrfanView), animeren (unfreez).quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hee, hoe maak je ook alweer die animated gifs?
laat maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Pff, downloaden dus. Converten (Total Video Converter), openen met Virtual Dub, segment pikken, opslaan, segment openen met Virtual dub, BMP's extraheren, BMP's veranderen (hoogte:breedte 1:1), naar GIF converteren en 60x60 maken (IrfanView), animeren (unfreez).
Succes
(cursivering sigme)quote:Ik maak gebruik van de auto omdat ik pro auto ben. Past keurig in mijn principes.
Over super mosquitoes gesproken...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:39 schreef zakjapannertje het volgende:
Athens Breeding "Super Mosquitoes"
zal Balkie 3 dit gevaar kunnen trotseren?
Don Quichotte?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:58 schreef sigme het volgende:
Raad het citaat:
[..]
(cursivering sigme)
Hij's te makkelijk, ik weet het.
Ja. G-B had het in een keer goed, natuurlijk. Het was ook te makkelijk, maar ik vond het zo fraai illustratief.quote:
hoe voelt de billenkoek?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. G-B had het in een keer goed, natuurlijk. Het was ook te makkelijk, maar ik vond het zo fraai illustratief.
quote:Enron founder Kenneth Lay dies at 64
Enron Corp. founder Kenneth Lay, who was convicted of helping perpetuate one of the most sprawling business frauds in U.S. history, died Wednesday in Aspen, Colo. He was 64.
[..]
Both were scheduled to be sentenced Oct. 23. Lay faced decades in prison, as does Skilling.
quote:Trade and Investment
The Netherlands, which derives more than two-thirds of GDP from merchandise trade, had strongly positive balance of payments for 1999 estimated at $17.5 billion -- 4% of GDP, the main contributor to a current account surplus of close to 6% of GDP. Since there are no significant trade or investment barriers, the Netherlands remains a receptive market for U.S. exports and an important investment partner.
The Netherlands is the eighth-largest U.S. export market, as well as the third-largest direct investor in the United States, behind the United Kingdom and Japan. Dutch accumulated direct investment in the United States in 1998 was $97 billion. The United States is the largest investor in the Netherlands with direct investment of $79 billion. There are more than 1,600 U.S. companies with subsidiaries or offices in the Netherlands. The Dutch are strong proponents of free trade and the staunchest allies of the U.S. in international fora such as the World Trade Organization (WTO) and the OECD.
kijk uit voor de Belgen:quote:
quote:Foreign investment
Foreign investment contributed significantly to Belgian economic growth in the 1960s. In particular, U.S. firms played a leading role in the expansion of light industrial and petrochemical industries in the 1960s and 1970s. The Belgian Government encourages new foreign investment as a means to promote employment. With regional devolution, Flanders, Brussels, and Wallonia are now courting potential foreign investors and offer a host of incentives and benefits.
More than 1,200 U.S. firms had invested a total of over $20 billion (20 G$) in Belgium by 1999. U.S. and other foreign companies in Belgium account for approximately 11% of the total work force, with the U.S. share at about 5%. U.S. companies are heavily represented in chemical, automotive assembly, and petroleum refining. A number of U.S. service industries followed in the wake of these investments--banks, law firms, public relations, accounting and executive search firms. The resident American community in Belgium now exceeds 20,000. Attracted by the EU 1992 single-market program, many U.S. law firms and lawyers have settled in Brussels since 1989. Other foreign firms, particularly French ones, have invested locally for the same reason.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3270970,00.htmlquote:Iranian student unions say Israel timed Gaza offensive to coincide with soccer games to divert attention
Dudy Cohen
A spokesperson for the association of Iranian student unions said on Tuesday that Israel is exploiting the World Cup soccer games in Germany to continue its aggression against the Palestinians.
"It is forbidden to allow Israel to continue its attacks in the occupied territory while exploiting for evil the World Cup games," said Mohsen Maksoudi.
On Monday, Hamas' representative in Tehran Abu Osaman Abdel Moaata met with extreme student unions which included the Student Union for Supporting Palestine, Student Foundation for the Destruction of Israel, Union of Students Seeking Justice, and the Front of Young World Islam.
According to the Mehr news agency, the Hamas official called on Prime Minister Ehud Olmert to halt Israel's offensive in the Gaza Strip and said Corporal Gilad Shalit will never be released.
"The army's operation in Gaza endangers the life of your soldier because an artillery shell can hit and kill him," he said.
"Maybe now there is one mother who can't sleep, but in Palestine there are thousands of mothers in this situation," he said.
'Boycott Israeli products'
The official reiterated Hamas's demand that Israel release a thousand prisoners held in Israeli jails in return for Shalit's freedom.
"The Zionists are killing our people from the land, the sea, and the air, and they destroyed our infrastructure, our power stations and even hospitals with no consideration to international laws," he added.
Student representatives said members of their unions will not wait for Muslim countries to take action and are ready to travel to the territories to fight Israel.
"We will not wait for Muslim governments. We have no option but to say: we are ready to leave for the occupied territories and we ask
our leaders to help us do so, so we can fight the criminal Zionists. The fight against infidelity goes beyond geographical borders."
Maksoudi said Iranian students do not want the crisis over Iran's nuclear program to overshadow the Palestinian problem, and called on Iranian leaders to press western nations to include a promise to safeguard Palestinian rights.
He also called for imposing an economic boycott on Israel and to stop selling oil to countries that support Israel.
Is dat een pak slaag ná? Scolari slaat hem hierboven ook nog eens, nadat hij een woopass kreeg van Boularouz.quote:
wat kan je toch agressief worden van een spelletje he?quote:
http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=23225quote:By Daniel Pipes
FrontPageMagazine.com | July 5, 2006
“Enough now with this turning the other cheek! It’s our duty to protect ourselves.” Thus spoke Monsignor Velasio De Paolis, secretary of the Vatican’s supreme court, referring to Muslims. Explaining his apparent rejection of Jesus’ admonition to his followers to “turn the other cheek,” De Paolis noted that “The West has had relations with the Arab countries for half a century…and has not been able to get the slightest concession on human rights.”
De Paolis is hardly alone in his thinking; indeed, the Catholic Church is undergoing a dramatic shift from a decades-old policy to protect Catholics living under Muslim rule. The old methods of quiet diplomacy and muted appeasement have clearly failed. The estimated 40 million Christians in Dar al-Islam, notes the Barnabas Fund’s Patrick Sookhdeo, increasingly find themselves an embattled minority facing economic decline, dwindling rights, and physical jeopardy. Most of them, he goes on, are despised and distrusted second-class citizens, facing discrimination in education, jobs, and the courts.
These harsh circumstances are causing Christians to flee their ancestral lands for the West’s more hospitable environment. Consequently, Christian populations of the Muslim world are in a free-fall. Two small but evocative instances of this pattern: for the first time in nearly two millennia, Nazareth and Bethlehem no longer have Christian majorities.
This reality of oppression and decline stands in dramatic contrast to the surging Muslim minority of the West. Although numbering fewer than 20 million and made up mostly of immigrants and their offspring, it is an increasingly established and vocal minority, granted extensive rights and protections even as it wins new legal, cultural, and political prerogatives.
This widening disparity has caught the attention of the Roman Catholic Church, which for the first time is pointing to radical Islam, rather than the actions of Israel, as the central problem facing Christians living with Muslims.
Rumblings of this could be heard already in John Paul II’s time. For example, Cardinal Jean-Louis Tauran, the Vatican equivalent of foreign minister, noted in late 2003 that “There are too many majority Muslim countries where non-Muslims are second-class citizens.” Tauran pushed for reciprocity: “Just as Muslims can build their houses of prayer anywhere in the world, the faithful of other religions should be able to do so as well.”
Catholic demands for reciprocity have grown, especially since the accession of Pope Benedict XVI in April 2005, for whom Islam is a central concern. In February, the pope emphasized the need to respect “the convictions and religious practices of others so that, in a reciprocal manner, the exercise of freely-chosen religion is truly assured to all.” In May, he again stressed the need for reciprocity: Christians must love immigrants and Muslims must treat well the Christians among them.
Lower-ranking clerics, as usual, are more outspoken. “Islam’s radicalization is the principal cause of the Christian exodus,” asserts Monsignor Philippe Brizard, director general of Oeuvre d’Orient, a French organization focused on Middle Eastern Christians. Bishop Rino Fisichella, rector of the Lateran University in Rome, advises the Church to drop its “diplomatic silence” and instead “put pressure on international organizations to make the societies and states in majority Muslim countries face up to their responsibilities.”
The Danish cartoons crisis offered a typical example of Catholic disillusionment. Church leaders initially criticized the publication of the Muhammad cartoons. But when Muslims responded by murdering Catholic priests in Turkey and Nigeria, not to speak of scores of Christians killed during five days of riots in Nigeria, the Church responded with warnings to Muslims. “If we tell our people they have no right to offend, we have to tell the others they have no right to destroy us, ” said Cardinal Angelo Sodano, the Vatican’s Secretary of State. “We must always stress our demand for reciprocity in political contacts with authorities in Islamic countries and, even more, in cultural contacts,” added Archbishop Giovanni Lajolo, its foreign minister.
Obtaining the same rights for Christians in Islamdom that Muslims enjoy in Christendom has become the key to the Vatican’s diplomacy toward Muslims. This balanced, serious approach marks a profound improvement in understanding that could have implications well beyond the Church, given how many lay politicians heed its leadership in interfaith matters. Should Western states also promote the principle of reciprocity, the results should indeed be interesting.
zonder ook wel hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:15 schreef Autodidact het volgende:
In combinatie met alcohol wel ja.
whooptidooquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat kan, in het geval van deze wedstrijd kan ik daar dus niet over oordelen.
Zeer lezenswaardig artikel. In sommige opzichten Nederland in het kwadraat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef zakjapannertje het volgende:
wat levenselixer voor Balkenende 3:
Het Zweedse paradijs bestaat niet
Europese sociaaldemocraten, Wouter Bos voorop, lopen weg met ’het Scandinavische model: fatsoenlijke uitkeringen, volop werkgelegenheid, prima kinderopvang en toch economische groei. Maar een paar dagen in het beloofde land zelf leveren een heel ander beeld op. ’Het Zweedse model is al dertig jaar op sterven na dood. Wij zouden van júllie moeten leren.’
Paar weken geleden keek ik daar weer een keer, door een linkje op Fok!, daarna nog een keer nav wat harry aanhaalde mbt een bepaald forum en vervolgens dus gisternacht. Uit baldadigheid nav een discussie in FB. Maar opmerkelijk is dat citaat, toch?quote:
Jouw held?quote:De arme Ryan blijft énorm voorspelbaar... (daar gaat weer een flesje port Lucida) en inderdaad minder slim dan ik hem inschatte Cool
Jouw soort?quote:
Opmerkelijk, inderdaad. Ik had het ook opgemerkt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar weken geleden keek ik daar weer een keer, door een linkje op Fok!, daarna nog een keer nav wat harry aanhaalde mbt een bepaald forum en vervolgens dus gisternacht. Uit baldadigheid nav een discussie in FB. Maar opmerkelijk is dat citaat, toch?
Fijn dat jullie elkaar weer gevonden hebbenquote:O, ja en hij volgt alles, de gup. Dit was zijn antwoord op mijn post gisternacht..
[..]
Jouw held?
Uiteraard reageert de gup morgen weer..
bronquote:MEMPHIS, July 4 — On Independence Day, Lady Liberty was born again.
As the congregation of the World Overcomers Outreach Ministries Church looked on and its pastor, Apostle Alton R. Williams, presided, a brown shroud much like a burqa was pulled away to reveal a giant statue of the Lady, but with the Ten Commandments under one arm and "Jehovah" inscribed on her crown.
And in place of a torch, she held aloft a large gold cross, as if to ward off the pawnshops, the car dealerships and the discount furniture outlets at the busy corner of Kirby Parkway and Winchester that is her home. A single tear graced her cheek.
It was not clear if she was crying because of her new home, her new identity as a symbol of religion or, as the pastor said, America's increasing godlessness. But although big cheers went up from the few hundred onlookers at the unveiling, and some people even wore foam Lady Liberty crowns bearing Christian slogans, she was not universally welcomed.
Most of the customers at the Dixie Queen food counter near the church viewed the statue as a cheap attention grab, said Guardia Nelson, 27, who works there.
"It's a big issue," Ms. Nelson said. "Liberty's supposed to have a fire, not a cross."
Elena Martinez, a loan officer visiting Memphis from Houston, said her family was speechless at the sight.
"The Statue of Liberty has a different meaning for the country," Ms. Martinez said. "It doesn't need to be used in a religious sense."
quote:
quote:Ken Lay's death prompts confusion on Wikipedia
Wikipedia, an online encyclopedia that anyone can edit, added news of Lay's death to his online biography shortly after news outlets began reporting it at around 10 a.m. EDT (1400 GMT).
At 10:06 a.m., Wikipedia's entry for Lay said he died "of an apparent suicide."
At 10:08, it said he died at his Aspen, Colorado home "of an apparent [[heart attack] or suicide.]."
Within the same minute, it said the cause of death was "yet to be determined."
At 10:09 a.m., it said "no further details have been officially released" about the death.
Two minutes later, it said: "The guilt of ruining so many lives finally [sic] led him to his suicide."
At 10.12 a.m., this was replaced by: "According to Lay's pastor the cause was a 'massive coronary' heart attack."
By 10:39 a.m., Lay's entry said: "Speculation as to the cause of the heart attack lead many people to believe it was due to the amount of stress put on him by the Enron trial." This statement was later dropped.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wil je eerst wat te lachen hebben?
Jazeker.quote:
Succes laiverd.quote:
de man is een genie..quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wil je eerst wat te lachen hebben?
hij was niet erg onder de indruk, ik mag volgende week terugkomenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Succes laiverd.
Blikker maar eens flink naar hem.
ja, me too, en één tand is behoorlijk beschadigd vrees ik. Na ja, wordt in ieder geval gerepareerd zullen me maar zeggenquote:Ik ben er afgelopen jaar driemaal geweest geloof ik. Een keer reguliere controle, tweemaal een stuk afgebroken.
Volgende week maar bijten danquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:49 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
hij was niet erg onder de indruk, ik mag volgende week terugkomen![]()
Oei. Heb je iets gedaan waardoor het logisch is dat je tand beschadigde?quote:[..]
ja, me too, en één tand is behoorlijk beschadigd vrees ik. Na ja, wordt in ieder geval gerepareerd zullen me maar zeggen![]()
nee, dat komt volgende week welquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgende week maar bijten dan.
Heeft 'ie je pijn gedaan?
[..]
Nja, een harde korst van een ovenpizzaquote:Oei. Heb je iets gedaan waardoor het logisch is dat je tand beschadigde?
Ik niet. Ik heb zwakke tandjes. Weinig gaatjes, maar wel breekbaar.
hmm, iemand met een visie.. wie is het? Heeft ie een bril?quote:
pberends?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:17 schreef Autodidact het volgende:
Raad je citaatje:
[..]
quote:
Ik zou toch wel graag neger willen worden. En dan rapper en pornoster.
Oeh, dat vond ik toch zo erg, toen mijn oude tandarts met pensioen ging. Maar de nieuwe is OK. Volgens mij heb ik hem een keer gebetenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
nee, dat komt volgende week welen ik doe maar erg m'n best hem te vriend te houden. Is ook een nieuwe tandarts voor mij, en ik heb nu al het idee dat hij een vakman is
![]()
Ik zoog op een tumtummetje notabene! Sloeg echt als een tang op een varken van dat stuk voortand om af te breken. Meer controle help niks tegen pizza's een tumtummetjes, helaas.quote:[..]
Nja, een harde korst van een ovenpizzadie nog geeneens goed smaakte ook. Gelukkig wel een tand helemaal achterin m'n grote bek mondje. En ik heb te lang gewacht om weer eens naar de tandarts te gaan, een fout die ik de komende tijd maar moet corrigeren
Mijn zwakke tanden (en nagels) schijnen een gevolg te zijn van een indigestie van mijn moeder toen ik in de buik zat. Ik ontbijt dagelijk met brinta of muesli, dus melk krijg ik genoeg. En rrrrroomboter is natuurlijk ook een soort melk. Maar dan lekkerquote:Maar goed, spek en roomboter is natuurlijk lekker zacht. Krijg je wel genoeg kalk binnen? ik zie dat bij m'n moeder en zus, die eten/drinken veels te weinig melkproducten.
McCarthy is de enige die ik ken die zo'n rare combinatie maakt. Heeft hij een bril?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:30 schreef Autodidact het volgende:
Geen bril, je kunt er al een paar dichtklappen.
het is toch niet Monidique héquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Autodidact het volgende:
Dat weet ik niet, maar dit is McCarthy niet hoor...totaal andere user.
blijft vervelend zo'n tandartsbezoek, tis idd beter om er niet teveel bij stil te staan, het hoort er nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, dat vond ik toch zo erg, toen mijn oude tandarts met pensioen ging. Maar de nieuwe is OK. Volgens mij heb ik hem een keer gebeten. Maar op een of andere manier verdwijnen herinneringen aan tandartsbezoeken in een zwart gat ergens in mijn geheugen.
Ja, das wel maf, nou weet ik natuurlijk niet hóe jij op tumtummetjes zuigtquote:
[..]
Ik zoog op een tumtummetje notabene! Sloeg echt als een tang op een varken van dat stuk voortand om af te breken. Meer controle help niks tegen pizza's een tumtummetjes, helaas.
Vervelend, mischien moet je een second-opinion zoeken, maar goed, dat weet je zelf het best. Goed opletten dan maar, er zit niets anders op.quote:Mijn zwakke tanden (en nagels) schijnen een gevolg te zijn van een indigestie van mijn moeder toen ik in de buik zat. Ik ontbijt dagelijk met brinta of muesli, dus melk krijg ik genoeg. En rrrrroomboter is natuurlijk ook een soort melk. Maar dan lekker.
huhquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:04 schreef Autodidact het volgende:
Nee joh, onze eigen Erica Terpstra!
het maffe is dat ik een vriendinnetje had die haar poesje "tummetje" noemde, sindsdien zijn associaties onvermijdellijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef sigme het volgende:
........
Ik zoog op een tumtummetje notabene! Sloeg echt als een tang op een varken van dat stuk voortand om af te breken. Meer controle help niks tegen pizza's een tumtummetjes, helaas.
........
Euh, hoe moet ik onderstaande nu lezen, dit wetende?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:14 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
het maffe is dat ik een vriendinnetje had die haar poesje "tummetje" noemde, sindsdien zijn associaties onvermijdellijk![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
() tis idd beter om er niet teveel bij stil te staan, het hoort er nu eenmaal bij.
[..]
Ja, das wel maf, nou weet ik natuurlijk niet hóe jij op tumtummetjes zuigtmaar zelfs dan zou je zeggen dat je je hoogstens verslikt in zo'n ding.
[..]
Vervelend, mischien moet je een second-opinion zoeken, maar goed, dat weet je zelf het best. Goed opletten dan maar, er zit niets anders op.
Zit George een keer buiten de slowchat, weet jij hem te vindenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, hoe moet ik onderstaande nu lezen, dit wetende?
[..]
![]()
Ik ben verbazend onvrouwelijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:34 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
gelukkig, ik raakte al in de stress van mijn ongegeneerde opmerkingen, maar het was me al opgevallen dat jij goed bestand bent tegen mannen-onder-elkaar-humor, dus ik heb het er maar op gewaagt
![]()
eeeu dat, * zit nu de usericon te bestuderen, was mij toch echt niet opgevallen, maar op meiden die een beetje over weg kunnen met grote kinderen mannen moeten we zuinig zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben verbazend onvrouwelijk. Voor een vrouw dan
.
Uiterlijk ben ik *kuch* niet onvrouwelijk *kuch*.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
eeeu dat, * zit nu de usericon te bestuderen, was mij toch echt niet opgevallen, maar op meiden die een beetje over weg kunnen met grote kinderen mannen moeten we zuinig zijn![]()
Hij won vorig jaar de Erica Terpstra trofee voor gezelligste user.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:31 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
Zit George een keer buiten de slowchat, weet jij hem te vindenmaar waarom Erica Terpstra? ik heb net z'n fotoboek gecheked, en hij ziet er toch vrij slank uit.
Ik heb je quote even gebruikt:quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:17 schreef George-Butters het volgende:En nog zou ik wel graag neger willen worden.
Lijkt me heerlijk; soepele heupen en een paardenlul.
Zou Bush aandelen hebben in de raketindustrie? Dat zou veel verklaren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:19 schreef Autodidact het volgende:
A Driven President Faces a World of Crises
Even een collage van de wereld anno 2006:
[afbeelding]
(voeg daar het vrijheidsbeeld met kruis aan toe)
Daar ben je weerquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is inderdaad een zure conclusie dat ondanks het juiste beleid van Dubya de wereld steeds verder afglijd naar chaos. Ik denk niet dat 1 land of unie, hoe machtig ook, in staat zal zijn deze neerwaardse beweging te stoppen. Ik vraag mij ook af waar deze beweging naar toe leid. Ik weet in elk geval wel zeker dat als de vrede in Europa in het geding komt, het einde nabij zal zijn.
"Eindtijd" was het hè? In de VS noemen ze het rapture. Ik blijf lekker hier hoor!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is inderdaad een zure conclusie dat ondanks het juiste beleid van Dubya de wereld steeds verder afglijd naar chaos. Ik denk niet dat 1 land of unie, hoe machtig ook, in staat zal zijn deze neerwaardse beweging te stoppen. Ik vraag mij ook af waar deze beweging naar toe leid. Ik weet in elk geval wel zeker dat als de vrede in Europa in het geding komt, het einde nabij zal zijn.
dat is idd het vermoedenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiterlijk ben ik *kuch* niet onvrouwelijk *kuch*.
quote:Al miep ik niet over 5 existentiele kilo's, wat toch reuze vrouwelijk schijnt te zijn.
je zult onderhand waarschijnlijk alweer in bed liggenquote:Maar de kantoordag zit er weer op:Jullie mannen moeten het weer zonder het meidje zien te rooien
.
verdomd, is ook zo, helemaal vergeten. Het zal je maar gezegd worden!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij won vorig jaar de Erica Terpstra trofee voor gezelligste user.
en wat ga je met die paardelul doen? er is niet zoveel waar zo'n ding inpast, behalve dan hierin:quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:17 schreef George-Butters het volgende:En nog zou ik wel graag neger willen worden.
Lijkt me heerlijk; soepele heupen en een paardenlul.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=74976quote:Kardinaal waarschuwt China voor chaos
door onze correspondent Erwin Tuil
HONGKONG - Hij was de opvallendste kardinaalsbenoeming van paus Benedictus XVI dit voorjaar: Joseph Zen Ze-kiun, bisschop van Hongkong en een uitgesproken criticus van het Chinese regime. In een exclusief interview spreekt hij over geloofsvrijheid, democratie en de relaties tussen het Vaticaan en China. Kardinaal Joseph Zen heeft bepaald geen warme gevoelens voor de Chinese Communistische Partij. De 74-jarige leider van het bisdom Hongkong vluchtte als zestienjarige voor de communisten uit zijn geboortestad Sjanghai. Sinds zijn bisschopswijding in 1996 geldt hij als belangrijkste voorvechter van de democratische beweging in Hongkong en de ondergrondse katholieke kerk in China.
Zen maakt zich ernstige zorgen over het beleid van Peking. ,,Ik denk dat het heel gevaarlijk is voor China om de economische hervormingen niet gepaard te laten gaan met politieke.'' Democratisering zou een corrupte overheid kunnen tegenhouden. Niet helemaal, geeft hij toe, maar corruptie zou wel lastiger worden.
Zen waarschuwt voor het enorme gevoel van onmacht en wijst op de tweehonderd protesten die dagelijks in China plaatsvinden. ,,Ieder moment kan de zaak exploderen. Zelfs in Hongkong. Ik denk dat mensen niet langer bedrogen kunnen worden. Ik wil echt geen revolutie of iets dergelijks, maar het is heel gevaarlijk waar de communistische partij mee bezig is. De rijken worden rijker, de armen worden armer. Dat kan niet doorgaan.''
Helemaal hopeloos is het nog niet, aldus Zen. ,,In China is alles onvoorspelbaar. Je kunt een plotselinge, ingrijpende verandering hebben.'' Hij wijst op de uitspraak van de Chinese president en partijleider Hu Jintao, dat er zonder democratisering geen modernisering kan zijn.
Maar het is ook Zen niet ontgaan dat de Chinezen die uitspraak onthouden. ,,Ik denk dat het hele land verandering eist. Corruptie wordt niet minder en mensen krijgen steeds meer informatie. Het verlangen van mensen naar vrijheid en gerechtigheid is niet te stoppen. Ik hoop dat de partij zichzelf verandert en niet wacht tot het voor haar wordt gedaan.''
Het probleem is dat de partij alles wil controleren. Critici wordt de mond gesnoerd, zo ondervindt ook Zen, die alleen onder strikte voorwaarden vanuit Hongkong communistisch China mag bezoeken. Het gebrek aan kritiek ondermijnt het land en het bestuur, zo zegt Zen. ,,Daarom moeten we vechten tegen het communisme.''
Godsdienstvrijheid
Of de machthebbers het leuk vinden of niet, ze kunnen niet om Zen heen als adviseur van de paus inzake de normalisering van de betrekkingen met China. Bizar maar waar: het Vaticaan praat met een atheïstische partij over erkenning van de paus als geestelijk leider van de Chinese rooms-katholieken.
Normalisering zou een enorme pr-overwinning zijn voor China, maar in ruil daarvoor eist Rome onder meer volledige godsdienstvrijheid en het recht om baas in eigen kerk te zijn. Als Peking daarmee instemt, wil het Vaticaan daarvoor de erkenning van Taiwan als enige vertegenwoordiger van het Chinese volk intrekken. Peking eist dat omdat het Taiwan ziet als een opstandige Chinese provincie. Kardinaal Zen: ,,De Taiwanese bisschoppen begrijpen heel goed dat de Heilige Vader die keuze zou moeten maken als zo voor de miljoenen katholieken in heel China gezorgd kan worden.''
China kent een ondergrondse Rome-getrouwe Katholieke Kerk, die door de autoriteiten vervolgd wordt, en een officiële Patriottische Kerk, waar de partij de priester- en bisschopsbenoemingen doet. ,,Belachelijk!'', zegt Zen onomwonden. ,,Peking eist toch ook niet dat het de directeuren van buitenlandse ondernemingen benoemt? Wij brengen geld, zij halen geld.''
China hoeft niet bang te zijn dat Zen het communisme omverwerpt, zoals de Poolse paus Johannes Paulus II deed met het sovjetcommunisme. ,,Katholieken vormen een minderheid in het land. Maar de partij is bang voor alles wat ze niet kan controleren. Bovendien hoop ik volgend jaar met emeritaat te gaan. Dan zal ik braaf zijn en mijn mond houden.'' Hongkongnezen wagen dat overigens te betwijfelen.
begint het op te vallen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef Autodidact het volgende:
Viezerik. Je moet echt nodig neuken.
wat? ikke? wie begint er nou over paardelullen! en negers!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:13 schreef Autodidact het volgende:
Nou ja...als je giraffes als seksobject gaat zien.
Chantal, en volgens mij is ze niet geinteresseerd in een carriere binnen Ahold maar wel een carriere als echtgenote, en das linke soep.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef Autodidact het volgende:
Hoe heet ze? Kassameisjes zijn wel een geschikt seksobject.
Omdat het niet echt publiek is? Het is vrij privaat uitgevoerd, en daarom duurderquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Na een "docu" gezien te hebben ging ik eens op zoek in Statline. Wat blijkt, er werd in 2003 door het rijk 6,2 miljard euro uitgegeven aan voortgezet onderwijs. Er waren in 2003/2004 925780 leerlingen op het middelbare onderwijs, dat komt neer op gemiddeld 6697 euro per leerling per jaar.
Voor de USA kon ik niet zo gauw gegevens vinden, maar volgens deze site komt het neer op $12,807
Hoe kan het publieke stelsel daar dan zo waardeloos zijn?
Mjah, ik kan het antwoord wel geven wat de docu gaf, maar dat zou wel makkelijk zijn, of niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat het niet echt publiek is? Het is vrij privaat uitgevoerd, en daarom duurder?
Naja, vooruit dan maarquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mjah, ik kan het antwoord wel geven wat de docu gaf, maar dat zou wel makkelijk zijn, of niet?
Frappant inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, vooruit dan maar![]()
Er werden 2 hoofdoorzaken aangehaald:
- mensen moeten in veel staten binnen een postcode naar hun highschool, geen keuze en monopolies dus
- slechte leraren ontslaan wegens incompetentie of zelfs sexuele intimidatie kost jaren de tijd doordat de vakbonden de arbeid gemonopoliseerd hebben.
Precies het omgekeerde van wat je zegt pberends..
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
verdomd, is ook zo, helemaal vergeten. Het zal je maar gezegd worden!
Met krullen, dat zag je goed.quote:
Ach miepje toch, overgegaan tot zelfkastijdingquote:[..]
wat wil je daarmee zeggen?
![]()
daarbij wordt er hard aan gewerkt, zit zelfs al een tijdje op m'n "sportdieet" van kipfilets, rijst, banaan, magere yoghurt en havervlokken. + uiteraard nog wat andere soorten fruit. Ik miep dus niet, ik straf mezelfmiep
miep
miep
Ruimschoots!. En nu ben ik al úren wakker.quote:[..]
je zult onderhand waarschijnlijk alweer in bed liggen![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 05:47 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Met krullen, dat zag je goed.
stel me aan hé, dat "dieet" bevalt me prima, en eens per week ga ik of bij een Toko of bij een Chinees restaurant eten. Had er alleen al veel eerder mee moeten beginnen. Maar ja, als als als. Als mijn grootmoeder ballen had gehad was ze mijn grootvader geweest.quote:Ach miepje toch, overgegaan tot zelfkastijding.
Ik zal voor je duimen, ok? Dan hoop ik dat je snel weer lekker mag eten. Met spekjes enzo.
ik ben al een tijdje op, maar ik heb het gevoel dat een deel van mijn persoon in bed is blijven liggen, er ontbreekt iets. Duidelijk geen ochtendmens.quote:Ruimschoots!. En nu ben ik al úren wakker.
en ik maar eens een kop thee.quote:Ik ga nog maar eens een koffie nemen.
Hebben ze daar ook een Gerard Joling?quote:Met een verschil van 0,56 procent heeft de conservatief Felipe Calderón de Mexicaanse presidentsverkiezingen gewonnen. Hij kreeg 35,9 procent van de stemmen. Dat is iets meer dan zijn linkse tegenstander
Voor de derde keer in vier jaar....Heeft Balkie misschien Italiaans bloed?quote:Het derde kabinet-Balkenende wordt vrijdagochtend beëdigd door koningin Beatrix. Zij onderbreekt daarvoor haar vakantie in Italië. De traditionele bordesfoto wordt niet genomen, omdat het nieuwe kabinet slechts twee nieuwe ministers krijgt
quote:
[betwetertoestand]Nee, dan was ze nog steeds je grootmoeder, maar dan blijkbaar een hermafrodiet, of ze was bij nader inzien geen familie. Sorry hoor. [/betwetertoestand]quote:[..]
stel me aan hé, dat "dieet" bevalt me prima, en eens per week ga ik of bij een Toko of bij een Chinees restaurant eten. Had er alleen al veel eerder mee moeten beginnen. Maar ja, als als als. Als mijn grootmoeder ballen had gehad was ze mijn grootvader geweest.
Dat laatste. Vroeger had ik het slechts de helft van het ritme verlegd (wel vroeg naar bed, niet vroeg op) maar uiteindelijk beviel dat slecht. Nu blijf ik gewoon op als de wekker op 3.30 staat.quote:[..]
ik ben al een tijdje op, maar ik heb het gevoel dat een deel van mijn persoon in bed is blijven liggen, er ontbreekt iets. Duidelijk geen ochtendmens.
Maar slaap jij gewoon weinig, of heb je het ritme enigzins verdraaid richting de vroege ochtend?
Proost!quote:
[..]
en ik maar eens een kop thee.![]()
quote:"Not all drugs are good, some are great!"
quote:"I had a great time doing drugs. Sorry. Never murdered anyone, never robbed anyone, never raped anyone, never beat anyone, never lost a job, a car, a house, a wife or kids, laughed my ass off, and went about my day."
Ghe. Gimmie gimmie gimmiequote:
ik weet natuurlijk niet wat je verder allemaal uitspookt, maar vertel,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom, oh waarom, menen mensen mij altijd 'schattig' te kunnen noemen?
* stampvoet
Ik ben he_le_maal NIET schattig!!
quote:[..]
[betwetertoestand]Nee, dan was ze nog steeds je grootmoeder, maar dan blijkbaar een hermafrodiet, of ze was bij nader inzien geen familie. Sorry hoor. [/betwetertoestand]
[..]
je vriend moet ook vroeg op? ik neem aan dat om 3.30 zelfs de schaapjes nog slapen. Is het trouwens niet een beetje warm om zo vroeg naar bed te gaan? Meestal is het midden in de nacht pas lekker koel, ik slaap dan prettiger.quote:Dat laatste. Vroeger had ik het slechts de helft van het ritme verlegd (wel vroeg naar bed, niet vroeg op) maar uiteindelijk beviel dat slecht. Nu blijf ik gewoon op als de wekker op 3.30 staat.
[..]
Eigenwijs betweteren, onelegant direct zijn, waarheid zeggen waar leugentje aardiger was, van die dingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:34 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet wat je verder allemaal uitspookt, maar vertel,, wat je zoal doet om niet schattig te zijn?
![]()
quote:[..]
betweter.
Ook? Niks ook! Hij moet vroeg op, als hij dat niet moest nam ik een normaal ritme..quote:[..]
je vriend moet ook vroeg op?
Het is wel een beetje warm, en licht, zo midzomer. Zeker in een caravan.quote:ik neem aan dat om 3.30 zelfs de schaapjes nog slapen. Is het trouwens niet een beetje warm om zo vroeg naar bed te gaan? Meestal is het midden in de nacht pas lekker koel, ik slaap dan prettiger.
Maar het is s'ochtends vroeg wel prettig. Als het morgen weer zonnig wordt sta ik denk ik heel vroeg (voor mijn doen op Zaterdag) op en zorg dat ik om een uur of 8 op het strand ben, erg plezierig.
26C op 0:00, noem dat maar koelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef George-Butters het volgende:
Hawaii is koel.
quote:In het grote plaatje ziet het er als volgt uit:
Er gebeurt iets op aarde, bv, Noord korea lanceert een raketje. Planeten zijn het daar niet mee eens en sturen een bepaalde frequentie om mensen te laten in zien dat het geen goede zaak is. Chemtrails worden neergelegd om deze frequenties te saboteren.
Dat is maar 1 van de redenen van chemtrails.
Bikini?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Hawaii, is dat niet al eens een testbasis geweest?
Voor japanse torpedo's, jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Hawaii, is dat niet al eens een testbasis geweest?
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef sigme het volgende:
Bikini?
Tsk tsk tsk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummen
Op vrijdag 7 juli 2006 12:32quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Napalm het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummen
ik dacht laat ik ook eens andere topics gaan verlichten. Ik zie dat je hier ook al billekoek krijgt. Worden mijn"lines"gepikt of trek je het aan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef sigme het volgende:
Tsk tsk tsk.
Ik ben niet wakker om te forummen, ik forum omdat ik wakker ben.
Wat doe jij hier?
Ach, als Sigme het maar begrijpt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:32
Ik blijf mij afvragen waarom jij niet kunt lezen![]()
Volgende keer een vliegemepper gebruiken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef George-Butters het volgende:
Ik ga de auto ontdoen van dode vliegen en muggen.
Met mijn icoon? Ghe. Raad eens. Ik vrees dat ik het uitlokte, in dit geval.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik dacht laat ik ook eens andere topics gaan verlichten. Ik zie dat je hier ook al billekoek krijgt. Worden mijn"lines"gepikt of trek je het aan?
Tsk tsk tskquote:Ik ben wel bang dat het niks kan worden; niet alleen te oud, ook nog een slechte slaper. Je moet me natuurlijk niets snachts wakker houden.![]()
Ben je het zelf dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef sigme het volgende:
Met mijn icoon? Ghe. Raad eens. Ik vrees dat ik het uitlokte, in dit geval.
Beetje mijn AT door.. ? Nieuwsgierigerd!
Je moet de hond uitlaten of heb je als ouwe vrijster een kat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef sigme het volgende:
Nee Napalm, ik slaap uitstekend. Ik sta tezamen met mijn liefste op, en blijf daarna op.
quote:
Aktieve topics.quote:AT?
Hoe groot schat je de kans dat ik behalve oud ook vrij ben?quote:[..]
Je moet de hond uitlaten of heb je als ouwe vrijster een kat?![]()
Gezien je foto leek me dat wel heel slank. Ik ben in een goede bui dus ik zal niets lulligs zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef sigme het volgende:
Je neemt vanalles aan maar dat had je niet gedacht?
Zo`n eigenwijs mormel als jij? grote kans..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef sigme het volgende:
Hoe groot schat je de kans dat ik behalve oud ook vrij ben?
Oh? Het zijn allemaal foto's van vorig jaar dacht ik, en sowieso is mijn slankheid tot nog toe ongevoelig voor mijn leifde voor spekjes en roomboter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gezien je foto leek me dat wel heel slank. Ik ben in een goede bui dus ik zal niets lulligs zeggen.
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor jequote:[..]
Zo`n eigenwijs mormel als jij? grote kans..![]()
![]()
![]()
met 140km/h op de snelweg?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgende keer een vliegemepper gebruiken?
Die meisjes zijn allemaal linksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:51 schreef sigme het volgende:
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor je![]()
.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:51 schreef sigme het volgende:
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor je![]()
.
Nou je het zegt.. Sinds dat Ayaan het land uit is zijn er weinig intelligente, slanke, rechtse vrouwen te vinden. Maar vrouwtjes moeten inderdaad wat linkser zijn. In ben ook graag wat slimmer dus dat matcht mooi.quote:
Ah, ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef Drugshond het volgende:
Totdat je met handboeien aan het bed vastzit.
Dan zijn het wel rechtse sloeries.![]()
Het is godgeklaagd. Zit er verdorie eens een vrouw in de kamer die met kop en schouders erbovenuit steekt, wordt ze zo behandeldquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
[..]
Nou je het zegt.. Sinds dat Ayaan het land uit is zijn er weinig intelligente, slanke, rechtse vrouwen te vinden.
quote:Maar vrouwtjes moeten inderdaad wat linkser zijn. In ben ook graag wat slimmer dus dat matcht mooi.
Pic?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dan moeten we ervoor zorgen dat Ann Coulter zich hier gaat vestigen. Veel rechtser kan haast niet
Google?quote:
Zelfs zonder het na te zoeken: die is écht ouder.quote:
Dan meot je toch jou fotoboek maar eens updaten. Wellicht heeft de LPF nog een kamerzetel voor je dekomende 5 maanden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:58 schreef sigme het volgende:
Zelfs zonder het na te zoeken: die is écht ouder.
Ach, oude fiets enzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:58 schreef sigme het volgende:
Zelfs zonder het na te zoeken: die is écht ouder.
-edit: 1961
Wel blond, geen bril. Ghe.
Ik LPF?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan meot je toch jou fotoboek maar eens updaten. Wellicht heeft de LPF nog een kamerzetel voor je dekomende 5 maanden.
Als het bevalt bel ik wel met Mat.
Ik ben jong en sterk; oude fietsen gaan mij te vaak stuk. Alleen als je gezopen hebt en het niet erg wil vinden dat je fiets stuk gaat na een valpartijtje of als je in een diefstalgevoeliggebied komt vind ik oude fietsen acceptabel.quote:
Samenvattend, Ann Coulter dus echt alleen als je op springen staat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef Napalm het volgende:
Ik ben jong en sterk; oude fietsen gaan mij te vaak stuk. Alleen als je gezopen hebt en het niet erg wil vinden dat je fiets stuk gaat na een valpartijtje of als je in een diefstalgevoeliggebied komt vind ik oude fietsen acceptabel.
Mat is de enige die nog een kamerzeteltje over heeft nu Kranenveld een transfer naar het team van Wouter Bos heeft gedaan.quote:
Als econoom wil ik altijd groter en meer. Die pica`s van Pberens zijn ene mooi vorobeeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef sigme het volgende:
Wat is er toch mis met dat fotoboek van me?
Mat is best oké al stinkt hij wel naar sigaren. Bovendien zou je als vrouw moeten weten dat je altijd naast mensen moet staan waarbij je positief afsteekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef sigme het volgende:
Suggereren dat je Mats telefoonnummer zou kunnen hebben maakt je niet aantrekkelijker. Ik dacht dat je slim was?
Tsk. Doe je staatsrecht eens over. Mat heeft over die zetel evenveel te vertellen als van As. Niks.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Napalm het volgende:
Nee, Ann enkel als ik vrees dat ze mijn dagelijkse fiets of mijn racefiets willen stelen.
[..]
Mat is de enige die nog een kamerzeteltje over heeft nu Kranenveld een transfer naar het team van Wouter Bos heeft gedaan.
Gut. Nou weet ik weer wat er mis is met economen. Ze hebben allemaal hetzelfde doel, en claimen 'bewijs' op basis van consensusquote:[..]
Als econoom wil ik altijd groter en meer. Die pica`s van Pberens zijn ene mooi vorobeeld.
Niet als 'ie op je afstraaltquote:[..]
Mat is best oké al stinkt hij wel naar sigaren. Bovendien zou je als vrouw moeten weten dat je altijd naast mensen moet staan waarbij je positief afsteekt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Samenvattend, Ann Coulter dus echt alleen als je op springen staat?![]()
Ach, dat regelen we wel. Ayaan mocht toch ook Nederlander blijven. Recht en rekken beginnen niet voor niets beide met RE.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef sigme het volgende:
Tsk. Doe je staatsrecht eens over. Mat heeft over die zetel evenveel te vertellen als van As. Niks.
spuit 11, ik mag ook als jurist en als militair praten, dat beter? Wat heb jij dan gedaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef sigme het volgende:
Gut. Nou weet ik weer wat er mis is met economen. Ze hebben allemaal hetzelfde doel, en claimen 'bewijs' op basis van consensus(best slim, dat wel).
Goed, mag je naast van As staan.quote:
Zelfs een koe steekt nog positief bij Mat afquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Napalm het volgende:
Mat is best oké al stinkt hij wel naar sigaren. Bovendien zou je als vrouw moeten weten dat je altijd naast mensen moet staan waarbij je positief afsteekt.
Vergelijk je Sigme nu met een koe?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
Zelfs een koe steekt nog positief bij Mat af![]()
Doe je best, rechtenstudent. Ik had de oplossing voor Ayaan voorzien, haha.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Napalm het volgende:
Ach, we dimmen het licht wel voor Ann. hotshots op tv en denken aan juffrouw Toos.
[..]
Ach, dat regelen we wel. Ayaan mocht toch ook Nederlander blijven. Recht en rekken beginnen niet voor niets beide met RE.
Niet gestudeerd. Strekt dat tot aanbeveling?quote:[..]
spuit 11, ik mag ook als jurist en als militair praten, dat beter? Wat heb jij dan gedaan?
Die straalt al net zo hard..quote:[..]
Goed, mag je naast van As staan.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef sigme het volgende:
Niet gestudeerd. Strekt dat tot aanbeveling?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef Napalm het volgende:
Maar vrouwtjes moeten inderdaad wat linkser zijn. In ben ook graag wat slimmer dus dat matcht mooi.
Was it as good for you as it was for me?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35
schreef sigme het volgende:
Enne. Ook voor mij zit de dag erop. Het was me een genoegen
.
Niet als je denkt dat je slimmer bent omdat je gestudeerd hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was it as good for you as it was for me?
"Aangewezen op de wrakstukken van de LPF"quote:
Hij is weer 's aan het janken hoor. Humorloze sufferd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
"Aangewezen op de wrakstukken van de LPF"![]()
![]()
[afbeelding]
"Where in the world is Ali Lazrak?"quote:
Hij had zich ziek gemeld voor deze vergaderingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
"Where in the world is Ali Lazrak?"
De man zal wel een chronische ziekte onder de leden hebben, want volgens mij is het aantal aanwezige dagen op de afgelopen 3 jaar op 1 hand te tellenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had zich ziek gemeld voor deze vergadering
Volgens mij zit hij ergens in Spanje
Ja hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:38 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Pfieuw, altijd hartverwarmend om te zien, die innige hartelijkheid tussen Halsema en Van der Laan ;]
Dat filmpjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:30 schreef -IksRee- het volgende:
Om mijn terugkomst te vieren gelijk 2 mooie nieuwsberichten van het MC-front.
Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig. Ze kunnen het moeilijk accepteren dat de Nederlanders seks hebben voor het het huwelijk en ze er geen problemen door krijgen.'
http://64.233.183.104/search?q=cache:a_PnApZk9pQJ:www.spunk.nl/articles/view_article.asp%3Fid%3D1150125009913+Spunk+--+Artikel+--+Fuck+around+the+world&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
En geil Iran: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2076/c5418384/index.html
Jezus is mijn baby zo mooi of is dit gewoon een alien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ahh, kindje ziet eruit alsof ie het iq heeft van beide ouders...
quote:Ze maken programma's met in het achterhoofd hun ideologie dan ben je niet onafhankelijk.
Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat filmpje. Ze beschouwen nog tien keer erger dan westerse mannen, westerse vrouwen als complete hoeren. Benieuwd hoe de Marokkanen hier over westerse vrouwen denken...
.
Ik kan geen commentaar geven wat betreft jouw kind, maar het is hier duidelijk dat Van der Vaart de vader is. Zeg maar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jezus is mijn baby zo mooi of is dit gewoon een alien.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig.
En met die Nederlandse meisjes moeten die meisjes "samenleven"quote:Wat vinden jullie van het Nederlandse moraal?
Francis: 'Het is zoals ik al heb gezegd raar. Iedereen neukt er op los.'
Marsha: 'Het zijn bijna allemaal sletten. Ze neuken op de raarste manieren. Likken en spuiten. Ik moet er gewoon niet aan denken. Viezeriken!'
Chantal: 'Ik denk dat 99 procent van de Nederlandse meisjes al zijn geopend.'
Yasmine: ‘Tfoe... ze zijn vies. Ze neuken in kont, zuigen en likken.....Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m'n ribben krijgen.'
China, Hindoestaans-Surinaams, Indonesisch en Marokkaans.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Francis, Marsha, Chantal? Waar komen deze meiden vandaan?
Tja, "Randstad" is al amper NL's meer te noemen hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
En met die Nederlandse meisjes moeten die meisjes "samenleven". Het beeld wat ze hebben is trouwens wel erg "Randstad" hoor.
Welke ellende en wat is "te ver"? Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:21 schreef pberends het volgende:
Stel dat je alle fossiele brandstoffen opmaakt, dan houdt de ellende toch een keer vanzelf op? Of zijn we dan al te ver heen?
Das waar, maar er zijn natuurlijk omdat de Randstad veel inwoners heeft genoeg Nederlandse sletjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:23 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Tja, "Randstad" is al amper NL's meer te noemen hoor.
De hele wetenschap is het daar helemaal niet over eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
Die verklaar ik niet. Ik weet niet of ze te verklaren zijn, maar ik neem aan dat ze verklaard zijn. Echter, déze klimaatverandering is ook of in ieder geval wél te verklaren: menselijk ingrijpen. De hele wetenschap is het daarover eens.
Met het huidige verbruik is aardgas en aardolie binnen no time op. Dus dat probleem lost zich vanzelf op, althans het milieugedeelte. Alleen of overgaan op kolen lekker is voor het milieu is de vraag...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke ellende en wat is "te ver"? Ik weet het niet.
Vrijwel dan. Het is de wetenschappelijke consensus. Net zoals de evolutietheorie, die ook nog wordt bestreden en ontkend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De hele wetenschap is het daar helemaal niet over eens.
Het is een van de grootste factoren en waarschijnlijk dé grootste. Ja, dat is de consensus.quote:En al helemaal niet dat DE verklaring is: menselijk ingrijpen
Nee, dat lijkt mij onmogelijk, niet?quote:Maar hoe zou het dan toch kunnen dat de aarde al vele, vele malen veel kouder en warmer is geworden? Ook allemaal door menselijk ingrijpen?
Uiteindelijk ontstaat er een evenwicht en waarschijnlijk wel weer een afname van het koolstofdioxide-gehalte, maar dan heb je het over honderden zo niet duizenden jaren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Met het huidige verbruik is aardgas en aardolie binnen no time op. Dus dat probleem lost zich vanzelf op, althans het milieugedeelte. Alleen of overgaan op kolen lekker is voor het milieu is de vraag...
Bovendien, is een ernstige vulkaanuitbarsting niet 100 keer erger voor de lucht dan al die uitstoot van schadelijke stoffen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uiteindelijk ontstaat er een evenwicht en waarschijnlijk wel weer een afname van het koolstofdioxide-gehalte, maar dan heb je het over honderden zo niet duizenden jaren.
quote:Gasverbruik
Een gemiddeld Nederlands huishouden verbruikt circa 1900 m3 gas per jaar. Alhoewel 83% van de huishoudens op gas kookt vraagt koken slechts 3% van het gasverbruik. De warmwatervoorziening neemt 19% van het verbruik voor zijn rekening. Verwarming van het huis vraagt 78% van het gasverbruik. (cijfers 2001)
Zeker wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Bovendien, is een ernstige vulkaanuitbarsting niet 100 keer erger voor de lucht dan al die uitstoot van schadelijke stoffen?
Dat is dus gewoon niet waar. Er is GEEN consensus/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vrijwel dan. Het is de wetenschappelijke consensus. Net zoals de evolutietheorie, die ook nog wordt bestreden en ontkend.
Nee hoor.quote:Het is een van de grootste factoren en waarschijnlijk dé grootste. Ja, dat is de consensus.
En toch een grote verandering, al vele malen. Tja, hoe zou dat nu toch komen?quote:Nee, dat lijkt mij onmogelijk, niet?
In het kort de wetenschappelijke consensus over klimaatverandering, dat Raymond een aantal wetenschappers kan vinden die er anders over denken, doet niets af aan de consensus. Net zoals Discovery Institute 450 wetenschappers heeft die creationisme wetenschappelijk achten.quote:De mens beïnvloedt het klimaat door de uitstoot van broeikasgassen. Broeikasgassen (waterdamp, kooldioxide, methaan) die zich in de dampkring bevinden leggen een warme deken om de aarde. Omdat we steeds meer fossiele brandstof gebruiken, blazen we steeds meer CO2 (broeikasgas, kooldioxide) in de atmosfeer. Als de mens broeikasgassen aan de atmosfeer blijft toevoegen, blijft de gemiddelde temperatuur op aarde stijgen (versterkt broeikaseffect). De beïnvloeding van het klimaat door de mens kan overal ter wereld vergaande gevolgen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |