quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig.
En met die Nederlandse meisjes moeten die meisjes "samenleven"quote:Wat vinden jullie van het Nederlandse moraal?
Francis: 'Het is zoals ik al heb gezegd raar. Iedereen neukt er op los.'
Marsha: 'Het zijn bijna allemaal sletten. Ze neuken op de raarste manieren. Likken en spuiten. Ik moet er gewoon niet aan denken. Viezeriken!'
Chantal: 'Ik denk dat 99 procent van de Nederlandse meisjes al zijn geopend.'
Yasmine: ‘Tfoe... ze zijn vies. Ze neuken in kont, zuigen en likken.....Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m'n ribben krijgen.'
China, Hindoestaans-Surinaams, Indonesisch en Marokkaans.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Francis, Marsha, Chantal? Waar komen deze meiden vandaan?
Tja, "Randstad" is al amper NL's meer te noemen hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
En met die Nederlandse meisjes moeten die meisjes "samenleven". Het beeld wat ze hebben is trouwens wel erg "Randstad" hoor.
Welke ellende en wat is "te ver"? Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:21 schreef pberends het volgende:
Stel dat je alle fossiele brandstoffen opmaakt, dan houdt de ellende toch een keer vanzelf op? Of zijn we dan al te ver heen?
Das waar, maar er zijn natuurlijk omdat de Randstad veel inwoners heeft genoeg Nederlandse sletjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:23 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Tja, "Randstad" is al amper NL's meer te noemen hoor.
De hele wetenschap is het daar helemaal niet over eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
Die verklaar ik niet. Ik weet niet of ze te verklaren zijn, maar ik neem aan dat ze verklaard zijn. Echter, déze klimaatverandering is ook of in ieder geval wél te verklaren: menselijk ingrijpen. De hele wetenschap is het daarover eens.
Met het huidige verbruik is aardgas en aardolie binnen no time op. Dus dat probleem lost zich vanzelf op, althans het milieugedeelte. Alleen of overgaan op kolen lekker is voor het milieu is de vraag...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke ellende en wat is "te ver"? Ik weet het niet.
Vrijwel dan. Het is de wetenschappelijke consensus. Net zoals de evolutietheorie, die ook nog wordt bestreden en ontkend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De hele wetenschap is het daar helemaal niet over eens.
Het is een van de grootste factoren en waarschijnlijk dé grootste. Ja, dat is de consensus.quote:En al helemaal niet dat DE verklaring is: menselijk ingrijpen
Nee, dat lijkt mij onmogelijk, niet?quote:Maar hoe zou het dan toch kunnen dat de aarde al vele, vele malen veel kouder en warmer is geworden? Ook allemaal door menselijk ingrijpen?
Uiteindelijk ontstaat er een evenwicht en waarschijnlijk wel weer een afname van het koolstofdioxide-gehalte, maar dan heb je het over honderden zo niet duizenden jaren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Met het huidige verbruik is aardgas en aardolie binnen no time op. Dus dat probleem lost zich vanzelf op, althans het milieugedeelte. Alleen of overgaan op kolen lekker is voor het milieu is de vraag...
Bovendien, is een ernstige vulkaanuitbarsting niet 100 keer erger voor de lucht dan al die uitstoot van schadelijke stoffen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uiteindelijk ontstaat er een evenwicht en waarschijnlijk wel weer een afname van het koolstofdioxide-gehalte, maar dan heb je het over honderden zo niet duizenden jaren.
quote:Gasverbruik
Een gemiddeld Nederlands huishouden verbruikt circa 1900 m3 gas per jaar. Alhoewel 83% van de huishoudens op gas kookt vraagt koken slechts 3% van het gasverbruik. De warmwatervoorziening neemt 19% van het verbruik voor zijn rekening. Verwarming van het huis vraagt 78% van het gasverbruik. (cijfers 2001)
Zeker wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Bovendien, is een ernstige vulkaanuitbarsting niet 100 keer erger voor de lucht dan al die uitstoot van schadelijke stoffen?
Dat is dus gewoon niet waar. Er is GEEN consensus/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vrijwel dan. Het is de wetenschappelijke consensus. Net zoals de evolutietheorie, die ook nog wordt bestreden en ontkend.
Nee hoor.quote:Het is een van de grootste factoren en waarschijnlijk dé grootste. Ja, dat is de consensus.
En toch een grote verandering, al vele malen. Tja, hoe zou dat nu toch komen?quote:Nee, dat lijkt mij onmogelijk, niet?
In het kort de wetenschappelijke consensus over klimaatverandering, dat Raymond een aantal wetenschappers kan vinden die er anders over denken, doet niets af aan de consensus. Net zoals Discovery Institute 450 wetenschappers heeft die creationisme wetenschappelijk achten.quote:De mens beïnvloedt het klimaat door de uitstoot van broeikasgassen. Broeikasgassen (waterdamp, kooldioxide, methaan) die zich in de dampkring bevinden leggen een warme deken om de aarde. Omdat we steeds meer fossiele brandstof gebruiken, blazen we steeds meer CO2 (broeikasgas, kooldioxide) in de atmosfeer. Als de mens broeikasgassen aan de atmosfeer blijft toevoegen, blijft de gemiddelde temperatuur op aarde stijgen (versterkt broeikaseffect). De beïnvloeding van het klimaat door de mens kan overal ter wereld vergaande gevolgen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |