Hij is weer 's aan het janken hoor. Humorloze sufferd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
"Aangewezen op de wrakstukken van de LPF"![]()
![]()
[afbeelding]
"Where in the world is Ali Lazrak?"quote:
Hij had zich ziek gemeld voor deze vergaderingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
"Where in the world is Ali Lazrak?"
De man zal wel een chronische ziekte onder de leden hebben, want volgens mij is het aantal aanwezige dagen op de afgelopen 3 jaar op 1 hand te tellenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had zich ziek gemeld voor deze vergadering
Volgens mij zit hij ergens in Spanje
Ja hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:38 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Pfieuw, altijd hartverwarmend om te zien, die innige hartelijkheid tussen Halsema en Van der Laan ;]
Dat filmpjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:30 schreef -IksRee- het volgende:
Om mijn terugkomst te vieren gelijk 2 mooie nieuwsberichten van het MC-front.
Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig. Ze kunnen het moeilijk accepteren dat de Nederlanders seks hebben voor het het huwelijk en ze er geen problemen door krijgen.'
http://64.233.183.104/search?q=cache:a_PnApZk9pQJ:www.spunk.nl/articles/view_article.asp%3Fid%3D1150125009913+Spunk+--+Artikel+--+Fuck+around+the+world&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
En geil Iran: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2076/c5418384/index.html
Jezus is mijn baby zo mooi of is dit gewoon een alien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ahh, kindje ziet eruit alsof ie het iq heeft van beide ouders...
quote:Ze maken programma's met in het achterhoofd hun ideologie dan ben je niet onafhankelijk.
Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat filmpje. Ze beschouwen nog tien keer erger dan westerse mannen, westerse vrouwen als complete hoeren. Benieuwd hoe de Marokkanen hier over westerse vrouwen denken...
.
Ik kan geen commentaar geven wat betreft jouw kind, maar het is hier duidelijk dat Van der Vaart de vader is. Zeg maar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jezus is mijn baby zo mooi of is dit gewoon een alien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |