Bikini?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Hawaii, is dat niet al eens een testbasis geweest?
Voor japanse torpedo's, jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Hawaii, is dat niet al eens een testbasis geweest?
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef sigme het volgende:
Bikini?
Tsk tsk tsk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummen
Op vrijdag 7 juli 2006 12:32quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Napalm het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummen
ik dacht laat ik ook eens andere topics gaan verlichten. Ik zie dat je hier ook al billekoek krijgt. Worden mijn"lines"gepikt of trek je het aan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef sigme het volgende:
Tsk tsk tsk.
Ik ben niet wakker om te forummen, ik forum omdat ik wakker ben.
Wat doe jij hier?
Ach, als Sigme het maar begrijpt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:32
Ik blijf mij afvragen waarom jij niet kunt lezen![]()
Volgende keer een vliegemepper gebruiken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef George-Butters het volgende:
Ik ga de auto ontdoen van dode vliegen en muggen.
Met mijn icoon? Ghe. Raad eens. Ik vrees dat ik het uitlokte, in dit geval.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik dacht laat ik ook eens andere topics gaan verlichten. Ik zie dat je hier ook al billekoek krijgt. Worden mijn"lines"gepikt of trek je het aan?
Tsk tsk tskquote:Ik ben wel bang dat het niks kan worden; niet alleen te oud, ook nog een slechte slaper. Je moet me natuurlijk niets snachts wakker houden.![]()
Ben je het zelf dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef sigme het volgende:
Met mijn icoon? Ghe. Raad eens. Ik vrees dat ik het uitlokte, in dit geval.
Beetje mijn AT door.. ? Nieuwsgierigerd!
Je moet de hond uitlaten of heb je als ouwe vrijster een kat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef sigme het volgende:
Nee Napalm, ik slaap uitstekend. Ik sta tezamen met mijn liefste op, en blijf daarna op.
quote:
Aktieve topics.quote:AT?
Hoe groot schat je de kans dat ik behalve oud ook vrij ben?quote:[..]
Je moet de hond uitlaten of heb je als ouwe vrijster een kat?![]()
Gezien je foto leek me dat wel heel slank. Ik ben in een goede bui dus ik zal niets lulligs zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef sigme het volgende:
Je neemt vanalles aan maar dat had je niet gedacht?
Zo`n eigenwijs mormel als jij? grote kans..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef sigme het volgende:
Hoe groot schat je de kans dat ik behalve oud ook vrij ben?
Oh? Het zijn allemaal foto's van vorig jaar dacht ik, en sowieso is mijn slankheid tot nog toe ongevoelig voor mijn leifde voor spekjes en roomboter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gezien je foto leek me dat wel heel slank. Ik ben in een goede bui dus ik zal niets lulligs zeggen.
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor jequote:[..]
Zo`n eigenwijs mormel als jij? grote kans..![]()
![]()
![]()
met 140km/h op de snelweg?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgende keer een vliegemepper gebruiken?
Die meisjes zijn allemaal linksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:51 schreef sigme het volgende:
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor je![]()
.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:51 schreef sigme het volgende:
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor je![]()
.
Nou je het zegt.. Sinds dat Ayaan het land uit is zijn er weinig intelligente, slanke, rechtse vrouwen te vinden. Maar vrouwtjes moeten inderdaad wat linkser zijn. In ben ook graag wat slimmer dus dat matcht mooi.quote:
Ah, ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef Drugshond het volgende:
Totdat je met handboeien aan het bed vastzit.
Dan zijn het wel rechtse sloeries.![]()
Het is godgeklaagd. Zit er verdorie eens een vrouw in de kamer die met kop en schouders erbovenuit steekt, wordt ze zo behandeldquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
[..]
Nou je het zegt.. Sinds dat Ayaan het land uit is zijn er weinig intelligente, slanke, rechtse vrouwen te vinden.
quote:Maar vrouwtjes moeten inderdaad wat linkser zijn. In ben ook graag wat slimmer dus dat matcht mooi.
Pic?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dan moeten we ervoor zorgen dat Ann Coulter zich hier gaat vestigen. Veel rechtser kan haast niet
Google?quote:
Zelfs zonder het na te zoeken: die is écht ouder.quote:
Dan meot je toch jou fotoboek maar eens updaten. Wellicht heeft de LPF nog een kamerzetel voor je dekomende 5 maanden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:58 schreef sigme het volgende:
Zelfs zonder het na te zoeken: die is écht ouder.
Ach, oude fiets enzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:58 schreef sigme het volgende:
Zelfs zonder het na te zoeken: die is écht ouder.
-edit: 1961
Wel blond, geen bril. Ghe.
Ik LPF?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan meot je toch jou fotoboek maar eens updaten. Wellicht heeft de LPF nog een kamerzetel voor je dekomende 5 maanden.
Als het bevalt bel ik wel met Mat.
Ik ben jong en sterk; oude fietsen gaan mij te vaak stuk. Alleen als je gezopen hebt en het niet erg wil vinden dat je fiets stuk gaat na een valpartijtje of als je in een diefstalgevoeliggebied komt vind ik oude fietsen acceptabel.quote:
Samenvattend, Ann Coulter dus echt alleen als je op springen staat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef Napalm het volgende:
Ik ben jong en sterk; oude fietsen gaan mij te vaak stuk. Alleen als je gezopen hebt en het niet erg wil vinden dat je fiets stuk gaat na een valpartijtje of als je in een diefstalgevoeliggebied komt vind ik oude fietsen acceptabel.
Mat is de enige die nog een kamerzeteltje over heeft nu Kranenveld een transfer naar het team van Wouter Bos heeft gedaan.quote:
Als econoom wil ik altijd groter en meer. Die pica`s van Pberens zijn ene mooi vorobeeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef sigme het volgende:
Wat is er toch mis met dat fotoboek van me?
Mat is best oké al stinkt hij wel naar sigaren. Bovendien zou je als vrouw moeten weten dat je altijd naast mensen moet staan waarbij je positief afsteekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef sigme het volgende:
Suggereren dat je Mats telefoonnummer zou kunnen hebben maakt je niet aantrekkelijker. Ik dacht dat je slim was?
Tsk. Doe je staatsrecht eens over. Mat heeft over die zetel evenveel te vertellen als van As. Niks.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Napalm het volgende:
Nee, Ann enkel als ik vrees dat ze mijn dagelijkse fiets of mijn racefiets willen stelen.
[..]
Mat is de enige die nog een kamerzeteltje over heeft nu Kranenveld een transfer naar het team van Wouter Bos heeft gedaan.
Gut. Nou weet ik weer wat er mis is met economen. Ze hebben allemaal hetzelfde doel, en claimen 'bewijs' op basis van consensusquote:[..]
Als econoom wil ik altijd groter en meer. Die pica`s van Pberens zijn ene mooi vorobeeld.
Niet als 'ie op je afstraaltquote:[..]
Mat is best oké al stinkt hij wel naar sigaren. Bovendien zou je als vrouw moeten weten dat je altijd naast mensen moet staan waarbij je positief afsteekt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Samenvattend, Ann Coulter dus echt alleen als je op springen staat?![]()
Ach, dat regelen we wel. Ayaan mocht toch ook Nederlander blijven. Recht en rekken beginnen niet voor niets beide met RE.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef sigme het volgende:
Tsk. Doe je staatsrecht eens over. Mat heeft over die zetel evenveel te vertellen als van As. Niks.
spuit 11, ik mag ook als jurist en als militair praten, dat beter? Wat heb jij dan gedaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef sigme het volgende:
Gut. Nou weet ik weer wat er mis is met economen. Ze hebben allemaal hetzelfde doel, en claimen 'bewijs' op basis van consensus(best slim, dat wel).
Goed, mag je naast van As staan.quote:
Zelfs een koe steekt nog positief bij Mat afquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Napalm het volgende:
Mat is best oké al stinkt hij wel naar sigaren. Bovendien zou je als vrouw moeten weten dat je altijd naast mensen moet staan waarbij je positief afsteekt.
Vergelijk je Sigme nu met een koe?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
Zelfs een koe steekt nog positief bij Mat af![]()
Doe je best, rechtenstudent. Ik had de oplossing voor Ayaan voorzien, haha.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Napalm het volgende:
Ach, we dimmen het licht wel voor Ann. hotshots op tv en denken aan juffrouw Toos.
[..]
Ach, dat regelen we wel. Ayaan mocht toch ook Nederlander blijven. Recht en rekken beginnen niet voor niets beide met RE.
Niet gestudeerd. Strekt dat tot aanbeveling?quote:[..]
spuit 11, ik mag ook als jurist en als militair praten, dat beter? Wat heb jij dan gedaan?
Die straalt al net zo hard..quote:[..]
Goed, mag je naast van As staan.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef sigme het volgende:
Niet gestudeerd. Strekt dat tot aanbeveling?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef Napalm het volgende:
Maar vrouwtjes moeten inderdaad wat linkser zijn. In ben ook graag wat slimmer dus dat matcht mooi.
Was it as good for you as it was for me?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35
schreef sigme het volgende:
Enne. Ook voor mij zit de dag erop. Het was me een genoegen
.
Niet als je denkt dat je slimmer bent omdat je gestudeerd hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was it as good for you as it was for me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |