"Eindtijd" was het hè? In de VS noemen ze het rapture. Ik blijf lekker hier hoor!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is inderdaad een zure conclusie dat ondanks het juiste beleid van Dubya de wereld steeds verder afglijd naar chaos. Ik denk niet dat 1 land of unie, hoe machtig ook, in staat zal zijn deze neerwaardse beweging te stoppen. Ik vraag mij ook af waar deze beweging naar toe leid. Ik weet in elk geval wel zeker dat als de vrede in Europa in het geding komt, het einde nabij zal zijn.
dat is idd het vermoedenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiterlijk ben ik *kuch* niet onvrouwelijk *kuch*.
quote:Al miep ik niet over 5 existentiele kilo's, wat toch reuze vrouwelijk schijnt te zijn.
je zult onderhand waarschijnlijk alweer in bed liggenquote:Maar de kantoordag zit er weer op:Jullie mannen moeten het weer zonder het meidje zien te rooien
.
verdomd, is ook zo, helemaal vergeten. Het zal je maar gezegd worden!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij won vorig jaar de Erica Terpstra trofee voor gezelligste user.
en wat ga je met die paardelul doen? er is niet zoveel waar zo'n ding inpast, behalve dan hierin:quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:17 schreef George-Butters het volgende:En nog zou ik wel graag neger willen worden.
Lijkt me heerlijk; soepele heupen en een paardenlul.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=74976quote:Kardinaal waarschuwt China voor chaos
door onze correspondent Erwin Tuil
HONGKONG - Hij was de opvallendste kardinaalsbenoeming van paus Benedictus XVI dit voorjaar: Joseph Zen Ze-kiun, bisschop van Hongkong en een uitgesproken criticus van het Chinese regime. In een exclusief interview spreekt hij over geloofsvrijheid, democratie en de relaties tussen het Vaticaan en China. Kardinaal Joseph Zen heeft bepaald geen warme gevoelens voor de Chinese Communistische Partij. De 74-jarige leider van het bisdom Hongkong vluchtte als zestienjarige voor de communisten uit zijn geboortestad Sjanghai. Sinds zijn bisschopswijding in 1996 geldt hij als belangrijkste voorvechter van de democratische beweging in Hongkong en de ondergrondse katholieke kerk in China.
Zen maakt zich ernstige zorgen over het beleid van Peking. ,,Ik denk dat het heel gevaarlijk is voor China om de economische hervormingen niet gepaard te laten gaan met politieke.'' Democratisering zou een corrupte overheid kunnen tegenhouden. Niet helemaal, geeft hij toe, maar corruptie zou wel lastiger worden.
Zen waarschuwt voor het enorme gevoel van onmacht en wijst op de tweehonderd protesten die dagelijks in China plaatsvinden. ,,Ieder moment kan de zaak exploderen. Zelfs in Hongkong. Ik denk dat mensen niet langer bedrogen kunnen worden. Ik wil echt geen revolutie of iets dergelijks, maar het is heel gevaarlijk waar de communistische partij mee bezig is. De rijken worden rijker, de armen worden armer. Dat kan niet doorgaan.''
Helemaal hopeloos is het nog niet, aldus Zen. ,,In China is alles onvoorspelbaar. Je kunt een plotselinge, ingrijpende verandering hebben.'' Hij wijst op de uitspraak van de Chinese president en partijleider Hu Jintao, dat er zonder democratisering geen modernisering kan zijn.
Maar het is ook Zen niet ontgaan dat de Chinezen die uitspraak onthouden. ,,Ik denk dat het hele land verandering eist. Corruptie wordt niet minder en mensen krijgen steeds meer informatie. Het verlangen van mensen naar vrijheid en gerechtigheid is niet te stoppen. Ik hoop dat de partij zichzelf verandert en niet wacht tot het voor haar wordt gedaan.''
Het probleem is dat de partij alles wil controleren. Critici wordt de mond gesnoerd, zo ondervindt ook Zen, die alleen onder strikte voorwaarden vanuit Hongkong communistisch China mag bezoeken. Het gebrek aan kritiek ondermijnt het land en het bestuur, zo zegt Zen. ,,Daarom moeten we vechten tegen het communisme.''
Godsdienstvrijheid
Of de machthebbers het leuk vinden of niet, ze kunnen niet om Zen heen als adviseur van de paus inzake de normalisering van de betrekkingen met China. Bizar maar waar: het Vaticaan praat met een atheïstische partij over erkenning van de paus als geestelijk leider van de Chinese rooms-katholieken.
Normalisering zou een enorme pr-overwinning zijn voor China, maar in ruil daarvoor eist Rome onder meer volledige godsdienstvrijheid en het recht om baas in eigen kerk te zijn. Als Peking daarmee instemt, wil het Vaticaan daarvoor de erkenning van Taiwan als enige vertegenwoordiger van het Chinese volk intrekken. Peking eist dat omdat het Taiwan ziet als een opstandige Chinese provincie. Kardinaal Zen: ,,De Taiwanese bisschoppen begrijpen heel goed dat de Heilige Vader die keuze zou moeten maken als zo voor de miljoenen katholieken in heel China gezorgd kan worden.''
China kent een ondergrondse Rome-getrouwe Katholieke Kerk, die door de autoriteiten vervolgd wordt, en een officiële Patriottische Kerk, waar de partij de priester- en bisschopsbenoemingen doet. ,,Belachelijk!'', zegt Zen onomwonden. ,,Peking eist toch ook niet dat het de directeuren van buitenlandse ondernemingen benoemt? Wij brengen geld, zij halen geld.''
China hoeft niet bang te zijn dat Zen het communisme omverwerpt, zoals de Poolse paus Johannes Paulus II deed met het sovjetcommunisme. ,,Katholieken vormen een minderheid in het land. Maar de partij is bang voor alles wat ze niet kan controleren. Bovendien hoop ik volgend jaar met emeritaat te gaan. Dan zal ik braaf zijn en mijn mond houden.'' Hongkongnezen wagen dat overigens te betwijfelen.
begint het op te vallen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef Autodidact het volgende:
Viezerik. Je moet echt nodig neuken.
wat? ikke? wie begint er nou over paardelullen! en negers!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:13 schreef Autodidact het volgende:
Nou ja...als je giraffes als seksobject gaat zien.
Chantal, en volgens mij is ze niet geinteresseerd in een carriere binnen Ahold maar wel een carriere als echtgenote, en das linke soep.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef Autodidact het volgende:
Hoe heet ze? Kassameisjes zijn wel een geschikt seksobject.
Omdat het niet echt publiek is? Het is vrij privaat uitgevoerd, en daarom duurderquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Na een "docu" gezien te hebben ging ik eens op zoek in Statline. Wat blijkt, er werd in 2003 door het rijk 6,2 miljard euro uitgegeven aan voortgezet onderwijs. Er waren in 2003/2004 925780 leerlingen op het middelbare onderwijs, dat komt neer op gemiddeld 6697 euro per leerling per jaar.
Voor de USA kon ik niet zo gauw gegevens vinden, maar volgens deze site komt het neer op $12,807
Hoe kan het publieke stelsel daar dan zo waardeloos zijn?
Mjah, ik kan het antwoord wel geven wat de docu gaf, maar dat zou wel makkelijk zijn, of niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat het niet echt publiek is? Het is vrij privaat uitgevoerd, en daarom duurder?
Naja, vooruit dan maarquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mjah, ik kan het antwoord wel geven wat de docu gaf, maar dat zou wel makkelijk zijn, of niet?
Frappant inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, vooruit dan maar![]()
Er werden 2 hoofdoorzaken aangehaald:
- mensen moeten in veel staten binnen een postcode naar hun highschool, geen keuze en monopolies dus
- slechte leraren ontslaan wegens incompetentie of zelfs sexuele intimidatie kost jaren de tijd doordat de vakbonden de arbeid gemonopoliseerd hebben.
Precies het omgekeerde van wat je zegt pberends..
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
verdomd, is ook zo, helemaal vergeten. Het zal je maar gezegd worden!
Met krullen, dat zag je goed.quote:
Ach miepje toch, overgegaan tot zelfkastijdingquote:[..]
wat wil je daarmee zeggen?
![]()
daarbij wordt er hard aan gewerkt, zit zelfs al een tijdje op m'n "sportdieet" van kipfilets, rijst, banaan, magere yoghurt en havervlokken. + uiteraard nog wat andere soorten fruit. Ik miep dus niet, ik straf mezelfmiep
miep
miep
Ruimschoots!. En nu ben ik al úren wakker.quote:[..]
je zult onderhand waarschijnlijk alweer in bed liggen![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 05:47 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Met krullen, dat zag je goed.
stel me aan hé, dat "dieet" bevalt me prima, en eens per week ga ik of bij een Toko of bij een Chinees restaurant eten. Had er alleen al veel eerder mee moeten beginnen. Maar ja, als als als. Als mijn grootmoeder ballen had gehad was ze mijn grootvader geweest.quote:Ach miepje toch, overgegaan tot zelfkastijding.
Ik zal voor je duimen, ok? Dan hoop ik dat je snel weer lekker mag eten. Met spekjes enzo.
ik ben al een tijdje op, maar ik heb het gevoel dat een deel van mijn persoon in bed is blijven liggen, er ontbreekt iets. Duidelijk geen ochtendmens.quote:Ruimschoots!. En nu ben ik al úren wakker.
en ik maar eens een kop thee.quote:Ik ga nog maar eens een koffie nemen.
Hebben ze daar ook een Gerard Joling?quote:Met een verschil van 0,56 procent heeft de conservatief Felipe Calderón de Mexicaanse presidentsverkiezingen gewonnen. Hij kreeg 35,9 procent van de stemmen. Dat is iets meer dan zijn linkse tegenstander
Voor de derde keer in vier jaar....Heeft Balkie misschien Italiaans bloed?quote:Het derde kabinet-Balkenende wordt vrijdagochtend beëdigd door koningin Beatrix. Zij onderbreekt daarvoor haar vakantie in Italië. De traditionele bordesfoto wordt niet genomen, omdat het nieuwe kabinet slechts twee nieuwe ministers krijgt
quote:
[betwetertoestand]Nee, dan was ze nog steeds je grootmoeder, maar dan blijkbaar een hermafrodiet, of ze was bij nader inzien geen familie. Sorry hoor. [/betwetertoestand]quote:[..]
stel me aan hé, dat "dieet" bevalt me prima, en eens per week ga ik of bij een Toko of bij een Chinees restaurant eten. Had er alleen al veel eerder mee moeten beginnen. Maar ja, als als als. Als mijn grootmoeder ballen had gehad was ze mijn grootvader geweest.
Dat laatste. Vroeger had ik het slechts de helft van het ritme verlegd (wel vroeg naar bed, niet vroeg op) maar uiteindelijk beviel dat slecht. Nu blijf ik gewoon op als de wekker op 3.30 staat.quote:[..]
ik ben al een tijdje op, maar ik heb het gevoel dat een deel van mijn persoon in bed is blijven liggen, er ontbreekt iets. Duidelijk geen ochtendmens.
Maar slaap jij gewoon weinig, of heb je het ritme enigzins verdraaid richting de vroege ochtend?
Proost!quote:
[..]
en ik maar eens een kop thee.![]()
quote:"Not all drugs are good, some are great!"
quote:"I had a great time doing drugs. Sorry. Never murdered anyone, never robbed anyone, never raped anyone, never beat anyone, never lost a job, a car, a house, a wife or kids, laughed my ass off, and went about my day."
Ghe. Gimmie gimmie gimmiequote:
ik weet natuurlijk niet wat je verder allemaal uitspookt, maar vertel,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom, oh waarom, menen mensen mij altijd 'schattig' te kunnen noemen?
* stampvoet
Ik ben he_le_maal NIET schattig!!
quote:[..]
[betwetertoestand]Nee, dan was ze nog steeds je grootmoeder, maar dan blijkbaar een hermafrodiet, of ze was bij nader inzien geen familie. Sorry hoor. [/betwetertoestand]
[..]
je vriend moet ook vroeg op? ik neem aan dat om 3.30 zelfs de schaapjes nog slapen. Is het trouwens niet een beetje warm om zo vroeg naar bed te gaan? Meestal is het midden in de nacht pas lekker koel, ik slaap dan prettiger.quote:Dat laatste. Vroeger had ik het slechts de helft van het ritme verlegd (wel vroeg naar bed, niet vroeg op) maar uiteindelijk beviel dat slecht. Nu blijf ik gewoon op als de wekker op 3.30 staat.
[..]
Eigenwijs betweteren, onelegant direct zijn, waarheid zeggen waar leugentje aardiger was, van die dingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:34 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet wat je verder allemaal uitspookt, maar vertel,, wat je zoal doet om niet schattig te zijn?
![]()
quote:[..]
betweter.
Ook? Niks ook! Hij moet vroeg op, als hij dat niet moest nam ik een normaal ritme..quote:[..]
je vriend moet ook vroeg op?
Het is wel een beetje warm, en licht, zo midzomer. Zeker in een caravan.quote:ik neem aan dat om 3.30 zelfs de schaapjes nog slapen. Is het trouwens niet een beetje warm om zo vroeg naar bed te gaan? Meestal is het midden in de nacht pas lekker koel, ik slaap dan prettiger.
Maar het is s'ochtends vroeg wel prettig. Als het morgen weer zonnig wordt sta ik denk ik heel vroeg (voor mijn doen op Zaterdag) op en zorg dat ik om een uur of 8 op het strand ben, erg plezierig.
26C op 0:00, noem dat maar koelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef George-Butters het volgende:
Hawaii is koel.
quote:In het grote plaatje ziet het er als volgt uit:
Er gebeurt iets op aarde, bv, Noord korea lanceert een raketje. Planeten zijn het daar niet mee eens en sturen een bepaalde frequentie om mensen te laten in zien dat het geen goede zaak is. Chemtrails worden neergelegd om deze frequenties te saboteren.
Dat is maar 1 van de redenen van chemtrails.
Bikini?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Hawaii, is dat niet al eens een testbasis geweest?
Voor japanse torpedo's, jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Hawaii, is dat niet al eens een testbasis geweest?
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef sigme het volgende:
Bikini?
Tsk tsk tsk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummen
Op vrijdag 7 juli 2006 12:32quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Napalm het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom jij midden in de nacht wakker bent om te forummen
ik dacht laat ik ook eens andere topics gaan verlichten. Ik zie dat je hier ook al billekoek krijgt. Worden mijn"lines"gepikt of trek je het aan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef sigme het volgende:
Tsk tsk tsk.
Ik ben niet wakker om te forummen, ik forum omdat ik wakker ben.
Wat doe jij hier?
Ach, als Sigme het maar begrijpt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:32
Ik blijf mij afvragen waarom jij niet kunt lezen![]()
Volgende keer een vliegemepper gebruiken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef George-Butters het volgende:
Ik ga de auto ontdoen van dode vliegen en muggen.
Met mijn icoon? Ghe. Raad eens. Ik vrees dat ik het uitlokte, in dit geval.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik dacht laat ik ook eens andere topics gaan verlichten. Ik zie dat je hier ook al billekoek krijgt. Worden mijn"lines"gepikt of trek je het aan?
Tsk tsk tskquote:Ik ben wel bang dat het niks kan worden; niet alleen te oud, ook nog een slechte slaper. Je moet me natuurlijk niets snachts wakker houden.![]()
Ben je het zelf dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef sigme het volgende:
Met mijn icoon? Ghe. Raad eens. Ik vrees dat ik het uitlokte, in dit geval.
Beetje mijn AT door.. ? Nieuwsgierigerd!
Je moet de hond uitlaten of heb je als ouwe vrijster een kat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef sigme het volgende:
Nee Napalm, ik slaap uitstekend. Ik sta tezamen met mijn liefste op, en blijf daarna op.
quote:
Aktieve topics.quote:AT?
Hoe groot schat je de kans dat ik behalve oud ook vrij ben?quote:[..]
Je moet de hond uitlaten of heb je als ouwe vrijster een kat?![]()
Gezien je foto leek me dat wel heel slank. Ik ben in een goede bui dus ik zal niets lulligs zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef sigme het volgende:
Je neemt vanalles aan maar dat had je niet gedacht?
Zo`n eigenwijs mormel als jij? grote kans..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef sigme het volgende:
Hoe groot schat je de kans dat ik behalve oud ook vrij ben?
Oh? Het zijn allemaal foto's van vorig jaar dacht ik, en sowieso is mijn slankheid tot nog toe ongevoelig voor mijn leifde voor spekjes en roomboter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gezien je foto leek me dat wel heel slank. Ik ben in een goede bui dus ik zal niets lulligs zeggen.
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor jequote:[..]
Zo`n eigenwijs mormel als jij? grote kans..![]()
![]()
![]()
met 140km/h op de snelweg?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgende keer een vliegemepper gebruiken?
Die meisjes zijn allemaal linksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:51 schreef sigme het volgende:
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor je![]()
.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:51 schreef sigme het volgende:
Ghe. Mispoes. Een goeduitziende hoogopgeleide jongen als jij zal wel geen leuke meisjes op niveau treffen he? Sneu voor je![]()
.
Nou je het zegt.. Sinds dat Ayaan het land uit is zijn er weinig intelligente, slanke, rechtse vrouwen te vinden. Maar vrouwtjes moeten inderdaad wat linkser zijn. In ben ook graag wat slimmer dus dat matcht mooi.quote:
Ah, ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef Drugshond het volgende:
Totdat je met handboeien aan het bed vastzit.
Dan zijn het wel rechtse sloeries.![]()
Het is godgeklaagd. Zit er verdorie eens een vrouw in de kamer die met kop en schouders erbovenuit steekt, wordt ze zo behandeldquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
[..]
Nou je het zegt.. Sinds dat Ayaan het land uit is zijn er weinig intelligente, slanke, rechtse vrouwen te vinden.
quote:Maar vrouwtjes moeten inderdaad wat linkser zijn. In ben ook graag wat slimmer dus dat matcht mooi.
Pic?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dan moeten we ervoor zorgen dat Ann Coulter zich hier gaat vestigen. Veel rechtser kan haast niet
Google?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |