abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 06:37:35 #26
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39530274
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
@drugshond
Leuk, maar ik verdiep me inmiddels niet meer in die motieven, toch denk ik dat een sticky dus de enige manier is om deze pseudo-discussie voor eens en altijd te stoppen. Waarom maak jij je daar niet breed voor achter de schermen??? Jij bent daar geweest toch? Jij weet dat het historische feit prevaleert over al die zogenaamde meningen of het zogenaamde kritische denken?
En dan nog kun je los van het historische feit debatteren over de impact van dat historische feit. Ik beschouw dat laatste nl. als een andere discussie.
Ik stop. Mijn overgrootmoeder valt van de muur. .
Die discussietrein zal nooit stoppen. Er zullen altijd nieuwe mensen erbij komen (ook op Fok!) die zich afvragen wat er nu precies is gebeurd tijdens de holocaust. Ik kan geen draagvlak weggeven voor een holocaust [NWS]-sticky topic omdat ik hiervoor minstens een zeer hot actueel nieuwsfeit/waarschuwing moet hebben. [NWS-FB] is en blijft het enigste permanente sticky topic. Als het Iran holocaust conferentie tot conclusies of uitspraken komt die het nieuws zullen er zeker topics verschijnen in [NWS]. Verder lijkt me aan de basis dat de holocaust meer een [C&H] dan een [NWS]-discussie is.

Als we het over cijfers van slachtoffers gaan hebben geeft dit topic wel een goede insight
Holocaust ontkennen via overdrijving strafbaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 05-07-2006 07:02:28 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 06:49:35 #27
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39530293
Goedemorgen.

Tijd om weer s naar het werk te gaan.

Studiedag En van een airco hebben ze nog nooit gehoord.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39530440
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
Raad het citaat.
.
[..]

Paradigmaverschuiving van een paradigmaverschuiver???
Goh. Wat deed jij daar?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39531361
Het regent Het regent
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39531373
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het regent Het regent
Hier niet hoor!

Hier is het 'gewoon' 35 graden. Ofzo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39531443
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Hier niet hoor!

Hier is het 'gewoon' 35 graden. Ofzo.
Ik ben er wel heel erg blij mee. Al die pollen uit de lucht. Heerlijk!!!!!! En dat vieze klamme gedoe hoeft van mij ook niet zo. In ieder geval niet beide tegelijkertijd.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39531564
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik ben er wel heel erg blij mee. Al die pollen uit de lucht. Heerlijk!!!!!! En dat vieze klamme gedoe hoeft van mij ook niet zo. In ieder geval niet beide tegelijkertijd.
Hooikoorts? Vervelend voor je. De meeste hooikoortspatienten die ik ken groeiden er overheen, ergens tussen hun 25ste en 30ste. Maar jij dus niet?

Hier (noorden des lands) is het niet klam geweest. Nou scheelt het natuurlijk dat ik op mijn buitenverblijf zit en niet in de stad. Maar ik heb zelfs geen problemen met slapen gehad (terwijl ik toch echt uiterlijk om 10uur naar bed ga).

Maar een bui is mij ook wel welkom hoor. En de schaapjes zouden het fijn vinden als het wat minder warm wordt.
pi_39531643
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Hooikoorts? Vervelend voor je. De meeste hooikoortspatienten die ik ken groeiden er overheen, ergens tussen hun 25ste en 30ste. Maar jij dus niet?

Hier (noorden des lands) is het niet klam geweest. Nou scheelt het natuurlijk dat ik op mijn buitenverblijf zit en niet in de stad. Maar ik heb zelfs geen problemen met slapen gehad (terwijl ik toch echt uiterlijk om 10uur naar bed ga).

Maar een bui is mij ook wel welkom hoor. En de schaapjes zouden het fijn vinden als het wat minder warm wordt.
In die periode heb ik het juist gekregen
pi_39531684
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

In die periode heb ik het juist gekregen
Tsja. Die hooikoorts moet ergens naar toe, natuurlijk.

Regent het nog?
pi_39531719
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja. Die hooikoorts moet ergens naar toe, natuurlijk.

Regent het nog?
Lichtjes, onweer is nu wel weg. Zou dalijk weer gaan opklaren volgens de locale meteomensjes.
pi_39531826
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Lichtjes, onweer is nu wel weg. Zou dalijk weer gaan opklaren volgens de locale meteomensjes.
Met onweer! Ik ben dol op onweer.

Regen na zo'n zonnige periode ruikt ook altijd zo lekker. Hoewel, in Rotterdam..
Is het ook koeler of is het nu nat en warm?
pi_39531940
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Met onweer! Ik ben dol op onweer.

Regen na zo'n zonnige periode ruikt ook altijd zo lekker. Hoewel, in Rotterdam..
Is het ook koeler of is het nu nat en warm?
Ik zit hier 11 hoog dus wel redelijk fris nu, plus dat ik vlak naast heul veul groen woon, dat scheelt nu ook wel. Ander ruik je echt het asfalt en olieën van de straat.
pi_39532054
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik zit hier 11 hoog dus wel redelijk fris nu, plus dat ik vlak naast heul veul groen woon, dat scheelt nu ook wel. Ander ruik je echt het asfalt en olieën van de straat.
Ik herinner me zomer in Vlaardingen, onder de rook van Pernis.
Daar ruikt zomer naar rotte eieren..
pi_39532112
'Morgen . Wie lust er een komkommer?
quote:
160-pound wonder from Japan set a new record by devouring a sickening 53 3/4 frankfurters in 12 minutes to win the annual Independence Day hot dog eating competition on Coney Island.

The feat earned Takeru Kobayashi, 27, his sixth straight title in the event, held at the original Nathan’s Famous hot dog stand on Brooklyn’s seashore. His prize: the coveted Yellow Mustard Belt.

Kobayashi broke his own record of 53 1/2 hot dogs, set at the same competition two years ago.
http://www.msnbc.msn.com/id/13702628/

OMG .

[ Bericht 5% gewijzigd door Autodidact op 05-07-2006 09:56:29 ]
pi_39532269
quote:
"You are serving our country at a time when our country needs you. And because of your courage, every day is Independence Day in America," Bush told an estimated 3,500 service members at an outdoor speech.
http://news.yahoo.com/s/ap/20060705/ap_on_re_us/july4_rdp

Nou ja, er is elke dag vuurwerk, als 'ie dat bedoelt .
pi_39536911
quote:
Ronkende diesel

Als er één partij is die trein en bus een warm hart toedraagt, dan is het GroenLinks. Dat blijkt bij elk debat over het openbaar vervoer. Als er één partij is die luchtvervuiling door oude diesels verafschuwt, dan is dat diezelfde partij. Dat blijkt bij ieder debat over de hogere motorrijtuigenbelasting voor vervuilende auto’s.

Gezien de groene inbreng van de fractie in de Kamer ligt een voorbeeldfunctie erg voor de hand. Maar wie donderdagavond na de val van het kabinet-Balkenende bij de uitrit van de parkeergarage van de Tweede Kamer stond, had daar wel even met zijn ogen staan te knipperen.

Uit de parkeergarage kwam met moeite een oude Mercedes Benz stationcar uit 1984 naar boven klimmen. Gelet op het zwaar ronkende geluid was het een diesel. De geur die bleef hangen nadat de auto enkele tientallen meters de Korte Vijverberg was opgereden, maakte aan die twijfel een eind. Evenals de zwarte roetpluim die uit de uitlaat kwam toen de bestuurster flink gas gaf.

De bestuurster was wat moeilijk te herkennen. Ze was klein van stuk en zat diep weggedoken achter het grote stuur. Maar er was geen twijfel mogelijk: de automobiliste was fractievoorzitter Halsema van GroenLinks.

Maar het verhaal is nog niet uit. Rechts naast haar zat de grootste autohater uit het parlement, de verkeerswoordvoerder van GroenLinks, Duyvendak.

Blijkbaar is ook bij GroenLinks het leven soms sterker dan de leer.
http://www.refdag.nl/artikel/1266410/Parlement+Varia.html

.
Ik dacht altijd dat GL mensen voor het milieu waren en voor het OV. Zeker Meneer Duyvendak. Beleid wat je predikt geldt blijkbaar niet voor iedereen. Hoe triest en tragisch.
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:35:46 #42
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39536955
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

.
Ik dacht altijd dat GL mensen voor het milieu waren en voor het OV. Zeker Meneer Duyvendak. Beleid wat je predikt geldt blijkbaar niet voor iedereen. Hoe triest en tragisch.

je bent pas de derde

coole bitchslap avatar, RQ
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39537083
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:

je bent pas de derde

Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden.
pi_39537398
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef Whoho het volgende:

[..]

ik vind sylvie mooier door haar natuurlijk uitstraling (afegzien van die zonnebankbruine tint). deze nemcova heeft zo'n gebleekte paardenbek
Sylvie Meis meer natuurlijke uitstraling dan Petra Nemcova .
pi_39537778
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Sylvie Meis meer natuurlijke uitstraling dan Petra Nemcova .
SM heeft een natuurlijke domme uitstraling idd
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:47:41 #46
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39539336
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

.
ÜberLOL!
pi_39540665
quote:

[..]

je bent pas de derde

Thanks.

klik
pi_39540804
quote:

[..]

je bent pas de derde
Halsema rijdt een diesel! . De razende komkommerreporter is ter plekke.

[ Bericht 2% gewijzigd door Autodidact op 05-07-2006 14:39:21 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:42:43 #49
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39541065
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:29 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Thanks.

klik
hij opent een website xraver.nl daarna :S
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:46:35 #50
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39541175
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

hij opent een website xraver.nl daarna :S
O, dat is die, met dat vervelende repeterende zinnetje van "Easy Lover" - Phil Collins, dat als die aap een zonnebril opzet, dat iedereen er als een lekker wijf uitziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')