Bij Toffie duurt het geen uur voor een SC wordt geopend na de sluitpost.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef freud het volgende:
Ik zat er al op te wachten...
Wat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef freud het volgende:
Ik zat er al op te wachten...
Die gast bij mij was goed op de hoogte verderquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij Toffie duurt het geen uur voor een SC wordt geopend na de sluitpost.![]()
Ik ga maar geen gesprekken aan met de fotoboer, want de woorden Macro, Diafragma en RAW kennen ze nog niet.![]()
Het zelfde met vragen over Manfrotto statieven. Dan wordt je als een zombie aangekeken alsof je van planeet Mars komt ofzo.![]()
Ik heb nog een manfrotto 1 poot statief liggen voor de liehebber overigens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga maar geen gesprekken aan met de fotoboer, want de woorden Macro, Diafragma en RAW kennen ze nog niet.![]()
Het zelfde met vragen over Manfrotto statieven. Dan wordt je als een zombie aangekeken alsof je van planeet Mars komt ofzo.![]()
ook voor wat rosequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:24 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb nog een manfrotto 1 poot statief liggen voor de liehebber overigens.
Ik heb er wel eens naar lopen kijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:32 schreef freud het volgende:
Zoiets:
[afbeelding]
Kom anders ff een keer kijken. Ik gebruik hem niet meer, hij is imo te zwaar om mee te nemen met een hike namelijk als wandelstok. Ik ben er te lui voor dus.
Verkeerde foto boer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
Als Marco erg "raw" is, zou ik een goede bodymilk aanbevelen en van het diafragma afblijven tot het vet in het ruwe huidje is getrokken. Of nog iets langer op de barbecue laten liggen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Verkeerde foto boer.
"Marco was erg RAW, want hij had zijn diafragma niet goed opengezet""
Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:36 schreef freud het volgende:
Deze week moet lukken 's avonds denk ik. Kan je ook om een uur of 17:00 of zo?
Phoentjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:41 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als Marco erg "raw" is, zou ik een goede bodymilk aanbevelen en van het diafragma afblijven tot het vet in het ruwe huidje is getrokken. Of nog iets langer op de barbecue laten liggen...
We zijn welgeteld 10 min in het stukje niemandsland tussen Thailand en Maleisië ingeweest en niet eens de auto uitgestapt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:44 schreef Shark.Bait het volgende:
heeeej Phoenixxje
WB
Wilde ik LD vragen hoe het was in thailand, zattie Voetbal te kijken tsssss
Studeren jij verdoriequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:43 schreef Yoni het volgende:
Bijna vier uur en nog steeds geen camera![]()
Stomme koeriers!
Ik zit op m'n werk johquote:
Owh lekker dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
tvp!
owja...mijn Kevertje is afgekeurd
op de ruitensproeier (die ws gewoon leeg is maar ze kregen de kap niet open ) en de claxon
ja die ruitensproeier hoeven we ws alleen maar te vullenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh lekker dan.
En is het wel makkelijk te maken dan?
Pfff, prutsers zeg!! Balen hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn hier gewoon WEL geweest, maar ipv bij de receptie lekker eigenwijs naar de expeditie gegaan. En daar hebben ze blijkbaar het pakketje niet geaccepteerd omdat het een rembourszending betreft![]()
![]()
![]()
Balen yoni, en nu? Hoe lang moet je nu weer wachten?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn hier gewoon WEL geweest, maar ipv bij de receptie lekker eigenwijs naar de expeditie gegaan. En daar hebben ze blijkbaar het pakketje niet geaccepteerd omdat het een rembourszending betreft![]()
![]()
![]()
Ynske! Volgens mij heb ik helemaal gemist hoe je musical was!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:52 schreef Ynske het volgende:
wat is t toch heerlijk als je met plezier naar je werk gaat
Gaat lekker daar zeg...Ik zou voor de zekerheid de expeditie en de receptie waarschuwen dat er een vaag persoon wel eens een pakje af zou kunnen komen leverenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:05 schreef Yoni het volgende:
Nou, ze zouden dus alsnog vandaag het pakje bezorgen. Dus ik heb gezegd dat ze dan NIET weer naar de expeditie moesten gaan. Zou goedkomen. Dus ik ben langer op m'n werk gebleven, maar mooi geen telefoontje dat er een koerier kwam. Op een gegeven moment maar naar beneden gelopen, bleek ie dus toch alweer geweest te zijn, maar het pakje niet bij zich te hebben én mijn naam niet genoemd te hebben.![]()
Nu komen ze morgen als het goed is weer.
Je had natuurlijk ook die jochies ff kunnen afsnauwen of stiekum met je ellebogen prikken :pquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag naar de tour geweest om wat foto's te maken. Goed plekje gevonden ondanks tegenwerking van politie & verkeersregelaars, komen er wat ADHD jochies naast me staan die als voornaamste doel het op TV komen hebbenKon ik naar een beroerde plek verkassen
Bij de receptie hangt nu idd een briefje, als ik morgen binnen kom waarschuw ik ze ook nog en ik ga idd ook het magazijn nog effies informeren maar morgenochtend. En als het pakje er is, éérst openmaken maar voor ze m'n geld krijgen, want ik vertrouw er niks meer vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gaat lekker daar zeg...Ik zou voor de zekerheid de expeditie en de receptie waarschuwen dat er een vaag persoon wel eens een pakje af zou kunnen komen leveren
't was een hele familie met volwassenen erbij...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook die jochies ff kunnen afsnauwen of stiekum met je ellebogen prikken :p
musical was tofquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ynske! Volgens mij heb ik helemaal gemist hoe je musical was!
is idd een ideequote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef pea4fun het volgende:
@ Ynske misschien maar een reisje londen boeken dan voor de engelse versie
had ik wel met the lion king gedaan en was zeker de moeite waard
Jemig...soms is nederlands gewoon géén taal he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
is idd een idee
waar ik wel om moest lachen
ze vertaalden Jesus Christ Superstar als
Jesus mijn superheld
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Heel warmavond
net 7 kratten bier 3 trappen opggesjouwd.
Goeie voorbereiding op een feestjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Heel warmavond
net 7 kratten bier 3 trappen opggesjouwd.
komt Sub dan ook?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef prupke het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het genoeg is.... ws niet
Als hij nou wit was met 2 rode strepen dan had ik het wel wat gevonden. :-)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:32 schreef freud het volgende:
Zoiets:
[afbeelding]
Kom anders ff een keer kijken. Ik gebruik hem niet meer, hij is imo te zwaar om mee te nemen met een hike namelijk als wandelstok. Ik ben er te lui voor dus.
Ben benieuwd iig peaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb net toestemming gekregen om de bruiloft die ik gefotografeerd heb op mijn site te zetten
Nu zit ik te denken of ik het hele verhaal online zal zetten of maar een paar...
Nou ik heb het hele verhaal eigenlijk al online staan voor de mensen waar het om gaat...ik zou alleen maar een linkje op mijn site hoeven maken...maar het zijn een beetje veel foto's dan. Ik denk dat niemand de hele serie door gaat kijken.quote:
Of je zet idd je beste 10 op je site en van de andere 10 maak je een showcase .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ik heb het hele verhaal eigenlijk al online staan voor de mensen waar het om gaat...ik zou alleen maar een linkje op mijn site hoeven maken...maar het zijn een beetje veel foto's dan. Ik denk dat niemand de hele serie door gaat kijken.
De andere 74 bedoel jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Of je zet idd je beste 10 op je site en van de andere 10 maak je een showcase .
Ze vonden hem okquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
Pik gewoon de 10 beste eruitEn wat vonden ze van de serie
Verhaal is leuk, maar ik kijk persoonlijk alleen naar de foto's. Misschien een setje eruit lichten a la showcase, en dan linkje naar het verhaal erachter? Zeker een showcase, ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ik heb het hele verhaal eigenlijk al online staan voor de mensen waar het om gaat...ik zou alleen maar een linkje op mijn site hoeven maken...maar het zijn een beetje veel foto's dan. Ik denk dat niemand de hele serie door gaat kijken.
Da's nog eens een complimentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:17 schreef pea4fun het volgende:
iig beter als wat ik van menig prof zie was zijn commentaar
Ik ga er een aantal uitlichten, maar dat valt nog niet mee. Een showcase van de mooiste komt zekerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:17 schreef freud het volgende:
[..]
Verhaal is leuk, maar ik kijk persoonlijk alleen naar de foto's. Misschien een setje eruit lichten a la showcase, en dan linkje naar het verhaal erachter? Zeker een showcase, ben erg benieuwd!
Ik vind het niet erg maar ja wie ben ik nu helemaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De andere 74 bedoel jeik was er van smorgens 8 tot savonds kwart voor 10 foto's aan het maken. De serie gaat over de hele huwelijksdag.
Vantevoren had ie gezegd dat ie niet zo van standaard foto's hield en mijn foto's zijn eigenlijk best standaardquote:
Ik zet er een aantal online op mijn site, en daar weer de beste van komen in een showcase, maar kiezen valt niet mee...Ik hang nogal aan het verhaaltje. Als je erg geinteresseerd bent wil ik je wel de hele serie laten zien nu hij nog online staat hoor. Geef ik de link wel ff in msnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar ja wie ben ik nu helemaal![]()
Mijn gedachte was dat je van de andere beste (ja ze zullen allemaal wel goed zijn ) een showcase kon maken waar we dan eventueel nog commentaar op konden geven
Yes pleasequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zet er een aantal online op mijn site, en daar weer de beste van komen in een showcase, maar kiezen valt niet mee...Ik hang nogal aan het verhaaltje. Als je erg geinteresseerd bent wil ik je wel de hele serie laten zien nu hij nog online staat hoor. Geef ik de link wel ff in msn
Vind je me zo lief?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:01 schreef blackbully het volgende:
gefeliciteerd lieverd met je verjaardag.
love you kussss BB
je mag mod worden van FOT als je intresse hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:17 schreef Xilantof het volgende:
Zeg ik ben jarig hoor! Waar is mijn cadeau?
Interesse is er wel voor ja!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je mag mod worden van FOT als je intresse hebt.
is anders de fotowedstrijd iets voor je?
msn noemen ze datquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Interesse is er wel voor ja!![]()
Maar volgens mij wordt dat achter de mysterieuze schermen bepaald
Kus en knuffel van mij is al heel wat waard hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:17 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof maakt een printje van die uitspraakquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Kus en knuffel van mij is al heel wat waard hoor
dus zodra je een keer hier komt koken ben je mijn man
is goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
* Xilantof maakt een printje van die uitspraak
quote:
ja ja jij ook gefeliciteerd lieverdquote:
quote:Er is er een jarig
Er is er een jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien dat is hij/zij
Er is er een jarig, hoera, hoera,
En daarom zingen wij blij.
Hij/zij leve lang, hoera, hoera,
Hij/zij leve lang, hoera, hoera,
Hij/zij leve lang, hoera, hoera!
quote:Lang zal ze leven
Lang zal ze leven,
Lang zal ze (for girls)zal'ie (for boys) leven,
Lang zal ze leven, in de gloria,
In de gloria.
Hieperdepiep...Hoera! (3x)
Checkquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:25 schreef prupke het volgende:
en ik vergeet geen verjaardagen (vraag maar aan pdehoog)
Ken je de relativiteitstheorie van klusmensjes? Hun 8:00-9:00 is voor jou een uur, maar voor hen toch het grootste deel van de ochtendquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier al een kwartier te wachten op de meneer die mijn geijser komt reviserenZe zeiden tussen 08:00 en 09:00 als ik het goed verstaan heb
Hij moet wel ff snel komen....ik heb meer te doen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:35 schreef freud het volgende:
[..]
Ken je de relativiteitstheorie van klusmensjes? Hun 8:00-9:00 is voor jou een uur, maar voor hen toch het grootste deel van de ochtend.
Ik heb vanmiddag vrij genomen, aan mijn maagdelijke site werken denk ik. Heb gisteren een domeintje geschaakt, en moet hem even vullen met blogspul en photoPHP units.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou ja....ik zit hier achterstallig Blijdorp-werk weg te werken
Ik ookquote:
Heeee XIl!! Gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:17 schreef Xilantof het volgende:
quote:
Woar??quote:
Iddquote:
WHZ!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeee XIl!! Gefeliciteerd man!![]()
en
*handjeschudt* *mond afveegt*
Ziet eruit alsof dat hier niet lang meer duurtquote:
IJs danquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:43 schreef Xilantof het volgende:
@Pdehoog: Man 't is veels te warm voor gebak![]()
www.bannerprinter.nl --> CAMERA VOOR YONI HIER BEZORGENquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef Yoni het volgende:
Nou, als 't goed is krijg ik vandaag dan toch ein-de-lijk mijn camera. Tussen half drie en vier moet de chauffeur hier ongeveer aankomen. Heb net maar weer effies gebeld met het koeriersbedrijf. De receptie is ook ingelicht. Wie weet komt het dan toch nog goed![]()
Jarigen: van harte!![]()
Je link is dooi.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
www.bannerprinter.nl --> CAMERA VOOR YONI HIER BEZORGEN
Idee voor aan de gevel?
Hmm goed idee! Zal alleen wel mijn echte naam er maar bij zetten dan hequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
www.bannerprinter.nl --> CAMERA VOOR YONI HIER BEZORGEN
Idee voor aan de gevel?
Feli..quote:
Is dit een carte blanche om deze ook op Fok te gebruikenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:29 schreef Yoni het volgende:
Hmm goed idee! Zal alleen wel mijn echte naam er maar bij zetten dan he![]()
Nah nee, doe dat maar nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
Is dit een carte blanche om deze ook op Fok te gebruiken?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Daarnet in R'dam, nu dus hiero in Leiden. Ik denk nog 1 uurtje en dan zit het in A'dam
Het slechte weer staat vast op de ringweg...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
En ik zou je zo graag voor die ene keer gelijk geven
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
En ik zou je zo graag voor die ene keer gelijk geven
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Yoni het volgende:
Het heeft hier echt maar drie spetters geregend en het is heeeeel vies en heeeeel klef en heeeeel benauwd nu buiten.
Hier ook ( In den Bosch-oost)quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Yoni het volgende:
Het heeft hier echt maar drie spetters geregend en het is heeeeel vies en heeeeel klef en heeeeel benauwd nu buiten.
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VII)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef Falanx het volgende:
. moet ik daar nou een apart topic voor openen ? lijkt me niet toch. of wel?
EG NIEquote:
Ottersquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
EG NIE
Anders was je helemaal zeiknat geregend!!! Nog natter dan een otter die net uit het water komt
toen ik getrouwd was heette ik Otter van achternaamquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Otters![]()
Ik zit binnen, dus natgeregend was ik sowieso niet
al meer dan 1 week dagen geleden johquote:
We zijn allemaal wel een beetje Fottersquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toen ik getrouwd was heette ik Otter van achternaam
heb altijd een voorliefde voor die beestjes gehad
Oeeeeh jaloers!! Ik wil ook vrij!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef freud het volgende:
Zo. Thuis. Heb vrij genomen vanmiddag. Was het ff enorm zat om te werken.
lekkere binnenkomerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef MarBu het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel een beetje Fotters![]()
m'n 1e en meteen slechtste post ooit in de SC![]()
Wie heeft het over thuis? Ik ga zo rotterrdam in denk ik, ff kijken naar een goeie laptoptas.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Oeeeeh jaloers!! Ik wil ook vrij!
Hoewel.. hier binnen is het wel lekkerder dan bij mij thuis
Ga je nog naar Blijdorp?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef freud het volgende:
[..]
Wie heeft het over thuis? Ik ga zo rotterrdam in denk ik, ff kijken naar een goeie laptoptas.
Van een olifant kun je vast wel een mooi tasje maken. Of eentje van krokodillenleer misschien.quote:
dat doe ik nou noooooitquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ja eerst typen en dan pas nadenken over de consequenties he![]()
gefeliciteerd met je aanwinstquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Het ging bíjna weer mis (koerier stond gewoon wéér bij de expeditie), mááááár mijn camera is er nu dan toch echt!![]()
Ik had al geen zin om te werken, maar nu dus helemaal niet meer
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Het ging bíjna weer mis (koerier stond gewoon wéér bij de expeditie), mááááár mijn camera is er nu dan toch echt!![]()
Je had toch al een camera?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Ik denk het wel ja, het weer werkt meequote:
Ik zit nu toch ook wel weer te twijfelen over Blijdorpquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, het weer werkt mee. Mooi van je camera! Welkom bij de DSLerretjes en de eeuwige strijd tussen de canonnetjes en de nikonnetjes
.
dus jij beweert dat ik zwanger benquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga volgende week woensdagavond weerZoomer-avonden zijn goed
Nou alleen hopen op voldoende licht en actieve beestjes
Nee, daar neem je kleine steentjes voor mee, klinkers voor de olifantenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:26 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Zullen de beesten van flitsen gek, dus actief worden? Allebei de problemen in 1 keer opgelost...
Nikon vs canon... net zoiets hopeloos als Star Trek vs Star warsquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef freud het volgende:
Ik denk het wel ja, het weer werkt mee. Mooi van je camera! Welkom bij de DSLerretjes en de eeuwige strijd tussen de canonnetjes en de nikonnetjes
.
Nou ja, als je je twijfels hebt kunnen we er altijd nog een zekerheid van makenquote:
heee jarige.. nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Ben al goed verwend door mijn ventquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? zou jij niet onwijs verwend moeten worden door je mannetje?![]()
![]()
![]()
heb jij enig idee hoe warm het is?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? zou jij niet onwijs verwend moeten worden door je mannetje?![]()
![]()
![]()
haha okay, geen details aubquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben al goed verwend door mijn vent![]()
En tis zaterdag pas feest![]()
En ook is het te warm om iets anders te doen dan stilzitten achter de pc
@shark dank je![]()
![]()
Onder het motto vrouwen worden opgewonden van mannen zweet of iets in die trend.quote:
lekker een witte met limoenquote:
Niet van zweet....wel van de feromonen die daardoor vrij komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Onder het motto vrouwen worden opgewonden van mannen zweet of iets in die trend.
Biertje?
virtuele afkoelingquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
* prupke een kratje met koele biertjes in de sc zet
Wie dorst heeft pak maar een biertje
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
* An er eentje neemt en op Prupke (en Xila) toost.
Nog velen jaren meid....proost! (geen biersmilie heeft)
![]()
Gaat lukkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
![]()
van jou OOK?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Oeps, had ik dat nog niet mogen vertellen dan?
Ja inderdaad wel een leuk cadeautje zo!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Toppie xila, leuk verjaardagscadeautje, helemaal zelf verdiend!![]()
Joh.....das vreemd ja. in 2002 was het bij mij weg...ben nu "Bachelor in social studies"quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja inderdaad wel een leuk cadeautje zo!
En ik dacht dat de ing. titel al verdwenen was met het europeesche gedoe! (bachelor/master enzo). Maar ik mag die nog steeds dragen staat op mijn diploma!
quote:
Ik ben ing. of BBE (bachelor of building enviroment).quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Joh.....das vreemd ja. in 2002 was het bij mij weg...ben nu "Bachelor in social studies"![]()
![]()
![]()
Voorlopig nog niets. Maar er draaien wat rateltjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Welk diploma staat er voor volgend jaar op je verlanglijstje?
Oei, klinkt oook errug lekker......quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben ing. of BBE (bachelor of building enviroment).
Mag nietquote:
jij zou slapen, hup.....naar bedquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag niet![]()
En hij is nog maar twee minuten jarig
Nog even en dequote:
Zie ondertitelquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nog even en dewordt weer uit de kast gehaald?
Niet dat ze dat in de praktijk ten uitvoer kan brengen hoorquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet dat ze dat in de praktijk ten uitvoer kan brengen hoorZe is best lief zeg maar
jou ken ik nog nietquote:
hoiquote:
ik ben ook niet voor niets fossielquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoi
jij bent al verdomd lang lid hier zeg
ben nu jarge job af he ...30 plusser ben ik nu (inclusief de niet weg te soepen cellulitus en vetrollen )quote:
ik ben nog geen 30quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:46 schreef prupke het volgende:
[..]
ben nu jarge job af he ...30 plusser ben ik nu (inclusief de niet weg te soepen cellulitus en vetrollen )
Strooi maar wat je wilquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben nog geen 30
zout in wonden strooit
ik hoop dat ik dat ook heb als ik 30 wordtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Strooi maar wat je wil![]()
* prupke voelt zich nog steeds 18
hmmzz.. battery grip niet beschikbaar voor je cam, dat suxx hey. kut is dat zo'n camera die er geen zin in heeft. als ie nog geen jaar oud is, kun je dan niet iets met garantie doen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik flip HELEMAAL uit van mijn camera de laatste tijd. De batterij is al na een paar uur leeg (hele nacht in oplader, dan om 3 uur 's middags weer leeg, opladen, weer om half 11 's avond leeg), heb dat KUTding nog geen jaar en hij flikt me dit nu al. Batterij vernieuwen, ok. Maar hier heb ik niet die bult centen voor betaald.![]()
En dan kan ik ook nog nergens op internet zo'n onderschroefgeval waar je een hele bult batterijen extra in kunt stoppen vinden.![]()
Ik wil een scheiding, deze liefdesrelatie is over.![]()
quote:
Mogguh, leuke dag gehad gisteren?quote:Op donderdag 6 juli 2006 06:37 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Veels te vroeg moet ik weer op14.gif
ik ga toch maar met de auto vandaag, je weet maar nooit of er nog meer nattigheid gaat vallen en dan kom ik helemaal natgeregend aan op mijn werk..dat kan ook niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:04 schreef freud het volgende:
Hier (Delft) droog en een paar druppels voor de vorm. Ik heb overigens wel prima geslapen
.
Werken aan de wegquote:A12 Den Haag - Utrecht
tussen Nieuwerbrug en knp. Oudenrijn
16 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 20 min)
Canon 300D niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik flip HELEMAAL uit van mijn camera de laatste tijd. De batterij is al na een paar uur leeg (hele nacht in oplader, dan om 3 uur 's middags weer leeg, opladen, weer om half 11 's avond leeg), heb dat KUTding nog geen jaar en hij flikt me dit nu al. Batterij vernieuwen, ok. Maar hier heb ik niet die bult centen voor betaald.![]()
En dan kan ik ook nog nergens op internet zo'n onderschroefgeval waar je een hele bult batterijen extra in kunt stoppen vinden.![]()
http://www.video-direct.n(...)ery_grip_f_eos_300d/ daar hebben ze hem nog..quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Psies! 9 euro of zo op ebay.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
http://www.video-direct.n(...)ery_grip_f_eos_300d/ daar hebben ze hem nog..![]()
En koop gewoon een paar extra accu's BloodyMeid![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:35 schreef An24 het volgende:
![]()
Vrij vandaag...beetje huisje opruimen en website-je updaten....wat vervelend weer![]()
Ohw ja, moet terug komen bij de tandarts. Gaatje, klein gelukkig, maar het is de tweede al in een jaar. (daarvoor nog nooit gaatjes gehad). An voelt is oud, het degeneratieproces is begonnen![]()
Arme Anquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:35 schreef An24 het volgende:
![]()
Vrij vandaag...beetje huisje opruimen en website-je updaten....wat vervelend weer![]()
Ohw ja, moet terug komen bij de tandarts. Gaatje, klein gelukkig, maar het is de tweede al in een jaar. (daarvoor nog nooit gaatjes gehad). An voelt is oud, het degeneratieproces is begonnen![]()
naaah meid trek het je niet aan, hoor je eindelijk bij de oudjes hier!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:35 schreef An24 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
naaah meid trek het je niet aan, hoor je eindelijk bij de oudjes hier!
Nog leuk gedroomd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:04 schreef freud het volgende:
Hier (Delft) droog en een paar druppels voor de vorm. Ik heb overigens wel prima geslapen
.
Bij een te strakke broek kan de bloedtoevoer in je liezen verminderd worden. Probeer eens een ruim vallende broek of eenquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ga toch maar met de auto vandaag, je weet maar nooit of er nog meer nattigheid gaat vallen en dan kom ik helemaal natgeregend aan op mijn werk..dat kan ook niet de bedoeling zijn
dat fietsen bevalt me trouwens best wel, maar heeft iemand misschien een advies voor mij? Ik krijg na een KM of 6 namelijk ontzettend tintelende tenen (slapend gevoel) volgens mij komt dat door mijn zadel ofzo, dat er ergens door de druk van mijn huge ass de bloedtoevoer wat wordt dichtgeknepen
Ik had die mooie witte rok aanquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bij een te strakke broek kan de bloedtoevoer in je liezen verminderd worden. Probeer eens een ruim vallende broek of eenkort rokje
![]()
Van hardlopen krijg je superstrakke benen...dat een idee?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had die mooie witte rok aan
ik ben echt te dik aan het worden, mijn benen kunnen mijn gewicht niet maar dragen als ik fiets
of je koopt gewoon een ander zadel he? ja laat ik dat maar doen enzo![]()
sporten!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Van hardlopen krijg je superstrakke benen...dat een idee?![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sporten!
nog 1 keer zulke uitspraken tegen mij en ik vind je niet meer lief hoor
ik heb geen tijd om te sporten, geen puf om te sporten en ook niet zo'n zin om te sporten
Fietsen is nog beter.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
10 KM hardlopen naar mijn werk?
maar...maar...ik heb nog zo'n lang leven voor me....
Auto NOG beterquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef skiczukie het volgende:
Fietsen is nog beter.
Desbetreffende opmerking komt uit de vingers van T(cencuur)s en daarom ook niet als serieus te beschouwen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
ow ja hoor...tuurlijk...Ron, wist je dat je een vieze pervert bent?? Waarom heb ik een ban in FOT
neuh okee, maar ik vind het desalniettemin een opmerking die kant noch wal raakt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Desbetreffende opmerking komt uit de vingers van T(cencuur)s en daarom ook niet als serieus te beschouwen.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, ik heb net mijn 80-400 gesleten.....
Ik hoop dat zijn nieuwe baasje goed voor hem zorgt
Daar heb je gelijk in..quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neuh okee, maar ik vind het desalniettemin een opmerking die kant noch wal raakt.
Heb je hem een flinke zoen, knuffel, lebber gegeven?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, ik heb net mijn 80-400 gesleten.....
Ik hoop dat zijn nieuwe baasje goed voor hem zorgt
met zo'n nick? denk dat ie eerder kans maakt de surinaamse moeder van mijn overbuurman te scorenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in..
Het zal wel weer een kijk-mij-stoer-gedrag-vertonen-en-daarmee-een-dom-breezer-chick-scoren post zijn..
Dat is pas een fantastisch shirt idee!!! Mooie mond + tong en een dikke compensatielens met onderschrift: Lick my lense...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:17 schreef An24 het volgende:
Heb je hem een flinke zoen, knuffel, lebber gegeven?![]()
Never nooit nietquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:17 schreef An24 het volgende:
Heb je hem een flinke zoen, knuffel, lebber gegeven?![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Never nooit niet
De 2x TC van Nikon schijnt zachte resultaten te geven. Het word een 1.7 TC, die is veel beter... Die ga ik morgen o.a. kopen van het geld dat ik voor de 80-400 kreeg (dat was 950 euro)
.....
niet iemand van Fok
Ik kan hem niet zo snel vinden, maar ik heb daar een foto van FB met Re zijn lens en een natte tongquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef freud het volgende:
Dat is pas een fantastisch shirt idee!!! Mooie mond + tong en een dikke compensatielens met onderschrift: Lick my lense...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is pas een fantastisch shirt idee!!! Mooie mond + tong en een dikke compensatielens met onderschrift: Lick my lense...
Naarstig op zoek gaat naar die foto van FrauBitchquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef freud het volgende:
[..]
[zelfcensuur]quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat moeten we eigenlijk en keer gaan regelen
![]()
Heeft Xila al cadeautjes gehad voor zijn verjaardag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef freud het volgende:
[..]
[zelfcensuur]
Nee, ik zal het niet zegge...
[/zelfcensuur]
Veel fietsen hebben een te breed en te zacht zadel. Dat is op de langere duur oncomfortabel. Kijk eens naar een wat smaller zadel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had die mooie witte rok aan
ik ben echt te dik aan het worden, mijn benen kunnen mijn gewicht niet maar dragen als ik fiets
of je koopt gewoon een ander zadel he? ja laat ik dat maar doen enzo![]()
ik heb een opoe fiets, dat is toch geen gezicht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Veel fietsen hebben een te breed en te zacht zadel. Dat is op de langere duur oncomfortabel. Kijk eens naar een wat smaller zadel.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.video-direct.n(...)ery_grip_f_eos_300d/ daar hebben ze hem nog..![]()
En koop gewoon een paar extra accu's BloodyMeid![]()
Tonks vindt het vervelend dat ik ooit wat foto's van een 16 jarige dame heb verwijderd uit US [V] S&G. Da's al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neuh okee, maar ik vind het desalniettemin een opmerking die kant noch wal raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |