Ik heb vanmiddag vrij genomen, aan mijn maagdelijke site werken denk ik. Heb gisteren een domeintje geschaakt, en moet hem even vullen met blogspul en photoPHP units.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou ja....ik zit hier achterstallig Blijdorp-werk weg te werken
Ik ookquote:
Heeee XIl!! Gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:17 schreef Xilantof het volgende:
Zeg ik ben jarig hoor! Waar is mijn cadeau?
quote:
Woar??quote:
Iddquote:
WHZ!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeee XIl!! Gefeliciteerd man!![]()
en
*handjeschudt* *mond afveegt*
Ziet eruit alsof dat hier niet lang meer duurtquote:
IJs danquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:43 schreef Xilantof het volgende:
@Pdehoog: Man 't is veels te warm voor gebak![]()
www.bannerprinter.nl --> CAMERA VOOR YONI HIER BEZORGENquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef Yoni het volgende:
Nou, als 't goed is krijg ik vandaag dan toch ein-de-lijk mijn camera. Tussen half drie en vier moet de chauffeur hier ongeveer aankomen. Heb net maar weer effies gebeld met het koeriersbedrijf. De receptie is ook ingelicht. Wie weet komt het dan toch nog goed![]()
Jarigen: van harte!![]()
Je link is dooi.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
www.bannerprinter.nl --> CAMERA VOOR YONI HIER BEZORGEN
Idee voor aan de gevel?
Hmm goed idee! Zal alleen wel mijn echte naam er maar bij zetten dan hequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
www.bannerprinter.nl --> CAMERA VOOR YONI HIER BEZORGEN
Idee voor aan de gevel?
Feli..quote:
Is dit een carte blanche om deze ook op Fok te gebruikenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:29 schreef Yoni het volgende:
Hmm goed idee! Zal alleen wel mijn echte naam er maar bij zetten dan he![]()
Nah nee, doe dat maar nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
Is dit een carte blanche om deze ook op Fok te gebruiken?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Daarnet in R'dam, nu dus hiero in Leiden. Ik denk nog 1 uurtje en dan zit het in A'dam
Het slechte weer staat vast op de ringweg...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
En ik zou je zo graag voor die ene keer gelijk geven
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
En ik zou je zo graag voor die ene keer gelijk geven
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Yoni het volgende:
Het heeft hier echt maar drie spetters geregend en het is heeeeel vies en heeeeel klef en heeeeel benauwd nu buiten.
Hier ook ( In den Bosch-oost)quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Yoni het volgende:
Het heeft hier echt maar drie spetters geregend en het is heeeeel vies en heeeeel klef en heeeeel benauwd nu buiten.
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VII)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef Falanx het volgende:
. moet ik daar nou een apart topic voor openen ? lijkt me niet toch. of wel?
EG NIEquote:
Ottersquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
EG NIE
Anders was je helemaal zeiknat geregend!!! Nog natter dan een otter die net uit het water komt
toen ik getrouwd was heette ik Otter van achternaamquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Otters![]()
Ik zit binnen, dus natgeregend was ik sowieso niet
al meer dan 1 week dagen geleden johquote:
We zijn allemaal wel een beetje Fottersquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toen ik getrouwd was heette ik Otter van achternaam
heb altijd een voorliefde voor die beestjes gehad
Oeeeeh jaloers!! Ik wil ook vrij!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef freud het volgende:
Zo. Thuis. Heb vrij genomen vanmiddag. Was het ff enorm zat om te werken.
lekkere binnenkomerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef MarBu het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel een beetje Fotters![]()
m'n 1e en meteen slechtste post ooit in de SC![]()
Wie heeft het over thuis? Ik ga zo rotterrdam in denk ik, ff kijken naar een goeie laptoptas.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Oeeeeh jaloers!! Ik wil ook vrij!
Hoewel.. hier binnen is het wel lekkerder dan bij mij thuis
Ga je nog naar Blijdorp?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef freud het volgende:
[..]
Wie heeft het over thuis? Ik ga zo rotterrdam in denk ik, ff kijken naar een goeie laptoptas.
Van een olifant kun je vast wel een mooi tasje maken. Of eentje van krokodillenleer misschien.quote:
dat doe ik nou noooooitquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ja eerst typen en dan pas nadenken over de consequenties he![]()
gefeliciteerd met je aanwinstquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Het ging bíjna weer mis (koerier stond gewoon wéér bij de expeditie), mááááár mijn camera is er nu dan toch echt!![]()
Ik had al geen zin om te werken, maar nu dus helemaal niet meer
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Het ging bíjna weer mis (koerier stond gewoon wéér bij de expeditie), mááááár mijn camera is er nu dan toch echt!![]()
Je had toch al een camera?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Ik denk het wel ja, het weer werkt meequote:
Ik zit nu toch ook wel weer te twijfelen over Blijdorpquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, het weer werkt mee. Mooi van je camera! Welkom bij de DSLerretjes en de eeuwige strijd tussen de canonnetjes en de nikonnetjes
.
dus jij beweert dat ik zwanger benquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga volgende week woensdagavond weerZoomer-avonden zijn goed
Nou alleen hopen op voldoende licht en actieve beestjes
Nee, daar neem je kleine steentjes voor mee, klinkers voor de olifantenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:26 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Zullen de beesten van flitsen gek, dus actief worden? Allebei de problemen in 1 keer opgelost...
Nikon vs canon... net zoiets hopeloos als Star Trek vs Star warsquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef freud het volgende:
Ik denk het wel ja, het weer werkt mee. Mooi van je camera! Welkom bij de DSLerretjes en de eeuwige strijd tussen de canonnetjes en de nikonnetjes
.
Nou ja, als je je twijfels hebt kunnen we er altijd nog een zekerheid van makenquote:
heee jarige.. nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Ben al goed verwend door mijn ventquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? zou jij niet onwijs verwend moeten worden door je mannetje?![]()
![]()
![]()
heb jij enig idee hoe warm het is?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? zou jij niet onwijs verwend moeten worden door je mannetje?![]()
![]()
![]()
haha okay, geen details aubquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben al goed verwend door mijn vent![]()
En tis zaterdag pas feest![]()
En ook is het te warm om iets anders te doen dan stilzitten achter de pc
@shark dank je![]()
![]()
Onder het motto vrouwen worden opgewonden van mannen zweet of iets in die trend.quote:
lekker een witte met limoenquote:
Niet van zweet....wel van de feromonen die daardoor vrij komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Onder het motto vrouwen worden opgewonden van mannen zweet of iets in die trend.
Biertje?
virtuele afkoelingquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
* prupke een kratje met koele biertjes in de sc zet
Wie dorst heeft pak maar een biertje
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
* An er eentje neemt en op Prupke (en Xila) toost.
Nog velen jaren meid....proost! (geen biersmilie heeft)
![]()
Gaat lukkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |