lekkere binnenkomerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef MarBu het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel een beetje Fotters![]()
m'n 1e en meteen slechtste post ooit in de SC![]()
Wie heeft het over thuis? Ik ga zo rotterrdam in denk ik, ff kijken naar een goeie laptoptas.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Oeeeeh jaloers!! Ik wil ook vrij!
Hoewel.. hier binnen is het wel lekkerder dan bij mij thuis
Ga je nog naar Blijdorp?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef freud het volgende:
[..]
Wie heeft het over thuis? Ik ga zo rotterrdam in denk ik, ff kijken naar een goeie laptoptas.
Van een olifant kun je vast wel een mooi tasje maken. Of eentje van krokodillenleer misschien.quote:
dat doe ik nou noooooitquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ja eerst typen en dan pas nadenken over de consequenties he![]()
gefeliciteerd met je aanwinstquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Het ging bíjna weer mis (koerier stond gewoon wéér bij de expeditie), mááááár mijn camera is er nu dan toch echt!![]()
Ik had al geen zin om te werken, maar nu dus helemaal niet meer
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Het ging bíjna weer mis (koerier stond gewoon wéér bij de expeditie), mááááár mijn camera is er nu dan toch echt!![]()
Je had toch al een camera?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Ik denk het wel ja, het weer werkt meequote:
Ik zit nu toch ook wel weer te twijfelen over Blijdorpquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, het weer werkt mee. Mooi van je camera! Welkom bij de DSLerretjes en de eeuwige strijd tussen de canonnetjes en de nikonnetjes
.
dus jij beweert dat ik zwanger benquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga volgende week woensdagavond weerZoomer-avonden zijn goed
Nou alleen hopen op voldoende licht en actieve beestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |