dat doe ik nou noooooitquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ja eerst typen en dan pas nadenken over de consequenties he![]()
gefeliciteerd met je aanwinstquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Het ging bíjna weer mis (koerier stond gewoon wéér bij de expeditie), mááááár mijn camera is er nu dan toch echt!![]()
Ik had al geen zin om te werken, maar nu dus helemaal niet meer
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Het ging bíjna weer mis (koerier stond gewoon wéér bij de expeditie), mááááár mijn camera is er nu dan toch echt!![]()
Je had toch al een camera?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Ik denk het wel ja, het weer werkt meequote:
Ik zit nu toch ook wel weer te twijfelen over Blijdorpquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, het weer werkt mee. Mooi van je camera! Welkom bij de DSLerretjes en de eeuwige strijd tussen de canonnetjes en de nikonnetjes
.
dus jij beweert dat ik zwanger benquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga volgende week woensdagavond weerZoomer-avonden zijn goed
Nou alleen hopen op voldoende licht en actieve beestjes
Nee, daar neem je kleine steentjes voor mee, klinkers voor de olifantenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:26 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Zullen de beesten van flitsen gek, dus actief worden? Allebei de problemen in 1 keer opgelost...
Nikon vs canon... net zoiets hopeloos als Star Trek vs Star warsquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef freud het volgende:
Ik denk het wel ja, het weer werkt mee. Mooi van je camera! Welkom bij de DSLerretjes en de eeuwige strijd tussen de canonnetjes en de nikonnetjes
.
Nou ja, als je je twijfels hebt kunnen we er altijd nog een zekerheid van makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |