Ben benieuwd iig peaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb net toestemming gekregen om de bruiloft die ik gefotografeerd heb op mijn site te zetten
Nu zit ik te denken of ik het hele verhaal online zal zetten of maar een paar...
Nou ik heb het hele verhaal eigenlijk al online staan voor de mensen waar het om gaat...ik zou alleen maar een linkje op mijn site hoeven maken...maar het zijn een beetje veel foto's dan. Ik denk dat niemand de hele serie door gaat kijken.quote:
Of je zet idd je beste 10 op je site en van de andere 10 maak je een showcase .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ik heb het hele verhaal eigenlijk al online staan voor de mensen waar het om gaat...ik zou alleen maar een linkje op mijn site hoeven maken...maar het zijn een beetje veel foto's dan. Ik denk dat niemand de hele serie door gaat kijken.
De andere 74 bedoel jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Of je zet idd je beste 10 op je site en van de andere 10 maak je een showcase .
Ze vonden hem okquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
Pik gewoon de 10 beste eruitEn wat vonden ze van de serie
Verhaal is leuk, maar ik kijk persoonlijk alleen naar de foto's. Misschien een setje eruit lichten a la showcase, en dan linkje naar het verhaal erachter? Zeker een showcase, ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ik heb het hele verhaal eigenlijk al online staan voor de mensen waar het om gaat...ik zou alleen maar een linkje op mijn site hoeven maken...maar het zijn een beetje veel foto's dan. Ik denk dat niemand de hele serie door gaat kijken.
Da's nog eens een complimentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:17 schreef pea4fun het volgende:
iig beter als wat ik van menig prof zie was zijn commentaar
Ik ga er een aantal uitlichten, maar dat valt nog niet mee. Een showcase van de mooiste komt zekerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:17 schreef freud het volgende:
[..]
Verhaal is leuk, maar ik kijk persoonlijk alleen naar de foto's. Misschien een setje eruit lichten a la showcase, en dan linkje naar het verhaal erachter? Zeker een showcase, ben erg benieuwd!
Ik vind het niet erg maar ja wie ben ik nu helemaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De andere 74 bedoel jeik was er van smorgens 8 tot savonds kwart voor 10 foto's aan het maken. De serie gaat over de hele huwelijksdag.
Vantevoren had ie gezegd dat ie niet zo van standaard foto's hield en mijn foto's zijn eigenlijk best standaardquote:
Ik zet er een aantal online op mijn site, en daar weer de beste van komen in een showcase, maar kiezen valt niet mee...Ik hang nogal aan het verhaaltje. Als je erg geinteresseerd bent wil ik je wel de hele serie laten zien nu hij nog online staat hoor. Geef ik de link wel ff in msnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar ja wie ben ik nu helemaal![]()
Mijn gedachte was dat je van de andere beste (ja ze zullen allemaal wel goed zijn ) een showcase kon maken waar we dan eventueel nog commentaar op konden geven
Yes pleasequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zet er een aantal online op mijn site, en daar weer de beste van komen in een showcase, maar kiezen valt niet mee...Ik hang nogal aan het verhaaltje. Als je erg geinteresseerd bent wil ik je wel de hele serie laten zien nu hij nog online staat hoor. Geef ik de link wel ff in msn
Vind je me zo lief?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:01 schreef blackbully het volgende:
gefeliciteerd lieverd met je verjaardag.
love you kussss BB
je mag mod worden van FOT als je intresse hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:17 schreef Xilantof het volgende:
Zeg ik ben jarig hoor! Waar is mijn cadeau?
Interesse is er wel voor ja!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je mag mod worden van FOT als je intresse hebt.
is anders de fotowedstrijd iets voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |