heee jarige.. nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Ben al goed verwend door mijn ventquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? zou jij niet onwijs verwend moeten worden door je mannetje?![]()
![]()
![]()
heb jij enig idee hoe warm het is?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? zou jij niet onwijs verwend moeten worden door je mannetje?![]()
![]()
![]()
haha okay, geen details aubquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben al goed verwend door mijn vent![]()
En tis zaterdag pas feest![]()
En ook is het te warm om iets anders te doen dan stilzitten achter de pc
@shark dank je![]()
![]()
Onder het motto vrouwen worden opgewonden van mannen zweet of iets in die trend.quote:
lekker een witte met limoenquote:
Niet van zweet....wel van de feromonen die daardoor vrij komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Onder het motto vrouwen worden opgewonden van mannen zweet of iets in die trend.
Biertje?
virtuele afkoelingquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
* prupke een kratje met koele biertjes in de sc zet
Wie dorst heeft pak maar een biertje
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
* An er eentje neemt en op Prupke (en Xila) toost.
Nog velen jaren meid....proost! (geen biersmilie heeft)
![]()
Gaat lukkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef An24 het volgende:
![]()
van jou OOK?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Oeps, had ik dat nog niet mogen vertellen dan?
Ja inderdaad wel een leuk cadeautje zo!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Toppie xila, leuk verjaardagscadeautje, helemaal zelf verdiend!![]()
Joh.....das vreemd ja. in 2002 was het bij mij weg...ben nu "Bachelor in social studies"quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja inderdaad wel een leuk cadeautje zo!
En ik dacht dat de ing. titel al verdwenen was met het europeesche gedoe! (bachelor/master enzo). Maar ik mag die nog steeds dragen staat op mijn diploma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |