van jou OOK?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Oeps, had ik dat nog niet mogen vertellen dan?
Ja inderdaad wel een leuk cadeautje zo!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Toppie xila, leuk verjaardagscadeautje, helemaal zelf verdiend!![]()
Joh.....das vreemd ja. in 2002 was het bij mij weg...ben nu "Bachelor in social studies"quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja inderdaad wel een leuk cadeautje zo!
En ik dacht dat de ing. titel al verdwenen was met het europeesche gedoe! (bachelor/master enzo). Maar ik mag die nog steeds dragen staat op mijn diploma!
quote:
Ik ben ing. of BBE (bachelor of building enviroment).quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Joh.....das vreemd ja. in 2002 was het bij mij weg...ben nu "Bachelor in social studies"![]()
![]()
![]()
Voorlopig nog niets. Maar er draaien wat rateltjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Welk diploma staat er voor volgend jaar op je verlanglijstje?
Oei, klinkt oook errug lekker......quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben ing. of BBE (bachelor of building enviroment).
Mag nietquote:
jij zou slapen, hup.....naar bedquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag niet![]()
En hij is nog maar twee minuten jarig
Nog even en dequote:
Zie ondertitelquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nog even en dewordt weer uit de kast gehaald?
Niet dat ze dat in de praktijk ten uitvoer kan brengen hoorquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet dat ze dat in de praktijk ten uitvoer kan brengen hoorZe is best lief zeg maar
jou ken ik nog nietquote:
hoiquote:
ik ben ook niet voor niets fossielquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoi
jij bent al verdomd lang lid hier zeg
ben nu jarge job af he ...30 plusser ben ik nu (inclusief de niet weg te soepen cellulitus en vetrollen )quote:
ik ben nog geen 30quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:46 schreef prupke het volgende:
[..]
ben nu jarge job af he ...30 plusser ben ik nu (inclusief de niet weg te soepen cellulitus en vetrollen )
Strooi maar wat je wilquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben nog geen 30
zout in wonden strooit
ik hoop dat ik dat ook heb als ik 30 wordtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Strooi maar wat je wil![]()
* prupke voelt zich nog steeds 18
hmmzz.. battery grip niet beschikbaar voor je cam, dat suxx hey. kut is dat zo'n camera die er geen zin in heeft. als ie nog geen jaar oud is, kun je dan niet iets met garantie doen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik flip HELEMAAL uit van mijn camera de laatste tijd. De batterij is al na een paar uur leeg (hele nacht in oplader, dan om 3 uur 's middags weer leeg, opladen, weer om half 11 's avond leeg), heb dat KUTding nog geen jaar en hij flikt me dit nu al. Batterij vernieuwen, ok. Maar hier heb ik niet die bult centen voor betaald.![]()
En dan kan ik ook nog nergens op internet zo'n onderschroefgeval waar je een hele bult batterijen extra in kunt stoppen vinden.![]()
Ik wil een scheiding, deze liefdesrelatie is over.![]()
quote:
Mogguh, leuke dag gehad gisteren?quote:Op donderdag 6 juli 2006 06:37 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Veels te vroeg moet ik weer op14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |