Is dit een carte blanche om deze ook op Fok te gebruikenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:29 schreef Yoni het volgende:
Hmm goed idee! Zal alleen wel mijn echte naam er maar bij zetten dan he![]()
Nah nee, doe dat maar nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
Is dit een carte blanche om deze ook op Fok te gebruiken?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Daarnet in R'dam, nu dus hiero in Leiden. Ik denk nog 1 uurtje en dan zit het in A'dam
Het slechte weer staat vast op de ringweg...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
En ik zou je zo graag voor die ene keer gelijk geven
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
En ik zou je zo graag voor die ene keer gelijk geven
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Yoni het volgende:
Het heeft hier echt maar drie spetters geregend en het is heeeeel vies en heeeeel klef en heeeeel benauwd nu buiten.
Hier ook ( In den Bosch-oost)quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Yoni het volgende:
Het heeft hier echt maar drie spetters geregend en het is heeeeel vies en heeeeel klef en heeeeel benauwd nu buiten.
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VII)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef Falanx het volgende:
. moet ik daar nou een apart topic voor openen ? lijkt me niet toch. of wel?
EG NIEquote:
Ottersquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
EG NIE
Anders was je helemaal zeiknat geregend!!! Nog natter dan een otter die net uit het water komt
toen ik getrouwd was heette ik Otter van achternaamquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Otters![]()
Ik zit binnen, dus natgeregend was ik sowieso niet
al meer dan 1 week dagen geleden johquote:
We zijn allemaal wel een beetje Fottersquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toen ik getrouwd was heette ik Otter van achternaam
heb altijd een voorliefde voor die beestjes gehad
Oeeeeh jaloers!! Ik wil ook vrij!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef freud het volgende:
Zo. Thuis. Heb vrij genomen vanmiddag. Was het ff enorm zat om te werken.
lekkere binnenkomerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef MarBu het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel een beetje Fotters![]()
m'n 1e en meteen slechtste post ooit in de SC![]()
Wie heeft het over thuis? Ik ga zo rotterrdam in denk ik, ff kijken naar een goeie laptoptas.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Oeeeeh jaloers!! Ik wil ook vrij!
Hoewel.. hier binnen is het wel lekkerder dan bij mij thuis
Ga je nog naar Blijdorp?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef freud het volgende:
[..]
Wie heeft het over thuis? Ik ga zo rotterrdam in denk ik, ff kijken naar een goeie laptoptas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |