met zo'n nick? denk dat ie eerder kans maakt de surinaamse moeder van mijn overbuurman te scorenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in..
Het zal wel weer een kijk-mij-stoer-gedrag-vertonen-en-daarmee-een-dom-breezer-chick-scoren post zijn..
Dat is pas een fantastisch shirt idee!!! Mooie mond + tong en een dikke compensatielens met onderschrift: Lick my lense...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:17 schreef An24 het volgende:
Heb je hem een flinke zoen, knuffel, lebber gegeven?![]()
Never nooit nietquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:17 schreef An24 het volgende:
Heb je hem een flinke zoen, knuffel, lebber gegeven?![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Never nooit niet
De 2x TC van Nikon schijnt zachte resultaten te geven. Het word een 1.7 TC, die is veel beter... Die ga ik morgen o.a. kopen van het geld dat ik voor de 80-400 kreeg (dat was 950 euro)
.....
niet iemand van Fok
Ik kan hem niet zo snel vinden, maar ik heb daar een foto van FB met Re zijn lens en een natte tongquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef freud het volgende:
Dat is pas een fantastisch shirt idee!!! Mooie mond + tong en een dikke compensatielens met onderschrift: Lick my lense...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is pas een fantastisch shirt idee!!! Mooie mond + tong en een dikke compensatielens met onderschrift: Lick my lense...
Naarstig op zoek gaat naar die foto van FrauBitchquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef freud het volgende:
[..]
[zelfcensuur]quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat moeten we eigenlijk en keer gaan regelen
![]()
Heeft Xila al cadeautjes gehad voor zijn verjaardag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef freud het volgende:
[..]
[zelfcensuur]
Nee, ik zal het niet zegge...
[/zelfcensuur]
Veel fietsen hebben een te breed en te zacht zadel. Dat is op de langere duur oncomfortabel. Kijk eens naar een wat smaller zadel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had die mooie witte rok aan
ik ben echt te dik aan het worden, mijn benen kunnen mijn gewicht niet maar dragen als ik fiets
of je koopt gewoon een ander zadel he? ja laat ik dat maar doen enzo![]()
ik heb een opoe fiets, dat is toch geen gezicht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Veel fietsen hebben een te breed en te zacht zadel. Dat is op de langere duur oncomfortabel. Kijk eens naar een wat smaller zadel.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.video-direct.n(...)ery_grip_f_eos_300d/ daar hebben ze hem nog..![]()
En koop gewoon een paar extra accu's BloodyMeid![]()
Tonks vindt het vervelend dat ik ooit wat foto's van een 16 jarige dame heb verwijderd uit US [V] S&G. Da's al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neuh okee, maar ik vind het desalniettemin een opmerking die kant noch wal raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |