Bij Toffie duurt het geen uur voor een SC wordt geopend na de sluitpost.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef freud het volgende:
Ik zat er al op te wachten...
Wat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef freud het volgende:
Ik zat er al op te wachten...
Die gast bij mij was goed op de hoogte verderquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij Toffie duurt het geen uur voor een SC wordt geopend na de sluitpost.![]()
Ik ga maar geen gesprekken aan met de fotoboer, want de woorden Macro, Diafragma en RAW kennen ze nog niet.![]()
Het zelfde met vragen over Manfrotto statieven. Dan wordt je als een zombie aangekeken alsof je van planeet Mars komt ofzo.![]()
Ik heb nog een manfrotto 1 poot statief liggen voor de liehebber overigens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga maar geen gesprekken aan met de fotoboer, want de woorden Macro, Diafragma en RAW kennen ze nog niet.![]()
Het zelfde met vragen over Manfrotto statieven. Dan wordt je als een zombie aangekeken alsof je van planeet Mars komt ofzo.![]()
ook voor wat rosequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:24 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb nog een manfrotto 1 poot statief liggen voor de liehebber overigens.
Ik heb er wel eens naar lopen kijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:32 schreef freud het volgende:
Zoiets:
[afbeelding]
Kom anders ff een keer kijken. Ik gebruik hem niet meer, hij is imo te zwaar om mee te nemen met een hike namelijk als wandelstok. Ik ben er te lui voor dus.
Verkeerde foto boer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
Als Marco erg "raw" is, zou ik een goede bodymilk aanbevelen en van het diafragma afblijven tot het vet in het ruwe huidje is getrokken. Of nog iets langer op de barbecue laten liggen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Verkeerde foto boer.
"Marco was erg RAW, want hij had zijn diafragma niet goed opengezet""
Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:36 schreef freud het volgende:
Deze week moet lukken 's avonds denk ik. Kan je ook om een uur of 17:00 of zo?
Phoentjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:41 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als Marco erg "raw" is, zou ik een goede bodymilk aanbevelen en van het diafragma afblijven tot het vet in het ruwe huidje is getrokken. Of nog iets langer op de barbecue laten liggen...
We zijn welgeteld 10 min in het stukje niemandsland tussen Thailand en Maleisië ingeweest en niet eens de auto uitgestapt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:44 schreef Shark.Bait het volgende:
heeeej Phoenixxje
WB
Wilde ik LD vragen hoe het was in thailand, zattie Voetbal te kijken tsssss
Studeren jij verdoriequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:43 schreef Yoni het volgende:
Bijna vier uur en nog steeds geen camera![]()
Stomme koeriers!
Ik zit op m'n werk johquote:
Owh lekker dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
tvp!
owja...mijn Kevertje is afgekeurd
op de ruitensproeier (die ws gewoon leeg is maar ze kregen de kap niet open ) en de claxon
ja die ruitensproeier hoeven we ws alleen maar te vullenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh lekker dan.
En is het wel makkelijk te maken dan?
Pfff, prutsers zeg!! Balen hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn hier gewoon WEL geweest, maar ipv bij de receptie lekker eigenwijs naar de expeditie gegaan. En daar hebben ze blijkbaar het pakketje niet geaccepteerd omdat het een rembourszending betreft![]()
![]()
![]()
Balen yoni, en nu? Hoe lang moet je nu weer wachten?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn hier gewoon WEL geweest, maar ipv bij de receptie lekker eigenwijs naar de expeditie gegaan. En daar hebben ze blijkbaar het pakketje niet geaccepteerd omdat het een rembourszending betreft![]()
![]()
![]()
Ynske! Volgens mij heb ik helemaal gemist hoe je musical was!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:52 schreef Ynske het volgende:
wat is t toch heerlijk als je met plezier naar je werk gaat
Gaat lekker daar zeg...Ik zou voor de zekerheid de expeditie en de receptie waarschuwen dat er een vaag persoon wel eens een pakje af zou kunnen komen leverenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:05 schreef Yoni het volgende:
Nou, ze zouden dus alsnog vandaag het pakje bezorgen. Dus ik heb gezegd dat ze dan NIET weer naar de expeditie moesten gaan. Zou goedkomen. Dus ik ben langer op m'n werk gebleven, maar mooi geen telefoontje dat er een koerier kwam. Op een gegeven moment maar naar beneden gelopen, bleek ie dus toch alweer geweest te zijn, maar het pakje niet bij zich te hebben én mijn naam niet genoemd te hebben.![]()
Nu komen ze morgen als het goed is weer.
Je had natuurlijk ook die jochies ff kunnen afsnauwen of stiekum met je ellebogen prikken :pquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag naar de tour geweest om wat foto's te maken. Goed plekje gevonden ondanks tegenwerking van politie & verkeersregelaars, komen er wat ADHD jochies naast me staan die als voornaamste doel het op TV komen hebbenKon ik naar een beroerde plek verkassen
Bij de receptie hangt nu idd een briefje, als ik morgen binnen kom waarschuw ik ze ook nog en ik ga idd ook het magazijn nog effies informeren maar morgenochtend. En als het pakje er is, éérst openmaken maar voor ze m'n geld krijgen, want ik vertrouw er niks meer vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gaat lekker daar zeg...Ik zou voor de zekerheid de expeditie en de receptie waarschuwen dat er een vaag persoon wel eens een pakje af zou kunnen komen leveren
't was een hele familie met volwassenen erbij...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook die jochies ff kunnen afsnauwen of stiekum met je ellebogen prikken :p
musical was tofquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ynske! Volgens mij heb ik helemaal gemist hoe je musical was!
is idd een ideequote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef pea4fun het volgende:
@ Ynske misschien maar een reisje londen boeken dan voor de engelse versie
had ik wel met the lion king gedaan en was zeker de moeite waard
Jemig...soms is nederlands gewoon géén taal he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
is idd een idee
waar ik wel om moest lachen
ze vertaalden Jesus Christ Superstar als
Jesus mijn superheld
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Heel warmavond
net 7 kratten bier 3 trappen opggesjouwd.
Goeie voorbereiding op een feestjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Heel warmavond
net 7 kratten bier 3 trappen opggesjouwd.
komt Sub dan ook?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef prupke het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het genoeg is.... ws niet
Als hij nou wit was met 2 rode strepen dan had ik het wel wat gevonden. :-)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:32 schreef freud het volgende:
Zoiets:
[afbeelding]
Kom anders ff een keer kijken. Ik gebruik hem niet meer, hij is imo te zwaar om mee te nemen met een hike namelijk als wandelstok. Ik ben er te lui voor dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |