ik ben nog geen 30quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:46 schreef prupke het volgende:
[..]
ben nu jarge job af he ...30 plusser ben ik nu (inclusief de niet weg te soepen cellulitus en vetrollen )
Strooi maar wat je wilquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben nog geen 30
zout in wonden strooit
ik hoop dat ik dat ook heb als ik 30 wordtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Strooi maar wat je wil![]()
* prupke voelt zich nog steeds 18
hmmzz.. battery grip niet beschikbaar voor je cam, dat suxx hey. kut is dat zo'n camera die er geen zin in heeft. als ie nog geen jaar oud is, kun je dan niet iets met garantie doen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik flip HELEMAAL uit van mijn camera de laatste tijd. De batterij is al na een paar uur leeg (hele nacht in oplader, dan om 3 uur 's middags weer leeg, opladen, weer om half 11 's avond leeg), heb dat KUTding nog geen jaar en hij flikt me dit nu al. Batterij vernieuwen, ok. Maar hier heb ik niet die bult centen voor betaald.![]()
En dan kan ik ook nog nergens op internet zo'n onderschroefgeval waar je een hele bult batterijen extra in kunt stoppen vinden.![]()
Ik wil een scheiding, deze liefdesrelatie is over.![]()
quote:
Mogguh, leuke dag gehad gisteren?quote:Op donderdag 6 juli 2006 06:37 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Veels te vroeg moet ik weer op14.gif
ik ga toch maar met de auto vandaag, je weet maar nooit of er nog meer nattigheid gaat vallen en dan kom ik helemaal natgeregend aan op mijn werk..dat kan ook niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:04 schreef freud het volgende:
Hier (Delft) droog en een paar druppels voor de vorm. Ik heb overigens wel prima geslapen
.
Werken aan de wegquote:A12 Den Haag - Utrecht
tussen Nieuwerbrug en knp. Oudenrijn
16 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 20 min)
Canon 300D niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik flip HELEMAAL uit van mijn camera de laatste tijd. De batterij is al na een paar uur leeg (hele nacht in oplader, dan om 3 uur 's middags weer leeg, opladen, weer om half 11 's avond leeg), heb dat KUTding nog geen jaar en hij flikt me dit nu al. Batterij vernieuwen, ok. Maar hier heb ik niet die bult centen voor betaald.![]()
En dan kan ik ook nog nergens op internet zo'n onderschroefgeval waar je een hele bult batterijen extra in kunt stoppen vinden.![]()
http://www.video-direct.n(...)ery_grip_f_eos_300d/ daar hebben ze hem nog..quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Psies! 9 euro of zo op ebay.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
http://www.video-direct.n(...)ery_grip_f_eos_300d/ daar hebben ze hem nog..![]()
En koop gewoon een paar extra accu's BloodyMeid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |