Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Lurkt mee
Idd, nou zie ik het ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Ymke het volgende:
In de op staat Het Neude, het is DE Neude
Iets met tieten. Of een plein. Dat weet ik nog niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:44 schreef Christine het volgende:
Wat is een Neude?
De Albert Heijn op de Amsterdamse Straatweg, vlakbij het station volgens mij.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Is er een supermarkt open met koopzondag? Zo ja, welke?
Nee, juist niet. Het is juist geen arboverantwoorde, overheidsgesubsidieerde witte tegeltjes aan de muur aangelegenheid.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Een soort cultureel centrum dus.
Volgens mij zal ik daar niet vaak te vinden zijn.
Ja, precies. Het is een bepaald gevoel. Soms is dat fijn, soms heeft het ook iets compleet kansloos'.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:02 schreef Sjoewe het volgende:
Als je eens een keer een avond schijt wil hebben aan dat iedereen let op hoe je er uitziet, hoe je danst etc dan is de ACU echt wel een prima plek om af en toe naar toe te gaan. Vind ik dan.
Biton heeft dat ook wel een beetje toch. Soms had ik wel lol op die open avonden, soms wist ik echt niet hoe snel ik d'r vandaan moest komen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is een bepaald gevoel. Soms is dat fijn, soms heeft het ook iets compleet kansloos'.
En jij gaat premasteren op de faculteit voor sociale wetenschappen? Dat is pas een links bolwerkquote:
Groenlinks heeft er z'n hoofdkwartier zitten. 14.gifquote:Op zondag 2 juli 2006 13:07 schreef Christine het volgende:
Is Utrecht heel erg links trouwens?
Ja, ik maak mijn borst ook al nat.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij gaat premasteren op de faculteit voor sociale wetenschappen? Dat is pas een links bolwerk
Utreg Massive !quote:Op zondag 2 juli 2006 13:16 schreef Christine het volgende:
Trouwens, Sjoewe... zijn er in Utrecht een beetje leuke DnB feestjes?
Heb daar laatst in dit topic een hele lap over geschreven.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:18 schreef Christine het volgende:
En kan je ergens fatsoenlijk Indie luisteren?
Utrecht is de DnB stad van Nederland, thuishaven van Bong-Ra, Black Sun Empire, the Utreg Massiv etc. Iedere twee weken Structure, iedere maand Blackout. Af en toe dungeons & dj's en eigenlijk altijd her er der kleine kutfeestjes van zielige DJ-jongetjes die niet met de groete jongens mee mogen doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:16 schreef Christine het volgende:
Trouwens, Sjoewe... zijn er in Utrecht een beetje leuke DnB feestjes?
Mja, van die mensen die hun politieke overtuiging betrekken op iedere ademteug die ze nemen, maar er voor de rest echt geen klap vanaf wetenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, maar ze geloven er ook echt in enzo. Da's het aandoenlijke. Dat ze je opeens gaan uitfoeteren dat je geen Max Havelaarkoffie hebt. Vriend van me is nog zo'n echte ouderwetse communist. Die gelooft er ook echt oprecht in enzo. Die werkt in zijn vrije tijd in de Weggeefwinkel enzo.
Oh thankiesquote:Op zondag 2 juli 2006 13:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb daar laatst in dit topic een hele lap over geschreven.
Dat je zo door de deur heen kan zien hoe ik probeer te plassen terwijl ik met mijn ene hand mijn neus dichtknijp en met de andere hand net voel dat er geen wcpapier meer is ?quote:
Ja precies datquote:Op zondag 2 juli 2006 14:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat je zo door de deur heen kan zien hoe ik probeer te plassen terwijl ik met mijn ene hand mijn neus dichtknijp en met de andere hand net voel dat er geen wcpapier meer is ?
Nee, die maken we hier allemaal zelf.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:38 schreef tonks het volgende:
Heeft Utrecht eigenlijk een beetje een groot winkelcentrum? voor kleren e.d
Ik ben nu vast te laat?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga nu naar Ubica, proberen een bakfiets voor morgen los te peuteren. Vanavond deels inpakken in de dozen die ikk heb. (Te weinig.) En dan morgenochtend naar de Gamma, dozen kopen. En inpakken en 's middags fietsen.
Ik heb nu zin in drank. Heb je zin om even bij de Zaak op het terras te gaan zitten als ik die fiets bij Ubica geregeld heb ?
quote:
Utrecht is de beste straat in Monopoly. Als je wilt winnen, moet je Utrecht kopen.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:00 schreef Christine het volgende:
Neude durfde ik trouwens nooit te kopen, omdat ik het zo'n vies woord vond.
De UB op de Uithof heeft airco ! En goed ook ! I-de-aal !quote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef ioko het volgende:
Laten we het dan maar hebben over hoe iedereen vandaar de hitte gaat ontlopen in Utrecht, misschien krijg ik nog goede ideen
Ik zit op mijn kamer aan een verslag te werken, maar de temp. valt nog mee
Zo eerst met auto naar de garage (aircoquote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef ioko het volgende:
Laten we het dan maar hebben over hoe iedereen vandaar de hitte gaat ontlopen in Utrecht, misschien krijg ik nog goede ideen
Ik zit op mijn kamer aan een verslag te werken, maar de temp. valt nog mee
Nee hoor. Ligt er maar aan wie de openingspost maakt. Als het een echte Utrechters is, dan zegt hij/zij De Neude, anders Het Neude.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Ymke het volgende:
In de op staat Het Neude, het is DE Neude
Wikipediaquote:De Neude (in het Stad-Utrechts, voor mensen van elders: het Neude)
Jullianaparkquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Undergod het volgende:
Wat is een leuk park om op het gras te zitten luieren in utrecht?
Is er een soort van ala vondelpark in utrecht?
Warmweerterugengeenzinomnaarhetstrandvindtegaanpost
Wilhelminaparkquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Undergod het volgende:
Ik zou voor het Wilhelmina-park gaan, maar er zijn ook in andere delen van de stad leuke parken (zoals park Transwijk, wat erg leuk is opgeknapt.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Undergod het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 3 juli 2006 13:22 schreef Undergod het volgende:
Zijn er dan ook andere mensen of liggen we met zijn 2en?
Vergeet de ARCO nietquote:Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef Q. het volgende:
Gelukkig mag ik nu weer in een hete auto naar Utrecht toe.![]()
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:
Maar we hebben wel Maarseveen, daar ben je vanaf Ondiep in 25 minuten.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
Gelukkig heb ik straks een tuin.
Het enige nadeel van Utrecht is dat er geen strand in de buurt is.
Fietsend/lopend/met de auto/met de straaljager?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar we hebben wel Maarseveen, daar ben je vanaf Ondiep in 25 minuten.
Fietsend.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Fietsend/lopend/met de auto/met de straaljager?
Ik zie anders in je fotoboek dat je wel eens in de Amsterdam Arena komt, en dat soort volk is hier niet welkom.quote:
Jawel joh: http://www.utrechtbeach.nl/quote:Op maandag 3 juli 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
Gelukkig heb ik straks een tuin.
Het enige nadeel van Utrecht is dat er geen strand in de buurt is.
Jammer want dat is helemaal dichtbij.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jawel joh: http://www.utrechtbeach.nl/
(ga niet, wees wijs, en luister naar me: het is vre-se-lijk!!)
Ja hoiquote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef Q. het volgende:
Het Strijkviertel is in mijn achtertuin.
Kwartiertje verder fietsen en dan heb je ook nog loosdrecht.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar we hebben wel Maarseveen, daar ben je vanaf Ondiep in 25 minuten.
Ook in mijn achtertuin, ik heb er dit weekend nog gelegen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef Q. het volgende:
Het Strijkviertel is in mijn achtertuin.
Ja, maar jij woont weer zo goed als letterlijk in mijn achtertuin.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ook in mijn achtertuin, ik heb er dit weekend nog gelegen.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie anders in je fotoboek dat je wel eens in de Amsterdam Arena komt, en dat soort volk is hier niet welkom.![]()
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:03 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Al moet ik bekennen dat ik ook een maal in de arena ben geweest, maar dat was voor U2, en zo te zien was cherry lips er ook niet voor een voetbalwedstrijd.
Kon het overigens niet laten om met mijn marker forza utreg op het stoeltje te kalken![]()
Dat vroeg ik me ook al af. Q. opperde dat idee afgelopen weekend al.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand of je mag bbq'en in Juliana- dan wel Wilhelminapark? Ik ben bang van niet, maar ik kan het nergens vinden..
Hahaha das inderdaad humor. Maar het zal er wel niet meer liggen nu, is die grasmat al niet tig keer vervangen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.
Volgens mij was dat met het AZ-stadion ofzo, en niet met de Amsterdam Arenaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.
Ik zie geen enkele reden waarom niet, ik zie er vaak genoeg mensen picknicken. Maar ja, das natuurlijk minder brandgevaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand of je mag bbq'en in Juliana- dan wel Wilhelminapark? Ik ben bang van niet, maar ik kan het nergens vinden..
Ik ook. Als het verboden was, zouden er wel bordjes staan toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:11 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat je het gewoon moet proberen.
Tenzij het als 'open vuur' wordt beschouwd; je mag niet zomaar overal vuurtjes stoken. Je ziet trouwens wel vaak grote families allochtonen bij van die recreatieplassen bbq'en. Hele hebben en houwen mee, tenten, dekens, kinderspeeltjes, zwembaden, en chillen maar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ook. Als het verboden was, zouden er wel bordjes staan toch?
Of is er een wet dat je niet mag bbq-en in een park? Bij mijn weten niet.
Gelul hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Anders laat je iedereen in z'n eigen waarde, trieste hooligan.Mensen als jij kan iedereen missen als kiespijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Nep Utregger! Echte Utrechters zijn trots op hun clubbie, ookal gaan ze er niet naartoe. Ze zullen blij zijn als Utrecht wint, en Ajax verliest. Mensen die zo graag naar die stinkstad met die kutclub reizen, mogen van mijn part daar blijven, die hoeven we hier niet.
En de moraal ridder die dat dan weer moet zeggen kunnen we ook wel missen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Anders laat je iedereen in z'n eigen waarde, trieste hooligan.Mensen als jij kan iedereen missen als kiespijn
Vind die hele anti-amsterdam houding redelijk sneu en meer voorbehouden aan geblondeerde veerkampjes-types uit wijk c. Utrecht en Amsterdam zijn allebei schitterende steden, en een andere stad haten..kom op zeg, hoe oud zijn we nou...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Nep Utregger! Echte Utrechters zijn trots op hun clubbie, ookal gaan ze er niet naartoe. Ze zullen blij zijn als Utrecht wint, en Ajax verliest. Mensen die zo graag naar die stinkstad met die kutclub reizen, mogen van mijn part daar blijven, die hoeven we hier niet.
Ik heb overigens wel de foto's van het Ajax shirt in beton van het AZ stadion op Internet gevonden, maar daarbij claimen veel mensen dat dat weer niet het AZ stadion is.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind die hele anti-amsterdam houding redelijk sneu en meer voorbehouden aan geblondeerde veerkampjes-types uit wijk c. Utrecht en Amsterdam zijn allebei schitterende steden, en een andere stad haten..kom op zeg, hoe oud zijn we nou...
Nee vrind, het is geen broodje aap. Ik zal de foto's eens inscannen. Misschien is het er wel uitgehaald, maar ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelul hoor.![]()
Enne, er zijn genoeg Utrechters die om de twee weken in de Arena zitten.
Ik bijv.![]()
Haha, ik ben helemaal niet geirriteerd hoor. Als je de vorige post van me nou eens gewoon leest zie je dat ik juist een hekel heb aan die '' haat" voor elkaar. Maar ik volg Ajax al heel lang, en ken alleen het Ajax/AZ verhaal. Maakt me verder niet uit, maar ik geloof het gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nee vrind, het is geen broodje aap. Ik zal de foto's eens inscannen. Misschien is het er wel uitgehaald, maar ik kan het me niet voorstellen.
Vind je dit nu een onprettig verhaal omdat je voor Ajax bent?
Ik ken overigens ook veel AJAX- supporters. En veel Feyenoord- supporters. Zelfs RODA JC, Sparta en PSV- supporters. En het zijn nog vrienden van mij en elkaar ook, eng hč?
Q. Vlug grijp je kans!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ligt het nou aan mij of reloceert half Utrecht zichzelf tegenwoordig elke dag naar het zwembad Kromme Rijn ? Ik fiets daar elke dag langs, maar WAT een drukte !!
Oh en er zit een lief meisje tegenover me met een iBook 14". Ik ben ge0wnd hier.!
Die zender bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
En de Maarseveense Plassen is ook niet alles. Klotesteentjes op de grond en stomme mensen met ghettoblasters met ID&T-radio op..
Als je echte rust wilt, maar toch buiten wilt zwemmen moet je je abonneren op buitenbad de Kikker in Groenekan. Besloten buitenbad, mag je alleen komen als je lid wordt. = lekker rustig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kweenie, ben er zelf 1x geweest. Vond het vooral erg koud.
Maar, ik hou niet van zwembaden en recreatieplassen ofzo. Wel van zwemmen, maar ik word altijd heel snel chaggerijnig van bomvolle zwembaden met aan de ene kant een luidkeels krijsende klas met schoolzwemmende kleuters, en aan de andere kant allemaal doofstomme blinde bejaarden met badmutsen op wiens richtingsgevoel dusdanig slecht is, dat je op een gegeven moment begint te vermoeden dat ze expres tegen je aanzwemmen. En als je met iemand gaat zwemmen en je praat met elkaar tijdens het baantjestrekken, dan gaan alle bejaarden boos kijken. *
En de Maarseveense Plassen is ook niet alles. Klotesteentjes op de grond en stomme mensen met ghettoblasters met ID&T-radio op..
De laatste keer dat ik was gaan zwemmen was in een of andere compleet verlaten ondiepe zandafgraving ergens in Flevoland. Dat was wel fijn. Ik denk dat ik gewoon iets heb tegen Andere Mensen in Mijn Water.
* Dit was in De Kwakel. Kent iemand een relaxter zwembad met fatsoendelijke normalemensenopeningstijden, dan hou ik me aanbevolen.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Hoezo, zijn ze vervelend ? Zitten ze te gluren ? Fluiten ze mensen na ? Hangen ze irritant rond in groepjes ?quote:Ben gisteren voor het eerst toevallig naar Krommerijn geweest, ga ik ook nooit meer heen. Veel te veel Marrokanen, komt de sfeer niet bepaald ten goede...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je echte rust wilt, maar toch buiten wilt zwemmen moet je je abonneren op buitenbad de Kikker in Groenekan. Besloten buitenbad, mag je alleen komen als je lid wordt. = lekker rustig.
Tis net zo ver als Maarseveen hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
.
Voordat ik dan weer thuis ben dan heb je al zolang weer gefietst dat je meteen weer onder de douche kan, zeker met dit weer. En dat is zeker heeld duur ook, of niet ? (Kromme Rijn is 's winters ook een besloten zwembad waar je lid van moet worden, en dat kost ook echt 110 euro voor een hele winter of iets dergelijks).
Ik ga dan ook zelden naar Maarseveen om precies dezelfde reden. En De Kwakel kost 2,40 euro per keer, en ik ga toch niet meer dan 10 x per maand zwemmen. Al helemaal niet als ik ervoor naar fucking Groenekan moet fietsen. Ga ik liever hardlopen in de Amelisweerd en daarna thuis in bad liggen. (quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis net zo ver als Maarseveen hoor
http://www.zwembaddekikker.nl/
15 euro voor een weekkaart, 25 voor een maandkaart.
Heb je je pc niet op zo'n speciale stekkerdoos zitten die je boeltje beschermt bij stroomuitval en onweer en dat soort geintjes ? Misschien iets om aan te schaffen voor een volgende keer ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef Hathor het volgende:
Nou, er was hier net een gigantische stroomstoring in Overvecht, echt alles viel uit, allebei mijn PC's, de TV, de telefoon, de koelkast, de hele zwik. Langzaam maar zeker kwam alles weer terug, behalve mijn PC, die wilde gewoon niet eens meer starten. Zeker een uur van alles zitten proberen, en uiteindelijk maar de helpdesk gebeld van het bedrijf waar ik hem gekocht heb, om een afspraak te maken om hem na te laten kijken. Om een lang verhaal kort te maken...nadat ik een afspraak heb gemaakt, probeer ik nog een keer alle snoeren uit, effe alles opnieuw aansluiten en zo, en wat denk je.....springt de pleurislijer gewoon in een keer weer aan.![]()
Je bedoelt van die stekkerdozen met een powerknop erop ? Ja, daar zit ie op aangesloten. Wat nou daarnet het probleem was weet ik nu nog niet, maar ik ben allang lekker dat ie het weer doet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb je je pc niet op zo'n speciale stekkerdoos zitten die je boeltje beschermt bij stroomuitval en onweer en dat soort geintjes ? Misschien iets om aan te schaffen voor een volgende keer ?
Heel gek.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
Omdat het in de Universiteitsbieb niet erg gewoon is om er een borrel bij te pakken.
Probeer het bij een cocktailbarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heel gek..
Al zou mijn eerdergenoemde granita met triple sec en tequila en citroensap er wel ingaan op dit moment. Zou dat voor café's geen gouden markt zijn ? Granita-ijs met alcohol ? Een soort ijs-cocktail, zal ik maar zeggen. Da's sjiek en lekker koud tegelijkertijd.
Ik ook niet. Ik ben ook meer het ballenkrabbende bierzuup-type, maar soms, zo'n 1x per jaar, dan krijg ik de kolder in de kop en wil ik ook weleens hakschoentjes aan, naar een club, cocktails drinken en andere glamoureuze dingen doen die Cosmopolitan-vrouwen doorgaans schijnen te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Probeer het bij een cocktailbar
Edit:
JA de Havana dus. Verder ken ik ze eigenlijk niet. Ik ben niet echt een cocktailtypje
Ja. En voor de airco.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:39 schreef Undergod het volgende:
AH: zit je in de UB voor een scriptie ofzo?
En draagt de paus jarretels?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoezo, zijn ze vervelend ? Zitten ze te gluren ? Fluiten ze mensen na ? Hangen ze irritant rond in groepjes ?
Het Heerderstrand. Dat is pas tof. Oh. Ik ga trouwens regelmatig zwemmen in Den Hommel. Maar ook alleen omdat dat zo dichtbij is. Lekker van 21:00 tot 22:00, vlak voor het slapen gaan, dat is relaxted.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kweenie, ben er zelf 1x geweest. Vond het vooral erg koud.
Maar, ik hou niet van zwembaden en recreatieplassen ofzo. Wel van zwemmen, maar ik word altijd heel snel chaggerijnig van bomvolle zwembaden met aan de ene kant een luidkeels krijsende klas met schoolzwemmende kleuters, en aan de andere kant allemaal doofstomme blinde bejaarden met badmutsen op wiens richtingsgevoel dusdanig slecht is, dat je op een gegeven moment begint te vermoeden dat ze expres tegen je aanzwemmen. En als je met iemand gaat zwemmen en je praat met elkaar tijdens het baantjestrekken, dan gaan alle bejaarden boos kijken. *
De laatste keer dat ik was gaan zwemmen was in een of andere compleet verlaten ondiepe zandafgraving ergens in Flevoland. Dat was wel fijn. Ik denk dat ik gewoon iets heb tegen Andere Mensen in Mijn Water.
* Dit was in De Kwakel. Kent iemand een relaxter zwembad met fatsoendelijke normalemensenopeningstijden, dan hou ik me aanbevolen.
Of je kan natuurlijk ook besluiten om helemaal niks te posten als je toch geen klote te melden hebt. Er zijn bepaalde steden in Nederland waar ik ook geen hoge pet van op heb, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar moet gaan zitten vissen voor flames in hun lokale topics, dat zou een beetje kinderachtig zijn, vind je niet ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:48 schreef BelleDeJour het volgende:
Utrecht, ach. Laat ik het zo samenvatten: "Tja", en terwijl ik dat zeg maak ik zo'n klein schokje met mijn hoofd naar links, trek ik één wenkbrauw wat op en haal flauwtjes mijn schouders op.
Ga in je berging zitten. Lekker koel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:14 schreef Q. het volgende:
Ik wil terug naar mijn geairconditioneerde kantoor in Amersfoort..
Welke stad jij dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:48 schreef BelleDeJour het volgende:
Utrecht, ach. Laat ik het zo samenvatten: "Tja", en terwijl ik dat zeg maak ik zo'n klein schokje met mijn hoofd naar links, trek ik één wenkbrauw wat op en haal flauwtjes mijn schouders op.
"Geen klote te melden"? Welja, vriend! Mijn bijdrage was een uiterst evenwichtig gekozen knipoog naar wijlen theaterkoning Armando. Verder is het natuurlijk mijn goed recht om een mening te verkondigen op een forum, maar die discussie zal ik maar niet beginnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of je kan natuurlijk ook besluiten om helemaal niks te posten als je toch geen klote te melden hebt. Er zijn bepaalde steden in Nederland waar ik ook geen hoge pet van op heb, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar moet gaan zitten vissen voor flames in hun lokale topics, dat zou een beetje kinderachtig zijn, vind je niet ?
Ach nee, jij waarschijnlijk niet.![]()
Geef in ieder geval nog een mogelijkheid voor de ander om erop te reageren door te vertellen welke plaats dan wel je hart doet branden. (quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:54 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
"Geen klote te melden"? Welja, vriend! Mijn bijdrage was een uiterst evenwichtig gekozen knipoog naar wijlen theaterkoning Armando. Verder is het natuurlijk mijn goed recht om een mening te verkondigen op een forum, maar die discussie zal ik maar niet beginnen.
Mijn mening over Utrecht, hoe triviaal die ook moge wezen, blijft: "Tjā".
Goed, dat is op dit moment Chongqing, een alleraardigst stadje, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Geef in ieder geval nog een mogelijkheid voor de ander om erop te reageren door te vertellen welke plaats dan wel je hart doet branden. ()
Oh dus toch, het dorpjesbloed stroomt door je aderen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:58 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Goed, dat is op dit moment Chongqing, een alleraardigst stadje, wat ik je brom.
Er is geen houden aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Oh dus toch, het dorpjesbloed stroomt door je aderen.
Donders, gebeurt er eens wat in mijn wijk, ben ik er niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef Binkster het volgende:
iemand enig idee wat er in lunetten aan de hand is?
vliegt een politie heli lage rondjes over lunetten/hoograven
misschien pomp beroofd ofzo?
Potverdrie, ik ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:38 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Donders, gebeurt er eens wat in mijn wijk, ben ik er niet...![]()
Vermiste man weer terechtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef Binkster het volgende:
iemand enig idee wat er in lunetten aan de hand is?
vliegt een politie heli lage rondjes over lunetten/hoograven
misschien pomp beroofd ofzo?
Beetje verkoeling kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef ioko het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo bewolkt in Utrecht ?![]()
Toch niet dat huis waar het iedere woensdag ADHD-avond is? (Iedere woensdag komt ergens in de oude kerkstraat, ik denk studentenhuis, iemand die volgens mij ADHD heeft, hoor hem bij mij in de straat nog).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
En toen vond ik dus mijn onderhuurkamer aan de Oude Kerkstraat. ("Oo-Kaa", zoals mijn buurjongens de corpsballen dat zo mooi zeiden.)
Verkoelingquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:52 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Beetje verkoeling kan geen kwaad toch?
Mijn kamer ligt op het Zuiden. En ik heb nog geen kasten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef Q. het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe woning, Au3?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
mijn (inmiddels ex-) vriend
Het is okay. Echt waar. Alleen jammer dat diezelfde buurjongens op het balkon onze hele ruzie van gisteravond hebben kunnen volgen omdat datzelfde raam nogsteeds openstond toen wij ruzie begonnen te maken.quote:
0:55 toch ook nog? 'Mijn' bus gaat dan iig nog wel altijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
Pff eindelijk thuis. Maar met nieuwe schoenen, én goede zin in de vakantie. Alleen wie bedenkt het, na 12 uur laten ze de stadsbussen nog één keer rijden vanaf het station , allemaal om 0:25.
Lekker zinloos en een giga-opstopping als ze eindelijk vertrekken.
Al verwacht ik vrijdagochtend bij de jaarbeurs niet veel beters, ben ik bang![]()
Ach, kwartiertje lopen vanaf CS en ik ben thuis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:06 schreef Arid het volgende:
Stukje lopen is ook niet slecht voor je met dit weer![]()
Ja, sommige bussen dus. En niet alle kanten op. De 4 naar Fockema Andrea gaat dus om 0.25 uur voor het laatst, maar de 3 naar F.A. gaat nog wél om 0.55 uur. De 3 naar Zuilen dan weer niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
0:55 toch ook nog? 'Mijn' bus gaat dan iig nog wel altijd.
In het vervolg zou je i.p.v. de 3 naar zuilen dan lijn 36 kunnen nemen. Deze rijd niet de zelfde route maar hiermee kom je wel redelijk in de buurt van waar je zijn moet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, sommige bussen dus. En niet alle kanten op. De 4 naar Fockema Andrea gaat dus om 0.25 uur voor het laatst, maar de 3 naar F.A. gaat nog wél om 0.55 uur. De 3 naar Zuilen dan weer niet.
Ik woon tegenwoordig op kotskruipafstand van lijn 3 richting Fockema Andrea, kortom de enige van allemaal die wel om 0.55 uur nog gaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:00 schreef Druppel het volgende:
[..]
In het vervolg zou je i.p.v. de 3 naar zuilen dan lijn 36 kunnen nemen. Deze rijd niet de zelfde route maar hiermee kom je wel redelijk in de buurt van waar je zijn moet.
Ik had doorgetrapt en de massa van de bakfiets z'n werk laten doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik fietste met de bakfiets over de Nachtegaal toen ik aan het verhuizen was, sprongen er bijna twee Lonsedalejosti's voor m'n fiets. Ik zei: "Hee, pas op !" Zij hebben me toen staan uitschelden tot ik bij de Maliebaan was ongeveer..
Het was een mooie gedachtequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, en dan in elkaar geklapt worden door de 20 overige Lonsdalers van dat groepje die toevallig even om de hoek speed stonden te snuiven. Ik ken die lui.
Ik roep altijd: 'Hee, onzekere puber, zoek eens een wat vredelievender subcultuur om je bij aan te sluiten!'quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was een mooie gedachte
Maar ik zie de laatste tijd ook weer echte neonazi's lopenTwee jongetjes 17- 18 jaar, alsof ze net uit de set van American History X komen. Omgeslagen spijkerbroek, afhangende witte brettels, kisten met witte veters, kale kopjes, ijzeren kruis om hun nek.
Ik werd er gewoon kwaad van.
Ik reed van pure verbazing en nastaren bijna tegen een lantaarnpaalquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik roep altijd: 'Hee, onzekere puber, zoek eens een wat vredelievender subcultuur om je bij aan te sluiten!'
Van binnen, zeg maar![]()
Op Parkpop liep dus ook zo'n groep rond. Minstens 15 man ook altijd. Overal dwars doorheen stampen. Ik vond het toen al vervelend, maar ze deden niks. Lees ik dus gisteren dat clumsy_clown d'r hoofddoek van d'r hoofd afgetrokken is door zo'n stel van die lowlifes op Parkpop dus. Bah.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was een mooie gedachte
Maar ik zie de laatste tijd ook weer echte neonazi's lopenTwee jongetjes 17- 18 jaar, alsof ze net uit de set van American History X komen. Omgeslagen spijkerbroek, afhangende witte brettels, kisten met witte veters, kale kopjes, ijzeren kruis om hun nek.
Ik werd er gewoon kwaad van.
Ja ik kom even met je koffie leuten in de Guttenberg hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
RAAH.
Okee. Ik heb dus een schijtkankerhekel aan de geur van Red Bull. Ten eerste omdat ie vies is, en ten tweede omdat ie ganz lang blijft hangen.
Wat gebeurt hier dus net ? Een of ander Red Bull promoteam is hier door de bieb aan het lopen, deelt blikjes uit, spreekt iedereen aan, vraagt wat ze aan het doen zijn en. Kortom, een grote onrust, en het stinkt hier dus naar Red Bull..
Sjoew, kom je met me koffiedrinken/lunchen in de Gutenberg ?
Huhuhuh.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ik kom even met je koffie leuten in de Guttenberg hoor.Hoe laat wil je me ongeveer hebben?
mmm, mijn pesten wordt vandaag niet gewaardeerd,quote:
Verheug je je er erg op om naar de grote middelbareschool te gaan knulliebulliequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef ioko het volgende:
[..]
mmm, mijn pesten wordt vandaag niet gewaardeerd,hij was ook wel erg flauw.
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef AudreyHepburn het volgende:. ioko die helemaal wegdroomt bij de gedachte aan Sjoewes toompje tegen mijn huig.
.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef speknek het volgende:
[..].
Hoe lang geleden ging het uit met je ex?.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en kunnen we het vooral niet over mijn ex-relatie hebben ? Ik heb het uitgemaakt en ik voel me er prima bij, en alles, maar ik heb vooral geen zin om erover te hebben.
Minder dan vierentwintig uur geleden, liefje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef speknek het volgende:
[..].
Hoe lang geleden ging het uit met je ex?.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Dingen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Andere vrouwen die het voor je opnemen.
. Zo gaat dat in Utrecht.
.
Vrouwen eh, moment dat ze een relatie uitgaan worden ze weer krols.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Minder dan vierentwintig uur geleden, liefje.
Lullige steek onder water.quote:Heb jij nou al een huis ?
Gefeliciteerd! Over elf jaar heb je misschien een appartement in Utrecht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb me eindelijk ingeschreven bij Woningnet. Iets wat ik 3 jaar geleden ook al wilde doen. Maar ach.
Ik heb de tijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Over elf jaar heb je misschien een appartement in Utrecht.
Ik ben momenteel aan het werk aan mijn laatste 4000 woorden voor University College ever. In september begin ik met een Master Geschiedenis aan de UvA.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Welke studie doe je eigenlijk? Misschien heb ik er overheen gelezen ooit, maar dat vroeg ik me even af.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
Als er iemand in Wittevrouwen op het moment geluidsoverlast heeft, dan komt het door mij![]()
Een master geschiedenis? Johquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het werk aan mijn laatste 4000 woorden voor University College ever. In september begin ik met een Master Geschiedenis aan de UvA.
[..]
[afbeelding]Ik heb hier dus NIKS maar dan ook NIKS mee te maken, he. [afbeelding]
Dat dat even duidelijk is.
Enne...waarom niet aan de UU???quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het werk aan mijn laatste 4000 woorden voor University College ever. In september begin ik met een Master Geschiedenis aan de UvA.
[..]
Pendulumquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een master geschiedenis? JohDat wist ik niet. Welk onderwerp?
En ik zal even beamen dat Audrey niks met de geluidsoverlast te maken heeft, die is geheel op rekening van de heren van Pendulum en mijn boven modale geluidsinstallatie
De masters aan de UU zijn, mja ehmquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
Een master geschiedenis? JohDat wist ik niet. Welk onderwerp?
Ik wil Duitsland Studies en Holocaust & Genocide Studies als richting doen, en dat kan niet hier in Utrecht. Plus dat de UU ontzettend naaiballerig doet tegen mensen met een University College Bachelor diploma. Ze dwingen je om nog 2 jaar Geschiedenis Bachelor in te gaan halen ofzo, want ik zou zogenaamd te weinig geschiedenisvakken hebben gedaan, terwijl dat pure onzin is.quote:
Ik had niet verwacht dat erzoveel seksuele frustratie zat opgekroptquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Goed. Laten we het vooral weer over Utrecht hebben, oder ?. ioko die helemaal wegdroomt bij de gedachte aan Sjoewes toompje tegen mijn huig.
.
Hee, dat is mijn onderwerp. Nou als je ooit nog boeken over fascisme nodig hebt moet je maar eens in m'n boekenkast komen neuzen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[..]
Ik wil Duitsland Studies en Holocaust & Genocide Studies als richting doen, en dat kan niet hier in Utrecht. Plus dat de UU ontzettend naaiballerig doet tegen mensen met een University College Bachelor diploma. Ze dwingen je om nog 2 jaar Geschiedenis Bachelor in te gaan halen ofzo, want ik zou zogenaamd te weinig geschiedenisvakken hebben gedaan, terwijl dat pure onzin is.
Ik weiger om me onterecht te laten naaien door die kutuni. Begin dan geen "prestigeuze top-Bachelor" als je naderhand de mensen die ervanaf komen nieteens toe wil laten op je eigen Masters..
Ok, dat wist ik allemaal niet, ik heb geschiedenis gestudeerd in Groningen, vandaar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[..]
Ik wil Duitsland Studies en Holocaust & Genocide Studies als richting doen, en dat kan niet hier in Utrecht. Plus dat de UU ontzettend naaiballerig doet tegen mensen met een University College Bachelor diploma. Ze dwingen je om nog 2 jaar Geschiedenis Bachelor in te gaan halen ofzo, want ik zou zogenaamd te weinig geschiedenisvakken hebben gedaan, terwijl dat pure onzin is.
Ik weiger om me onterecht te laten naaien door die kutuni. Begin dan geen "prestigeuze top-Bachelor" als je naderhand de mensen die ervanaf komen nieteens toe wil laten op je eigen Masters..
Ik ga dus gewoon practisch IN het NIOD zitten he. En ik krijg college op het Centrum voor Holocaust & Genocide Studies.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee, dat is mijn onderwerp. Nou als je ooit nog boeken over fascisme nodig hebt moet je maar eens in m'n boekenkast komen neuzen.
En bij de geschiedenis faculteit hebben ze het een beetje hoog in hun bol inderdaad in Utrecht. Breek me de bek niet open![]()
Plus dat je in Amsterdam ook het NIOD hebt, met een van de beste archieven en een zeer zer zeer uitgebreide boekencollectie omtrent dit onderwerp. Al veel dankbaar gebruik van gemaakt
Amelisweerd !quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat zijn trouwens leuke plekken om te joggen hier in Utrecht. Ik woon in Hoograven, maar ik heb het hier wel gezien in de buurt.
Werk is toch overrated.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef Svyatagor het volgende:
Niet om het een of ander, maar uit ervaring weet ik dat de mate van studievreugd bij Geschiedenis min of meer omgekeerd evenredig is aan banenkans.![]()
Maar dat hoef ik jullie vast niet te vertellen.![]()
Zo niet Utrecht. Om het maar eens on-topic te houden.quote:
Bedankt voor de tip. Dat is ook niet al te ver hier vandaan zie ik, dus dat moet voor mij net te doen zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Amelisweerd !
Met je fiets naar Zwembad Kromme Rijn, en dan die straat doorfietsen tot je aan de rechterkant een zandpaadje ziet met heggen eromheen aan beide kanten dat de weilanden in loopt. Als je daar je fiets neerzet en dat paadje af gaat joggen kom je uiteindelijk in het bos uit, met water en fijne paadjes overal.
Gloeiende, en je zit nog wel in Oudwijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zie het anders. Ik studeer dan wel in Amsterdam straks, maar mij krijg je met geen stok Utrecht uit.
Mocht je erg gevoelig zijn voor insectenbeten dan kun je je beter even insmeren met Deet ofzo. Ik ben daar de vorige keer geprikt door iets exotisch.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Dat is ook niet al te ver hier vandaan zie ik, dus dat moet voor mij net te doen zijn.
Schat, het is niet dat jij opeens wel een huis heb als ik in Amsterdam zou gaan wonen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Gloeiende, en je zit nog wel in Oudwijk.
Ik zeg altijd maar, hoe meer leegstand in Oudwijk, hoe beter.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Schat, het is niet dat jij opeens wel een huis heb als ik in Amsterdam zou gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |