Vermiste man weer terechtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef Binkster het volgende:
iemand enig idee wat er in lunetten aan de hand is?
vliegt een politie heli lage rondjes over lunetten/hoograven
misschien pomp beroofd ofzo?
Beetje verkoeling kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef ioko het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo bewolkt in Utrecht ?![]()
Toch niet dat huis waar het iedere woensdag ADHD-avond is? (Iedere woensdag komt ergens in de oude kerkstraat, ik denk studentenhuis, iemand die volgens mij ADHD heeft, hoor hem bij mij in de straat nog).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
En toen vond ik dus mijn onderhuurkamer aan de Oude Kerkstraat. ("Oo-Kaa", zoals mijn buurjongens de corpsballen dat zo mooi zeiden.)
Verkoelingquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:52 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Beetje verkoeling kan geen kwaad toch?
Mijn kamer ligt op het Zuiden. En ik heb nog geen kasten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef Q. het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe woning, Au3?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
mijn (inmiddels ex-) vriend
Het is okay. Echt waar. Alleen jammer dat diezelfde buurjongens op het balkon onze hele ruzie van gisteravond hebben kunnen volgen omdat datzelfde raam nogsteeds openstond toen wij ruzie begonnen te maken.quote:
0:55 toch ook nog? 'Mijn' bus gaat dan iig nog wel altijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
Pff eindelijk thuis. Maar met nieuwe schoenen, én goede zin in de vakantie. Alleen wie bedenkt het, na 12 uur laten ze de stadsbussen nog één keer rijden vanaf het station , allemaal om 0:25.
Lekker zinloos en een giga-opstopping als ze eindelijk vertrekken.
Al verwacht ik vrijdagochtend bij de jaarbeurs niet veel beters, ben ik bang![]()
Ach, kwartiertje lopen vanaf CS en ik ben thuis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:06 schreef Arid het volgende:
Stukje lopen is ook niet slecht voor je met dit weer![]()
Ja, sommige bussen dus. En niet alle kanten op. De 4 naar Fockema Andrea gaat dus om 0.25 uur voor het laatst, maar de 3 naar F.A. gaat nog wél om 0.55 uur. De 3 naar Zuilen dan weer niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
0:55 toch ook nog? 'Mijn' bus gaat dan iig nog wel altijd.
In het vervolg zou je i.p.v. de 3 naar zuilen dan lijn 36 kunnen nemen. Deze rijd niet de zelfde route maar hiermee kom je wel redelijk in de buurt van waar je zijn moet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, sommige bussen dus. En niet alle kanten op. De 4 naar Fockema Andrea gaat dus om 0.25 uur voor het laatst, maar de 3 naar F.A. gaat nog wél om 0.55 uur. De 3 naar Zuilen dan weer niet.
Ik woon tegenwoordig op kotskruipafstand van lijn 3 richting Fockema Andrea, kortom de enige van allemaal die wel om 0.55 uur nog gaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:00 schreef Druppel het volgende:
[..]
In het vervolg zou je i.p.v. de 3 naar zuilen dan lijn 36 kunnen nemen. Deze rijd niet de zelfde route maar hiermee kom je wel redelijk in de buurt van waar je zijn moet.
Ik had doorgetrapt en de massa van de bakfiets z'n werk laten doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik fietste met de bakfiets over de Nachtegaal toen ik aan het verhuizen was, sprongen er bijna twee Lonsedalejosti's voor m'n fiets. Ik zei: "Hee, pas op !" Zij hebben me toen staan uitschelden tot ik bij de Maliebaan was ongeveer..
Het was een mooie gedachtequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, en dan in elkaar geklapt worden door de 20 overige Lonsdalers van dat groepje die toevallig even om de hoek speed stonden te snuiven. Ik ken die lui.
Ik roep altijd: 'Hee, onzekere puber, zoek eens een wat vredelievender subcultuur om je bij aan te sluiten!'quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was een mooie gedachte
Maar ik zie de laatste tijd ook weer echte neonazi's lopenTwee jongetjes 17- 18 jaar, alsof ze net uit de set van American History X komen. Omgeslagen spijkerbroek, afhangende witte brettels, kisten met witte veters, kale kopjes, ijzeren kruis om hun nek.
Ik werd er gewoon kwaad van.
Ik reed van pure verbazing en nastaren bijna tegen een lantaarnpaalquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik roep altijd: 'Hee, onzekere puber, zoek eens een wat vredelievender subcultuur om je bij aan te sluiten!'
Van binnen, zeg maar![]()
Op Parkpop liep dus ook zo'n groep rond. Minstens 15 man ook altijd. Overal dwars doorheen stampen. Ik vond het toen al vervelend, maar ze deden niks. Lees ik dus gisteren dat clumsy_clown d'r hoofddoek van d'r hoofd afgetrokken is door zo'n stel van die lowlifes op Parkpop dus. Bah.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was een mooie gedachte
Maar ik zie de laatste tijd ook weer echte neonazi's lopenTwee jongetjes 17- 18 jaar, alsof ze net uit de set van American History X komen. Omgeslagen spijkerbroek, afhangende witte brettels, kisten met witte veters, kale kopjes, ijzeren kruis om hun nek.
Ik werd er gewoon kwaad van.
Ja ik kom even met je koffie leuten in de Guttenberg hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
RAAH.
Okee. Ik heb dus een schijtkankerhekel aan de geur van Red Bull. Ten eerste omdat ie vies is, en ten tweede omdat ie ganz lang blijft hangen.
Wat gebeurt hier dus net ? Een of ander Red Bull promoteam is hier door de bieb aan het lopen, deelt blikjes uit, spreekt iedereen aan, vraagt wat ze aan het doen zijn en. Kortom, een grote onrust, en het stinkt hier dus naar Red Bull..
Sjoew, kom je met me koffiedrinken/lunchen in de Gutenberg ?
Huhuhuh.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ik kom even met je koffie leuten in de Guttenberg hoor.Hoe laat wil je me ongeveer hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |