abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39493500
Weg met die geluidsmuur. Welkom Oudwijk.

Ik ben doodop. En als het goed is heb ik leuke foto's van mezelf met een compleet vertieft, bezweet, doodmoe verhuishoofd in een bakfiets, gezellig gezeten tussen de twee vuilniszakken vol statiegeld.

Gaaf is dat, met twee vuilniszakken vol lege flessen de AH binnenkomen, en er dan uitkomen met apres-verhuisbier zonder een cent uit te hoeven geven. Mooi is dat. Daarna lekker uitgerust met mijn . werkelijkwaar een standbeeld verdienende verhuishulp . op het plaatsje met een kouwe Leffe. En nu ben ik moe en ga ik slapen. In Ondiep weliswaar, omdat ik vergeten was dat mijn kamer nog geen lamp had, en alles nog in dozen zit en ik niks kan vinden en mijn kamer op het zuiden ligt en ik nog geen ventilator heb.

Maar, ooit komt alles goed. Nu eerst morgen mijn laatste essay gaan schrijven. Lekker in de airco in de UB.

Kortom, moe maar voldaan. Iets met lasten die van me afvallen.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_39493569
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef Q. het volgende:
Het Strijkviertel is in mijn achtertuin.
Ook in mijn achtertuin, ik heb er dit weekend nog gelegen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:36:13 #128
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_39493607
Keigoed Audrey Geniet ervan. En op kruipafstand van het mooiste park van Utrecht natuurlijk.

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 4 juli 2006 @ 07:10:46 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_39496888
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:34 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Ook in mijn achtertuin, ik heb er dit weekend nog gelegen.
Ja, maar jij woont weer zo goed als letterlijk in mijn achtertuin.
For great justice!
pi_39497647
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zie anders in je fotoboek dat je wel eens in de Amsterdam Arena komt, en dat soort volk is hier niet welkom.
Al moet ik bekennen dat ik ook een maal in de arena ben geweest, maar dat was voor U2, en zo te zien was cherry lips er ook niet voor een voetbalwedstrijd.

Kon het overigens niet laten om met mijn marker forza utreg op het stoeltje te kalken
pi_39498265
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:03 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Al moet ik bekennen dat ik ook een maal in de arena ben geweest, maar dat was voor U2, en zo te zien was cherry lips er ook niet voor een voetbalwedstrijd.

Kon het overigens niet laten om met mijn marker forza utreg op het stoeltje te kalken
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:10:08 #132
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39498951
Weet iemand of je mag bbq'en in Juliana- dan wel Wilhelminapark? Ik ben bang van niet, maar ik kan het nergens vinden..
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_39499290
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand of je mag bbq'en in Juliana- dan wel Wilhelminapark? Ik ben bang van niet, maar ik kan het nergens vinden..
Dat vroeg ik me ook al af. Q. opperde dat idee afgelopen weekend al.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:34:24 #134
85962 ioko
I Appear Missing
pi_39499562
Ik heb het wel eens gedaan in het Wilhelminapark, maar volgens mij hebben we toen wel de brandweer vertelt dat we daar gingen BBQ-en. (was met een grote groep van ong. 40 man)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:10:06 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_39500580
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.
Hahaha das inderdaad humor. Maar het zal er wel niet meer liggen nu, is die grasmat al niet tig keer vervangen ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:10:30 #136
62913 Blik
The one and Only!
pi_39500591
quote:

[..]

Volgens mij was dat met het AZ-stadion ofzo, en niet met de Amsterdam Arena
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:11:43 #137
117098 Hathor
Effe niet
pi_39500623
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom niet, ik zie er vaak genoeg mensen picknicken. Maar ja, das natuurlijk minder brandgevaar. Ik denk dat je het gewoon moet proberen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:18:04 #138
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39500793
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:11 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat je het gewoon moet proberen.
Ik ook. Als het verboden was, zouden er wel bordjes staan toch?
Of is er een wet dat je niet mag bbq-en in een park? Bij mijn weten niet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:22:46 #139
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39500927
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik ook. Als het verboden was, zouden er wel bordjes staan toch?
Of is er een wet dat je niet mag bbq-en in een park? Bij mijn weten niet.
Tenzij het als 'open vuur' wordt beschouwd; je mag niet zomaar overal vuurtjes stoken. Je ziet trouwens wel vaak grote families allochtonen bij van die recreatieplassen bbq'en. Hele hebben en houwen mee, tenten, dekens, kinderspeeltjes, zwembaden, en chillen maar. Ziet er altijd superknus uit.

Ik zal eens een mailtje sturen naar de gemeente, meteen een mooie test om te zien hoe wakker de gemiddelde ambtenaar is met dit weer.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:38:07 #140
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39501389
Volgens mij mag je niet zonder toestemming van de brandweer ergens in een park gaan BBQ-en. Met een studievereniging wilden we het ook eens doen, maar daar moesten we toestemming voor hebben.
Tap tap tap
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:43:14 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_39501555
quote:

[..]

Gelul hoor.
Enne, er zijn genoeg Utrechters die om de twee weken in de Arena zitten.
Ik bijv.
Gourmetten of steengrillen?
pi_39502551
Nep Utregger! Echte Utrechters zijn trots op hun clubbie, ookal gaan ze er niet naartoe. Ze zullen blij zijn als Utrecht wint, en Ajax verliest. Mensen die zo graag naar die stinkstad met die kutclub reizen, mogen van mijn part daar blijven, die hoeven we hier niet.

Ik heb overigens wel de foto's van het Ajax shirt in beton van het AZ stadion op Internet gevonden, maar daarbij claimen veel mensen dat dat weer niet het AZ stadion is.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:54:46 #143
62913 Blik
The one and Only!
pi_39503689
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Nep Utregger! Echte Utrechters zijn trots op hun clubbie, ookal gaan ze er niet naartoe. Ze zullen blij zijn als Utrecht wint, en Ajax verliest. Mensen die zo graag naar die stinkstad met die kutclub reizen, mogen van mijn part daar blijven, die hoeven we hier niet.
Anders laat je iedereen in z'n eigen waarde, trieste hooligan.Mensen als jij kan iedereen missen als kiespijn
pi_39504094
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Blik het volgende:

[..]

Anders laat je iedereen in z'n eigen waarde, trieste hooligan.Mensen als jij kan iedereen missen als kiespijn
En de moraal ridder die dat dan weer moet zeggen kunnen we ook wel missen.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:14:07 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_39504242
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef zatoichi het volgende:

Ik heb overigens wel de foto's van het Ajax shirt in beton van het AZ stadion op Internet gevonden, maar daarbij claimen veel mensen dat dat weer niet het AZ stadion is.
Vind die hele anti-amsterdam houding redelijk sneu en meer voorbehouden aan geblondeerde veerkampjes-types uit wijk c. Utrecht en Amsterdam zijn allebei schitterende steden, en een andere stad haten..kom op zeg, hoe oud zijn we nou...
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:18:03 #146
141482 Q.
JurassiQ
pi_39504344
Zo, op naar Rijnsweerd.
For great justice!
pi_39504393
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vind die hele anti-amsterdam houding redelijk sneu en meer voorbehouden aan geblondeerde veerkampjes-types uit wijk c. Utrecht en Amsterdam zijn allebei schitterende steden, en een andere stad haten..kom op zeg, hoe oud zijn we nou...
Helemaal mee eens!

Van die trieste types die '020' zeggen in plaats van Amsterdam
pi_39505962
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gelul hoor.
Enne, er zijn genoeg Utrechters die om de twee weken in de Arena zitten.
Ik bijv.
Nee vrind, het is geen broodje aap. Ik zal de foto's eens inscannen. Misschien is het er wel uitgehaald, maar ik kan het me niet voorstellen.

Vind je dit nu een onprettig verhaal omdat je voor Ajax bent?

Ik ken overigens ook veel AJAX- supporters. En veel Feyenoord- supporters. Zelfs RODA JC, Sparta en PSV- supporters. En het zijn nog vrienden van mij en elkaar ook, eng hè? Kunnen we het alsjeblieft weer over Utrecht hebben? En dan niet over voetbal!!! (gek toch, levert altijd irritatie op)

Overigens is het absoluut niet toegestaan om te barbecuen in één der parken, mits de brandweer akkoord gaat.
pi_39506020
Jezus, kunnen we het niet over . voetbal . gaan hebben ? Bovendien mag je nieteens voetballen van het smogalarm. .

Sjoewe, als je in bent voor een ijskoffie in Gutenberg dan meld je je maar.
pi_39506097
Ik heb ooit een keer met een stel vrienden illegaal gebarbecued in het Griftpark, met twee emmers water ernaast die we over de BBQ zouden gooien als er iemand kwam klagen of als er iets mis ging.

. Mooi was die tijd. Toen woonde ik nog in Witte Vrouwen en ging ik 's avonds hardlopen in het Griftpark. Dat was fijn. In het Wilhelminapark is het een beetje saai hardlopen, denk ik. . En de Amelisweerd is nu weer een kilometer verder weg van mijn nieuwe huis.

Op de fiets naar de Amelisweerd is wel een oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')