Ook in mijn achtertuin, ik heb er dit weekend nog gelegen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef Q. het volgende:
Het Strijkviertel is in mijn achtertuin.
Ja, maar jij woont weer zo goed als letterlijk in mijn achtertuin.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ook in mijn achtertuin, ik heb er dit weekend nog gelegen.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie anders in je fotoboek dat je wel eens in de Amsterdam Arena komt, en dat soort volk is hier niet welkom.![]()
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:03 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Al moet ik bekennen dat ik ook een maal in de arena ben geweest, maar dat was voor U2, en zo te zien was cherry lips er ook niet voor een voetbalwedstrijd.
Kon het overigens niet laten om met mijn marker forza utreg op het stoeltje te kalken![]()
Dat vroeg ik me ook al af. Q. opperde dat idee afgelopen weekend al.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand of je mag bbq'en in Juliana- dan wel Wilhelminapark? Ik ben bang van niet, maar ik kan het nergens vinden..
Hahaha das inderdaad humor. Maar het zal er wel niet meer liggen nu, is die grasmat al niet tig keer vervangen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.
Volgens mij was dat met het AZ-stadion ofzo, en niet met de Amsterdam Arenaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.
Ik zie geen enkele reden waarom niet, ik zie er vaak genoeg mensen picknicken. Maar ja, das natuurlijk minder brandgevaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand of je mag bbq'en in Juliana- dan wel Wilhelminapark? Ik ben bang van niet, maar ik kan het nergens vinden..
Ik ook. Als het verboden was, zouden er wel bordjes staan toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:11 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat je het gewoon moet proberen.
Tenzij het als 'open vuur' wordt beschouwd; je mag niet zomaar overal vuurtjes stoken. Je ziet trouwens wel vaak grote families allochtonen bij van die recreatieplassen bbq'en. Hele hebben en houwen mee, tenten, dekens, kinderspeeltjes, zwembaden, en chillen maar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ook. Als het verboden was, zouden er wel bordjes staan toch?
Of is er een wet dat je niet mag bbq-en in een park? Bij mijn weten niet.
Gelul hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Anders laat je iedereen in z'n eigen waarde, trieste hooligan.Mensen als jij kan iedereen missen als kiespijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Nep Utregger! Echte Utrechters zijn trots op hun clubbie, ookal gaan ze er niet naartoe. Ze zullen blij zijn als Utrecht wint, en Ajax verliest. Mensen die zo graag naar die stinkstad met die kutclub reizen, mogen van mijn part daar blijven, die hoeven we hier niet.
En de moraal ridder die dat dan weer moet zeggen kunnen we ook wel missen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Anders laat je iedereen in z'n eigen waarde, trieste hooligan.Mensen als jij kan iedereen missen als kiespijn
Vind die hele anti-amsterdam houding redelijk sneu en meer voorbehouden aan geblondeerde veerkampjes-types uit wijk c. Utrecht en Amsterdam zijn allebei schitterende steden, en een andere stad haten..kom op zeg, hoe oud zijn we nou...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Nep Utregger! Echte Utrechters zijn trots op hun clubbie, ookal gaan ze er niet naartoe. Ze zullen blij zijn als Utrecht wint, en Ajax verliest. Mensen die zo graag naar die stinkstad met die kutclub reizen, mogen van mijn part daar blijven, die hoeven we hier niet.
Ik heb overigens wel de foto's van het Ajax shirt in beton van het AZ stadion op Internet gevonden, maar daarbij claimen veel mensen dat dat weer niet het AZ stadion is.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind die hele anti-amsterdam houding redelijk sneu en meer voorbehouden aan geblondeerde veerkampjes-types uit wijk c. Utrecht en Amsterdam zijn allebei schitterende steden, en een andere stad haten..kom op zeg, hoe oud zijn we nou...
Nee vrind, het is geen broodje aap. Ik zal de foto's eens inscannen. Misschien is het er wel uitgehaald, maar ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelul hoor.![]()
Enne, er zijn genoeg Utrechters die om de twee weken in de Arena zitten.
Ik bijv.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |