Wat denk je zelfquote:Op maandag 3 juli 2006 13:22 schreef Undergod het volgende:
Zijn er dan ook andere mensen of liggen we met zijn 2en?
Vergeet de ARCO nietquote:Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef Q. het volgende:
Gelukkig mag ik nu weer in een hete auto naar Utrecht toe.![]()
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:
Maar we hebben wel Maarseveen, daar ben je vanaf Ondiep in 25 minuten.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
Gelukkig heb ik straks een tuin.
Het enige nadeel van Utrecht is dat er geen strand in de buurt is.
Fietsend/lopend/met de auto/met de straaljager?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar we hebben wel Maarseveen, daar ben je vanaf Ondiep in 25 minuten.
Fietsend.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Fietsend/lopend/met de auto/met de straaljager?
Ik zie anders in je fotoboek dat je wel eens in de Amsterdam Arena komt, en dat soort volk is hier niet welkom.quote:
Jawel joh: http://www.utrechtbeach.nl/quote:Op maandag 3 juli 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
Gelukkig heb ik straks een tuin.
Het enige nadeel van Utrecht is dat er geen strand in de buurt is.
Jammer want dat is helemaal dichtbij.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jawel joh: http://www.utrechtbeach.nl/
(ga niet, wees wijs, en luister naar me: het is vre-se-lijk!!)
Ja hoiquote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef Q. het volgende:
Het Strijkviertel is in mijn achtertuin.
Kwartiertje verder fietsen en dan heb je ook nog loosdrecht.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar we hebben wel Maarseveen, daar ben je vanaf Ondiep in 25 minuten.
Ook in mijn achtertuin, ik heb er dit weekend nog gelegen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef Q. het volgende:
Het Strijkviertel is in mijn achtertuin.
Ja, maar jij woont weer zo goed als letterlijk in mijn achtertuin.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ook in mijn achtertuin, ik heb er dit weekend nog gelegen.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie anders in je fotoboek dat je wel eens in de Amsterdam Arena komt, en dat soort volk is hier niet welkom.![]()
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:03 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Al moet ik bekennen dat ik ook een maal in de arena ben geweest, maar dat was voor U2, en zo te zien was cherry lips er ook niet voor een voetbalwedstrijd.
Kon het overigens niet laten om met mijn marker forza utreg op het stoeltje te kalken![]()
Dat vroeg ik me ook al af. Q. opperde dat idee afgelopen weekend al.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand of je mag bbq'en in Juliana- dan wel Wilhelminapark? Ik ben bang van niet, maar ik kan het nergens vinden..
Hahaha das inderdaad humor. Maar het zal er wel niet meer liggen nu, is die grasmat al niet tig keer vervangen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.
Volgens mij was dat met het AZ-stadion ofzo, en niet met de Amsterdam Arenaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige. Wist je trouwens dat er onder de middenstip van De Arena een vlag van Feyenoord ligt? Toen ze met de bouw bezig waren, en het cement gegoten werd, hebben een paar Rotterdamse bouwvakkers de vlag er in gegooid. Er zijn foto's van, maar ik heb ze niet online kunnen vinden. Ik vind het wel humor.
Ik zie geen enkele reden waarom niet, ik zie er vaak genoeg mensen picknicken. Maar ja, das natuurlijk minder brandgevaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand of je mag bbq'en in Juliana- dan wel Wilhelminapark? Ik ben bang van niet, maar ik kan het nergens vinden..
Ik ook. Als het verboden was, zouden er wel bordjes staan toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:11 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat je het gewoon moet proberen.
Tenzij het als 'open vuur' wordt beschouwd; je mag niet zomaar overal vuurtjes stoken. Je ziet trouwens wel vaak grote families allochtonen bij van die recreatieplassen bbq'en. Hele hebben en houwen mee, tenten, dekens, kinderspeeltjes, zwembaden, en chillen maar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ook. Als het verboden was, zouden er wel bordjes staan toch?
Of is er een wet dat je niet mag bbq-en in een park? Bij mijn weten niet.
Gelul hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Anders laat je iedereen in z'n eigen waarde, trieste hooligan.Mensen als jij kan iedereen missen als kiespijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Nep Utregger! Echte Utrechters zijn trots op hun clubbie, ookal gaan ze er niet naartoe. Ze zullen blij zijn als Utrecht wint, en Ajax verliest. Mensen die zo graag naar die stinkstad met die kutclub reizen, mogen van mijn part daar blijven, die hoeven we hier niet.
En de moraal ridder die dat dan weer moet zeggen kunnen we ook wel missen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Anders laat je iedereen in z'n eigen waarde, trieste hooligan.Mensen als jij kan iedereen missen als kiespijn
Vind die hele anti-amsterdam houding redelijk sneu en meer voorbehouden aan geblondeerde veerkampjes-types uit wijk c. Utrecht en Amsterdam zijn allebei schitterende steden, en een andere stad haten..kom op zeg, hoe oud zijn we nou...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Nep Utregger! Echte Utrechters zijn trots op hun clubbie, ookal gaan ze er niet naartoe. Ze zullen blij zijn als Utrecht wint, en Ajax verliest. Mensen die zo graag naar die stinkstad met die kutclub reizen, mogen van mijn part daar blijven, die hoeven we hier niet.
Ik heb overigens wel de foto's van het Ajax shirt in beton van het AZ stadion op Internet gevonden, maar daarbij claimen veel mensen dat dat weer niet het AZ stadion is.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind die hele anti-amsterdam houding redelijk sneu en meer voorbehouden aan geblondeerde veerkampjes-types uit wijk c. Utrecht en Amsterdam zijn allebei schitterende steden, en een andere stad haten..kom op zeg, hoe oud zijn we nou...
Nee vrind, het is geen broodje aap. Ik zal de foto's eens inscannen. Misschien is het er wel uitgehaald, maar ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelul hoor.![]()
Enne, er zijn genoeg Utrechters die om de twee weken in de Arena zitten.
Ik bijv.![]()
Haha, ik ben helemaal niet geirriteerd hoor. Als je de vorige post van me nou eens gewoon leest zie je dat ik juist een hekel heb aan die '' haat" voor elkaar. Maar ik volg Ajax al heel lang, en ken alleen het Ajax/AZ verhaal. Maakt me verder niet uit, maar ik geloof het gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nee vrind, het is geen broodje aap. Ik zal de foto's eens inscannen. Misschien is het er wel uitgehaald, maar ik kan het me niet voorstellen.
Vind je dit nu een onprettig verhaal omdat je voor Ajax bent?
Ik ken overigens ook veel AJAX- supporters. En veel Feyenoord- supporters. Zelfs RODA JC, Sparta en PSV- supporters. En het zijn nog vrienden van mij en elkaar ook, eng hè?
Q. Vlug grijp je kans!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ligt het nou aan mij of reloceert half Utrecht zichzelf tegenwoordig elke dag naar het zwembad Kromme Rijn ? Ik fiets daar elke dag langs, maar WAT een drukte !!
Oh en er zit een lief meisje tegenover me met een iBook 14". Ik ben ge0wnd hier.!
Die zender bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
En de Maarseveense Plassen is ook niet alles. Klotesteentjes op de grond en stomme mensen met ghettoblasters met ID&T-radio op..
Als je echte rust wilt, maar toch buiten wilt zwemmen moet je je abonneren op buitenbad de Kikker in Groenekan. Besloten buitenbad, mag je alleen komen als je lid wordt. = lekker rustig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kweenie, ben er zelf 1x geweest. Vond het vooral erg koud.
Maar, ik hou niet van zwembaden en recreatieplassen ofzo. Wel van zwemmen, maar ik word altijd heel snel chaggerijnig van bomvolle zwembaden met aan de ene kant een luidkeels krijsende klas met schoolzwemmende kleuters, en aan de andere kant allemaal doofstomme blinde bejaarden met badmutsen op wiens richtingsgevoel dusdanig slecht is, dat je op een gegeven moment begint te vermoeden dat ze expres tegen je aanzwemmen. En als je met iemand gaat zwemmen en je praat met elkaar tijdens het baantjestrekken, dan gaan alle bejaarden boos kijken. *
En de Maarseveense Plassen is ook niet alles. Klotesteentjes op de grond en stomme mensen met ghettoblasters met ID&T-radio op..
De laatste keer dat ik was gaan zwemmen was in een of andere compleet verlaten ondiepe zandafgraving ergens in Flevoland. Dat was wel fijn. Ik denk dat ik gewoon iets heb tegen Andere Mensen in Mijn Water.
* Dit was in De Kwakel. Kent iemand een relaxter zwembad met fatsoendelijke normalemensenopeningstijden, dan hou ik me aanbevolen.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Hoezo, zijn ze vervelend ? Zitten ze te gluren ? Fluiten ze mensen na ? Hangen ze irritant rond in groepjes ?quote:Ben gisteren voor het eerst toevallig naar Krommerijn geweest, ga ik ook nooit meer heen. Veel te veel Marrokanen, komt de sfeer niet bepaald ten goede...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je echte rust wilt, maar toch buiten wilt zwemmen moet je je abonneren op buitenbad de Kikker in Groenekan. Besloten buitenbad, mag je alleen komen als je lid wordt. = lekker rustig.
Tis net zo ver als Maarseveen hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
.
Voordat ik dan weer thuis ben dan heb je al zolang weer gefietst dat je meteen weer onder de douche kan, zeker met dit weer. En dat is zeker heeld duur ook, of niet ? (Kromme Rijn is 's winters ook een besloten zwembad waar je lid van moet worden, en dat kost ook echt 110 euro voor een hele winter of iets dergelijks).
Ik ga dan ook zelden naar Maarseveen om precies dezelfde reden. En De Kwakel kost 2,40 euro per keer, en ik ga toch niet meer dan 10 x per maand zwemmen. Al helemaal niet als ik ervoor naar fucking Groenekan moet fietsen. Ga ik liever hardlopen in de Amelisweerd en daarna thuis in bad liggen. (quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis net zo ver als Maarseveen hoor
http://www.zwembaddekikker.nl/
15 euro voor een weekkaart, 25 voor een maandkaart.
Heb je je pc niet op zo'n speciale stekkerdoos zitten die je boeltje beschermt bij stroomuitval en onweer en dat soort geintjes ? Misschien iets om aan te schaffen voor een volgende keer ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef Hathor het volgende:
Nou, er was hier net een gigantische stroomstoring in Overvecht, echt alles viel uit, allebei mijn PC's, de TV, de telefoon, de koelkast, de hele zwik. Langzaam maar zeker kwam alles weer terug, behalve mijn PC, die wilde gewoon niet eens meer starten. Zeker een uur van alles zitten proberen, en uiteindelijk maar de helpdesk gebeld van het bedrijf waar ik hem gekocht heb, om een afspraak te maken om hem na te laten kijken. Om een lang verhaal kort te maken...nadat ik een afspraak heb gemaakt, probeer ik nog een keer alle snoeren uit, effe alles opnieuw aansluiten en zo, en wat denk je.....springt de pleurislijer gewoon in een keer weer aan.![]()
Je bedoelt van die stekkerdozen met een powerknop erop ? Ja, daar zit ie op aangesloten. Wat nou daarnet het probleem was weet ik nu nog niet, maar ik ben allang lekker dat ie het weer doet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb je je pc niet op zo'n speciale stekkerdoos zitten die je boeltje beschermt bij stroomuitval en onweer en dat soort geintjes ? Misschien iets om aan te schaffen voor een volgende keer ?
Heel gek.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
Omdat het in de Universiteitsbieb niet erg gewoon is om er een borrel bij te pakken.
Probeer het bij een cocktailbarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heel gek..
Al zou mijn eerdergenoemde granita met triple sec en tequila en citroensap er wel ingaan op dit moment. Zou dat voor café's geen gouden markt zijn ? Granita-ijs met alcohol ? Een soort ijs-cocktail, zal ik maar zeggen. Da's sjiek en lekker koud tegelijkertijd.
Ik ook niet. Ik ben ook meer het ballenkrabbende bierzuup-type, maar soms, zo'n 1x per jaar, dan krijg ik de kolder in de kop en wil ik ook weleens hakschoentjes aan, naar een club, cocktails drinken en andere glamoureuze dingen doen die Cosmopolitan-vrouwen doorgaans schijnen te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Probeer het bij een cocktailbar
Edit:
JA de Havana dus. Verder ken ik ze eigenlijk niet. Ik ben niet echt een cocktailtypje
Ja. En voor de airco.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:39 schreef Undergod het volgende:
AH: zit je in de UB voor een scriptie ofzo?
En draagt de paus jarretels?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoezo, zijn ze vervelend ? Zitten ze te gluren ? Fluiten ze mensen na ? Hangen ze irritant rond in groepjes ?
Het Heerderstrand. Dat is pas tof. Oh. Ik ga trouwens regelmatig zwemmen in Den Hommel. Maar ook alleen omdat dat zo dichtbij is. Lekker van 21:00 tot 22:00, vlak voor het slapen gaan, dat is relaxted.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kweenie, ben er zelf 1x geweest. Vond het vooral erg koud.
Maar, ik hou niet van zwembaden en recreatieplassen ofzo. Wel van zwemmen, maar ik word altijd heel snel chaggerijnig van bomvolle zwembaden met aan de ene kant een luidkeels krijsende klas met schoolzwemmende kleuters, en aan de andere kant allemaal doofstomme blinde bejaarden met badmutsen op wiens richtingsgevoel dusdanig slecht is, dat je op een gegeven moment begint te vermoeden dat ze expres tegen je aanzwemmen. En als je met iemand gaat zwemmen en je praat met elkaar tijdens het baantjestrekken, dan gaan alle bejaarden boos kijken. *
De laatste keer dat ik was gaan zwemmen was in een of andere compleet verlaten ondiepe zandafgraving ergens in Flevoland. Dat was wel fijn. Ik denk dat ik gewoon iets heb tegen Andere Mensen in Mijn Water.
* Dit was in De Kwakel. Kent iemand een relaxter zwembad met fatsoendelijke normalemensenopeningstijden, dan hou ik me aanbevolen.
Of je kan natuurlijk ook besluiten om helemaal niks te posten als je toch geen klote te melden hebt. Er zijn bepaalde steden in Nederland waar ik ook geen hoge pet van op heb, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar moet gaan zitten vissen voor flames in hun lokale topics, dat zou een beetje kinderachtig zijn, vind je niet ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:48 schreef BelleDeJour het volgende:
Utrecht, ach. Laat ik het zo samenvatten: "Tja", en terwijl ik dat zeg maak ik zo'n klein schokje met mijn hoofd naar links, trek ik één wenkbrauw wat op en haal flauwtjes mijn schouders op.
Ga in je berging zitten. Lekker koel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:14 schreef Q. het volgende:
Ik wil terug naar mijn geairconditioneerde kantoor in Amersfoort..
Welke stad jij dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:48 schreef BelleDeJour het volgende:
Utrecht, ach. Laat ik het zo samenvatten: "Tja", en terwijl ik dat zeg maak ik zo'n klein schokje met mijn hoofd naar links, trek ik één wenkbrauw wat op en haal flauwtjes mijn schouders op.
"Geen klote te melden"? Welja, vriend! Mijn bijdrage was een uiterst evenwichtig gekozen knipoog naar wijlen theaterkoning Armando. Verder is het natuurlijk mijn goed recht om een mening te verkondigen op een forum, maar die discussie zal ik maar niet beginnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of je kan natuurlijk ook besluiten om helemaal niks te posten als je toch geen klote te melden hebt. Er zijn bepaalde steden in Nederland waar ik ook geen hoge pet van op heb, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar moet gaan zitten vissen voor flames in hun lokale topics, dat zou een beetje kinderachtig zijn, vind je niet ?
Ach nee, jij waarschijnlijk niet.![]()
Geef in ieder geval nog een mogelijkheid voor de ander om erop te reageren door te vertellen welke plaats dan wel je hart doet branden. (quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:54 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
"Geen klote te melden"? Welja, vriend! Mijn bijdrage was een uiterst evenwichtig gekozen knipoog naar wijlen theaterkoning Armando. Verder is het natuurlijk mijn goed recht om een mening te verkondigen op een forum, maar die discussie zal ik maar niet beginnen.
Mijn mening over Utrecht, hoe triviaal die ook moge wezen, blijft: "Tjà".
Goed, dat is op dit moment Chongqing, een alleraardigst stadje, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Geef in ieder geval nog een mogelijkheid voor de ander om erop te reageren door te vertellen welke plaats dan wel je hart doet branden. ()
Oh dus toch, het dorpjesbloed stroomt door je aderen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:58 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Goed, dat is op dit moment Chongqing, een alleraardigst stadje, wat ik je brom.
Er is geen houden aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Oh dus toch, het dorpjesbloed stroomt door je aderen.
Donders, gebeurt er eens wat in mijn wijk, ben ik er niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef Binkster het volgende:
iemand enig idee wat er in lunetten aan de hand is?
vliegt een politie heli lage rondjes over lunetten/hoograven
misschien pomp beroofd ofzo?
Potverdrie, ik ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:38 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Donders, gebeurt er eens wat in mijn wijk, ben ik er niet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |