Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Lurkt mee
Idd, nou zie ik het ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Ymke het volgende:
In de op staat Het Neude, het is DE Neude
Iets met tieten. Of een plein. Dat weet ik nog niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:44 schreef Christine het volgende:
Wat is een Neude?
De Albert Heijn op de Amsterdamse Straatweg, vlakbij het station volgens mij.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Is er een supermarkt open met koopzondag? Zo ja, welke?
Nee, juist niet. Het is juist geen arboverantwoorde, overheidsgesubsidieerde witte tegeltjes aan de muur aangelegenheid.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Een soort cultureel centrum dus.
Volgens mij zal ik daar niet vaak te vinden zijn.
Ja, precies. Het is een bepaald gevoel. Soms is dat fijn, soms heeft het ook iets compleet kansloos'.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:02 schreef Sjoewe het volgende:
Als je eens een keer een avond schijt wil hebben aan dat iedereen let op hoe je er uitziet, hoe je danst etc dan is de ACU echt wel een prima plek om af en toe naar toe te gaan. Vind ik dan.
Biton heeft dat ook wel een beetje toch. Soms had ik wel lol op die open avonden, soms wist ik echt niet hoe snel ik d'r vandaan moest komen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is een bepaald gevoel. Soms is dat fijn, soms heeft het ook iets compleet kansloos'.
En jij gaat premasteren op de faculteit voor sociale wetenschappen? Dat is pas een links bolwerkquote:
Groenlinks heeft er z'n hoofdkwartier zitten. 14.gifquote:Op zondag 2 juli 2006 13:07 schreef Christine het volgende:
Is Utrecht heel erg links trouwens?
Ja, ik maak mijn borst ook al nat.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij gaat premasteren op de faculteit voor sociale wetenschappen? Dat is pas een links bolwerk
Utreg Massive !quote:Op zondag 2 juli 2006 13:16 schreef Christine het volgende:
Trouwens, Sjoewe... zijn er in Utrecht een beetje leuke DnB feestjes?
Heb daar laatst in dit topic een hele lap over geschreven.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:18 schreef Christine het volgende:
En kan je ergens fatsoenlijk Indie luisteren?
Utrecht is de DnB stad van Nederland, thuishaven van Bong-Ra, Black Sun Empire, the Utreg Massiv etc. Iedere twee weken Structure, iedere maand Blackout. Af en toe dungeons & dj's en eigenlijk altijd her er der kleine kutfeestjes van zielige DJ-jongetjes die niet met de groete jongens mee mogen doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:16 schreef Christine het volgende:
Trouwens, Sjoewe... zijn er in Utrecht een beetje leuke DnB feestjes?
Mja, van die mensen die hun politieke overtuiging betrekken op iedere ademteug die ze nemen, maar er voor de rest echt geen klap vanaf wetenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, maar ze geloven er ook echt in enzo. Da's het aandoenlijke. Dat ze je opeens gaan uitfoeteren dat je geen Max Havelaarkoffie hebt. Vriend van me is nog zo'n echte ouderwetse communist. Die gelooft er ook echt oprecht in enzo. Die werkt in zijn vrije tijd in de Weggeefwinkel enzo.
Oh thankiesquote:Op zondag 2 juli 2006 13:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb daar laatst in dit topic een hele lap over geschreven.
Dat je zo door de deur heen kan zien hoe ik probeer te plassen terwijl ik met mijn ene hand mijn neus dichtknijp en met de andere hand net voel dat er geen wcpapier meer is ?quote:
Ja precies datquote:Op zondag 2 juli 2006 14:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat je zo door de deur heen kan zien hoe ik probeer te plassen terwijl ik met mijn ene hand mijn neus dichtknijp en met de andere hand net voel dat er geen wcpapier meer is ?
Nee, die maken we hier allemaal zelf.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:38 schreef tonks het volgende:
Heeft Utrecht eigenlijk een beetje een groot winkelcentrum? voor kleren e.d
Ik ben nu vast te laat?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga nu naar Ubica, proberen een bakfiets voor morgen los te peuteren. Vanavond deels inpakken in de dozen die ikk heb. (Te weinig.) En dan morgenochtend naar de Gamma, dozen kopen. En inpakken en 's middags fietsen.
Ik heb nu zin in drank. Heb je zin om even bij de Zaak op het terras te gaan zitten als ik die fiets bij Ubica geregeld heb ?
quote:
Utrecht is de beste straat in Monopoly. Als je wilt winnen, moet je Utrecht kopen.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:00 schreef Christine het volgende:
Neude durfde ik trouwens nooit te kopen, omdat ik het zo'n vies woord vond.
De UB op de Uithof heeft airco ! En goed ook ! I-de-aal !quote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef ioko het volgende:
Laten we het dan maar hebben over hoe iedereen vandaar de hitte gaat ontlopen in Utrecht, misschien krijg ik nog goede ideen
Ik zit op mijn kamer aan een verslag te werken, maar de temp. valt nog mee
Zo eerst met auto naar de garage (aircoquote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef ioko het volgende:
Laten we het dan maar hebben over hoe iedereen vandaar de hitte gaat ontlopen in Utrecht, misschien krijg ik nog goede ideen
Ik zit op mijn kamer aan een verslag te werken, maar de temp. valt nog mee
Nee hoor. Ligt er maar aan wie de openingspost maakt. Als het een echte Utrechters is, dan zegt hij/zij De Neude, anders Het Neude.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Ymke het volgende:
In de op staat Het Neude, het is DE Neude
Wikipediaquote:De Neude (in het Stad-Utrechts, voor mensen van elders: het Neude)
Jullianaparkquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Undergod het volgende:
Wat is een leuk park om op het gras te zitten luieren in utrecht?
Is er een soort van ala vondelpark in utrecht?
Warmweerterugengeenzinomnaarhetstrandvindtegaanpost
Wilhelminaparkquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Undergod het volgende:
Ik zou voor het Wilhelmina-park gaan, maar er zijn ook in andere delen van de stad leuke parken (zoals park Transwijk, wat erg leuk is opgeknapt.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Undergod het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |