Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Lurkt mee
Idd, nou zie ik het ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Ymke het volgende:
In de op staat Het Neude, het is DE Neude
Iets met tieten. Of een plein. Dat weet ik nog niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:44 schreef Christine het volgende:
Wat is een Neude?
De Albert Heijn op de Amsterdamse Straatweg, vlakbij het station volgens mij.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Is er een supermarkt open met koopzondag? Zo ja, welke?
Nee, juist niet. Het is juist geen arboverantwoorde, overheidsgesubsidieerde witte tegeltjes aan de muur aangelegenheid.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Een soort cultureel centrum dus.
Volgens mij zal ik daar niet vaak te vinden zijn.
Ja, precies. Het is een bepaald gevoel. Soms is dat fijn, soms heeft het ook iets compleet kansloos'.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:02 schreef Sjoewe het volgende:
Als je eens een keer een avond schijt wil hebben aan dat iedereen let op hoe je er uitziet, hoe je danst etc dan is de ACU echt wel een prima plek om af en toe naar toe te gaan. Vind ik dan.
Biton heeft dat ook wel een beetje toch. Soms had ik wel lol op die open avonden, soms wist ik echt niet hoe snel ik d'r vandaan moest komen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is een bepaald gevoel. Soms is dat fijn, soms heeft het ook iets compleet kansloos'.
En jij gaat premasteren op de faculteit voor sociale wetenschappen? Dat is pas een links bolwerkquote:
Groenlinks heeft er z'n hoofdkwartier zitten. 14.gifquote:Op zondag 2 juli 2006 13:07 schreef Christine het volgende:
Is Utrecht heel erg links trouwens?
Ja, ik maak mijn borst ook al nat.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij gaat premasteren op de faculteit voor sociale wetenschappen? Dat is pas een links bolwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |