abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 13:34:13 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39204705
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:06 schreef Lieke_K het volgende:

Wie gaan er morgen allemaal naar Parkpop? Ik hoop op een uitgebreid verslag van jullie, aangezien ik moet leren... Alvast veel plezier daar!
Ik ga niet naar Parkpop, aangezien ik Infadels toch al weer snel ga zien en the Kooks op Lowlands staan. Bovendien ga ik vanavond naar Death Cab for Cutie
Leerse trouwens!
Nu Lienelien meegaat de 12e ga jij dan ook mee?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39206570
Ha, die Luke is heel zo leuk niet.
Maar het klinkt wél leuk
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 14:44:24 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39206850
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef lienelien het volgende:
Ha, die Luke is heel zo leuk niet.
Maar het klinkt wél leuk
Jawel, vind hem echt schattig Minder knap dan ik dacht maar vind hem echt liev. En zwarte krullen
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39206924
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jawel, vind hem echt schattig Minder knap dan ik dacht maar vind hem echt schattig. En zwarte krullen
Krullen
En schattig is 'ie wel.
Maar een bezoekje aan een ortodontist misstaat ook zeker niet.
En een passend hemd enzo
Maar ik heb nu wel helemaal zin om het op LL zelf te gaan bekijken en beluisteren
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 14:48:53 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39206990
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:47 schreef lienelien het volgende:

[..]

Krullen
En schattig is 'ie wel.
Maar een bezoekje aan een ortodontist misstaat ook zeker niet.
En een passend hemd enzo
Maar ik heb nu wel helemaal zin om het op LL zelf te gaan bekijken en beluisteren
Zie mijn reactie in the Kooks, komt aardig overeen Vind hem toch niet zo knap als ik dacht (geen lenzen in ) maar blijf erbij dat hij schattig is en die krullen Nu hou ik erover op, ik heb een keer of 3 vrijwel dezelfde reactie gepost
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39207047
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zie mijn reactie in the Kooks, komt aardig overeen Vind hem toch niet zo knap als ik dacht (geen lenzen in ) maar blijf erbij dat hij schattig is en die krullen Nu hou ik erover op, ik heb een keer of 3 vrijwel dezelfde reactie gepost
Ik zag het

[ Bericht 9% gewijzigd door lienelien op 25-06-2006 21:48:52 ]
pi_39250208
Tot hoe lang duurt de eerste dag van 5 days eigenlijk?
Ben eigenlijk van plan om met de trein te gaan en dan de eerste trein in de ochtend weer terug te pakken.

Dat Dans Le Rock was toch een dansnacht, of heb ik het verkeerd begrepen?

Of waar kan ik erna nog uitgaan in een muzikaal verantwoorde gelegenheid?
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 15:12:04 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39251090
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:45 schreef Evertje het volgende:
Tot hoe lang duurt de eerste dag van 5 days eigenlijk?
Ben eigenlijk van plan om met de trein te gaan en dan de eerste trein in de ochtend weer terug te pakken.

Dat Dans Le Rock was toch een dansnacht, of heb ik het verkeerd begrepen?

Of waar kan ik erna nog uitgaan in een muzikaal verantwoorde gelegenheid?
Het enige wat erover staat op de Paradiso site is dat het om 20.00 uur begint. Er staat verder geen tijd per groep. Het is niet te hopen dat Maxïmo Park en Infadels tegenover elkaar geprogrammeerd worden trouwens Dat zou echt niet grappig zijn.
Dans Le Rock is inderdaad de afsluiter en is inderdaad een dansnacht waarbij er allerlei rockachtige nummers gedraaid worden. Zeer muzikaal verantwoordt dunkt me Hier geldt ook dat ik niet weet tot hoe laat het duurt, maar zal wel een uurtje of drie zijn (dat is de tijd dat Paradiso doordeweeks sluit). Verder valt er op woensdag niet veel te beleven in Amsterdam ben ik bang.... Hoe laat gaat je eerste trein terug?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39251205
Hee, dat wilde ik dus ook weten
tegenover elkaar programmeren lijkt me bij die bands overigens sterk, die staan allebei wel in de grote zaal..

En ik heb voor de zeker heid maar de dag erna vrijgenomen, wie weet wordt t een nachtje doorhalen
pi_39251645
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het enige wat erover staat op de Paradiso site is dat het om 20.00 uur begint. Er staat verder geen tijd per groep. Het is niet te hopen dat Maxïmo Park en Infadels tegenover elkaar geprogrammeerd worden trouwens Dat zou echt niet grappig zijn.
Dans Le Rock is inderdaad de afsluiter en is inderdaad een dansnacht waarbij er allerlei rockachtige nummers gedraaid worden. Zeer muzikaal verantwoordt dunkt me Hier geldt ook dat ik niet weet tot hoe laat het duurt, maar zal wel een uurtje of drie zijn (dat is de tijd dat Paradiso doordeweeks sluit). Verder valt er op woensdag niet veel te beleven in Amsterdam ben ik bang.... Hoe laat gaat je eerste trein terug?
Volgens de NS al om 4:26, zo vroeg of laat ben ik nog nooit met de trein gegaan. Wist niet dat ze in de nacht reden.

Dans Le Rock ziet er inderdaad behoorlijk muzikaal verantwoord uit, dat komt wel goed.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 15:32:25 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39251760
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef Evertje het volgende:

[..]

Volgens de NS al om 4:26, zo vroeg of laat ben ik nog nooit met de trein gegaan. Wist niet dat ze in de nacht reden.

Dans Le Rock ziet er inderdaad behoorlijk muzikaal verantwoord uit, dat komt wel goed.
Dat is inderdaad vroeg Je zult dan op z'n meest een uur moeten overbruggen, maar er zijn denk ik wel kroegjes tot vier uur open. Leuk dat je ook komt
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39251804
Paradiso gaat pas om 05 uur dicht joh op dit soort avonden!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 15:34:15 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39251825
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hee, dat wilde ik dus ook weten
tegenover elkaar programmeren lijkt me bij die bands overigens sterk, die staan allebei wel in de grote zaal..

En ik heb voor de zeker heid maar de dag erna vrijgenomen, wie weet wordt t een nachtje doorhalen
Het lijkt me ook niet logisch om ze tegenover elkaar te programmeren maar ik werd opeens bang omdat die tijden nog niet bekend zijn Maar het lijkt me ook heel onwaarschijnlijk. Ik denk dat ze zullen openen met Maxïmo Park, dan Infadels en aansluitend Dans Le Rock. Lijkt me qua dansbaarheid de meest logische opbouw. Ook is Infadels inmiddels groter dan Maxïmo Park denk ik.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 15:35:04 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39251861
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Love Mae King het volgende:
Paradiso gaat pas om 05 uur dicht joh op dit soort avonden!
Dat lijkt me wel erg laat? Bij Noodlanding sluiten ze om vier uur. Dus een uur of vier zou kunnen maar vijf uur lijkt me niet.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39252097
Als het dan toch zo zou zijn dat Maïmo Park en Infadels tegelijk zijn, is mijn keuze snel gemaakt
Ik kwam vandaag trouwens tot de conclusie dat ik best graag naar Douw wil, 't is nog betaalbaar ook! Iemand wel eens geweest soms?


Ik heb net kaartjes gehaald voor Noodlanding trouwens
Nu nog voor 5 days off...
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 15:43:18 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39252215
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef lienelien het volgende:
Als het dan toch zo zou zijn dat Maïmo Park en Infadels tegelijk zijn, is mijn keuze snel gemaakt
Ik kwam vandaag trouwens tot de conclusie dat ik best graag naar Douw wil, 't is nog betaalbaar ook! Iemand wel eens geweest soms?
Dan kies ik inderdaad ook voor Infadels Maar serieus, wil ze allebei graag zien maar als ik moet kiezen ga ik toch echt voor Maxïmo Park. Met als belangrijkste reden dat ik ze nog niet live gezien heb.
Heb wel weer zin om uit mijn dak te gaan op Infadels
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39252353
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan kies ik inderdaad ook voor Infadels Maar serieus, wil ze allebei graag zien maar als ik moet kiezen ga ik toch echt voor Maxïmo Park. Met als belangrijkste reden dat ik ze nog niet live gezien heb.
Heb wel weer zin om uit mijn dak te gaan op Infadels
Ik heb Maxïmo Park live gezien en ben er bij weggelopen
Ja, ik kende ze alleen van naam, en toen Paul uit een boekje begon voor te lezen had ik het wel weer gezien

Hoe was 't bij DCFC?
pi_39252444
Oja, Islands op de affaire

(zomerfeestn, Nijmegen over een weekje of 3, denk ik..)
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 15:52:46 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39252605
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik heb Maxïmo Park live gezien en ben er bij weggelopen
Ja, ik kende ze alleen van naam, en toen Paul uit een boekje begon voor te lezen had ik het wel weer gezien

Hoe was 't bij DCFC?
Dacht juist dat je voor MP zou kiezen Toch Infadels dus? En je had eerder gezegd dat vrienden je daar weggetrokken hadden
Death Cab was echt heel cool. Zulke mooie muziek, en de zanger heeft zo'n mooie stem. Soul meets body was echt Had jij niet willen gaan eigenlijk? De zanger was irl een stuk minder eng trouwens (best schattig eigenlijk )
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39252731
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dacht juist dat je voor MP zou kiezen Toch Infadels dus? En je had eerder gezegd dat vrienden je daar weggetrokken hadden
Death Cab was echt heel cool. Zulke mooie muziek, en de zanger heeft zo'n mooie stem. Soul meets body was echt Had jij niet willen gaan eigenlijk? De zanger was irl een stuk minder eng trouwens (best schattig eigenlijk )
Nee, tuurlijk Maxïmo Park
Dat bedoel ik juist, dat ik het stom van mezelf vond. En ja inderdaad, ik liep weg, onder dwang
Ik vind DCFC wel leuk, maar niet zo geweldig, dus had niet willen gaan nee
En ja jij nu ineens álle zangers leuk vinden?
pi_39252825
[kuch]groupie-alert[/kuch]
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 15:58:56 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39252859
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk Maxïmo Park
Dat bedoel ik juist, dat ik het stom van mezelf vond. En ja inderdaad, ik liep weg, onder dwang
Ik vind DCFC wel leuk, maar niet zo geweldig, dus had niet willen gaan nee
En ja jij nu ineens álle zangers leuk vinden?
Ik snap hem. Vond het al zo raar dat je opeens MP ging bashen
DCFC is echt heel leuk hoor, echt waar!
Er schijnt wel een soort verband te zijn tussen zangers die ik eerst niet leuk vond en dan live opeens wel ja Maar ik garandeer je: hij was echt een stuk leuker dan Alex (van AM ja, ik durf het nog steeds bijna niet te zeggen ) Heel liev
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39252871
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[kuch]groupie-alert[/kuch]
Slechts van Luke en das is na gisteren toch wel wat minder geworden En Alexander
En MaJo van alles wat op een podium in de spotlights staat. Zal wel erotiserend werken
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:01:00 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39252947
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:59 schreef lienelien het volgende:

[..]

Slechts van Luke en das is na gisteren toch wel wat minder geworden En Alexander
En MaJo van alles wat op een podium in de spotlights staat. Zal wel erotiserend werken
Nu vind je Luke opeens wel weer leuk? Jij bent ook niet consequent Niet dat ik dat wel ben, ik heb de eigenschap om lelijke jongens na hun optreden opeens leuk te vinden En Alexander is ook gewoon leuk! Eigenlijk hebben we dezelfde smaak, wacht maar tot jij Alex live ziet
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39253016
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap hem. Vond het al zo raar dat je opeens MP ging bashen
DCFC is echt heel leuk hoor, echt waar!
Er schijnt wel een soort verband te zijn tussen zangers die ik eerst niet leuk vond en dan live opeens wel ja Maar ik garandeer je: hij was echt een stuk leuker dan Alex (van AM ja, ik durf het nog steeds bijna niet te zeggen ) Heel liev
wacht even...

De linkse is het, toch?
Hij heeft zo'n plastic hoofd Kan we me voorstellen dat 'ie er in het echt wel oké uit ziet. Hij lijkt trouwens op Croupoque!

Alleen Alex van Am kan ik nog altijd niét begrijpen
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:04:29 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39253085
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:02 schreef lienelien het volgende:

[..]

wacht even...
[afbeelding]
De linkse is het, toch?
Hij heeft zo'n plastic hoofd Kan we me voorstellen dat 'ie er in het echt wel oké uit ziet. Hij lijkt trouwens op Croupoque!

Alleen Alex van Am kan ik nog altijd niét begrijpen
Nee joh, het is de tweede van rechts met de bril. Ik ben me ervan bewust dat dit nog erger lijkt maar hij is live echt heel schattig!
En zoals ik al eerder zei: wacht maar tot je Alex van AM live ziet, wil je dan wel eens horen
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39253097
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nu vind je Luke opeens wel weer leuk? Jij bent ook niet consequent Niet dat ik dat wel ben, ik heb de eigenschap om lelijke jongens na hun optreden opeens leuk te vinden En Alexander is ook gewoon leuk! Eigenlijk hebben we dezelfde smaak, wacht maar tot jij Alex live ziet
quote:
toch wel wat minder
was een eufemisme
Z'n haar is leuk
En op lowlands hebben we het nog wel even over Alex, ik zal eens kijken of het dan nodig is mijn mening bij te stellen.

Zal ik zo een kaartje gaan halen voor 5 days off? daar heb ik je net trouwens ff over gemaild.
pi_39253194
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee joh, het is de tweede van rechts met de bril. Ik ben me ervan bewust dat dit nog erger lijkt maar hij is live echt heel schattig!
En zoals ik al eerder zei: wacht maar tot je Alex van AM live ziet, wil je dan wel eens horen
O toch.. ik wist dat ik het al eerder verkeerd dacht. O god, MaJo...
Durf trouwens nu niet één keer meer te zeggen dat we dezelfde smaak hebben
pi_39253219
je herkent hem bijna niet zonder puist op zijn neus
pi_39253274
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je herkent hem bijna niet zonder puist op zijn neus
Hij is gewoon het schoolvoorbeeld van een totaal onaantrekkelijk man.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:09:28 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39253326
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

O toch.. ik wist dat ik het al eerder verkeerd dacht. O god, MaJo...
Durf trouwens nu niet één keer meer te zeggen dat we dezelfde smaak hebben
Oi Zei gister nog dat hij eng was. Na hem live gezien te hebben heb ik mijn mening bijgesteld (dat heb ik inderdaad al eens eerder gedaan ) We hebben echt wel dezelfde smaak, je durft het alleen niet toe te geven

Ga maar eens snel die 5 days off kaarten aanschaffen, straks gaat het nog uitverkopen (het London Calling syndroom: niemand dacht dat het uit zou verkopen maar dat gebeurde stiekem wel).
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39253388
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oi Zei gister nog dat hij eng was. Na hem live gezien te hebben heb ik mijn mening bijgesteld (dat heb ik inderdaad al eens eerder gedaan ) We hebben echt wel dezelfde smaak, je durft het alleen niet toe te geven
Ja, dat is het.
quote:
Ga maar eens snel die 5 days off kaarten aanschaffen, straks gaat het nog uitverkopen (het London Calling syndroom: niemand dacht dat het uit zou verkopen maar dat gebeurde stiekem wel).

Dit is mijn 3000ste post
Ik moet om 18u werken, en kom dan toch op Leidseplein, dus loop wel even de ticketshop binnen

dit is mijn 2108e post.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:16:46 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39253619
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja, dat is het.
[..]

Ik moet om 18u werken, en kom dan toch op Leidseplein, dus loop wel even de ticketshop binnen

dit is mijn 2108e post.
Zag dat ik verkeerd gekeken had en het mijn 2960ste post was Had het snel weggehaald in de hoop dat niemand het gelezen zou hebben
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39253659
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zag dat ik verkeerd gekeken had en het mijn 2960ste post was Had het snel weggehaald in de hoop dat niemand het gelezen zou hebben
nog ff doorposten dan, als we nu toch al zo ouderwets bezig zijn hè
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:20:08 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39253794
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef lienelien het volgende:

[..]

nog ff doorposten dan, als we nu toch al zo ouderwets bezig zijn hè
Nee moet echt even gaan werken
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39254428
Volgens de indeling van 5daysoff.nl staan MP en Infadels allebei in de grote zaal, dus ze zullen echt niet gelijk optreden. Dans Le Rock, Hot Chip, Infadels en MP zijn in de grote zaal. De rest is upstairs......
pi_39254602
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:34 schreef Evertje het volgende:
Volgens de indeling van 5daysoff.nl staan MP en Infadels allebei in de grote zaal, dus ze zullen echt niet gelijk optreden. Dans Le Rock, Hot Chip, Infadels en MP zijn in de grote zaal. De rest is upstairs......
fijn
Gaat een zware avond/nacht worden
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:51:18 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39255091
Wat is dat Hot Chip trouwens voor iets? Of heb ik iets heel belangrijks gemist?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39255468
Vergeef me de zeurderigheid van deze post, maar dit moet er toch echt even uit. Het zit me namelijk al een tijdje dwars. Dit topic heeft de potentie om heel interessant te zijn. Ik ben weldegelijk oprecht geinteresseerd in indiedisodingen en een topic daarover is in principe dan ook tof.

Maar zolang jullie hier blijven praten over de hoeveelheid drankjes die persoon X ophad de laatste Club Rascal of de neuspuisten van Luke van The Kooks, dan dient dit topic geen functie.

En dat is jammer. En ja, dit komt zomaar uit de lucht vallen. En ja, ik kan ook zelf iets zinnigs bijdragen ipv te gaan zeuren. Dus dat ga ik dan ook doen.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_39255630
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
verhaaltje
neh, dat komt niet echt uit de lucht vallen
We zullen er beter op letten, toch?
Maar wat is je zinnige bijdrage van vandaag dan?
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat Hot Chip trouwens voor iets? Of heb ik iets heel belangrijks gemist?
Ik heb één nummer gehoord en dat was best hilarisch
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 17:09:17 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39255811
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vergeef me de zeurderigheid van deze post, maar dit moet er toch echt even uit. Het zit me namelijk al een tijdje dwars. Dit topic heeft de potentie om heel interessant te zijn. Ik ben weldegelijk oprecht geinteresseerd in indiedisodingen en een topic daarover is in principe dan ook tof.

Maar zolang jullie hier blijven praten over de hoeveelheid drankjes die persoon X ophad de laatste Club Rascal of de neuspuisten van Luke van The Kooks, dan dient dit topic geen functie.

En dat is jammer. En ja, dit komt zomaar uit de lucht vallen. En ja, ik kan ook zelf iets zinnigs bijdragen ipv te gaan zeuren. Dus dat ga ik dan ook doen.
Ik kan me voorstellen dat het je stoort als we zitten te SC-en maar we proberen het altijd ontopic te houden (het moet wel iets met indie te maken hebben). Ik zal er beter op letten en proberen om het in te perken.
Het zou inderdaad leuk zijn als je zelf ook iets verteld. Ga je wel eens naar plekken waar ze indie draaien? Of zou je graag willen weten waar je dat zou kunnen vinden?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39256062
Ikzelf woon dus in Utrecht. En daar heb je wel een paar dingen, maar minder dan in Amsterdam bijvoorbeeld.

Elke zaterdag, na het concert van die avond, is er in de EKKO Diep In De Groef. Geen indie-avond pur sang, maar een alternatieve dansavond met de nodige indie. Maar, voor mensen die niet van voorbijkomende mainstreamnummers houden kan het vervelend zijn. Er wordt gewoon weleens een nummer van The Prodigy of Rage Against The Machine gedraaid. Daar staat tegenover dat er gewoon ook juist wel oude indie gedraaid wordt, The Smiths ofzo.

Verder is er op 14 juli aanstaande weer New Underground. Ik heb het al eerder in het vorige deel een keer genoemd, en toen werden een aantal mensen enthousiast, dus ik dacht, ik herinner jullie er nog even aan.

Ook organiseert Tivoli sinds kort Never Mind The British avonden in Tivoli De Helling. Ook niet strict indie, maar wel iets dat mensen die van indiemuziek houden doorgaans potentieel wel interessant zouden kunnen vinden.

Tivoli beschrijft Never Mind The British als volgt:
quote:
Never Mind The British is een avond van dj Gijsbert (ex-Pop-O-Matic) en dj Some other blockhead. Je hoeft niet aan de universiteit van Oxford te studeren om te raden wat er op Never Mind The British wordt gedraaid: dansbare Britpop. Want aan de overkant van de Noordzee kent de popmuziek een rijke traditie van rockbandjes-waar-je-ook-op-kunt-dansen. Dat begon al met de punk, wave en ska in de jaren zeventig (The Stranglers, The Jam, Madness, New Order) en duurt voort tot op de dag van vandaag (Franz Ferdinand, Editors). Naar Britpop luisteren is leuk, op Britpop dansen is leuker!


De eerste paar keer was het telkens een beetje mwoah-mwoah. De DJ's ging teveel voor dooddoeners. Franz Ferdinand's "Take Me Out" draaien, The Smiths' "Bigmouth Strikes Again", in plaats van andere, minder bekende nummers van dezelfde bands. De vorige keer, afgelopen vrijdag, draaide de genoemde DJ Gijsbert niet. Hij was er imho de schuld van dat het zo saai was. Hij werd vervangen door DJ St. Paul, de man achter de Pop-'o-Matic-donderdagavondisco's in Tivoli Oude Gracht & vervent Smiths liefhebber. Hij draait ook indie/alternatieve disco's in Rotterdam ("Helter Skelter"-avonden) en Nijmegen. (Geen idee hoe de avonden daar heten.) Dat bleek een impuls voor de avond. DJ-technisch waren de avonden beter opgebouwd dan de vorige keren, en we hadden erg veel lol. Feit was wel, de avond kwam erg laat op gang en werd niet erg druk. Als je van Britpop houdt echter, en je neemt een stel gezellige vrienden mee die ook van Britpop houden, dan wordt het gezellig. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_39256104
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:04 schreef lienelien het volgende:

Maar wat is je zinnige bijdrage van vandaag dan?
Zie boven. Ik weet in Utrecht verder ook niet veel meer dan dit, maar ik dacht dat jullie dit misschien interessant zouden vinden. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 17:30:18 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39256460
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
-knip- want lang verhaal
Bedankt voor je reactie, ik denk dat veel mensen hier wat mee kunnen.
Ik woon zelf momenteel tijdelijk in de buurt van Utrecht en zal daarom wat vaker mijn toevlucht nemen naar Utrecht dan naar Amsterdam. Het is goed om te weten dat er de nodige indie-achtige dingen te doen zijn in Utrecht Mij maakt het overigens niet uit als er niet alleen maar pure indie gedraaid wordt, the Prodigy is ook vet. Britpop is ook helemaal mijn ding dus ik zal zeker eens Never Mind the British gaan bezoeken, klinkt echt leuk Trouwens de term "Helter-Skelter" avonden interesseert mij heel erg. Zou nog graag eens Helter Skelter horen tijdens het uitgaan, lijkt me echt ultiem!
Ik zal kijken of ik de 14de naar de New Underground kan. Ik was in de vorige thread één van de enthousiastelingen Lijkt me erg leuk!
Ga jij trouwens ook naar de Maxïmo Park/Infadels/Dans le Rock avond op 12 juli in Paradiso? Spreekt je misschien ook wel aan
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39256616
Ik heb persoonlijk niet zoveel met MP en Infadels heb ik gisteren nog gezien op Parkpop. Bovendien ga ik de dag erna op vakantie. . Eerstvolgende soortvanindiegerelateerde avond is Franz Ferdinand in Tivoli, a.s. woensdag. Ik zit er nog even over na te denken om diezelfde avond, voor FF, nog even naar Tivoli De Helling te gaan om Glenister te zien openen voor Pretty Girls Make Graves. (Glenister heeft nog geen platendeal, zo indie zijn ze. .)

Maar, ik ben momenteel heel druk met mijn bachelor halen, dus ik ga zelf niet veel weg denk ik. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 17:40:23 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39256692
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb persoonlijk niet zoveel met MP en Infadels heb ik gisteren nog gezien op Parkpop. Bovendien ga ik de dag erna op vakantie. . Eerstvolgende soortvanindiegerelateerde avond is Franz Ferdinand in Tivoli, a.s. woensdag. Ik zit er nog even over na te denken om diezelfde avond, voor FF, nog even naar Tivoli De Helling te gaan om Glenister te zien openen voor Pretty Girls Make Graves. (Glenister heeft nog geen platendeal, zo indie zijn ze. .)

Maar, ik ben momenteel heel druk met mijn bachelor halen, dus ik ga zelf niet veel weg denk ik. .
Als je niet veel hebt met MP dan moet je niet gaan nee Wat vond je trouwens van Infadels? Mijn eerstvolgende indiegerelateerde avond is ook Franz Ferdinand, maar dan morgen. Heb er zin in Geen platenlabel hebben is inderdaad wel uberindie Hoe laat treed die band dan op? Aangezien het programma in Tivoli om 20.15 begint. Is er trouwens een voorprogramma bij FF?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_39256999
Het voorprogramma van FF op dinsdag is zZz, heb ik uit betrouwbare bron mogen vernemen. Ik heb echter nog geen flauw idee wie het voorprogramma is op woensdag en de betrouwbare bronnen die dit soort dingen weten over bands waarvan het me iets zou boeien om ze te zien zeiden dat ze het niet wisten.

Er is misschien nog een miniscuul kansje dat het iets spannends wordt dat FF zelf laat invliegen. Maar, de kans daarop is vrij gering, omdat er op de FFsite To Be Confirmed staat over de voorprogramma's. Los daarvan, Tivoli is toch al uitverkocht, dus het maakt al niet meer uit of Infadels of Je Buurjongen Z'n Kutbandje in het voorprogramma staat. En het is voor zowel FF als Tivoli goedkoper om een of ander locaal bandje te laten spelen, dus dat zal dan wel gebeuren.

En omdat ik druk ben met studeren enzo, maar nog wel een keertje naar Glenister wil kijken leek me dit een aanvaardbare oplossing. Glenister speelt a.s. donderdag weer in het voorprogramma van Pretty Girls Make Graves in de Melkweg, waarvoor ik op de gastenlijst zou kunnen, maar ik heb gewoonweg geen tijd. En ik werk bij Tivoli, dus ik kan sowieso gewoon binnenlopen bij Glenister in de Helling. En de ingangsdrukte mislopen bij FF op de Oude Gracht is ook wel prima. . Gevaar alleen is dat ik het openingsnummer van FF mis. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_39262195
Denk je dat er in Nederland veel mensen zijn die weten wat je bedoelt als je zegt "Indie-avond"? Ik kan mij (spijtig genoeg) echt niet voorstellen dat zulke muziek hier in België ergens gedraaid wordt. (Als iemand mij het tegendeel kan bewijzen: graag!)
pi_39266195
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hij draait ook indie/alternatieve disco's in Rotterdam ("Helter Skelter"-avonden) en Nijmegen. (Geen idee hoe de avonden daar heten.) Dat bleek een impuls voor de avond. DJ-technisch waren de avonden beter opgebouwd dan de vorige keren, en we hadden erg veel lol. Feit was wel, de avond kwam erg laat op gang en werd niet erg druk. Als je van Britpop houdt echter, en je neemt een stel gezellige vrienden mee die ook van Britpop houden, dan wordt het gezellig. .
Weet je soms wel wáár in Nijmegen?
pi_39266623
Ik heb net mijn kaartje voor 5 days off gehaald

natúúrlijk is dan mijn Paradiso-lidmaatschap nét verlopen

[ Bericht 39% gewijzigd door lienelien op 26-06-2006 22:22:54 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')