abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:34:03 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_38114756
Oh en ontopic, in Utrecht is New Underground in de EKKO helemaal de shit. Het wordt niet aangekondigd als pure indieavond, maar dat is het in de praktijk wel. Ze draaien alles tussen indiebandjes en cybergothic. En dat klinkt misschien een beetje raar en vergezocht, maar het is echt heel logisch als je het hoort. Een grote trip. Met alles van de Editors, de Beatles, We Are Scientists tot New Order, Fisherspooner, Joy Division, T.Raumschmiere en wat al niet meer. New Underground wordt georganiseerd door een stel mensen die ook in Arnhem draaien.

www.thenewunderground.nl
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_38114789
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zegt toch niemand? Ze worden wel gedraaid tijdens indie-avonden, maar ze draaien ook Nirvana en dat zie ik ook niet als indie. Dus neen, we zien Beatles niet als indie. Dat neemt niet weg dat we het wel graag horen tijdens indie-nights
Kijk even naar de P.I. Tuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. Niet zo happen. .
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 10:38:21 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38114835
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:36 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Kijk even naar de P.I. Tuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. Niet zo happen. .
Wat is P.I.? Ik geef alleen maar antwoord op je vraag

En bedankt voor de tip, ik ga het zeker eens checken!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 10:41:17 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38114922
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ontopic, in Utrecht is New Underground in de EKKO helemaal de shit. Het wordt niet aangekondigd als pure indieavond, maar dat is het in de praktijk wel. Ze draaien alles tussen indiebandjes en cybergothic. En dat klinkt misschien een beetje raar en vergezocht, maar het is echt heel logisch als je het hoort. Een grote trip. Met alles van de Editors, de Beatles, We Are Scientists tot New Order, Fisherspooner, Joy Division, T.Raumschmiere en wat al niet meer. New Underground wordt georganiseerd door een stel mensen die ook in Arnhem draaien.

www.thenewunderground.nl
Heb net de setlist doorgelezen van vorige keer en mag ik zeggen: Daar wil ik een keer bij zijn!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38115099
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is P.I.? Ik geef alleen maar antwoord op je vraag
post icon, dat dingetje links boven je post.
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 11:24:18 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38116252
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:47 schreef lienelien het volgende:

[..]

post icon, dat dingetje links boven je post.
Jeetje, daar kijk ik echt nooit naar Wist niet dat mensen dat serieus gebruikte
pi_38116295
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jeetje, daar kijk ik echt nooit naar Wist niet dat mensen dat serieus gebruikte
och, wij werden onlangs nog door enkele trivia-mannen 'p.i.-loze meisjes' genoemd. Net alsof dat een schande is
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 11:26:21 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38116328
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef lienelien het volgende:

[..]

och, wij werden onlangs nog door enkele trivia-mannen 'p.i.-loze meisjes genoemd'. Net alsf dat een schande is
Bedoelde ze dat Snapte het toen ook al niet

Oh en dit is trouwens de enige keer dat ik een p.i. zal gebruiken
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:12:57 #110
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38117869
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:35 schreef AudreyHepburn het volgende:

www.thenewunderground.nl
Ziet er ideaal uit! En daar hoef ik mien stadje nie eens voor uit! .

Is de volgende keer pas op 7 juli? Da's lang wachten, maar als ik in't land ben, zal ik zeker van de partij zijn
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 12:27:38 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38118464
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:12 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Ziet er ideaal uit! En daar hoef ik mien stadje nie eens voor uit! .

Is de volgende keer pas op 7 juli? Da's lang wachten, maar als ik in't land ben, zal ik zeker van de partij zijn
Je woont in Utrecht? Cool (hoewel Amsterdam natuurlijk beter is ) Kom nog wel eens in EKKO, hoewel het alweer een tijdje geleden is. Ga ik snel verandering inbrengen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:32:50 #112
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38118628
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je woont in Utrecht? Cool (hoewel Amsterdam natuurlijk beter is ) Kom nog wel eens in EKKO, hoewel het alweer een tijdje geleden is. Ga ik snel verandering inbrengen
Tsss... Meid, ik ben een rasechte Amsterdammer en heb er verreweg het grootste deel van m'n leven gewoond. Dus als ik zeg dat Utrecht mijn stad is mag je van me aannemen dat Utrecht vele malen cooler is dan Amsterdam

Ik ben ook echt in geen eeuwen in de EKKO geweest, maar dat moet zeker weer 'ns gebeuren. Ik vond dat het de afgelopen jaren te veel afstapte van de alternative-scene, maar daar schijnt verandering in te komen. Die underground-avond klinkt in ieder geval erg cool .
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 12:37:33 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38118780
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:32 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Tsss... Meid, ik ben een rasechte Amsterdammer en heb er verreweg het grootste deel van m'n leven gewoond. Dus als ik zeg dat Utrecht mijn stad is mag je van me aannemen dat Utrecht vele malen cooler is dan Amsterdam

Ik ben ook echt in geen eeuwen in de EKKO geweest, maar dat moet zeker weer 'ns gebeuren. Ik vond dat het de afgelopen jaren te veel afstapte van de alternative-scene, maar daar schijnt verandering in te komen. Die underground-avond klinkt in ieder geval erg cool .
Oi Als iemand die zowat in Utrecht opgegroeid is en nog niet lang in Amsterdam woont kun je van mij aannemen dat Amsterdam vele malen cooler is dan Utrecht! Als je alleen al kijkt naar de uitgaansmogelijkheden in Amsterdam zegt dat toch al meer dan genoeg? Hoewel de donderdagavond in Tivoli ook niet te versmaden is (zeker gezien het feit dat het voor studenten gratis is!) Moet ik ook snel weer eens heen. Ik krijg het nog druk in Utrecht
En die underground avond klinkt zeker cool! Is nog een stuk "undergrounder" dan Rascal ook
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:38:16 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_38118802
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef lienelien het volgende:

[..]

och, wij werden onlangs nog door enkele trivia-mannen 'p.i.-loze meisjes' genoemd. Net alsof dat een schande is
Het was in Indie-central.
En PI's zijn van levensbelang!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:40:42 #115
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38118871
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oi Als iemand die zowat in Utrecht opgegroeid is en nog niet lang in Amsterdam woont kun je van mij aannemen dat Amsterdam vele malen cooler is dan Utrecht! Als je alleen al kijkt naar de uitgaansmogelijkheden in Amsterdam zegt dat toch al meer dan genoeg? Hoewel de donderdagavond in Tivoli ook niet te versmaden is (zeker gezien het feit dat het voor studenten gratis is!) Moet ik ook snel weer eens heen. Ik krijg het nog druk in Utrecht
En die underground avond klinkt zeker cool! Is nog een stuk "undergrounder" dan Rascal ook
De dag zal komen dat je zult smachten naar Utrecht, maar dat terzijde . Zullen we het er voorlopig op houden dat Amsterdam en Utrecht de coolste steden van ons land zijn? (met, voor mij ten minste, een eervolle vermelding voor Maastricht).

En normaal mijd ik de Tivoli als de pest, maar de donderdag-avond is nog best te doen, maar niet bijzonder indie... De Helling is dat meer, en de EKKO zeker...
pi_38118941
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Het was in Indie-central.
En PI's zijn van levensbelang!
Oh, sorry, klopt ja. Kan ook niet anders. In trivia wordt slechts die arme Ranja gebashed
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:44:22 #117
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38118976
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:43 schreef lienelien het volgende:

[..]

Oh, sorry, klopt ja. Kan ook niet anders. In trivia wordt slechts die arme Ranja gebashed
Ik werd er gisteren anders (op een zeer milde wijze) door Ranja en Mark gebashed omdat ik Radiohead goed vind
pi_38119028
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:44 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Ik werd er gisteren anders (op een zeer milde wijze) door Ranja en Mark gebashed omdat ik Radiohead goed vind
Trivia staat gelijk aan geen leven hebben, dus. Maar het akkefietje 'ranja' en zijn reactie daarop was toch wel vermakelijk
En 'p.i.-loze meisjes' is dan toch wel weer wat anders dan dat je muzieksmaak op een milde wijze niet wordt gewaardeerd
pi_38119086
Donderdagavond in Tivoli is puberdisco. Ik werk er. Komt er zo'n lief meisje met een beugeltje een cola light bestellen. .

Zaterdag in de EKKO is wel leuk. Is ook elke week hetzelfde, met dezelfde mensen, maar dan leuk. .
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:48:41 #120
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38119117
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:46 schreef lienelien het volgende:

[..]

Trivia staat gelijk aan geen leven hebben, dus. Maar het akkefietje 'ranja' en zijn reactie daarop was toch wel vermakelijk
En 'p.i.-loze meisjes' is dan toch wel weer wat anders dan dat je muzieksmaak op een milde wijze niet wordt gewaardeerd
Ik moet toegeven dat sinds ik Trivia ontdekt heb, ik inderdaad veel minder tijd voor mijn leven over heb

En goed, je hebt gelijk - maar je bent indie! Je moet je niks aantrekken van het conformisme. Doe gewoon lekker je eigen ding. Dat is toch de hele spirit van indie? (en van punk trouwens ook, je zou er eens naar moeten luisteren - echte punk is bijna per definitie indie )
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:49:39 #121
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38119151
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Donderdagavond in Tivoli is puberdisco. Ik werk er. Komt er zo'n lief meisje met een beugeltje een cola light bestellen. .

Zaterdag in de EKKO is wel leuk. Is ook elke week hetzelfde, met dezelfde mensen, maar dan leuk. .
Wat kan ik zaterdag in de EKKO verwachten dan?
pi_38119192
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:48 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat sinds ik Trivia ontdekt heb, ik inderdaad veel minder tijd voor mijn leven over heb

En goed, je hebt gelijk - maar je bent indie! Je moet je niks aantrekken van het conformisme. Doe gewoon lekker je eigen ding. Dat is toch de hele spirit van indie? (en van punk trouwens ook, je zou er eens naar moeten luisteren - echte punk is bijna per definitie indie )
Ik ben hardstikke indie

Ja, vertel, EKKO, ben benieuwd
pi_38119504
Diep in de Groef. Alternatieve disco, U kent het wel. Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, maar ook The Rapture, LCD Soundsystem, Damian Marley, M.I.A. met een incidentele uitschieter naar Rage Against The Machine, Nirvana of ghettonegerhiphop, maar da's maar zelden.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:01:11 #124
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38119560
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Diep in de Groef. Alternatieve disco, U kent het wel. Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, maar ook The Rapture, LCD Soundsystem, Damian Marley, M.I.A. met een incidentele uitschieter naar Rage Against The Machine, Nirvana of ghettonegerhiphop, maar da's maar zelden.
Dat klinkt bijzonder aardig . (Vind dat er ook niks mis is met RATM, hoor ). Hoe laat & hoe veel?
pi_38120035
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:01 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Dat klinkt bijzonder aardig . (Vind dat er ook niks mis is met RATM, hoor ). Hoe laat & hoe veel?
Zaterdagavond, 23.00 - 04.00. Als je er een beetje snel inwil moet je voor half 1 komen, anders staat er een rij. Zo leuk is het. .
Damage: 5 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')