Kijk even naar de P.I. Tuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. Niet zo happen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand?Ze worden wel gedraaid tijdens indie-avonden, maar ze draaien ook Nirvana en dat zie ik ook niet als indie. Dus neen, we zien Beatles niet als indie. Dat neemt niet weg dat we het wel graag horen tijdens indie-nights
Wat is P.I.? Ik geef alleen maar antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kijk even naar de P.I. Tuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. Niet zo happen..
Heb net de setlist doorgelezen van vorige keer en mag ik zeggen:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ontopic, in Utrecht is New Underground in de EKKO helemaal de shit. Het wordt niet aangekondigd als pure indieavond, maar dat is het in de praktijk wel. Ze draaien alles tussen indiebandjes en cybergothic. En dat klinkt misschien een beetje raar en vergezocht, maar het is echt heel logisch als je het hoort. Een grote trip. Met alles van de Editors, de Beatles, We Are Scientists tot New Order, Fisherspooner, Joy Division, T.Raumschmiere en wat al niet meer. New Underground wordt georganiseerd door een stel mensen die ook in Arnhem draaien.
www.thenewunderground.nl
post icon, dat dingetje links boven je post.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is P.I.? Ik geef alleen maar antwoord op je vraag
Jeetje, daar kijk ik echt nooit naarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
post icon, dat dingetje links boven je post.
och, wij werden onlangs nog door enkele trivia-mannen 'p.i.-loze meisjes' genoemd. Net alsof dat een schande isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje, daar kijk ik echt nooit naarWist niet dat mensen dat serieus gebruikte
Bedoelde ze datquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
och, wij werden onlangs nog door enkele trivia-mannen 'p.i.-loze meisjes genoemd'. Net alsf dat een schande is![]()
Ziet er ideaal uit! En daar hoef ik mien stadje nie eens voor uit!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ontopic, in Utrecht is New Underground in de EKKO helemaal de shit. Het wordt niet aangekondigd als pure indieavond, maar dat is het in de praktijk wel. Ze draaien alles tussen indiebandjes en cybergothic. En dat klinkt misschien een beetje raar en vergezocht, maar het is echt heel logisch als je het hoort. Een grote trip. Met alles van de Editors, de Beatles, We Are Scientists tot New Order, Fisherspooner, Joy Division, T.Raumschmiere en wat al niet meer. New Underground wordt georganiseerd door een stel mensen die ook in Arnhem draaien.
www.thenewunderground.nl
Je woont in Utrecht? Cool (hoewel Amsterdam natuurlijk beter isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ziet er ideaal uit! En daar hoef ik mien stadje nie eens voor uit!.
Is de volgende keer pas op 7 juli? Da's lang wachten, maar als ik in't land ben, zal ik zeker van de partij zijn![]()
Tsss... Meid, ik ben een rasechte Amsterdammer en heb er verreweg het grootste deel van m'n leven gewoond. Dus als ik zeg dat Utrecht mijn stad is mag je van me aannemen dat Utrecht vele malen cooler is dan Amsterdamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je woont in Utrecht? Cool (hoewel Amsterdam natuurlijk beter is) Kom nog wel eens in EKKO, hoewel het alweer een tijdje geleden is. Ga ik snel verandering inbrengen
Oiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tsss... Meid, ik ben een rasechte Amsterdammer en heb er verreweg het grootste deel van m'n leven gewoond. Dus als ik zeg dat Utrecht mijn stad is mag je van me aannemen dat Utrecht vele malen cooler is dan Amsterdam![]()
Ik ben ook echt in geen eeuwen in de EKKO geweest, maar dat moet zeker weer 'ns gebeuren. Ik vond dat het de afgelopen jaren te veel afstapte van de alternative-scene, maar daar schijnt verandering in te komen. Die underground-avond klinkt in ieder geval erg cool.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
och, wij werden onlangs nog door enkele trivia-mannen 'p.i.-loze meisjes' genoemd. Net alsof dat een schande is![]()
De dag zal komen dat je zult smachten naar Utrecht, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
OiAls iemand die zowat in Utrecht opgegroeid is en nog niet lang in Amsterdam woont kun je van mij aannemen dat Amsterdam vele malen cooler is dan Utrecht! Als je alleen al kijkt naar de uitgaansmogelijkheden in Amsterdam zegt dat toch al meer dan genoeg? Hoewel de donderdagavond in Tivoli ook niet te versmaden is (zeker gezien het feit dat het voor studenten gratis is!) Moet ik ook snel weer eens heen. Ik krijg het nog druk in Utrecht
![]()
En die underground avond klinkt zeker cool! Is nog een stuk "undergrounder" dan Rascal ook
Oh, sorry, klopt ja. Kan ook niet anders.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:38 schreef pfaf het volgende:
[..]Het was in Indie-central.
En PI's zijn van levensbelang!
Ik werd er gisteren anders (op een zeer milde wijze) door Ranja en Mark gebashed omdat ik Radiohead goed vindquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, sorry, klopt ja. Kan ook niet anders.In trivia wordt slechts die arme Ranja gebashed
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik werd er gisteren anders (op een zeer milde wijze) door Ranja en Mark gebashed omdat ik Radiohead goed vind![]()
Ik moet toegeven dat sinds ik Trivia ontdekt heb, ik inderdaad veel minder tijd voor mijn leven over hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Trivia staat gelijk aan geen leven hebben, dus. Maar het akkefietje 'ranja' en zijn reactie daarop was toch wel vermakelijk
![]()
En 'p.i.-loze meisjes' is dan toch wel weer wat anders dan dat je muzieksmaak op een milde wijze niet wordt gewaardeerd![]()
Wat kan ik zaterdag in de EKKO verwachten dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Donderdagavond in Tivoli is puberdisco. Ik werk er. Komt er zo'n lief meisje met een beugeltje een cola light bestellen..
Zaterdag in de EKKO is wel leuk. Is ook elke week hetzelfde, met dezelfde mensen, maar dan leuk..
Ik ben hardstikke indiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat sinds ik Trivia ontdekt heb, ik inderdaad veel minder tijd voor mijn leven over heb![]()
En goed, je hebt gelijk - maar je bent indie! Je moet je niks aantrekken van het conformisme. Doe gewoon lekker je eigen ding. Dat is toch de hele spirit van indie?(en van punk trouwens ook, je zou er eens naar moeten luisteren - echte punk is bijna per definitie indie
)
Dat klinkt bijzonder aardigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Diep in de Groef. Alternatieve disco, U kent het wel. Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, maar ook The Rapture, LCD Soundsystem, Damian Marley, M.I.A. met een incidentele uitschieter naar Rage Against The Machine, Nirvana of ghettonegerhiphop, maar da's maar zelden.
Zaterdagavond, 23.00 - 04.00. Als je er een beetje snel inwil moet je voor half 1 komen, anders staat er een rij. Zo leuk is het.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder aardig. (Vind dat er ook niks mis is met RATM, hoor
). Hoe laat & hoe veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |