Ja, en best hardquote:Op maandag 22 mei 2006 12:59 schreef berc het volgende:
[..]
hehehe gingen ze onderuit.
Ik hoop maar dat het was na ik de jagermeister in mijn bier met roze rietje gegiet kreeg. Ik wil niet weten wat er allemaal gebeurt is op het toitlet![]()
quote:en ze draaide nog the raconteurs![]()
quote:En ik heb fokkers ontmoet(voor het eerst whoehoe)
ik heb 2quote:waser nog bij?
ik zag wel een.
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay, dan ben ik nummer 2!![]()
Zou me overigens niks verbazen als lienelien, lieke_k, MaJo, Skanqua en kabouter_k ook bij dat lijstje zitten
jewellus!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat klinkt echt supervet! Ik zal ervoor zorgen dat ik er de keer na volgende keer zeker bij benDraaien jullie ook Beatles trouwens? (nee ik ben niet geobsedeerd
)
Nietusquote:
Nog 13 te gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef Skanqua het volgende:
Nummer 4...
ik ook niet!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietusMaarre, hebben ze nou Beatles gedraaid of niet? Ik weet het nog steeds niet
![]()
geen beatles gehoordquote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietusMaarre, hebben ze nou Beatles gedraaid of niet? Ik weet het nog steeds niet
![]()
Enne, wie is Tom Vek?![]()
nu nog maar 12!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef berc het volgende:
[..]
geen beatles gehoord
en tom vek ken je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.tomvek.tv
www.myspace.com/tomvek ?
mijn vriendje kent tom vek ookquote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef berc het volgende:
[..]
geen beatles gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.tomvek.tv
www.myspace.com/tomvek ?
Wow dat bevestigt mijn argument dat James altijd Beatles speciaal voor mij draaitquote:Op maandag 22 mei 2006 16:33 schreef berc het volgende:
[..]
geen beatles gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.tomvek.tv
www.myspace.com/tomvek ?
túúrlijk lieverd.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat bevestigt mijn argument dat James altijd Beatles speciaal voor mij draaitHij heeft het wel eens gezegd maar dacht dat hij een grapje maakte
![]()
ow wacht, ik hoorde wel iets van 'I'm Happy Just To Dance With You' voorbij komenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat bevestigt mijn argument dat James altijd Beatles speciaal voor mij draaitHij heeft het wel eens gezegd maar dacht dat hij een grapje maakte
![]()
En nee, ik ken Tom Vek niet. Waar zou ik hem van moeten kennen dan?
Wow een Beatles kennerquote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef berc het volgende:
[..]
ow wacht, ik hoorde wel iets van 'I'm Happy Just To Dance With You' voorbij komen
je mag ook wel gewoon toegeven dat je op James geilt.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow een Beatles kenner![]()
Lienelien hij heeft het echt een keer gezegd hoor. Maar laten we het er toch maar bij houden dat het een grapje was dan
![]()
Ik dacht dat dat algemeen bekend wasquote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
je mag ook wel gewoon toegeven dat je op James geilt.
quote:
voor jou blijft het gewoon Dash, hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zag trouwens in de mail dat hij nu DJ Rascal heet ipv DJ Dash. Ik vind Dash veel cooler klinken
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
voor jou blijft het gewoon Dash, hoor![]()
quote:
quote:
hahaha nee geen beatles kennerquote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow een Beatles kenner![]()
Lienelien hij heeft het echt een keer gezegd hoor. Maar laten we het er toch maar bij houden dat het een grapje was dan
![]()
i see a red door and i want it painted blackquote:Op maandag 22 mei 2006 16:59 schreef berc het volgende:
[..]
hahaha nee geen beatles kenner
beatles![]()
ze draaide wel de rolling stones![]()
Je reageert op jezelfquote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef berc het volgende:
[..]
i see a red door and i want it painted black
so rascal![]()
Niks mis met de beatles hoor, maar ik kan wel leukere dingen bedenken voor james om te draaienquote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je reageert op jezelf![]()
Happy just to dance with you is nou niet het meest bekende Beatles nummer, dus of je nu wil of niet, je bent een Beatles kennerEn wat is er sowieso mis mee?
![]()
wil je MaJo boos hebben?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef berc het volgende:
[..]
Niks mis met de beatles hoor, maar ik kan wel leukere dingen bedenken voor james om te draaien![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef berc het volgende:
[..]
Niks mis met de beatles hoor, maar ik kan wel leukere dingen bedenken voor james om te draaien![]()
Coole fotoquote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:33 schreef berc het volgende:
[[url=http://members.chello.nl/l.berk/5129320_500_500_PK1J[1].jpg]afbeelding[/url]]
nee dat is iemand anders gek,quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben jij dat?Kom eens naar het Beatles topic, je kunt wel ontkennen dat je ze leuk vindt maar ik weet wel beter
dat ben jij wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:39 schreef berc het volgende:
[..]
nee dat is iemand anders gek,
ik ga echt niet met een john lennon steen op de foto en daarna john lennon look a like staan bij de sol
john lennon is tof![]()
Volgens mij ookquote:
nee ik was aan het googlen en vond dezequote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij ookWaarom zou het gezichtje anders weggestreept zijn? Die foto stond er net overigens niet!
Dat zeg jequote:
Tuurlijk was ik bij dequote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey was jij ook bij de Gimme Gimmes?Was echt een vet concert he? Ik ging echt helemaal uit mijn dak
Wilde ook graag naar Dans le Rock daarna maar was toen niet zo lekker (hmmm ik zie een rode lijn in mijn leven, missen van gave dansavonden omdat ik ziek ben
)
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar dus 5 mensen in dit topic (nu MaJo onderwezen is) en nog een stel mensen daaromheen betekent een heel aardig percentage van die 17quote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef Skanqua het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Tom Vek best bekend was, ken wel meerdere mensen die dat kennen...
Jaaaa! Helter Skelter is echt *zo'n* vet nummer!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coole foto
Ik zou graag een keer Helter Skelter horen tijdens Rascal, dan kunnen we echt gaan rocken en pogo-en
Hé Prep, Rascal lijkt me ook echt iets voor jou. Er wordt altijd minstens één nummer van Arctic Monkeys gedraaid, meestal meer aangezien de dj een grote fan isquote:Op maandag 22 mei 2006 18:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga weleens naar 't kroegie in Hoorn, daar draaien ze ook aardig vaak goeie muziek.
Requests draaien ze 9 vd 10 keer![]()
Wat is er mis met The Beatles?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik bij deGimme Gimmes
- het was inderdaad wel heel vet - en ze waren zo grappig!
. Dus je kent Flogging Molly (ga je toevallig naar het concert in de Paradiso?) en Me First - volgens mij komt het nog helemaal goed met jou
.
Ik bespeud ook de rode lijn dat ik kennelijk verhinderd ben op gave dansavonden als jij toevallig ziek bent. Niet meer doen, dus!
![]()
Dat zegt toch niemand?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, zijn de Beatles tegenwoordig ook al indie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |