je staat in de OP van dit topic, én op de wikiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:23 schreef Oldbie het volgende:
Heeft mijn server nu nog geen vermelding in OP verdiend?
Ik ben druk bezig met een site hoor
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:27 schreef e-wok het volgende:
de invasie van de lollers wordt her en der gestuit:
http://unitedbattleforce.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=61
![]()
welkom terugquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:18 schreef Tackleberry het volgende:
Hmmm, dit was het spel wat stof lag te verzamelen....
sorry bij mij stond er geen pijlquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
over "RushForward". probeer m eens te downloaden en in "Solospel" te spelen, en niet via de editor![]()
over "Women in a Red Dress". ewr. er hangt aan het einde van die pijp een groot bord met twee kruizen aan de zijkant en een pijl in het midden. zou dat misschien kunnen betekenen dat je midden onder het bord door moet rijden![]()
![]()
![]()
-edit- en ik heb de 15000-punten grens overschreden![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:21 schreef schermutseling het volgende:
[..]
sorry bij mij stond er geen pijlblijkbaar zijn niet alle pijlen enzo over gekomen.. maar okee
Denk niet dat die ook gratis zal zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hèh
![]()
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06266/immersionHD.jpg]afbeelding][/url]
een screen uit Trackmania United![]()
dit is niet Trackmania Planet, die in september uitkomt!!!
(klik op de afbeelding voor meer informatie over TMU!!!)
Aah bedankt! ^^quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:09 schreef JumperJack het volgende:
>>> LOKI.NYA <<<
ik heb jouw Fok! avatar omgezet naar een .bik file. deze werkt net als een .dds file als avatar voor TMN. maar deze is dus animatedje kunt hem gewoon op dezelfde manier instellen als een gewone avatar
![]()
als je die animatie in jouw custom avatar die je nu hebt weet te krijgen, dan kan ik die ook voor je omzetten naar een .bik file en dan is die ook animated![]()
dit is de link naar je animated avatar in .bik format
zo ziet je animated avatar er dus nu uit![]()
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06265/avatar-101.gif]afbeelding][/url]
ik dacht dat je m animated wou hebben, dus had ik dat even gedaan, was toch bezig met de animaties voor mijn nieuwe track![]()
nu maar hopen dat je nog eens op het forum kijkt![]()
![]()
nee, het is TMO + TMS + TMN + alle uitbereidingen, mods, en alles wat je maar kunt bedenken, met mooiere graphics en elke game heeft in de editor de toegang tot (bijna) alle soorten coppers uit de andere games!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet dat die ook gratis zal zijn.
Of mischien toch wel?
Hij lijkt trouwens hetzelfde als TMN alleen dan in het donker![]()
sorry, weet ik ook nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 06:21 schreef Loki.Nya het volgende:
[..]
Aah bedankt! ^^
Als ik nu alleen nog wist hoe ik het er in kon krijgen zou het helemaal mooi zijn... ik zal het eens op zoeken
en ja, ik kijk wel vaak op het forum.. ik post alleen niet veel![]()
het is wel zo dat leroy nooit echt een fokker wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:31 schreef Tha_T het volgende:
Het doet me nog altijd pijn dat Leroy overgestapt is
Het was slechts een tvp weet jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het is wel zo dat leroy nooit echt een fokker was![]()
en als ik makkelijk te beïnvloeden was zat ik inmiddels ook niet meer bij Fok!, want ik heb gisteren twee keer een aanbod gekregen om member te worden van een andere nederlandse, en een (volgens mij) italiaanse clandit allemaal nadat ik een record had gereden op Fight Club
![]()
Dit doet me denken aan Supercross...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef JumperJack het volgende:
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06266/immersionHD.jpg]afbeelding][/url]
een screen uit Trackmania United![]()
dit is niet Trackmania Planet, die in september uitkomt!!!
(klik op de afbeelding voor meer informatie over TMU!!!)
zojuist 134e van de wereld en 7e van NL komen te staanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Lynx666 het volgende:
Zo'n 2 weken niet gespeeld en ik sta zo te zien nog steeds in de top1000 van nl
Sta nog steeds 466 van spanjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Lynx666 het volgende:
Zo'n 2 weken niet gespeeld en ik sta zo te zien nog steeds in de top1000 van nl
sta ik daar met het hoesje van TM Surise in mijn hand, en bijna de vinger op de linkermuisknop wanneer de cursor op bestellen, in een internetshop waar ze TM Original verkopen, staat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:07 schreef e-wok het volgende:
das duidelijk, ik ga voorlopig dus geen andere tm games kopen totdat tmu uit is
quote:- nou, daar gaat ie dan![]()
- ah, dit lijkt me wel een leuk stuk![]()
- haalt alles weg na te hebben getest...
- dit herhaalt zich nog meermaals tot ik eindelijk echt wat beters had gemaakt![]()
- vind een cut![]()
- is geen plek meer voor een checkpoint![]()
- alles weggehaald![]()
- vele malen op 'ongedaan maken' klikken![]()
- niet gezien dat er nog wel plek was...![]()
- ziet dat de track uit 502 coppers bestaat![]()
- kan niets meer weghalen zonder de track te mollen![]()
- toch maar weer een heel stuk weggehaald![]()
- tot ik eindelijk mijn eerste 500cc track af had![]()
Jepsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
@-tK-: Jazz heeft de eerste wedstrijd al gewonnen hoorde ik van msr911 op Fight Club![]()
ik ken ze geen van beiden, ze zullen wel goed zijn zo te horenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef -tK- het volgende:
[..]
Jeps
Nu moet ie helaas om 18:00 tegen dridrione en 45 min later tegen Carl... erger kun je het haast niet treffen![]()
zekers, Jazz heeft net 3-0 verloren van dridrione...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik ken ze geen van beiden, ze zullen wel goed zijn zo te horen![]()
Ik heb me ook ingeschreven voor de 500cc challenge. Ik maak tracks met namen van members uit de fok clan. Ik kan natuurlijk niet iedereen doen, zie het proces van JJ. Ik ben inmiddels begonnen met weebel. Ik zal nog even wat stomme tekst erin gooienquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:07 schreef JumperJack het volgende:
en ik heb mijn eerste 500cc track afook al is het een echte techtrack, vind ik hem zelf eigenlijk wel leuk
![]()
![]()
kleine samenvatting van het maken ervan:
[..]
Iemand met een orgineel TM spel kan jou een ster gevenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:22 schreef Rocksteen het volgende:
Heeft er iemand verstand van die sterren?
Ik zag namelijk tot mijn verbazing dat ik een een ster heben ik zou niet weten waar die vandaan kan komen. Ik heb ooit wel gehoord dat je een ster kan krijgen als je een orgineel TM spel hebt ofzo...
Maar die heb ik niet![]()
![]()
Wie heeft het antwoord?![]()
jij hebt een ster omdat ik op je gestemd hebquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:22 schreef Rocksteen het volgende:
Heeft er iemand verstand van die sterren?
Ik zag namelijk tot mijn verbazing dat ik een een ster heben ik zou niet weten waar die vandaan kan komen. Ik heb ooit wel gehoord dat je een ster kan krijgen als je een orgineel TM spel hebt ofzo...
Maar die heb ik niet![]()
![]()
Wie heeft het antwoord?![]()
quote:je krijgt je eerste maniastar als je 5 star days hebt. elke dag dat één iemand op je stemt krijg je één star day.
Wow vet gaafquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
jij hebt een ster omdat ik op je gestemd heb![]()
had mijn account geauthificated omdat ik op iemand anders wou stemmen die ook op mij had gestemd, en tot mijn verbazing kon ik 10 personen invullen. en ik had onder andere jou ingevuld
![]()
maar ga er maar van uit dat je niet zomaar een tweede krijgt, omdat er dan minimaal 2 verschillende mensen op je moeten stemmen
![]()
[..]
ik heb er ook al één, gekregen van een italiaanquote:Op zondag 2 juli 2006 00:48 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Wow vet gaaf![]()
![]()
thnx JJ !
Het lijkt erg professioneel zo'n ster![]()
![]()
![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=249794&page=auto#autoquote:Op zondag 2 juli 2006 14:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
500 cc challenge?
ik vind het echt zo raar dat je de flow mistquote:Op zondag 2 juli 2006 14:55 schreef e-wok het volgende:
ik mis de flow, zoals ik al op tmx aangaf. Ik ben wel nieuwsgierig naar je volgende baan
Hoe probeer je ze van TMX toe te voegen?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:40 schreef e-wok het volgende:
oldbie, er is iets mis met de rounds server. De nieuwste tracks laden niet en tracks van tmx gaan 9 van de 10 keer ook fout
wat dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:16 schreef Tha_T het volgende:
Er is sowieso iets mis met de Rounds server maar dat heb ik al ingame laten blijken
Ik persoonlijk vindt de tracks echt de Nadeo-kant op gaan. En aangezien ik net online ga om de Nadeo-tracks te vermijden is het gewoon hardstikke irritant. Maar jij bent hier de serveradmin. Daar heb ik verder niets mee te makenquote:
dat komt dus door de nieuwe /add functie. Ik heb dan niet meer controle op de banen (die eenmalig) worden toegevoegd aan de playlist. Ze zijn dus niet definitief toegevoegd maar ze komen één keer langs. Tenzij iemand ze weer opvraagt.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vindt de tracks echt de Nadeo-kant op gaan. En aangezien ik net online ga om de Nadeo-tracks te vermijden is het gewoon hardstikke irritant. Maar jij bent hier de serveradmin. Daar heb ik verder niets mee te maken
Ook die 500cc-banen? Ik meende dat die er definitief op stondenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
dat komt dus door de nieuwe /add functie. Ik heb dan niet meer controle op de banen (die eenmalig) worden toegevoegd aan de playlist. Ze zijn dus niet definitief toegevoegd maar ze komen één keer langs. Tenzij iemand ze weer opvraagt.
Ik kan daar helemaal niets aan doen behalve de /add functie uitschakelen.
niemand kan tracks definitief toevoegen (buiten mij natuurlijkquote:Op zondag 2 juli 2006 23:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ook die 500cc-banen? Ik meende dat die er definitief op stonden. Excuseer mij. Nou ja, dan ga ik wel eens overdag langs
Waarschijnlijk worden de baanvlakken vanuit de installatie op ieder zijn eigen computer opgehaald.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nu iets anders. Ik heb mods gevonden dat je banen met een andere skin kan maken. Nu heb ik een baantje gemaakt met een rusty skin (alles is verroest) maar op de server ziet niemand ze. Heeft iemand enig idee? Kree misschien?
Even een screenshot:
[afbeelding]
Hey coolquote:Op zondag 2 juli 2006 20:32 schreef e-wok het volgende:
[..]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=249794&page=auto#auto
en weer een nieuwe... (duurtlang)
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=267855#auto
nu ga ik eens nadenken over hoe ik een technische track kan gaan bouwen
dat doe ik ook, maar op een of andere manier slaat ie ze ineens allemaal over. Misschien kun je de serverlogs van gisteravond 22.15 nog eens bekijken. De nieuwe tracks staan wel onder /list trouwens.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe probeer je ze van TMX toe te voegen?
Je moet /add <TMX ID> gebruiken. Je kan ze niet selecteren met de jukebox omdat ze in feite niet op de server staan. Je zal ze iedere keer moeten adden (denk ik) En wat bedoel je met nieuwe tracks die niet laden?
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:29 schreef Tha_T het volgende:
Ook die 500cc-banen? Ik meende dat die er definitief op stonden. Excuseer mij. Nou ja, dan ga ik wel eens overdag langs
Iedereen heeft die mod nodig.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef Oldbie het volgende:
Nu iets anders. Ik heb mods gevonden dat je banen met een andere skin kan maken. Nu heb ik een baantje gemaakt met een rusty skin (alles is verroest) maar op de server ziet niemand ze. Heeft iemand enig idee? Kree misschien?
txquote:Op maandag 3 juli 2006 11:50 schreef Rocksteen het volgende:
geweldige track
Dat komt omdat ik een local database gebruik. Ik kan een public databse gebruiken maar dat is lang zo leuk niet. Dan zullen de records trouwens wel op TMX verschijnen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:15 schreef e-wok het volgende:
oh ja, ik heb nog een vraag oldbie. Weet jij waarom de online records van de server niet op tmx verschijnen? Zou je daar naar willen kijken, dat lijkt me wel tof namelijk
er is, na geklikt te hebben op de link van aseco op TMX, geen één server die een public database gebruiktquote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik een local database gebruik. Ik kan een public databse gebruiken maar dat is lang zo leuk niet. Dan zullen de records trouwens wel op TMX verschijnen.
Ik heb me aangemeld bij Aseco. Dat moest om een login te krijgen. Verder blijkt de database van Aseco regelmatig down te zijn (van wat ik lees op TM-Forum) dus ben ik absoluut niet van plan om over te stappen. Mijn eigen database draait stabiel (momenteel uptime van ruim 8 dagen) en ik zie geen reden om van een public database gebruik te maken. Ik houd liever de touwtjes zelf in handenquote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
er is, na geklikt te hebben op de link van aseco op TMX, geen één server die een public database gebruikttenminste, dat staat er wanneer je tussen de servers zoekt
[Fok!] Only Fok Tracks had trouwens wel een public database stond op aseco
![]()
jij hebt tenminste andere mensen die tijden op jouw banen rijdenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:16 schreef e-wok het volgende:
een of andere jan banaan gozert rijdt op al mn 500cc tracks een record, komt vast door jou JJ
Ik ben gewoon niet goed genoeg, daarom durven anderen het wel aanquote:Op maandag 3 juli 2006 19:06 schreef JumperJack het volgende:
jij hebt tenminste andere mensen die tijden op jouw banen rijdenik ben zo dom geweest om gelijk bij mijn eigen baan mijn persoonlijk record toe te voegen, nu add niemand meer één van zijn tijden
![]()
![]()
ben ik dan echt één van de enige TMXers die ook zijn tijd upload, ook al is het bijlange naquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef e-wok het volgende:
Ik ben gewoon niet goed genoeg, daarom durven anderen het wel aan
enige track waarop ik nog altijd de leiding heb (en dat de moeite waard vind) is rushforward
dat 500cc banen nadeo banen zijn is echt werkelijk onzinquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef e-wok het volgende:
En over die opmerking over '500cc banen zijn net nadeo banen' ben ik het wel eens, vandaar dat ik nu beter mn best aan het doen ben. Het is toch best lastig om met maar 500 coppers een goede baan te bouwen. Ik ga even kijken hoe darckz het precies doet, zijn banen schijnen erg goed te zijn
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef e-wok het volgende:
[..]
fir3fly -> http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=269788#auto![]()
Alt+130?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
M´n nieuwe baan is bijna af.Deze kan ook wel op de Rounds server denk ik.
Anyway, even een vraagje. Hoe maak ik dit -> É teken in TM? Normaal doe ik gewoon ' en dan E, maar dat werkt dus niet. Iemand enig idee?
Een E met zo'n accent naar rechts voor de slechtzienden
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.quote:
Alt+0201? De 0 ervoor niet vergetenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.![]()
je kunt ook ' één keer indrukken en daarna shift+e indrukkenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.![]()
Nevermind, heb 'm al. Alt + 144.(zal volgende keer beter googlen
)
en jij krijgt het voor elkaar om in elke baan een loop te proppen... klassequote:Op maandag 3 juli 2006 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Ik heb inmiddels ook al een stuk of wat 500C banen op TMX staan![]()
Daardoor wordt de rest van de baan wel een stuk minder, maar goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en jij krijgt het voor elkaar om in elke baan een loop te proppen... klasse![]()
![]()
Hij is leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Denk dat deze voor beide servers wel geschikt is. Zou 'm iig graag op de rounds server zien.
Ben d'r zelf wel tevreden mee. Een van m'n betere tracks. En 't is minder doolhof dan mn laatste banen als 't goed is.![]()
De author tijd had nog wel een halve sec afgekund oid, maar ik had echt geen zin meer.![]()
Nog op/aanmerkingen?
I know, maar dat werkt dus niet in TM.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je kunt ook ' één keer indrukken en daarna shift+e indrukkendat wordt dan É deze
![]()
voor het accent de andere kant op verander je gewoon de ' voor de ` . voor een kleine letter e gewoon geen shift gebruiken![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef Loki.Nya het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
wel redelijk lastig voor de rounds server denk ik... een foutje is snel gemaakt op deze baan.
of ik ben gewoon slecht![]()
Danke.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:10 schreef Fittslickare het volgende:
Época mag van mij wel op de rounds server.
echt niet?!?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
I know, maar dat werkt dus niet in TM.
Oh well, 'k heb 't al voor elkaar iig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
echt niet?!?het werkt in ieder geval wel online in de chatfunctie van TMN
![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oh well, 'k heb 't al voor elkaar iig.
Zou je m'n track ook even willen checken btw?
duurt is ook al bezigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef JumperJack het volgende:
die JanBanano rijdt nu ook allemaal records op tracks van firefly![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:18 schreef JumperJack het volgende:
Época
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06272/Epoca2.jpg]afbeelding][/url]
+ een prachtige screen![]()
+ een mooie intro![]()
+ de flow zit echt helemaal goed![]()
+ de bochten zijn allemaal nagenoeg perfect![]()
+ leuk idee, mooi uitgewerkt![]()
+ je merkt bijna niet dat ie symmetrisch is, maar dat ie dat dan is is te gek![]()
+ de rest![]()
- een validationtime die ik maar niet kon halen![]()
![]()
eindoordeel: het moest er eens van komen10
![]()
echt een überbaan koekje, congrats![]()
tis inderdaad een van je beste zelf vind ik alleen Julie & Candy II beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]bedankt! Ik denk eigenlijk wel dat 't mn beste baan tot nu toe is.
Validationtijd kan ik nog wel beter, maar k had geen zin meer.Als je 'm vaker rijdt haal jij die tijd ook wel lijkt me.
niet getest, wel toegevoegd.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Download
Época op de server(s)?
» Jaaaaaaaaaaa!!!
» Neeeeeeeeeee!!!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Denk dat deze voor beide servers wel geschikt is. Zou 'm iig graag op de rounds server zien.
Ben d'r zelf wel tevreden mee. Een van m'n betere tracks. En 't is minder doolhof dan mn laatste banen als 't goed is.![]()
De author tijd had nog wel een halve sec afgekund oid, maar ik had echt geen zin meer.![]()
Nog op/aanmerkingen?
Danke.quote:
Eindelijk! Even testen binnenkort.quote:ik ga weer aan het bier.....trouwens, typ eens /beer in op de server
Toen ik de weg eenmaal gevonden had bleek het idd een hele goede trackquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
knip
Nog op/aanmerkingen?
quote:
Je verdient 'm.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tuurlijkwil jij misschien nog even kijken naar 500cc vision die hier een paar posts boven staat (niet via TMX
)
![]()
-edit- woohoo tnx koekje, voor de award op .CopiC/![]()
![]()
Die staat er al een tijdje op hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef insan3 het volgende:
oldbie, de track just 4 kun je denk ik wel definitief toevoegen. Had 'm vanmiddag even geadd en ik kreeg een lading positief commentaaren een lading ++'en
Ik zou het graag Fok! only willen houden (eventueel wat lol banen erbij) maar er komt zo weinig uit de Fok! handen. Alleen 500cc tracks op dit moment en we weten inmiddels hoe ik daarover denk.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef e-wok het volgende:
ik ga kijken insane...ben nu even bezig met andere tracks. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk van die 500cc tracks bekijken, dus ik bekijk er van iedereen een paar.
trouwens vliegje, denk je er wel om dat de kleuren bij elke track hetzelfde moeten zijn? Of ga je voor het formaat dat je de naam elke keer een andere kleur geeft en 500cc hetzelfde.
jammer dat je het formaat van de server gaat veranderen oldbie. Ik denk dat dit nou juist het verschil was tussen de 2 rounds servers. Als je straks alle bekende banen weer gaat toevoegen zou ik dat helemaal jammer vinden![]()
Ik ook. Ben meer voor onbekende banen, van onbekende makers. Overigens hoeft 't van mij niet Fok only, maar iig geen Dutch Delight, en Black Velvet enz.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef e-wok het volgende:
Als je straks alle bekende banen weer gaat toevoegen zou ik dat helemaal jammer vinden![]()
Bedankt voor de feedback. Mercury is inmiddels aangepast, en komt straks wel weer online. Uranus ga ik zo mee bezig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:55 schreef e-wok het volgende:
ik ben even aan het shortcutten geblazen op firefly z'n 500cc tracks. De tracks waarbij ik het leuk vond om ze te spelen heb ik van commentaar voorzien. Saturnus en Neptune vind ik je beste tracks. In Uranus en Mercury zit een vette shortcut, waarvan de uitvoering overigens nog beter kan. Je moet zelf maar weten of je de tracks gaat aanpassen.
Nee. Ik vond hem wel leuk zo, en heel vervelend is het toch niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef e-wok het volgende:
heb je de laatste cam trouwens nog veranderd?
tnxquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:55 schreef e-wok het volgende:
Visions -> topbaan, lekker snel met rempunten op de juiste plekHup, op tmx die boel!
zelfs de private messages doen het niet meer, dus ik heb het hier maar gezet...quote:The log file for database 'TmExcha_Nat' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
Bij mij ook...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef JumperJack het volgende:
ik kan op TMX niet naar Find Tracks, niet naar Upload Tracks, niet naar Forum etc etc etc gaan zonder deze foutmelding te krijgen...
[..]
zelfs de private messages doen het niet meer, dus ik heb het hier maar gezet...![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Bij mij ook...
op de dag dat ik me daar aanmeld gaat ie stuk.![]()
Bij mij werkt ie wel....quote:
quote:
Ik krijg die foutmelding af en toe. Ligt waarschijnlijk aan 't moment.quote:Bij mij werkt ie wel....
Damn sweetquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
pssssssssssst accountje kopuh
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke dombo koopt nu een account![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omfg. dat is DT KATTUKKs accountquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NL: 10 WW: 203quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat is jullie ranking dan?
Die van mij: NL 169 en W W. 2985
NL: 17quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat is jullie ranking dan?
Die van mij: NL 169 en W W. 2985
wist ik helemaal niet van afquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef -tK- het volgende:
De Giant Cup 4 is ook van start gegaan
Doen er ook andere fokkers aan mee?
In totaal racen 256 top spelers tegen elkaar![]()
check hier
ik zit in n makkelijke Division (16)![]()
![]()
Die dingen zijn ook stuk...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:10 schreef JumperJack het volgende:
NL: 10 WW: 203maar daarvoor kun je ook even in de OP kijken
![]()
en mijn nieuwste 500cc creatie staat eindelijk op TMX500cc vision
ik ga 12 juli al op vakantiequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef -tK- het volgende:
Je kan hier nog replyen op het forum:
http://www.electronictournaments.com/forum/viewtopic.php?t=3322
dan kom je op de wachtlijst, en op 15 july gaan ze checken wie niet actief is en die kicken ze..
van de 256 kunnen dat er aardig wat zijn :p
Er is er nog wel één, maar die is alleen voor de top-200quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en zijn er geen boostservers meer ofzoFight Club is weg, NoFear 2 is weg, alle boostservers in LTU zijn weg...
(niet dat ik het erg vind, maar ik vroeg me gewoon af
toch klotetracks die ze daar draaien
![]()
)
lol daar kan ik nog inquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er is er nog wel één, maar die is alleen voor de top-200
Net niet!quote:
waar zit die server danquote:
Oh, dan was die hetquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef JumperJack het volgende:
[..]
waar zit die server dankan wel een -200 server vinden maar die is leeg...
![]()
![]()
heel erg verdeeld volgens mij...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, dan was die het
Waar zullen alle 'topppers' zitten?
Damn, er moeten 18 mensen afvallen wil ik mee kunnen doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef -tK- het volgende:
Je kan hier nog replyen op het forum:
http://www.electronictournaments.com/forum/viewtopic.php?t=3322
dan kom je op de wachtlijst, en op 15 july gaan ze checken wie niet actief is en die kicken ze..
van de 256 kunnen dat er aardig wat zijn :p
vergeet niet dat er 256 mensen meedoen... volgens mij is de kans nog best groot dat er wel 20 uitvallers zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Damn, er moeten 18 mensen afvallen wil ik mee kunnen doen
allemaal? wil je er een paar controleren? als ze stuk zijn kunnen ze wel uit de op, heeft toch geen nut daar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef Rocksteen het volgende:
Die dingen zijn ook stuk...![]()
![]()
[afbeelding]
Ik kon het niet laten om em toch te rijdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zou de nieuwe versie ook op de server kunnen Oldbie? http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#auto
Vaag, sommige doen het inderdaad wel... ff in de gaten houden en als het zo blijft weg ermee...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:59 schreef e-wok het volgende:
[..]
allemaal? wil je er een paar controleren? als ze stuk zijn kunnen ze wel uit de op, heeft toch geen nut daar.
Staat eropquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback. Mercury is inmiddels aangepast, en komt straks wel weer online. Uranus ga ik zo mee bezig.
P.S. Oldbie, kijk hier eens, als je nog een nieuwe baan wilt
Donequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb Época een heel klein beetje ge-update (einde was me te kaal en te onduidelijk). Dus sorry voor de mensen die al een replay hadden gesubmit @ TMX.
Zou de nieuwe versie ook op de server kunnen Oldbie? http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#auto
het is gaafquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:08 schreef Italo het volgende:
Ben het spel nu aan het downloaden..
Als het spel echt zo gaaf is ga ik heel boos worden dat ik het niet eerder ontdekt heb![]()
volgens jouw 'hele' tm-sig sta jij 0de van de wereld en 0de van NLquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef insan3 het volgende:
[afbeelding]
Ze doen 't weer, niet dat ik ze bekijk
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
*duimomhoogsmilie die er niet is, en 1 gratis bier*
Ik zie het wel goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
volgens jouw 'hele' tm-sig sta jij 0de van de wereld en 0de van NL![]()
![]()
ja nu zie ik het ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef insan3 het volgende:
[..]
Ik zie het wel goed![]()
23183 van de wereld
444 van spanje![]()
quote:
ja, heb er al 6 gedownload, vergeet ze alleen steeds te installerenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oldbie, komt er ook nog zoiets als nations.shorturl.com voor de Rounds server?
rounds.shorturl.com?![]()
waarom ben ik in godsnaam op school
Heeft iemand hier trouwens al mods geprobeert? Ziet er wel leuk uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=102321&page=auto#auto
Omdat jij het bentquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oldbie, ik heb Época nog ietsje aangepast. Dus zou je de nieuwe op de server willen zetten? (Dit is de laatste keer, echt waar.)
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#auto
Die bobbel aan 't eind is eruit omdat nogal wat mensen daar crashten, en d'r is een klein beetje MT stuff toegevoegd.
Dunno daarom doe ik ze ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef insan3 het volgende:
Die mods hoe kun je die 't makkelijkst installeren zodat je ze ook weer snel naar het orgineel kunt doen. Gewoon back uppen of is er nog een truck voor?
quote:
?quote:Oldbie, komt er ook nog zoiets als nations.shorturl.com voor de Rounds server?
rounds.shorturl.com?
Zeer tofquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:28 schreef e-wok het volgende:
oldbie is nog niet klaar met offline stats, dus heb geduld.
Intussen kun je misschien genieten van mn nieuwe baan
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=275732#auto
Hoe had je dat gedacht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
Is het trouwens niet een idee om onze krachten eens te bundelen en een Fok!-community track te bouwen? Is zomaar een idee hoor
Verdomme, ik wou dat ik wat van php af wistquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef Oldbie het volgende:
Als dank mag je misschien wel admin op de server worden
de Fok! BASCO tracksquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
Is het trouwens niet een idee om onze krachten eens te bundelen en een Fok!-community track te bouwen? Is zomaar een idee hoor
Ik weet, alleen mag ik er niet inquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:25 schreef JumperJack het volgende:
[..]
==> boostservers zitten nu in SCG = SERBIA & MONTENEGRO <==
Ja, maar daar is nooit iemandquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
er is toch ook zo'n top700 boostserver???![]()
toen ik de server ontdekte was ik 245equote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
Heb het één keer geprobeerd in die server voor -250, werd een keer 5e en haalde 133 punten alvorens ik eruit werd geschopt
NED - [Fok!] Dedicated Linux (tijdelijk offline)quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zit ondertussen na een middagje spelen in de top 14000Waar zitten de fokkers meestal?
Ik sta nu 365quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef JumperJack het volgende:
[..]
toen ik de server ontdekte was ik 245e![]()
![]()
Topquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
Goed idee vlieg, een community track. Had 't aan Djoszee voorgelegd laatst op TMX en wij gaan dus een samen maken. Moet m'n mail nog even checken.
Anyway, ik ben wel in voor (meerdere) track(s) met z'n allen. Of iig met meerdere personen. Liep ook al met het idee in m'n hoofd om het hier voor te stellen.Moet wel even goed geregeld worden natuurlijk.
Beloofdquote:ik doe alleen mee als er geen firefly-kutstuk © in komt![]()
Ik dacht aan iets van iedereen zoveel seconden track oid. Lijkt me wel het makkelijkste, weet niet hoeveel man d'r mee doen, maar als 't teveel worden moeten we splitsen oid, want met 15 man een baan maken schiet niet op.quote:
quote:
jezelfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik neem aan:
Djoszee
Firefly
Oldbie
Insane
JJ
draakje
sowieso? En vast nog wel iemand die ik vergeet.
laat mij aub die shit regelenquote:The log file for database 'TmExcha_Nat' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
nee, dat is sinds tien minutenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef e-wok het volgende:
ik maak wel een account aan op tmx, heb wel een goed idee om het te beheren...momenteel lukt het ff niet
[..]
laat mij aub die shit regelen
Oldbie kan je wat meer info geven, zoals welke database is het (MySql ?) en wat voor soort pagina's en lay-out en zo wil je dan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef Oldbie het volgende:
Zijn hier niet php wizards die leuke pagina's direct uit de database kunnen genereren? Je krijgt van ij een backup van de database en dan kan je lekker klooien.
Ik kan wel een beetje PHP en SQLquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe had je dat gedacht?
FF over de site. Ik wou TMOS gebruiken (wat kree ook op zijn site heeft) maar de /add functie fuckt de boel helemaal op. Zie screenshot: alle tracks van TMX geplukt hebben geen naam...alleen een TMX ID
[afbeelding]
Zijn hier niet php wizards die leuke pagina's direct uit de database kunnen genereren? Je krijgt van ij een backup van de database en dan kan je lekker klooien.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:00 schreef Edwin het volgende:
[..]
Oldbie kan je wat meer info geven, zoals welke database is het (MySql ?) en wat voor soort pagina's en lay-out en zo wil je dan bijvoorbeeld.
Ben trouwens op de TM servers bekend als Tall Guy
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef e-wok het volgende:
Ik heb een account gefixt:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto
quote:(in dutch only, unless you find out how to register. No webbased free accounts allowed on that forum, and don't blame us)
Ik zal straks is kijken of ik iets leuks kan maken. Maar nu eerst even fitnessequote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:06 schreef Oldbie het volgende:
Ik doe mee....voor de fullspeed stukken
Ook vind ik dat draakje wel weer eens een baan uit mag brengen
Staat in de OPquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Maximillian- het volgende:
Zou 1 van u (oldbie,draak) mij kunnen vertellen wat die $kleurencombinatie voor fok! is? Alvast bedankt
quote:Om gebruik te maken van de officiele Fok! kleuren gebruik je de volgende kleurcodes:
[Fok!] $FFF en voor de nickname $08F. ( $FFF[Fok!]$08Fnickname )
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:17 schreef Maximillian- het volgende:
Yo Yo Yo sup y'all? xD
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Daantjees het volgende:
Hey, Ik ben Daan, daantjees zit meestal in de fok rounds server ik wil graag bij het team van [fok!]
moet ik dan gewoon kleuren code gebruiken en [fok!] voor me naam zetten?![]()
Nu nog een leuke avatar fixenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:52 schreef Maximillian- het volgende:
[..]
Ik weet dat je het je afvroeg, maar hier ben ik dan tadaaaa![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Maximillian- het volgende:
en hoe vind je em?
ik bedoel een screenshot voor de eerste trackquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef e-wok het volgende:
kom maar op met je plaatje jj (niet te groot)
Hey Tall Guyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:00 schreef Edwin het volgende:
[..]
Oldbie kan je wat meer info geven, zoals welke database is het (MySql ?) en wat voor soort pagina's en lay-out en zo wil je dan bijvoorbeeld.
Ben trouwens op de TM servers bekend als Tall Guy
Ik wil ook admin zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tall Guy vertrouw ik wel een admin plaats toe![]()
Niet zo veel, alleen basisbeginselen HTMLquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daar moet je heel bijzonder voor zijn
Wat kan je allemaal??
Zou 't goed doen op de Rounds Server denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:28 schreef e-wok het volgende:
oldbie is nog niet klaar met offline stats, dus heb geduld.
Intussen kun je misschien genieten van mn nieuwe baan
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=275732#auto
Eeeehm, hij staat er al op....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zou 't goed doen op de Rounds Server denk ik.
Zoals vliegje zei, lekker snel, lekker kort. Goeie rounds baan.
Dan zal ik hem morgen toevoegenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb een nieuwe track. De baan zelf is al af, moet alleen nog een goede finish en scenery toevoegen. Denk dat ik 'm vanavond afmaak..
edit: Dat is deel 1 die d'r op staat. Dit is Rush 2 Forward. Nieuwe dus.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb een nieuwe track. De baan zelf is al af, moet alleen nog een goede finish en scenery toevoegen. Denk dat ik 'm vanavond afmaak..
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, volgens mij ben ik nu geband op die boostserver in SCG
Nu is nergerns meer een plek waar ik punten kan halen![]()
Nee ben niet geband, gelukkigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
waarom ga je er dan ook heen
was het trouwens een ban-vote of vloog je er opeens uit?? als het een ban-vote was... tsja, dan heb je pech
als je er opeens uit vloog ben je alleen geautokicked
![]()
nou ik ben in 18 uur van de 5e naar de 9e plaats in de NL ranking gezakt, dus ik ga maar weer even 200 punten halenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ben niet geband, gelukkig
Ja ik moet toch ergens punten halen, er is verder geen enkele server waar ik dat kan doen.
Check your mail.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hey Tall Guy
Als je interesse hebt wil ik je best een backup mailen. Via de mail kunnen we e.e.a. wel verder bespreken.
Hulde.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:48 schreef Edwin het volgende:
[..]
Check your mail.
PS. Bedankt voor het vertrouwen, maar doorvoor doe ik het niet. Speel met veel plezier op de rounds en RSA server en wil je uit de brand helpen.
Als je emailadres in je profiel correct is natuurlijk
ik had dolgraag de scenery willen toevoegen, maar daar ben ik ook barslecht inquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Fittslickare het volgende:
De track zelf is klaar, maar aangezien ik geen held ben in het maken van scenry zou ik willen vragen of iemand mij hiermee kan helpen (klein deel aan het begin en bij de finish heb ik al wel gedaan)![]()
Mediatracker zit er al wel in. Ik weet alleen niet of jullie de wallrides ook liever met de incar cam hebben want deze heb ik standaard gelaten..
hier staat de track klikkerdeklik
Ik zelf vind de track maar matig trouwens..
Ik wil wel wat proberen, maar ik denk dat je het het beste aan e-wok(djoszee) kunt vragen, zijn scenery bij Rush2forward is vele malen beter dan ik kanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Fittslickare het volgende:
De track zelf is klaar, maar aangezien ik geen held ben in het maken van scenry zou ik willen vragen of iemand mij hiermee kan helpen (klein deel aan het begin en bij de finish heb ik al wel gedaan)![]()
Mediatracker zit er al wel in. Ik weet alleen niet of jullie de wallrides ook liever met de incar cam hebben want deze heb ik standaard gelaten..
Je kan me natuurlijk ook gewoon een pm sturen op mn eigen accountquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
We moeten natuurlijk wel allemaal het password weten voor de community account
-die intro kun je beter weghalenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:14 schreef Whizzkith het volgende:
Wil iemand mijn eerste zelfgemaakte track eens proberen?
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=278470#auto
ik ga wel ff aan de slagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Fittslickare het volgende:
Ik moet hier helaas in mee gaan, het is nogal veel van hetzelfde. Niet echt wat we van je gewend zijn denk ik. Ook moet ik opmerken dat je de wallrides verkeerd gebruikt, je moet ze wat hoger plaatsen zodat je niet in de ramp 'knikt' Zeker wel tof dat je weer bent begonnen met banen maken!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Fittslickare het volgende:
zeker wil ik hem testenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:35 schreef e-wok het volgende:
Zou iemand mijn baan even willen testen? het is een tech-baan, dus misschien meer voor fir3fly of jumperjack
http://rapidshare.de/files/25301123/_s_f80test.Challenge.Gbx.html
zie pm op tmxquote:Op zondag 9 juli 2006 11:03 schreef JumperJack het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om hem te openen met TMN...
Heb 'm gister een paar keer gereden, leuke track. Veel van 't zelfde min of meer maar dat maakt 'm leuk. En die schuine bochten zijn sowieso ok.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:35 schreef e-wok het volgende:
[..]
Zou iemand mijn baan even willen testen? het is een tech-baan, dus misschien meer voor fir3fly of jumperjack
http://rapidshare.de/files/25301123/_s_f80test.Challenge.Gbx.html
heb je mijn mail gehad?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil ook niet de start maken, daar ben ik zeer slecht in
Ben net thuis, zal even kijkenquote:
Lijkt me goed. Ik heb ook wel wat bouwtijd vandaag, ik ga wel het één en ander proberen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Even over de [Fok!]Track
Ik wil me wel aanmelden voor de start, maar heb d'r ook geen problemen mee als iemand anders die doet.
't lijkt me dus inderdaad gewoon het handigst als iedereen zo'n 10 seconden maakt. En dat achteraf 1 iemand de MT doet. Scenery door degenen die dat kunnen, en verder ehmz tja dat wordt tijdens 't maken wel duidelijk.
Misschien nog even bedenken wat voor soort tack (fullspeed, technical..?) of zien we wel hoe dat loopt?
Ik heb vandaag wel bouwtijd, dus wmb start iemand vandaag met het eerste stuk? (of ik)
Lijkt me wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:00 schreef Fittslickare het volgende:
Doet iedereen voor z'n eige stuk de mt?
Ik denk dat iedereen die zelf scenery kan/wil dat gewoon moet doen, en dat anderen de de kale plekken opvullen. Doe de start maar iig, lijkt me goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:45 schreef e-wok het volgende:
aangezien ik vandaag ga bierbecuen kan ik even niet aan de slag. Ik wil de start wel doen. Eigenlijk heb je voor een community track de volgende taken:
- intro
- ingame
- outro
- screenshots
- signs
- scenery opfleuren
ik wil de start wel maken, zal ik verder de intro en de scenery doen? Jullie zeggen het maar
Ik doe altijd een trigger die oneindig lang cam 3 doet, dan na de loop een trigger die 0,0 seconde cam 1 doet. Dat werkt goed voor mijquote:Op zondag 9 juli 2006 16:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, met de close view voor in loops e.d. plaats ik altijd een trigger voor de loop, met de cam op 10 seconden oid. En dan na de loop een trigger die 0,01 sec view2 doet. Zodat mensen die te langzaam gaan niet de cam kwijtraken in de loop. Weet niet hoe jullie dat doen?
Welkomquote:Op zondag 9 juli 2006 19:00 schreef AgentSteel het volgende:
Ben ook al een tijdje actief op de Fok! servers, hoe kan ik FOK voor m'n naam zetten?
quote:Om gebruik te maken van de officiele Fok! kleuren gebruik je de volgende kleurcodes:
[Fok!] $FFF en voor de nickname $08F. ( $FFF[Fok!]$08Fnickname )
Ziet d'r vet uit hoor!!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef JumperJack het volgende:
ik heb een nieuwe track gemaakt met de sk8 park modscreenie is de link
![]()
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06281/Sk8er_boi.jpg]afbeelding][/url]
ik hoop dat ie een beetje leuk is en misschien dat hij op Oldbies server zou kunnen, wanneer hij goed genoeg is (zag dat hij namelijk meer mod-tracks erop had staan)
- ik denk niet dat we een PF start gaan maken. we kunnen alle tijd het beste gebruiken voor goede delen. ik weet niet hoe anderen hierover denken...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:41 schreef insan3 het volgende:
Ben ik weer. M'n videokaartje was btje overhit en zat nu 3 dagen zonder pc en TM
. Ik weet niet of er al een begin is gemaakt met die fok track. Maar ik kan wel een mooie pf start in elkaar zetten voor die track
.
Oja, ik weet niet of mensen het is opgevallen maar sommige pf starts werken niet bij enkele mensen. Ik heb de oorzaak gister achterhaald bij een vriend bij wie 't ook niet werkt. 't klinkt raar
Het gebeurt alleen bij mensen met ene dual core cpu. (in dit geval een AMD athlon x2 3800). Op het moment dat je 1 van de 2 core's uitschakeld werkt het wel. Raar maar waar.
Eensquote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- ik denk niet dat we een PF start gaan maken.
quote:- NEE HÈ. NIET TE GELOVEN. NET EEN AMD ATHLON X2 3800+ BESTELD![]()
![]()
![]()
*Ook eens*quote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- ik denk niet dat we een PF start gaan maken.
Eh nee dat je 'dr zo'n 15 sec bij aanbouwt?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef e-wok het volgende:
Koekje, is het de bedoeling dat ik onze track nu af maak?
En dat isquote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef e-wok het volgende:
Persoonlijk vind ik een opzet zoals in de tmx-communitytrack gehanteerd word beter.
3 vragen:quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb ook weer een middagje () gespendeerd in de editor, en dit is het resultaat:
Back to Hell
Ik heb de Post Apocalyptic Mod gebruikt, die kan je hier downloaden. Zonder ziet de track er een stuk minder mooi uit
Feedback is gewenst
\Gamedata\Skins\Stadium\Mod\ Het hele zip-bestand daar plaatsen.quote:
Nope.quote:Worden dan alle banen zo?
Nietquote:Hoe krijg ik 'm weer weg?
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
\Gamedata\Skins\Stadium\Mod\ Het hele zip-bestand daar plaatsen.
[..]
Nope.
[..]
Niet.
Toptrack. Check je TMX.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb ook weer een middagje () gespendeerd in de editor, en dit is het resultaat:
Back to Hell
Ik heb de Post Apocalyptic Mod gebruikt, die kan je hier downloaden. Zonder ziet de track er een stuk minder mooi uit
Feedback is gewenst
Thanks!quote:
Klik maar eens op 'new track'quote:Hoe geef ik zelf btw in de editor aan dat ik een mod wil gebruiken?
Baan zelf is vet, moet 'm nog even checken met de mod.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef JumperJack het volgende:
ik heb een nieuwe track gemaakt met de sk8 park modscreenie is de link
![]()
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06281/Sk8er_boi.jpg]afbeelding][/url]
ik hoop dat ie een beetje leuk is en misschien dat hij op Oldbies server zou kunnen, wanneer hij goed genoeg is (zag dat hij namelijk meer mod-tracks erop had staan)
Bij mij werkt de start nietquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Baan zelf is vet, moet 'm nog even checken met de mod.
Jah es geht gut, ich hab dich ein e-mail geschiktquote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Geht it gut?Ich habe lust auf verderbauen
![]()
Het blijkt dat meer mensen last hebben van PF starts. Markus en w00t hebben ook vaak last.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef insan3 het volgende:
De pf start was en id'tje. Maar het idee lijkt me wel erg leuk.
DAt van die dual core gewoon ff proberen JJ. Als 't niet werkt moet je het proces van TM op core 0 zetten. Dan werkt 't goed
Agreed.quote:
Ga 'm nu checken.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef e-wok het volgende:
[..]
Jah es geht gut, ich hab dich ein e-mail geschikt
Vreemd dat dit nu ineens gebeurd, eerder heb ik nooit iemand horen klagen of er zelf last van gehadquote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het blijkt dat meer mensen last hebben van PF starts. Markus en w00t hebben ook vaak last.
Ik stel voor om geen PF starts meer te maken. Uiteindelijk voegen zij toch niets toe aan de race. Zien er soms erg leuk uit, dat geef ik toe, maar het voegt niets toe. Verbruikt alleen maar echte race tijd.
Ik ga er in ieder geval wel een beetje op letten om niet al te veel PF's op de server te zetten.
Ik vind een PF-start altijd handig, want dan heb ik tenminste een beginquote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het blijkt dat meer mensen last hebben van PF starts. Markus en w00t hebben ook vaak last.
Ik stel voor om geen PF starts meer te maken. Uiteindelijk voegen zij toch niets toe aan de race. Zien er soms erg leuk uit, dat geef ik toe, maar het voegt niets toe. Verbruikt alleen maar echte race tijd.
Ik ga er in ieder geval wel een beetje op letten om niet al te veel PF's op de server te zetten.
ehh...quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind een PF-start altijd handig, want dan heb ik tenminste een begin
Pff, je kunt in een middagje klaar zijn hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef Maximillian- het volgende:
Ik kan geen banen maken duurt me te lang
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=93239&page=auto#autoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:10 schreef JumperJack het volgende:
wat is de opzet van een TMX Community track dan?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef Maximillian- het volgende:
Ik kan geen banen maken duurt me te lang
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, je kunt in een middagje klaar zijn hoor
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:37 schreef Loki.Nya het volgende:
Zo.. weer een track af ^^
Erg lang mee bezig geweest maar is wel leuk geworden
Wat?quote:
quote:
owkee. zeker mee eensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef e-wok het volgende:
[..]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=93239&page=auto#auto
Dus iedereen bouwt een klein stukje van de trackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |