quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Daantjees het volgende:
Hey, Ik ben Daan, daantjees zit meestal in de fok rounds server ik wil graag bij het team van [fok!]
moet ik dan gewoon kleuren code gebruiken en [fok!] voor me naam zetten?![]()
Nu nog een leuke avatar fixenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:52 schreef Maximillian- het volgende:
[..]
Ik weet dat je het je afvroeg, maar hier ben ik dan tadaaaa![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Maximillian- het volgende:
en hoe vind je em?
ik bedoel een screenshot voor de eerste trackquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef e-wok het volgende:
kom maar op met je plaatje jj (niet te groot)
Hey Tall Guyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:00 schreef Edwin het volgende:
[..]
Oldbie kan je wat meer info geven, zoals welke database is het (MySql ?) en wat voor soort pagina's en lay-out en zo wil je dan bijvoorbeeld.
Ben trouwens op de TM servers bekend als Tall Guy
Ik wil ook admin zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tall Guy vertrouw ik wel een admin plaats toe![]()
Niet zo veel, alleen basisbeginselen HTMLquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daar moet je heel bijzonder voor zijn
Wat kan je allemaal??
Zou 't goed doen op de Rounds Server denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:28 schreef e-wok het volgende:
oldbie is nog niet klaar met offline stats, dus heb geduld.
Intussen kun je misschien genieten van mn nieuwe baan
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=275732#auto
Eeeehm, hij staat er al op....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zou 't goed doen op de Rounds Server denk ik.
Zoals vliegje zei, lekker snel, lekker kort. Goeie rounds baan.
Dan zal ik hem morgen toevoegenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb een nieuwe track. De baan zelf is al af, moet alleen nog een goede finish en scenery toevoegen. Denk dat ik 'm vanavond afmaak..
edit: Dat is deel 1 die d'r op staat. Dit is Rush 2 Forward. Nieuwe dus.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb een nieuwe track. De baan zelf is al af, moet alleen nog een goede finish en scenery toevoegen. Denk dat ik 'm vanavond afmaak..
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, volgens mij ben ik nu geband op die boostserver in SCG
Nu is nergerns meer een plek waar ik punten kan halen![]()
Nee ben niet geband, gelukkigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
waarom ga je er dan ook heen
was het trouwens een ban-vote of vloog je er opeens uit?? als het een ban-vote was... tsja, dan heb je pech
als je er opeens uit vloog ben je alleen geautokicked
![]()
nou ik ben in 18 uur van de 5e naar de 9e plaats in de NL ranking gezakt, dus ik ga maar weer even 200 punten halenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ben niet geband, gelukkig
Ja ik moet toch ergens punten halen, er is verder geen enkele server waar ik dat kan doen.
Check your mail.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hey Tall Guy
Als je interesse hebt wil ik je best een backup mailen. Via de mail kunnen we e.e.a. wel verder bespreken.
Hulde.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:48 schreef Edwin het volgende:
[..]
Check your mail.
PS. Bedankt voor het vertrouwen, maar doorvoor doe ik het niet. Speel met veel plezier op de rounds en RSA server en wil je uit de brand helpen.
Als je emailadres in je profiel correct is natuurlijk
ik had dolgraag de scenery willen toevoegen, maar daar ben ik ook barslecht inquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Fittslickare het volgende:
De track zelf is klaar, maar aangezien ik geen held ben in het maken van scenry zou ik willen vragen of iemand mij hiermee kan helpen (klein deel aan het begin en bij de finish heb ik al wel gedaan)![]()
Mediatracker zit er al wel in. Ik weet alleen niet of jullie de wallrides ook liever met de incar cam hebben want deze heb ik standaard gelaten..
hier staat de track klikkerdeklik
Ik zelf vind de track maar matig trouwens..
Ik wil wel wat proberen, maar ik denk dat je het het beste aan e-wok(djoszee) kunt vragen, zijn scenery bij Rush2forward is vele malen beter dan ik kanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Fittslickare het volgende:
De track zelf is klaar, maar aangezien ik geen held ben in het maken van scenry zou ik willen vragen of iemand mij hiermee kan helpen (klein deel aan het begin en bij de finish heb ik al wel gedaan)![]()
Mediatracker zit er al wel in. Ik weet alleen niet of jullie de wallrides ook liever met de incar cam hebben want deze heb ik standaard gelaten..
Je kan me natuurlijk ook gewoon een pm sturen op mn eigen accountquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
We moeten natuurlijk wel allemaal het password weten voor de community account
-die intro kun je beter weghalenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:14 schreef Whizzkith het volgende:
Wil iemand mijn eerste zelfgemaakte track eens proberen?
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=278470#auto
ik ga wel ff aan de slagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Fittslickare het volgende:
Ik moet hier helaas in mee gaan, het is nogal veel van hetzelfde. Niet echt wat we van je gewend zijn denk ik. Ook moet ik opmerken dat je de wallrides verkeerd gebruikt, je moet ze wat hoger plaatsen zodat je niet in de ramp 'knikt' Zeker wel tof dat je weer bent begonnen met banen maken!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:15 schreef Fittslickare het volgende:
zeker wil ik hem testenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:35 schreef e-wok het volgende:
Zou iemand mijn baan even willen testen? het is een tech-baan, dus misschien meer voor fir3fly of jumperjack
http://rapidshare.de/files/25301123/_s_f80test.Challenge.Gbx.html
zie pm op tmxquote:Op zondag 9 juli 2006 11:03 schreef JumperJack het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om hem te openen met TMN...
Heb 'm gister een paar keer gereden, leuke track. Veel van 't zelfde min of meer maar dat maakt 'm leuk. En die schuine bochten zijn sowieso ok.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:35 schreef e-wok het volgende:
[..]
Zou iemand mijn baan even willen testen? het is een tech-baan, dus misschien meer voor fir3fly of jumperjack
http://rapidshare.de/files/25301123/_s_f80test.Challenge.Gbx.html
heb je mijn mail gehad?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil ook niet de start maken, daar ben ik zeer slecht in
Ben net thuis, zal even kijkenquote:
Lijkt me goed. Ik heb ook wel wat bouwtijd vandaag, ik ga wel het één en ander proberen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Even over de [Fok!]Track
Ik wil me wel aanmelden voor de start, maar heb d'r ook geen problemen mee als iemand anders die doet.
't lijkt me dus inderdaad gewoon het handigst als iedereen zo'n 10 seconden maakt. En dat achteraf 1 iemand de MT doet. Scenery door degenen die dat kunnen, en verder ehmz tja dat wordt tijdens 't maken wel duidelijk.
Misschien nog even bedenken wat voor soort tack (fullspeed, technical..?) of zien we wel hoe dat loopt?
Ik heb vandaag wel bouwtijd, dus wmb start iemand vandaag met het eerste stuk? (of ik)
Lijkt me wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:00 schreef Fittslickare het volgende:
Doet iedereen voor z'n eige stuk de mt?
Ik denk dat iedereen die zelf scenery kan/wil dat gewoon moet doen, en dat anderen de de kale plekken opvullen. Doe de start maar iig, lijkt me goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:45 schreef e-wok het volgende:
aangezien ik vandaag ga bierbecuen kan ik even niet aan de slag. Ik wil de start wel doen. Eigenlijk heb je voor een community track de volgende taken:
- intro
- ingame
- outro
- screenshots
- signs
- scenery opfleuren
ik wil de start wel maken, zal ik verder de intro en de scenery doen? Jullie zeggen het maar
Ik doe altijd een trigger die oneindig lang cam 3 doet, dan na de loop een trigger die 0,0 seconde cam 1 doet. Dat werkt goed voor mijquote:Op zondag 9 juli 2006 16:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, met de close view voor in loops e.d. plaats ik altijd een trigger voor de loop, met de cam op 10 seconden oid. En dan na de loop een trigger die 0,01 sec view2 doet. Zodat mensen die te langzaam gaan niet de cam kwijtraken in de loop. Weet niet hoe jullie dat doen?
Welkomquote:Op zondag 9 juli 2006 19:00 schreef AgentSteel het volgende:
Ben ook al een tijdje actief op de Fok! servers, hoe kan ik FOK voor m'n naam zetten?
quote:Om gebruik te maken van de officiele Fok! kleuren gebruik je de volgende kleurcodes:
[Fok!] $FFF en voor de nickname $08F. ( $FFF[Fok!]$08Fnickname )
Ziet d'r vet uit hoor!!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef JumperJack het volgende:
ik heb een nieuwe track gemaakt met de sk8 park modscreenie is de link
![]()
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06281/Sk8er_boi.jpg]afbeelding][/url]
ik hoop dat ie een beetje leuk is en misschien dat hij op Oldbies server zou kunnen, wanneer hij goed genoeg is (zag dat hij namelijk meer mod-tracks erop had staan)
- ik denk niet dat we een PF start gaan maken. we kunnen alle tijd het beste gebruiken voor goede delen. ik weet niet hoe anderen hierover denken...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:41 schreef insan3 het volgende:
Ben ik weer. M'n videokaartje was btje overhit en zat nu 3 dagen zonder pc en TM
. Ik weet niet of er al een begin is gemaakt met die fok track. Maar ik kan wel een mooie pf start in elkaar zetten voor die track
.
Oja, ik weet niet of mensen het is opgevallen maar sommige pf starts werken niet bij enkele mensen. Ik heb de oorzaak gister achterhaald bij een vriend bij wie 't ook niet werkt. 't klinkt raar
Het gebeurt alleen bij mensen met ene dual core cpu. (in dit geval een AMD athlon x2 3800). Op het moment dat je 1 van de 2 core's uitschakeld werkt het wel. Raar maar waar.
Eensquote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- ik denk niet dat we een PF start gaan maken.
quote:- NEE HÈ. NIET TE GELOVEN. NET EEN AMD ATHLON X2 3800+ BESTELD![]()
![]()
![]()
*Ook eens*quote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- ik denk niet dat we een PF start gaan maken.
Eh nee dat je 'dr zo'n 15 sec bij aanbouwt?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef e-wok het volgende:
Koekje, is het de bedoeling dat ik onze track nu af maak?
En dat isquote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef e-wok het volgende:
Persoonlijk vind ik een opzet zoals in de tmx-communitytrack gehanteerd word beter.
3 vragen:quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb ook weer een middagje () gespendeerd in de editor, en dit is het resultaat:
Back to Hell
Ik heb de Post Apocalyptic Mod gebruikt, die kan je hier downloaden. Zonder ziet de track er een stuk minder mooi uit
Feedback is gewenst
\Gamedata\Skins\Stadium\Mod\ Het hele zip-bestand daar plaatsen.quote:
Nope.quote:Worden dan alle banen zo?
Nietquote:Hoe krijg ik 'm weer weg?
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
\Gamedata\Skins\Stadium\Mod\ Het hele zip-bestand daar plaatsen.
[..]
Nope.
[..]
Niet.

Toptrack. Check je TMX.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb ook weer een middagje () gespendeerd in de editor, en dit is het resultaat:
Back to Hell
Ik heb de Post Apocalyptic Mod gebruikt, die kan je hier downloaden. Zonder ziet de track er een stuk minder mooi uit
Feedback is gewenst
Thanks!quote:
Klik maar eens op 'new track'quote:Hoe geef ik zelf btw in de editor aan dat ik een mod wil gebruiken?
Baan zelf is vet, moet 'm nog even checken met de mod.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef JumperJack het volgende:
ik heb een nieuwe track gemaakt met de sk8 park modscreenie is de link
![]()
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06281/Sk8er_boi.jpg]afbeelding][/url]
ik hoop dat ie een beetje leuk is en misschien dat hij op Oldbies server zou kunnen, wanneer hij goed genoeg is (zag dat hij namelijk meer mod-tracks erop had staan)
Bij mij werkt de start nietquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Baan zelf is vet, moet 'm nog even checken met de mod.
Jah es geht gut, ich hab dich ein e-mail geschiktquote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Geht it gut?Ich habe lust auf verderbauen
![]()
Het blijkt dat meer mensen last hebben van PF starts. Markus en w00t hebben ook vaak last.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef insan3 het volgende:
De pf start was en id'tje. Maar het idee lijkt me wel erg leuk.
DAt van die dual core gewoon ff proberen JJ. Als 't niet werkt moet je het proces van TM op core 0 zetten. Dan werkt 't goed
Agreed.quote:
Ga 'm nu checken.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef e-wok het volgende:
[..]
Jah es geht gut, ich hab dich ein e-mail geschikt
Vreemd dat dit nu ineens gebeurd, eerder heb ik nooit iemand horen klagen of er zelf last van gehadquote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het blijkt dat meer mensen last hebben van PF starts. Markus en w00t hebben ook vaak last.
Ik stel voor om geen PF starts meer te maken. Uiteindelijk voegen zij toch niets toe aan de race. Zien er soms erg leuk uit, dat geef ik toe, maar het voegt niets toe. Verbruikt alleen maar echte race tijd.
Ik ga er in ieder geval wel een beetje op letten om niet al te veel PF's op de server te zetten.
Ik vind een PF-start altijd handig, want dan heb ik tenminste een beginquote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het blijkt dat meer mensen last hebben van PF starts. Markus en w00t hebben ook vaak last.
Ik stel voor om geen PF starts meer te maken. Uiteindelijk voegen zij toch niets toe aan de race. Zien er soms erg leuk uit, dat geef ik toe, maar het voegt niets toe. Verbruikt alleen maar echte race tijd.
Ik ga er in ieder geval wel een beetje op letten om niet al te veel PF's op de server te zetten.
ehh...quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind een PF-start altijd handig, want dan heb ik tenminste een begin
Pff, je kunt in een middagje klaar zijn hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef Maximillian- het volgende:
Ik kan geen banen maken duurt me te lang
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=93239&page=auto#autoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:10 schreef JumperJack het volgende:
wat is de opzet van een TMX Community track dan?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef Maximillian- het volgende:
Ik kan geen banen maken duurt me te lang
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, je kunt in een middagje klaar zijn hoor
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:37 schreef Loki.Nya het volgende:
Zo.. weer een track af ^^
Erg lang mee bezig geweest maar is wel leuk geworden
Wat?quote:
quote:
owkee. zeker mee eensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef e-wok het volgende:
[..]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=93239&page=auto#auto
Dus iedereen bouwt een klein stukje van de trackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |