abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:25:43 #276
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_39366895
v3 is idd beter.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_39367246
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef freiss het volgende:
v3 is idd beter.
daarom heet hij ook v3

nou, misschien vanavond nog wat aan de track doen, anders morgen. er komt iig niet zo veel MT in als in .CopiC/

als er nog commentaar is op v3, dan zou ik het graag horen
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:49:22 #278
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_39367906
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:34 schreef JumperJack het volgende:

[..]

daarom heet hij ook v3

nou, misschien vanavond nog wat aan de track doen, anders morgen. er komt iig niet zo veel MT in als in .CopiC/

als er nog commentaar is op v3, dan zou ik het graag horen
Misschien dat ik straks nog even kijk.
pi_39368350
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Misschien dat ik straks nog even kijk.
misschien bedankt
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:36:59 #280
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_39370033
Hij is nu een stukkie beter inderdaad. Die grote jump mooi opgelost.
Ben 't nogsteeds niet eens met de snelheid in de eerste loop tho. En 't dak/gebouwendeel vind ik ook nogsteeds nix. Verder issie nu leuk, maar geen GR niveau. cijfer 6,5
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:39:28 #281
120139 freiss
pi_39370144
Het is inderdaad vaak een beetje gokken waar de baan is als je van zo'n gebouw afspringt.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:55:09 #282
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_39370806
test
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:57:27 #283
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_39370876
mooi zo, het werkt....

we hebben nu een nieuwe router, dus hopelijk zijn mn internetproblemen mbt posten op fok voorbij. Mn pc is echter nog wel kloten, ik ga morgen met mn pa alle ventilatoren schoonmaken. Nu nog even wat achterstallig fok-post toestand (jaja, ik bewaar posts die niet lukken in een txt)

---
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:58 schreef Loki.Nya het volgende:
ff een vraagje.. ik heb net een avatar gemaakt, maar nu krijg ik het niet voor elkaar om de boven en onderste zwarte balken transparant te krijgen in TMN.. heeft iemand enig idee hoe dit moet?

[afbeelding] het plaatje ^^
je moet em met photoshop opslaan als een .tga (targa) bestand en dan importeren met de tm-launcher. Als je een .gif hebt, moet je even binker & smacker downloaden (google maar ff) en dan kun je er een .bnk van maken (heb ik ook )

Tmp is maar een speculatie als ik de reacties van andere posters op dat forum mag geloven.

Ik ben ook ooit van plan om sunrise te kopen, maar voorlopig heb ik nog teveel lol met nations.

Ik zag trouwens dat er een hoop mensen met een fok-tag spelen die niet hier (op het forum) en op de server komen, doen we daar wat aan of boeit het niet?

Een nieuwe baan is klaar en staat reed op tmx. Oldbie heeft em in de mail. Als kree zn server loopt mag ie daar wel op...

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=259972#auto

kijk ook even naar de screenshots van mn laatste paar banen, ik ben meer met photoshop effects bezig...
pi_39372618
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hij is nu een stukkie beter inderdaad. Die grote jump mooi opgelost.
Ben 't nogsteeds niet eens met de snelheid in de eerste loop tho. En 't dak/gebouwendeel vind ik ook nogsteeds nix. Verder issie nu leuk, maar geen GR niveau. cijfer 6,5
- zelfs als ik het zonder truc doe, dus me gewoon laat vallen als iedereen, en gewoon op die weg knal heb ik nog meer dan genoeg snelheid om de loop te doen kan je er anders misschien een replay van maken, dan kan ik zien wat jij dan anders doet

- die borden heb ik nu al een stuk verduidelijkt, maar ik zal nog even kijken of het nog duidelijker kan
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:05:48 #285
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_39373525
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:44 schreef JumperJack het volgende:

[..]

- zelfs als ik het zonder truc doe, dus me gewoon laat vallen als iedereen, en gewoon op die weg knal heb ik nog meer dan genoeg snelheid om de loop te doen kan je er anders misschien een replay van maken, dan kan ik zien wat jij dan anders doet

- die borden heb ik nu al een stuk verduidelijkt, maar ik zal nog even kijken of het nog duidelijker kan
Je hebt ook wel genoeg snelheid om 'm te halen, maar het is echt net genoeg snelheid. 't gaat wat mij betreft te moeizaam, ik doe 'm liever wat sneller. Hij is wel te halen dat is 't probleem niet.

Ow dat wou ik nog zeggen btw, ik vind de normale borden mooier.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:20:45 #286
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_39374147
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:57 schreef e-wok het volgende:
mooi zo, het werkt....

we hebben nu een nieuwe router, dus hopelijk zijn mn internetproblemen mbt posten op fok voorbij. Mn pc is echter nog wel kloten, ik ga morgen met mn pa alle ventilatoren schoonmaken. Nu nog even wat achterstallig fok-post toestand (jaja, ik bewaar posts die niet lukken in een txt)

---
[..]

je moet em met photoshop opslaan als een .tga (targa) bestand en dan importeren met de tm-launcher. Als je een .gif hebt, moet je even binker & smacker downloaden (google maar ff) en dan kun je er een .bnk van maken (heb ik ook )

Tmp is maar een speculatie als ik de reacties van andere posters op dat forum mag geloven.

Ik ben ook ooit van plan om sunrise te kopen, maar voorlopig heb ik nog teveel lol met nations.

Ik zag trouwens dat er een hoop mensen met een fok-tag spelen die niet hier (op het forum) en op de server komen, doen we daar wat aan of boeit het niet?

Een nieuwe baan is klaar en staat reed op tmx. Oldbie heeft em in de mail. Als kree zn server loopt mag ie daar wel op...

[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=259972#auto

kijk ook even naar de screenshots van mn laatste paar banen, ik ben meer met photoshop effects bezig...
Poeh, das niet de makkelijkste track ooit iig.

Ik vond 'm in 't begin wat onduidelijk dus ik vraag me af of het iets is voor de rounds server. Daarnaast is die jump naar rechts aan 't begin ook vrij tricky dus dan wordt 't op de rounds server meer iets van wie dat haalt zit in de top 3, en gaat 't niet meer om snelheid. Dat denk ik iig.

Neemt niet weg dat 't wel een vette shorttrack is. Dit gaat al meer richting GR niveau als je 't mij vraagt. Iig qua scenery (Niet dat JJ dat al klaar had, maar even hoe ik er over denk in deze baan).

Btw ik denk dat het handig is om een bord met Wrong Way, en eventueel een textje met "you should've gone right" te plaatsen oid op dat stuk na dat stuk waar je naar rechts moet springen (is 't nog duidelijk? )
Want nadat ik die jump 4 keer niet gehaald had oid dacht ik dus van 't gas af, en onder die finish door. Maar toen kwam ik bij een dead end.
Of je moet zeggen door die dead end is dat wel duidelijk, kan natuurlijk ook.
Goeie track, 7,7
pi_39375709
Redfever en ik zijn ook geslaagd voor t HBO
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:18:19 #288
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_39376287
Ik heb wat emails gehad voor de rounds server. Morgen zal ik hem updaten.
Vandaag even wat nieuwe features geinstalleerd.

• Er worden nu 100 records per track opgeslagen en je krijgt een melding als je je record verbeterd.
  • Bij de start van een track krijg je je pr te zien (met ranking tussen haakjes) en je gemiddelde tijd op de track. Kan ook opgevraag worden met /pb
  • Jukebox functie werkt nu goed. Iedereen krijg de melding dat er een track is toegevoegd aan de jukebox. Met /jukebox list kan je de huidige jukebox bekijken. Met /list zie je een complete lijst met alle tracks en bijbehorende trackID's. Met /jukebox <trackID> voeg je een track toe aan de jukebox.
  • Met /rank zie je je huidige serverranking
  • Met /top zie je de top 5 spelers van de server
  • Karma is helemaal functioneel. Met /karma vraag je de huidige karma van een track op. Bij een karma van -10 wordt een track automatisch uit de playlist verwijderd. Stemmen gebeurd nu met ++ (positief) en -- (negatief) Let op dat er geen / voor de ++ of -- staat. Dit houdt helaas wel ik dat je vote zichtbaar is voor iedereen.....wordt aan gewerkt. (/like en /hate komen wellicht terug)

Dan is er nog een functie maar die werkt nog niet. Dat is een /add functie. Je vindt een leuke track op tmx. Schrijf trackID op. In de server typ je dan /add <trackID> Er komt een voting waarbij 50% positief moet voten om de track eenmalig toe te voegen aan de playlist. Voten wordt gedaan met /y Let op: dit werkt nog niet....wordt aan gewerkt.

Dat was het wel zo'n beetje.

Er wordt hard gewerkt aan een website met records en dergelijke. Ik heb de webserver al draaien (Kree is al gast geweest ) en ik ben nog op zoek naar leuke pagina's.

Wordt vervolgd.......
  •   vrijdag 30 juni 2006 @ 00:30:29 #289
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_39376735
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 00:18 schreef Oldbie het volgende:
    Ik heb wat emails gehad voor de rounds server. Morgen zal ik hem updaten.
    Vandaag even wat nieuwe features geinstalleerd.

• Er worden nu 100 records per track opgeslagen en je krijgt een melding als je je record verbeterd.
  • Bij de start van een track krijg je je pr te zien (met ranking tussen haakjes) en je gemiddelde tijd op de track. Kan ook opgevraag worden met /pb
  • Jukebox functie werkt nu goed. Iedereen krijg de melding dat er een track is toegevoegd aan de jukebox. Met /jukebox list kan je de huidige jukebox bekijken. Met /list zie je een complete lijst met alle tracks en bijbehorende trackID's. Met /jukebox <trackID> voeg je een track toe aan de jukebox.
  • Met /rank zie je je huidige serverranking
  • Met /top zie je de top 5 spelers van de server
  • Karma is helemaal functioneel. Met /karma vraag je de huidige karma van een track op. Bij een karma van -10 wordt een track automatisch uit de playlist verwijderd. Stemmen gebeurd nu met ++ (positief) en -- (negatief) Let op dat er geen / voor de ++ of -- staat. Dit houdt helaas wel ik dat je vote zichtbaar is voor iedereen.....wordt aan gewerkt. (/like en /hate komen wellicht terug)

Dan is er nog een functie maar die werkt nog niet. Dat is een /add functie. Je vindt een leuke track op tmx. Schrijf trackID op. In de server typ je dan /add <trackID> Er komt een voting waarbij 50% positief moet voten om de track eenmalig toe te voegen aan de playlist. Voten wordt gedaan met /y Let op: dit werkt nog niet....wordt aan gewerkt.

Dat was het wel zo'n beetje.

Er wordt hard gewerkt aan een website met records en dergelijke. Ik heb de webserver al draaien (Kree is al gast geweest ) en ik ben nog op zoek naar leuke pagina's.

Wordt vervolgd.......
  • Klinkt goed allemaal. (die smilie gebruik ik normaal nooit maar ik wist niets beters )

't Is wel jammer dat het meerendeel van de bezoekers geen hol snapt van al die commands tho. Vanmiddag iemand die de hele tijd zat te kloten met "jubox", hehe .

Misschien kan je zo'n pop-up scherm (zoeen waar de records ook in staan) doen bij /help en daarbij een duidelijke uitleg? Misschien wel in 't nederlands ook... Just a thought.
      vrijdag 30 juni 2006 @ 00:42:06 #290
    65997 Oldbie
    pi_39377091
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 00:30 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Klinkt goed allemaal. (die smilie gebruik ik normaal nooit maar ik wist niets beters )

't Is wel jammer dat het meerendeel van de bezoekers geen hol snapt van al die commands tho. Vanmiddag iemand die de hele tijd zat te kloten met "jubox", hehe .

Misschien kan je zo'n pop-up scherm (zoeen waar de records ook in staan) doen bij /help en daarbij een duidelijke uitleg? Misschien wel in 't nederlands ook... Just a thought.
    Zou ik graag willen doen maar TM gebruikt een achterlijke lettertype. Zelfs een blinde kan het lezen Als ik een verhaaltje intyp is je scherm zo gevuld en kan je niet meer op het OK knopje klikken waardoor je TM moet afsluiten en dus niet in de server kan komen omdat steeds zo'n welkomstscherm in beeld komt......
      vrijdag 30 juni 2006 @ 00:52:01 #291
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_39377458
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 00:42 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Zou ik graag willen doen maar TM gebruikt een achterlijke lettertype. Zelfs een blinde kan het lezen Als ik een verhaaltje intyp is je scherm zo gevuld en kan je niet meer op het OK knopje klikken waardoor je TM moet afsluiten en dus niet in de server kan komen omdat steeds zo'n welkomstscherm in beeld komt......
    Hm dat is wel vervelend idd. Is er niet iets anders dat je text in het scherm kan zetten, boven de chatshizzle?
    pi_39381174
    ik ga vandaag weer wat aan mijn track knutselen. ik heb in ieder geval al wel helemaal de oplossing op het probleem van de 'vrije val' gevonden
    die loop die te langzaam gaat geef ik gewoon op... ik heb echt een dozijn nieuwe dingen geprobeerd, maar deze komt nog steeds als de beste eruit... misschien had je het niet gemerkt, koekje, maar ik had in v3 de loop al een stuk kleiner gemaakt

het is me inmiddels ook gelukt om er een custom song achter te zetten niet dat ik de muziek tijdens de game aan heb staan, want die had ik na twee rondes al definitief uitstaan

en dan moet ik toch echt bij de eerste baan in mijn 'tmn-carrière' scenery gaan maken lol dat gaat leuk worden aangezien ik het dus voor de eerste keer doe

@oldbie: zow, daar zitten echt enorme leuke functies tussen (krijg je nu ook te zien wat de current karma van een track is als je hebt gevote??)
      vrijdag 30 juni 2006 @ 09:35:30 #293
    65997 Oldbie
    pi_39382395
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 08:30 schreef JumperJack het volgende:
    @oldbie: zow, daar zitten echt enorme leuke functies tussen (krijg je nu ook te zien wat de current karma van een track is als je hebt gevote??)
    Nog niet....maar dat komt wel
    pi_39386621
    ik heb iets geheel nieuws in mijn track gestopt, en het enige dat ik eigenlijk zou willen weten of het bij iedereen werkt of alleen bij mij HIER is "Women in a Red Dress v3.2" te downloaden

de start staat op deze afbeelding aangegeven. nu moet je achter het kussen dat er ook aangegeven is komen en naar het kussen kijken. ik hoop echt enorm dat het werkt... (kan via het dak van het kussen zelf, je kan je ook gewoon bij het begin van de track je helemaal naar beneden laten vallen )

vrijdag 30 juni 2006 @ 12:44:25 #295
    120139 freiss
    pi_39388544
    Ik kan hem niet opstarten Hij vindt die hele baan niet
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
      vrijdag 30 juni 2006 @ 12:53:53 #296
    120139 freiss
    pi_39388820
    Het is nu gelukt, maar ik zie de borden niet (gewoon standaard TMN-borden), net zoals in het begin, daar stonden eerst pijlen, maar nu niet meer. Ik zie alleen nog de gele pijlen.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_39388881
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef freiss het volgende:
    Het is nu gelukt, maar ik zie de borden niet (gewoon standaard TMN-borden), net zoals in het begin, daar stonden eerst pijlen, maar nu niet meer. Ik zie alleen nog de gele pijlen.
    shit, dan moet ik dus iedereen die de track wil gaan spelen, compleet, 11 verschillende borden en twee filmpjes van elk 135 MB laten downloaden denk dat ik even iets anders ga bedenken

ik heb nu twee versies van de track gemaakt, één met film erin, en één zonder

dit is de link naar de normale versie van "women in a Red Dress"

in de extra versie zit dan ook de film

als één iemand misschien nog een laatste keer de baan zou kunnen bètatesten (scenery zit er nu bij), en er zit niet een enorme fout in, ga ik aan de MT beginnen

[ Bericht 28% gewijzigd door JumperJack op 30-06-2006 14:50:03 ]
    pi_39394673
    even muggenziften helemaal in 't begin, als je uit die tube komt, is de weg eerst heel even recht en daarna pas scheef, maar ik raak 'm vaak net, en dan vlieg je helemaal over de kop, dus misschien is helemaal scheef makkelijk?
    Maar inderdaad echt goed verbeterd!

hij vraagt wachtwoord bij rushforward,.,.?

[ Bericht 7% gewijzigd door schermutseling op 30-06-2006 16:15:31 ]
    pi_39395250
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 16:10 schreef schermutseling het volgende:
    even muggenziften helemaal in 't begin, als je uit die tube komt, is de weg eerst heel even recht en daarna pas scheef, maar ik raak 'm vaak net, en dan vlieg je helemaal over de kop, dus misschien is helemaal scheef makkelijk?
    Maar inderdaad echt goed verbeterd!

hij vraagt wachtwoord bij rushforward,.,.?
    over "RushForward". probeer m eens te downloaden en in "Solospel" te spelen, en niet via de editor

over "Women in a Red Dress". ewr. er hangt aan het einde van die pijp een groot bord met twee kruizen aan de zijkant en een pijl in het midden. zou dat misschien kunnen betekenen dat je midden onder het bord door moet rijden

-edit- en ik heb de 15000-punten grens overschreden
    pi_39401255
    ik heb de OP bijgewerkt (nu wel de links naar de vorige delen erin gezet ) dus ik maak wel even een nieuw topic aan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')