het is gaafquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:08 schreef Italo het volgende:
Ben het spel nu aan het downloaden..
Als het spel echt zo gaaf is ga ik heel boos worden dat ik het niet eerder ontdekt heb![]()
volgens jouw 'hele' tm-sig sta jij 0de van de wereld en 0de van NLquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef insan3 het volgende:
[afbeelding]
Ze doen 't weer, niet dat ik ze bekijk
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
*duimomhoogsmilie die er niet is, en 1 gratis bier*
Ik zie het wel goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
volgens jouw 'hele' tm-sig sta jij 0de van de wereld en 0de van NL![]()
![]()
ja nu zie ik het ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef insan3 het volgende:
[..]
Ik zie het wel goed![]()
23183 van de wereld
444 van spanje![]()
quote:
ja, heb er al 6 gedownload, vergeet ze alleen steeds te installerenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oldbie, komt er ook nog zoiets als nations.shorturl.com voor de Rounds server?
rounds.shorturl.com?![]()
waarom ben ik in godsnaam op school
Heeft iemand hier trouwens al mods geprobeert? Ziet er wel leuk uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=102321&page=auto#auto
Omdat jij het bentquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oldbie, ik heb Época nog ietsje aangepast. Dus zou je de nieuwe op de server willen zetten? (Dit is de laatste keer, echt waar.)
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#auto
Die bobbel aan 't eind is eruit omdat nogal wat mensen daar crashten, en d'r is een klein beetje MT stuff toegevoegd.
Dunno daarom doe ik ze ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef insan3 het volgende:
Die mods hoe kun je die 't makkelijkst installeren zodat je ze ook weer snel naar het orgineel kunt doen. Gewoon back uppen of is er nog een truck voor?
quote:
?quote:Oldbie, komt er ook nog zoiets als nations.shorturl.com voor de Rounds server?
rounds.shorturl.com?
Zeer tofquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:28 schreef e-wok het volgende:
oldbie is nog niet klaar met offline stats, dus heb geduld.
Intussen kun je misschien genieten van mn nieuwe baan
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=275732#auto
Hoe had je dat gedacht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
Is het trouwens niet een idee om onze krachten eens te bundelen en een Fok!-community track te bouwen? Is zomaar een idee hoor
Verdomme, ik wou dat ik wat van php af wistquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef Oldbie het volgende:
Als dank mag je misschien wel admin op de server worden
de Fok! BASCO tracksquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
Is het trouwens niet een idee om onze krachten eens te bundelen en een Fok!-community track te bouwen? Is zomaar een idee hoor
Ik weet, alleen mag ik er niet inquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:25 schreef JumperJack het volgende:
[..]
==> boostservers zitten nu in SCG = SERBIA & MONTENEGRO <==
Ja, maar daar is nooit iemandquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
er is toch ook zo'n top700 boostserver???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |