quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef e-wok het volgende:
[..]
fir3fly -> http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=269788#auto![]()
Alt+130?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
M´n nieuwe baan is bijna af.Deze kan ook wel op de Rounds server denk ik.
Anyway, even een vraagje. Hoe maak ik dit -> É teken in TM? Normaal doe ik gewoon ' en dan E, maar dat werkt dus niet. Iemand enig idee?
Een E met zo'n accent naar rechts voor de slechtzienden
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.quote:
Alt+0201? De 0 ervoor niet vergetenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.![]()
je kunt ook ' één keer indrukken en daarna shift+e indrukkenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.![]()
Nevermind, heb 'm al. Alt + 144.(zal volgende keer beter googlen
)
en jij krijgt het voor elkaar om in elke baan een loop te proppen... klassequote:Op maandag 3 juli 2006 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Ik heb inmiddels ook al een stuk of wat 500C banen op TMX staan![]()
Daardoor wordt de rest van de baan wel een stuk minder, maar goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en jij krijgt het voor elkaar om in elke baan een loop te proppen... klasse![]()
![]()
Hij is leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Denk dat deze voor beide servers wel geschikt is. Zou 'm iig graag op de rounds server zien.
Ben d'r zelf wel tevreden mee. Een van m'n betere tracks. En 't is minder doolhof dan mn laatste banen als 't goed is.![]()
De author tijd had nog wel een halve sec afgekund oid, maar ik had echt geen zin meer.![]()
Nog op/aanmerkingen?
I know, maar dat werkt dus niet in TM.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je kunt ook ' één keer indrukken en daarna shift+e indrukkendat wordt dan É deze
![]()
voor het accent de andere kant op verander je gewoon de ' voor de ` . voor een kleine letter e gewoon geen shift gebruiken![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef Loki.Nya het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
wel redelijk lastig voor de rounds server denk ik... een foutje is snel gemaakt op deze baan.
of ik ben gewoon slecht![]()
Danke.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:10 schreef Fittslickare het volgende:
Época mag van mij wel op de rounds server.
echt niet?!?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
I know, maar dat werkt dus niet in TM.
Oh well, 'k heb 't al voor elkaar iig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
echt niet?!?het werkt in ieder geval wel online in de chatfunctie van TMN
![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oh well, 'k heb 't al voor elkaar iig.
Zou je m'n track ook even willen checken btw?
duurt is ook al bezigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef JumperJack het volgende:
die JanBanano rijdt nu ook allemaal records op tracks van firefly![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:18 schreef JumperJack het volgende:
Época
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06272/Epoca2.jpg]afbeelding][/url]
+ een prachtige screen![]()
+ een mooie intro![]()
+ de flow zit echt helemaal goed![]()
+ de bochten zijn allemaal nagenoeg perfect![]()
+ leuk idee, mooi uitgewerkt![]()
+ je merkt bijna niet dat ie symmetrisch is, maar dat ie dat dan is is te gek![]()
+ de rest![]()
- een validationtime die ik maar niet kon halen![]()
![]()
eindoordeel: het moest er eens van komen10
![]()
echt een überbaan koekje, congrats![]()
tis inderdaad een van je beste zelf vind ik alleen Julie & Candy II beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]bedankt! Ik denk eigenlijk wel dat 't mn beste baan tot nu toe is.
Validationtijd kan ik nog wel beter, maar k had geen zin meer.Als je 'm vaker rijdt haal jij die tijd ook wel lijkt me.
niet getest, wel toegevoegd.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Download
Época op de server(s)?
» Jaaaaaaaaaaa!!!
» Neeeeeeeeeee!!!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Denk dat deze voor beide servers wel geschikt is. Zou 'm iig graag op de rounds server zien.
Ben d'r zelf wel tevreden mee. Een van m'n betere tracks. En 't is minder doolhof dan mn laatste banen als 't goed is.![]()
De author tijd had nog wel een halve sec afgekund oid, maar ik had echt geen zin meer.![]()
Nog op/aanmerkingen?
Danke.quote:
Eindelijk! Even testen binnenkort.quote:ik ga weer aan het bier.....trouwens, typ eens /beer in op de server
Toen ik de weg eenmaal gevonden had bleek het idd een hele goede trackquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
knip
Nog op/aanmerkingen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |