Hey coolquote:Op zondag 2 juli 2006 20:32 schreef e-wok het volgende:
[..]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=249794&page=auto#auto
en weer een nieuwe... (duurtlang)
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=267855#auto
nu ga ik eens nadenken over hoe ik een technische track kan gaan bouwen
dat doe ik ook, maar op een of andere manier slaat ie ze ineens allemaal over. Misschien kun je de serverlogs van gisteravond 22.15 nog eens bekijken. De nieuwe tracks staan wel onder /list trouwens.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe probeer je ze van TMX toe te voegen?
Je moet /add <TMX ID> gebruiken. Je kan ze niet selecteren met de jukebox omdat ze in feite niet op de server staan. Je zal ze iedere keer moeten adden (denk ik) En wat bedoel je met nieuwe tracks die niet laden?
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:29 schreef Tha_T het volgende:
Ook die 500cc-banen? Ik meende dat die er definitief op stonden. Excuseer mij. Nou ja, dan ga ik wel eens overdag langs
Iedereen heeft die mod nodig.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef Oldbie het volgende:
Nu iets anders. Ik heb mods gevonden dat je banen met een andere skin kan maken. Nu heb ik een baantje gemaakt met een rusty skin (alles is verroest) maar op de server ziet niemand ze. Heeft iemand enig idee? Kree misschien?
txquote:Op maandag 3 juli 2006 11:50 schreef Rocksteen het volgende:
geweldige track
Dat komt omdat ik een local database gebruik. Ik kan een public databse gebruiken maar dat is lang zo leuk niet. Dan zullen de records trouwens wel op TMX verschijnen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:15 schreef e-wok het volgende:
oh ja, ik heb nog een vraag oldbie. Weet jij waarom de online records van de server niet op tmx verschijnen? Zou je daar naar willen kijken, dat lijkt me wel tof namelijk
er is, na geklikt te hebben op de link van aseco op TMX, geen één server die een public database gebruiktquote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik een local database gebruik. Ik kan een public databse gebruiken maar dat is lang zo leuk niet. Dan zullen de records trouwens wel op TMX verschijnen.
Ik heb me aangemeld bij Aseco. Dat moest om een login te krijgen. Verder blijkt de database van Aseco regelmatig down te zijn (van wat ik lees op TM-Forum) dus ben ik absoluut niet van plan om over te stappen. Mijn eigen database draait stabiel (momenteel uptime van ruim 8 dagen) en ik zie geen reden om van een public database gebruik te maken. Ik houd liever de touwtjes zelf in handenquote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
er is, na geklikt te hebben op de link van aseco op TMX, geen één server die een public database gebruikttenminste, dat staat er wanneer je tussen de servers zoekt
[Fok!] Only Fok Tracks had trouwens wel een public database stond op aseco
![]()
jij hebt tenminste andere mensen die tijden op jouw banen rijdenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:16 schreef e-wok het volgende:
een of andere jan banaan gozert rijdt op al mn 500cc tracks een record, komt vast door jou JJ
Ik ben gewoon niet goed genoeg, daarom durven anderen het wel aanquote:Op maandag 3 juli 2006 19:06 schreef JumperJack het volgende:
jij hebt tenminste andere mensen die tijden op jouw banen rijdenik ben zo dom geweest om gelijk bij mijn eigen baan mijn persoonlijk record toe te voegen, nu add niemand meer één van zijn tijden
![]()
![]()
ben ik dan echt één van de enige TMXers die ook zijn tijd upload, ook al is het bijlange naquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef e-wok het volgende:
Ik ben gewoon niet goed genoeg, daarom durven anderen het wel aan
enige track waarop ik nog altijd de leiding heb (en dat de moeite waard vind) is rushforward
dat 500cc banen nadeo banen zijn is echt werkelijk onzinquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef e-wok het volgende:
En over die opmerking over '500cc banen zijn net nadeo banen' ben ik het wel eens, vandaar dat ik nu beter mn best aan het doen ben. Het is toch best lastig om met maar 500 coppers een goede baan te bouwen. Ik ga even kijken hoe darckz het precies doet, zijn banen schijnen erg goed te zijn
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef e-wok het volgende:
[..]
fir3fly -> http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=269788#auto![]()
Alt+130?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
M´n nieuwe baan is bijna af.Deze kan ook wel op de Rounds server denk ik.
Anyway, even een vraagje. Hoe maak ik dit -> É teken in TM? Normaal doe ik gewoon ' en dan E, maar dat werkt dus niet. Iemand enig idee?
Een E met zo'n accent naar rechts voor de slechtzienden
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.quote:
Alt+0201? De 0 ervoor niet vergetenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.![]()
je kunt ook ' één keer indrukken en daarna shift+e indrukkenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, maar dan als hoofdletter. Geen idee hoe dat moet, met caps lock werkt 't ook niet.![]()
Nevermind, heb 'm al. Alt + 144.(zal volgende keer beter googlen
)
en jij krijgt het voor elkaar om in elke baan een loop te proppen... klassequote:Op maandag 3 juli 2006 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Ik heb inmiddels ook al een stuk of wat 500C banen op TMX staan![]()
Daardoor wordt de rest van de baan wel een stuk minder, maar goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en jij krijgt het voor elkaar om in elke baan een loop te proppen... klasse![]()
![]()
Hij is leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Denk dat deze voor beide servers wel geschikt is. Zou 'm iig graag op de rounds server zien.
Ben d'r zelf wel tevreden mee. Een van m'n betere tracks. En 't is minder doolhof dan mn laatste banen als 't goed is.![]()
De author tijd had nog wel een halve sec afgekund oid, maar ik had echt geen zin meer.![]()
Nog op/aanmerkingen?
I know, maar dat werkt dus niet in TM.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je kunt ook ' één keer indrukken en daarna shift+e indrukkendat wordt dan É deze
![]()
voor het accent de andere kant op verander je gewoon de ' voor de ` . voor een kleine letter e gewoon geen shift gebruiken![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef Loki.Nya het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
wel redelijk lastig voor de rounds server denk ik... een foutje is snel gemaakt op deze baan.
of ik ben gewoon slecht![]()
Danke.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:10 schreef Fittslickare het volgende:
Época mag van mij wel op de rounds server.
echt niet?!?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
I know, maar dat werkt dus niet in TM.
Oh well, 'k heb 't al voor elkaar iig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
echt niet?!?het werkt in ieder geval wel online in de chatfunctie van TMN
![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oh well, 'k heb 't al voor elkaar iig.
Zou je m'n track ook even willen checken btw?
duurt is ook al bezigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef JumperJack het volgende:
die JanBanano rijdt nu ook allemaal records op tracks van firefly![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:18 schreef JumperJack het volgende:
Época
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06272/Epoca2.jpg]afbeelding][/url]
+ een prachtige screen![]()
+ een mooie intro![]()
+ de flow zit echt helemaal goed![]()
+ de bochten zijn allemaal nagenoeg perfect![]()
+ leuk idee, mooi uitgewerkt![]()
+ je merkt bijna niet dat ie symmetrisch is, maar dat ie dat dan is is te gek![]()
+ de rest![]()
- een validationtime die ik maar niet kon halen![]()
![]()
eindoordeel: het moest er eens van komen10
![]()
echt een überbaan koekje, congrats![]()
tis inderdaad een van je beste zelf vind ik alleen Julie & Candy II beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]bedankt! Ik denk eigenlijk wel dat 't mn beste baan tot nu toe is.
Validationtijd kan ik nog wel beter, maar k had geen zin meer.Als je 'm vaker rijdt haal jij die tijd ook wel lijkt me.
niet getest, wel toegevoegd.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Download
Época op de server(s)?
» Jaaaaaaaaaaa!!!
» Neeeeeeeeeee!!!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Denk dat deze voor beide servers wel geschikt is. Zou 'm iig graag op de rounds server zien.
Ben d'r zelf wel tevreden mee. Een van m'n betere tracks. En 't is minder doolhof dan mn laatste banen als 't goed is.![]()
De author tijd had nog wel een halve sec afgekund oid, maar ik had echt geen zin meer.![]()
Nog op/aanmerkingen?
Danke.quote:
Eindelijk! Even testen binnenkort.quote:ik ga weer aan het bier.....trouwens, typ eens /beer in op de server
Toen ik de weg eenmaal gevonden had bleek het idd een hele goede trackquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
knip
Nog op/aanmerkingen?
quote:
Je verdient 'm.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tuurlijkwil jij misschien nog even kijken naar 500cc vision die hier een paar posts boven staat (niet via TMX
)
![]()
-edit- woohoo tnx koekje, voor de award op .CopiC/![]()
![]()
Die staat er al een tijdje op hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef insan3 het volgende:
oldbie, de track just 4 kun je denk ik wel definitief toevoegen. Had 'm vanmiddag even geadd en ik kreeg een lading positief commentaaren een lading ++'en
Ik zou het graag Fok! only willen houden (eventueel wat lol banen erbij) maar er komt zo weinig uit de Fok! handen. Alleen 500cc tracks op dit moment en we weten inmiddels hoe ik daarover denk.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef e-wok het volgende:
ik ga kijken insane...ben nu even bezig met andere tracks. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk van die 500cc tracks bekijken, dus ik bekijk er van iedereen een paar.
trouwens vliegje, denk je er wel om dat de kleuren bij elke track hetzelfde moeten zijn? Of ga je voor het formaat dat je de naam elke keer een andere kleur geeft en 500cc hetzelfde.
jammer dat je het formaat van de server gaat veranderen oldbie. Ik denk dat dit nou juist het verschil was tussen de 2 rounds servers. Als je straks alle bekende banen weer gaat toevoegen zou ik dat helemaal jammer vinden![]()
Ik ook. Ben meer voor onbekende banen, van onbekende makers. Overigens hoeft 't van mij niet Fok only, maar iig geen Dutch Delight, en Black Velvet enz.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef e-wok het volgende:
Als je straks alle bekende banen weer gaat toevoegen zou ik dat helemaal jammer vinden![]()
Bedankt voor de feedback. Mercury is inmiddels aangepast, en komt straks wel weer online. Uranus ga ik zo mee bezig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:55 schreef e-wok het volgende:
ik ben even aan het shortcutten geblazen op firefly z'n 500cc tracks. De tracks waarbij ik het leuk vond om ze te spelen heb ik van commentaar voorzien. Saturnus en Neptune vind ik je beste tracks. In Uranus en Mercury zit een vette shortcut, waarvan de uitvoering overigens nog beter kan. Je moet zelf maar weten of je de tracks gaat aanpassen.
Nee. Ik vond hem wel leuk zo, en heel vervelend is het toch niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef e-wok het volgende:
heb je de laatste cam trouwens nog veranderd?
tnxquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:55 schreef e-wok het volgende:
Visions -> topbaan, lekker snel met rempunten op de juiste plekHup, op tmx die boel!
zelfs de private messages doen het niet meer, dus ik heb het hier maar gezet...quote:The log file for database 'TmExcha_Nat' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
Bij mij ook...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef JumperJack het volgende:
ik kan op TMX niet naar Find Tracks, niet naar Upload Tracks, niet naar Forum etc etc etc gaan zonder deze foutmelding te krijgen...
[..]
zelfs de private messages doen het niet meer, dus ik heb het hier maar gezet...![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Bij mij ook...
op de dag dat ik me daar aanmeld gaat ie stuk.![]()
Bij mij werkt ie wel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |